Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2005, 11:28
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 10-11-2005 @ 22:32 :
@Soap: Wat snap je er niet aan dan
Waarom gaan die mensjes weer met 't vliegtuig weg, ik wist helemaal niet dat zij met 't vliegtuig waren aangekomen? En wie gaan er nou eigenlijk precies weg?

Edit: Kate en Danny gaan weg. Maar WAAROM? Danny is er toch net pas...
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2005, 15:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 10-11-2005 @ 22:32 :

@rare kwast: Schrijf zelf es dat stuk overnieuw en pm hem naar me, dan kun je me laten zien wat je precies van me wilt.
huh? wat en waarom moet ik dat doen?!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 17:08
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-11-2005 @ 16:11 :
huh? wat en waarom moet ik dat doen?!
Omdat jouw reactie op haar nieuwe post nogal onaardig klonk, denk ik...
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 20:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 11-11-2005 @ 18:08 :
Omdat jouw reactie op haar nieuwe post nogal onaardig klonk, denk ik...
ja hej zo was t niet bedoeld...
maar zit maar te wachten krijg je maar 12 regels extra
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 11:53
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-11-2005 @ 21:25 :
ja hej zo was t niet bedoeld...
maar zit maar te wachten krijg je maar 12 regels extra
Ja, ik dacht ook al dat je 't zó bedoelde, als jij nu aangeeft. Maar door die puntjes en dat duimpje, leek het net sarcastisch bedoelt. En ja, 15 zinnetjes waren wel Damnshit weinig!
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 22:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ok, ik ben weer een beetje op gang na een lange tijd. Ik moest nadenken over wat er nu moest gebeuren en ik heb alvast een klein stukje. Ook heb ik het andere stuk nóg een keer herschreven, en dat is het difinitieve stuk.
Veel plezier

Danny keek naar Mike. Hij had zoveel met hem meegemaakt en nu, na al die jaren, stond hij weer voor hem, alsof er niks was veranderd. Mike vertelde hem over Xander en hoe zielig was geworden. Danny lachte.
Xander de mislukte RnB-er. Hij wist nog wel toen Xander roze vingerverf in zijn haar had gedaan, door het huis was gaan rennen en "Ik heb gevingerd in haar! Iiieeek!" begon te roepen tot de buren in de tuin stonden.
Anouk en Kate kwamen het vliegveld uitlopen. Het leek net of Anouk had gehuild, dus hij liep haar tegemoet en keek haar aan.
"Gaat het wel?" vroeg hij.
"Jawel. Ik moet zometeen iets met je bespreken. Twee dingen eigenlijk." zei ze en ze ontweek zijn blik.
"Is goed."
"Hey dames, al terug?" begroette Mike de meisjes.
"Hey Mikey." zei Kate terug en ze liep naar hem toe. "Mooie motor."
"Dank je. Mooi accent." grijnsde hij.
Ze mepte hem.
"Wat heb ik nou weer gedaan?" riep Mike verontwaardigd uit.
"Nooit over haar accent beginnen." grinnikte Danny.
"Gaan jullie alvast naar het hotel, wij lopen wel." stelde Anouk dwingend voor.
"Wil je dat ik achterop ga?" vroeg Kate en ze keek naar Mike en de motor.
"Is gaaf man, en hij rijdt echt voorzichtig. Anders zou ik je niet bij hem achterop zetten." antwoordde Anouk en ze gaf Kate de helm.
"Omdat jij het bent." zei die en ze zette de helm op.
"Tot straks." zei Mike. Hij zette zijn helm op, wachtte tot Kate achterop zat en haar armen om zijn middel had geslagen en reed de drukke straat op.
Anouk en Danny begonnen te lopen. Hun vingers verstrengelden als vanzelf. Danny keek naar zijn zwijgende vriendin.
Pas toen ze al een eindje gelopen hadden begon Anouk met praten.
"Wil je eerst het hele slechte nieuws of het slechte nieuws?"
"Geen goed nieuws?"
"Sorry. Vandaag niet."
"Nou, doe maar het slechtste eerst, weet ik in ieder geval dat het niet erger kan." zei hij.
Anouk zuchtte.
"Daar gaat ie dan." zei zei en ze wees op een bankje. "Ga zitten."
"Zo erg kan het niet zijn. Kom maar op."
Zelf nam ze wel plaats. Ze zuchtte diep en voorbereidend.
"Oké, het hele slechte nieuws is dat ik met Mike naar bed ben geweest en het...-"
"WAT?!" riep Danny uit. De mededeling kwam aan als een klap in zijn gezicht. Zijn vriendin en zijn beste vriend... Een zwaar gevoel ontstond in zijn maag. Hij vertrouwde haar, hij hield van haar.
Anouk keek naar de grond en legde het hele verhaal uit.
"Wat flik je me nou?!" riep Danny kwaad uit.
Ze keek naar de grond en zei niets, terwijl Danny verderging met tieren en vloeken.
"Fuck man, hoe kun je dit nou doen? Jezus, man, wat klote van jullie."
"Het was niet alsof het gepland was ofzo!" schreeuwde Anouk ineens terug. Ze liet niet graag tegen zich gillen.
"Sorry, maar ik geloof dat ik het recht van schreeuwen heb als je het met mijn beste vriend hebt gedaan, niet waar?"
"Wist ik veel dat hij je beste vriend was!"
"Alsnog had je het niet hoeven doen!"
Een stilte viel.
"Wat is het andere nieuws?" vroeg hij kort.
"Het andere nieuws is minder slecht, althans dat hoop ik. Ik ben zwanger."
Danny keek haar aan. Hij wankelde op zijn benen, om ten slotte toch maar op het bankje te gaan zitten.
"Sorry?"
"Ik ben zwanger."
"Waarom ga je niet bij hem wonen, zou ik zeggen. Trouwen en nog meer kindjes maken." snauwde hij en omdat hij weer gevoel in zijn benen kreeg, stond hij weer op en liep weg.
"Je denkt toch niet dat ik van Mike zwanger ben?" riep ze hem achterna. Hij draaide zich om.
"Dat zou ik niet eens kunnen weten, want het gebeurde gister toen ik je aan de telefoon had gehad." zei ze.
"Wat? Van wie moet het anders zijn, of heb je nog met nog meer mensen liggen krikken sinds je weg bent?" zei hij gemeen.
"Voor je verder gaat met schreeuwen tegen me, moet je eerst maar eens goed nadenken. Over wanneer het zou moeten zijn, wil ik het nu weten." zei ze kalm.
Toen drong er iets tot hem door.
"Of...?"
Anouk knikte. Danny liep terug en zakte weer op het bankje.
"Maar...Wanneer? Ik kan het niet zijn...Hč? Die ene keer?"
Ze knikte nogmaals.
"Heb je een test gedaan dan?"
Ze schudde haar hoofd.
"Overtijd." zei ze. Ze keek hem nog steeds niet aan.
"En nu?"
"Nu weten we dat de pil niet goed genoeg is om een zwangerschap te voorkomen? Ik weet het niet Dan. Ik denk dat het ook aan jou zal gaan moeten liggen of ik dit kindje hou of niet."
"Dit is echt..te veel nu." zei hij en hij stond op. "Ik moet nadenken over alles."
Weer knikte ze.
Ze stonden op en liepen door, maar Anouk hield haar armen over elkaar en Danny zijn handen in zijn zakken. Aangekomen zaten Kate en Mike een sigaretje op de trap van het hotel te roken. Kate zag hoe afstandelijk ze liepen en zond een meelevende blik naar Danny, die dankbaar terug keek. Mike gooide zijn peuk bijna op een vrouw die Anouk en Danny passeerde en vervolgens stond hij op om ze te groeten.
Iets in Danny knapte er en hij vloog Mike aan. Hij raakte waar hij maar raken kon.
Kate gilde. Anouk keek ernaar met grote ogen. Mike probeerde terug te vechten en Danny sloeg raak.
"Kappen nou, hey, doe normaal!" schreeuwde Kate.
"Niet dat het helpt." zei Anouk. Ze deed haar oorbellen uit en haar tas af en gaf het aan Kate.
"Hou vast." zei ze alleen. Toen liep ze op de twee jongens af en greep Danny bij zijn middel. Ze probeerde hem van hem weg te trekken, maar hij haalde uit en raakte haar met zijn vuist tegen haar wang. Verslagen keek ze heel even naar de doorgedraaide Danny, liep toen op hem af, draaide zijn bovenlichaam naar haar toe en sloeg hem terug, met vuist op zijn wang.
"Niemand slaat mij, verdomme."
Hij keek haar geschrokken aan en vergat zowaar Mike te slaan. Die liep naar Kate en ging achter haar staan.
"Vuile klootzak, dat zal je leren met mijn vriendin het bed in te duiken!" schreeuwde Danny naar Mike. "Je bent mijn beste vriend, en beste vrienden flikken elkaar zoiets niet!"
"Als ik had geweten dat het je vriendin was, had ik het ook niet gedaan! Wist ik veel man! Zij zei niks over jou, alleen dat je gitaar speelde en dat ze je miste." zei Mike verdedigend.
"Je liegt dat je barst man, je hebt het gedaan toen ze net had gezegd dat ik hierheen zou komen!"
"Ik zei al, als ik wist dat jij het was...-"
"Jij bent echt een idioot man, serieus. Dat flik je toch niemand."
Danny schudde geërgerd zijn hoofd en draaide zijn rug naar Mike toe.
Anouk probeerde hem te kalmeren en stuurde ondertussen meerdere malen 'I'm sorry' naar Mike, die haar duidelijk maakte met een gebaartje of glimlachje dat het niet haar schuld was en dat het wel weer goed kwam. Kate gaf Anouk haar tas en oorbellen terug.
"Kom, zeikerds, we gaan wat doen. Kohom." zei ze toen opeens streng. "Ik heb het echt hélemaal gehad met jullie en altijd maar vechten met anderen om van alles en nog wat. Geweld is echt iets zinloos. Voel jij je nu beter?" vroeg ze toen aan Danny.
"Ja." zei hij grijnzend.
"Oh...Maar Mike niet en het is alleen maar goed als het om alle personen in kwestie gaat." probeerde ze erover heen te praten, maar Danny grijnsde zo breed naar haar, dat ze haar strenge gezicht niet langer kon vasthouden en ze weer veranderde in de vriendelijke Kate.
"Maar serieus, stop met zeiken. Kom, we gaan wat leuks doen."
Vermoeid keek Danny haar aan.
"Bioscoopje ofzo?" stelde ze toen grinnikend voorzichtig voor.
Ze besloten naar een komedie te gaan, maar echt genieten konden ze er niet van. Gelukkig hoefden ze in ieder geval niet met elkaar te praten of elkaar maar aan te kijken.

Kate wist de drie mee naar het vliegveld te slepen, maar de spanningen bleven en zij voelde ze ook. Het irriteerde haar mateloos. Ze was blij toen ze weggingen. Ze omhelsde Anouk lang en beloofde meteen te mailen als ze terug was. Daarna omhelsde ze Mike ook even en liep toen richting deur van het vliegveld en hield Danny scherp in de gaten. Maar die deed niks. Hij gaf hem een snelle handdruk en zei verder niets.
Danny gaf Anouk een kus op haar mond en hield het daarbij.
Hij had teveel om over na te denken, zag Kate direct. Maar Anouk zat er ook niet mee, die verkeerde in dezelfde staat.
Kate greep Danny bij de hand en samen marcheerden ze het vliegveld in.
"Wat gaan wij nu doen?" vroeg Mike aan Anouk.
"Niks. Ik wil graag terug naar het hotel, wil je me even brengen?" zei ze.
Hij knikte ietwat teleurgesteld, maar hij snapte het wel. Hij zette haar af op de stoep van het hotel.
"Bedankt Mike. Ik moet nu even nadenken, dus ik bel je wel als ik eruit ben. Tot die tijd kan ik je echt niet zien, oké?" zei Anouk en ze keek naar de grond.
"Ik begrijp het, maak je geen zorgen. Je hebt genoeg zorgen aan je kop."
Anouk glimlachte even naar hem.
"Dag schoonheid." zei Mike en hij reed weer weg.
Anouk zuchtte, draaide zich om en liep naar binnen. Ze liep naar de lift, en ging naar boven. Daar liep ze regelrecht naar de slaapkamer van haar moeder en vertelde haar luid snikkend wat er met Mike was gebeurd. Haar moeder nam haar in haar armen en luisterde naar het verhaal. Anouk werd al iets rustiger nu alles eruit was gegooid. Ze droogde haar wangen en stond op.
"Bedankt voor het luisteren, mam." zei ze en ze gaf haar moeder een kus. Toen liep ze de kamer uit, haar moeder verbaasd achterlatend.
Anouk vluchtte het hotel uit. Ze moest een test doen. Als het zeker was, kon haar moeder het weten. Eerder niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 21-12-2005 om 22:30.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 01:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nog een klein stukje.

Danny zat verstrooid op zijn gitaar te spelen. Hij pingelde wat op de hoge snaren en zuchtte diep, terwijl hij zijn gitaar aan de kant legde om een andere gast te helpen. Hij had er zijn gedachten niet bij. Het zou aan hem kunnen liggen of ze dit kindje hield of niet Of hij vader wilde zijn. Als er echt een kindje wás, ze kon natuurlijk gewoon overtijd zijn.
Vader. Het klonk allemaal zo eng, zo ver weg. Hij had altijd gedacht om de wereld te reizen en later pas huisje boompje beestje te maken.
Kate zat een sigaretje te roken op een van de felgroene banken. Ze had pauze genomen, omdat er toch niks te doen was. Danny plofte naast haar neer en stak ook een sigaret op. Hij kon even zonder zorgen zitten, daar op die bank met zijn beste vriendin en een sigaret op een plek waar niet gerookt mag worden.

Anouk ijsbeerde onrustig voor de wastafel. Op de rand van de wastafel lag een zwangerschapstest, met het antwoordvak naar beneden geplaatst. Onrustig keek ze op haar horloge. Was die kloteminuut nou verdomme nog niet voorbij? Het leek een eeuwigheid te duren, maar toen was het tijd om het ding om te draaien. Anouk staarde naar het object met grote ogen en moed in haar schoenen. Ze pakte het staafje voorzichtig op en draaide het toen snel om. Een kruisje was zichtbaar. Ze liet het ding in de wasbak vallen en greep naar de bijsluiter. Ze zocht naar de betekenis van het kruisje, maar wist dondersgoed wat het betekende. Ze kon het niet vinden, dus liet ze wanhopig het papiertje op de grond vallen. Ze huilde en ging op de badrand zitten. Haar moeder kwam binnen en toen ze haar dochter niet zag, maar wel hoorde huilen, liep ze door naar de badkamer. Ze trof haar dochter huilend op de badrand aan, als een vogeltje die uit zijn nest gevallen was. Ze ging naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen.
"Wat is er aan de hand, lieverd?"
Anouk wees met een trillende hand naar de wasbak. Mevrouw Dedstee stond op en liep er naartoe. Toen keek ze geschrokken naar Anouk. Die keek met haar grote, betraande ogen terug.
"Zeg alsjeblieft niet 'Ik zei het toch'?" vroeg ze bijna smekend aan haar moeder.
Haar moeder ging naast haar zitten en zei niets. Ze nam Anouk in haar armen en bleef zo een hele tijd zitten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 11:36
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Ohoh...ik was je verhaal bijna vergeten, maar gelukkig weer een nieuw stuk!

Ben benieuwd naar het volgende!
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 20:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 29-12-2005 @ 12:36 :
Ohoh...ik was je verhaal bijna vergeten, maar gelukkig weer een nieuw stuk!

Ben benieuwd naar het volgende!
Ik zat al te wachten op jouw reactie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2006, 01:31
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 29-12-2005 @ 21:45 :
Ik zat al te wachten op jouw reactie
Haha...I'm Hooked!
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 16:45
Verwijderd
kwilmeeeeeer.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 13:42
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Kheb het vandaag allemaal gelezen en meeeeeeeeeeerrrr
Arme Danny en Anouk en Mike is toch ook wel leuk

*w8 ongeduldig op volgend stukje*
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2006, 00:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Danny reed na de training weer terug naar het hotel. Hij was moe en wilde alleen maar een warm bad en daarna naar bed. Hij parkeerde zijn auto en liep het gebouw in. Hij was het hotel nog niet ingelopen, of zijn moeder was hem alweer allemaal opdrachten aan het geven. Danny zuchtte diep en onderbrak haar.
"Mam, alsjeblieft, laat me even bijkomen. Liz heeft ons nog nooit zo laten zwoegen en ik ben echt doodop. Ik wil gewoon een warm bad en een bed." zei hij.
Ze keek hem aan.
"Met een bad los je niks op, weet je?"
"Wel mijn spierpijn." ontweek hij haar vraag en blik.
"Prima. Maar wil je na je bad wel even komen helpen alsjeblieft?" gaf mevrouw Maclay toe.
"Ja joh, is goed. Maar ik sta niet in voor de tijd dat ik in bad blijf." zei Danny en hij liep snel het gangetje in.
Toen hij eenmaal in bad zat met een goed boek waar hij zich niet op kon concenteren, voelde hij de spierpijn verminderen. Hij zuchtte en gooide het boek een eind bij het bad weg, zodat het niet nat zou worden.
Danny zakte verder weg in het water, zodat zijn kin net het wateroppervlak raakte. Hij ademde de kalmerende geur van vanille in en werd inderdaad rustiger en kreeg zijn gedachten op een rijtje. Alhoewel, dat probeerde hij te doen.
Na een half uur in het niets te hebben gestaard, stond hij zuchtend op uit bad en liet het leeglopen. Hij droogde zich af en liep met zijn handdoek om zijn middel zijn kamer in. Onderweg pakte hij het boek op. Hij gooide het ding op zijn bed en deed zijn kast open. Hij had wat kleren bij elkaar gezocht en gooide de handdoek van zich af. Op dat moment kwam Kate binnen.
"Hey Dan...-" begon ze, maar toen staarde ze geschokt naar haar naakte ex-vriendje. Hij keek geschrokken terug, maar grijnsde toen maar naar haar. Ze grijnsde terug en drukte haar voorhoofd op de deur.
"Danny, je ma vraagt waar je blijft." zei ze terwijl ze de deur van dichtbij bekeek.
"Ik ben bezig." zei Danny.
"Dat zie ik. Ik zeg wel dat je er zo aankomt." lachte Kate en ze deed de deur dicht, nadat ze nog een blik op de naakte Danny had geworpen.
Hij schudde zijn hoofd en kleedde zich snel aan. Toen liep hij naar de balie. Kate keek op en grijnsde. Toen dook ze weer achter haar tijdschrift.
"Ga je zo de rest van mijn leven doen? Alsof het de eerste keer was dat je me bloot zag." vroeg Danny aan haar en hij klom over de balie.
"Ja, maar voor het eerst dat wij niet bij elkaar waren en voor het eerst dat ik je betrapte op naaktlopen."
"Ik was me aan het aankleden!" riep hij lachend uit.
"Jaaaja, dat zal wel."
Danny pakte een ander tijdschrift en sloeg haar zacht op haar achterhoofd ermee.
"Vergeet het." grinnikte hij en hij liep naar buiten, voor de verandering eens door de deur van de balie.


Astu
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 27-01-2006 om 00:33.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 23:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En nog 1

Anouk lag op haar bed. Ze wreef met haar hand over haar buik.
Vreemd dat je dat uit gewoonte deed, vond ze. Ze zuchtte diep, stond op van het bed en begon wat te ijsberen. Er werd op de deur geklopt. Ze liep ernaar toe en deed hem open. Mike stond voor haar neus. Anouk zei niets. Ze keek hem uitdrukkingsloos aan.
"Ehm..Hey." zei hij ongemakkelijk.
"Had ik je niet gezegd dat het beter was als we elkaar niet meer zagen?"
"Bedoel je dat je er nog niet uit bent?"
"Anders had ik je wel gebeld."
"Oh.."
Een ongemakkelijke stilte viel. Anouk keek hem nog steeds aan zonder een spier te vertrekken.
"Nou, dan ga ik maar weer."
"Ga maar weer, ja."
Ze had bijna de deur al dicht gedaan, toen hij de deur tegenhield en haar doordringend aankeek.
"Wat is er mis, Anouk?" vroeg Mike.
Ze keek hem aan. Gaat je niks aan, dacht ze.
"Niks, het gaat prima met me. Wil je nu gewoon even weggaan? Ik heb betere dingen te doen dan met jou praten."
Hij schudde teleurgesteld zijn hoofd en liep ietwat boos weg.
Anouk sloot de deur en leunde er even tegenaan, met haar ogen gesloten. Toen opende ze de deur om hem nogmaals dicht te smijten. Ze ging op de rand van haar bed zitten. Zuchtend stond ze gelijk weer op.
Er werd op de deur geklopt.
"Ga weg, Mike." riep ze door de deur heen.
Haar moeder kwam binnen.
"Mike?" vroeg ze.
"Ja, die was hier net. Ik heb hem weggestuurd."
"Waarom, je vond hem toch zo aardig?" vroeg haar moeder niet-begrijpend en ze nam plaats op het bed.
"Niks, laat maar. Ik wil het er niet eens over hebben." zuchtte Anouk.
"Oké. Maar wat ga je nu doen, Nouk?"
"Ik weet het niet."
"Je moet Danny vertellen dat het zeker is."
"Weet ik wel."
Mevrouw Dedstee legde een vliegticket op haar bed neer. Anouk keek ernaar en keek toen naar haar moeder.
"Je vertrekt morgenmiddag. Ik breng je naar het vliegveld. Je moet erheen Anouk, ik maak deze zakenreis wel af met je vader. Ga jij maar terug naar waar je hoort."
"Maar ik hoor bij jullie, in Nederland."
"Zegt wie?"
Haar dochter keek haar verslagen aan.
"Je hebt gelijk mam." zei ze.
"Weet ik." grinnikte haar moeder. "Daar ben ik moeder voor."
"Wie zegt dat ik in Nederland hoor te zijn? Ik bedoel, fuck Nederland!"
Mevrouw Dedstee schaterde het uit.
"Nou, zo erg hoeft het nou ook weer niet." lachte ze.
Anouk glimlachte naar haar moeder en kroop over het bed om haar een kus te geven.
"Ga jij maar even inpakken." zei die laatste en ze liep de kamer weer uit. Haar dochter begon meteen haar kast leeg te trekken en in een koffer te proppen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 20:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ga reageren dan jullie wilden het zo graag, nou hebben jullie het dubbele en dan hoor ik niks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 20:04
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Jeeeeeeeeeeeeeeeej, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Anouk goes to Amerika!!! Fuck Mike!!! Go Danny!!!


Lekker stuk! Kwil meeeeer!
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 20:27
Saarah
Saarah is offline

Ik was het verhaal ook al bijna vergeten ja Maar ben hééééél blij dat er nog wat stukken zijn ik wil ook meeer!! Het leest echt super
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 02-02-2006 @ 21:04 :
Jeeeeeeeeeeeeeeeej, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Anouk goes to Amerika!!! Fuck Mike!!! Go Danny!!!


Lekker stuk! Kwil meeeeer!
Whahahahaha enthousiasme

Ik ga meer erop zetten zometeen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Saarah schreef op 02-02-2006 @ 21:27 :

Ik was het verhaal ook al bijna vergeten ja Maar ben hééééél blij dat er nog wat stukken zijn ik wil ook meeer!! Het leest echt super
zomaar
ik ben ook heel blij inderdaad
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Vind je het nou echt zo'n goed idee om dat meisje daar heen te sturen? Ze is pas zeventien." zei meneer Dedstee toen ze die avond in bed lagen. Zijn vrouw draaide zich naar hem toe.
"Natuurlijk," zei ze. "Ze is oud genoeg om te bepalen wat goed voor haar is. Ze weet wat goed voor haar is, maar ze heeft gewoon een duwtje in de goeie richting nodig."
"En daar zijn ouders voor, natuurlijk."
"Juist. Dus doe een beetje je best morgen."
Meneer Dedstee bromde iets en draaide zich op zijn rug.
"Je moet je niet zo'n zorgen maken. Ze is niet meer je kleine meisje, weet je." zei mevrouw Dedstee zachtjes.
"Weet ik, maar het is zo moeilijk haar te beschermen voor alles."
"Daarom moet je dat ook niet doen. Ik bedoel, ze heeft ook leren fietsen door te vallen, ze redt zich echt wel."
"Ja. Ik geloof je."
"Mooi. Ga nu maar slapen, anders kom je te laat morgen."
"Weltrusten."
"Slaapze."


Gut, wat een boeiende alinea
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 21:42
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Ik vind het zo ontzettend niet literair, en dat mag best snobistisch overkomen van mij.
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 13:38
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Touché schreef op 02-02-2006 @ 22:42 :
Ik vind het zo ontzettend niet literair, en dat mag best snobistisch overkomen van mij.
Het is ook niet literair, maar ik vind het wel leuk.


Meeer!
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Touché schreef op 02-02-2006 @ 22:42 :
Ik vind het zo ontzettend niet literair, en dat mag best snobistisch overkomen van mij.
Van mij mag het ook want ik vind het ook niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 16:07
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 03-02-2006 @ 14:38 :
Het is ook niet literair, maar ik vind het wel leuk.


Meeer!

Ik vind het net zo interessant als de zomerbijlage van de Flair of Mr. Romance op net5. Maar omdat ik geloof dat je wel goed kan schrijven zeg ik: concentreer je alsjeblieft op dingen die er toe doen.
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 18:50
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 03-02-2006 @ 14:38 :
Het is ook niet literair, maar ik vind het wel leuk.


Meeer!
Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 20:27
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Touché schreef op 03-02-2006 @ 17:07 :
Ik vind het net zo interessant als de zomerbijlage van de Flair of Mr. Romance op net5. Maar omdat ik geloof dat je wel goed kan schrijven zeg ik: concentreer je alsjeblieft op dingen die er toe doen.
Ik geloof niet dat het Phoebe's idee is om een meesterwerk te schrijven... Toch, phoebs?
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 19:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 03-02-2006 @ 21:27 :
Ik geloof niet dat het Phoebe's idee is om een meesterwerk te schrijven... Toch, phoebs?
Ooit, maar dit is em niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 21:00
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 04-02-2006 @ 20:59 :
Ooit, maar dit is em niet

Dan is het goed!
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 21:40
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 04-02-2006 @ 20:59 :
Ooit, maar dit is em niet
Jaa, dat bedoel ik ook. Ik had het over dit verhaal en je bedoeling daarmee.
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 19:36
Verwijderd
HE
Dit is niet het einde ofzo he.
Want ik haaaat open eindes.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 21:35
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Meeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrr!
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 18:25
Jolyne
Avatar van Jolyne
Jolyne is offline
Ik ben vandaag pas begonnen met lezen en heb in 2 uur ofzo alles gelezen achter elkaar..Leest heerlijk door!!! Het is natuurlijk niet echt diepgaand maar voor een keertje is dit echt heerlijk!! Ga zo door!!

Liefs,
__________________
Why think about tomorrow, while today still ownes you much?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 18:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lilith schreef op 28-02-2006 @ 20:36 :
HE
Dit is niet het einde ofzo he.
Want ik haaaat open eindes.
Ik niet, maar tis niet het einde

Zou trouwens echt een rukeinde zijn o_O

Ik zit gewoon effe vast. Zoals gewoonlijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 22:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag dit topic net voor het eerst en mijn eerste gedachte was: wtf?!

Anouk, Danny, Engels, hotels...
Ik dacht even dat je een stuk uit mijn leven had gejat.

Creepy.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 11:57
Jenneke.*
Avatar van Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Phoebs. Ongelooflijk dat je nog steeds hier mee bezig bent. Heel gaaf. Ben trots op je kwaliteit is niet denderend maar het feit dat je er toch nog telkens een vervolg aan breidt vind ik wel briljant.
__________________
Zo. En dat is weer een genot voor het oog.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 17:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 25-03-2006 @ 23:49 :
Ik zag dit topic net voor het eerst en mijn eerste gedachte was: wtf?!

Anouk, Danny, Engels, hotels...
Ik dacht even dat je een stuk uit mijn leven had gejat.

Creepy.
*grin* Nja, ik ken je niet, weet je
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jenneke.* schreef op 26-03-2006 @ 12:57 :
Phoebs. Ongelooflijk dat je nog steeds hier mee bezig bent. Heel gaaf. Ben trots op je kwaliteit is niet denderend maar het feit dat je er toch nog telkens een vervolg aan breidt vind ik wel briljant.
JENNEKE *vliegt om nek* Je leeft nog !

Ja goed hea Ik denk dat ik wel gewonnen heb
Maar kzit nu weer een beetje vast =\ alweer
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 21:58
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 03-04-2006 @ 18:59 :
*grin* Nja, ik ken je niet, weet je
Nee, daar kwam ik ook achter toen ik verder las. Ik ben niet zo'n slettebak als de Anouk in het verhaal.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 00:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 03-04-2006 @ 22:58 :
Nee, daar kwam ik ook achter toen ik verder las. Ik ben niet zo'n slettebak als de Anouk in het verhaal.
Goedzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 16:24
brees
brees is offline
oow wel doorschrijfen he!!!

Niet het meest geweldige kwa schrijven maar zeker wel een leuk verhaal!! Heerlijk zo'n verhaal waar je echt zo voor zit "doe niet!!!!!!!" en dan doet anouk het toch he.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2006, 16:52
Verwijderd
Ik heb vroeger heel veel gelezen of nouja ik bedoel eerst las ik mee maar ik snap het nu allemaal niet meer, wie vertelt het even in het kort?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 11:21
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Citaat:
Mala schreef op 05-04-2006 @ 17:52 :
Ik heb vroeger heel veel gelezen of nouja ik bedoel eerst las ik mee maar ik snap het nu allemaal niet meer, wie vertelt het even in het kort?
Anouk ging weer naar huis, leerde Mike kennen, ging met hem seksen, raakte zwanger, maar dat was eigenlijk van Danny. En deze laatste kwam achter Anouks vreemdgaan en sloeg Mike. Nu is alles weer goed...

Ben ik iets vergeten??
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 18:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
moeten we het verhaal zelf afschrijven??
(A)

*geen druk geen druk*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 11:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soapsie schreef op 07-04-2006 @ 12:21 :
Anouk ging weer naar huis, leerde Mike kennen, ging met hem seksen, raakte zwanger, maar dat was eigenlijk van Danny. En deze laatste kwam achter Anouks vreemdgaan en sloeg Mike. Nu is alles weer goed...

Ben ik iets vergeten??
Ze ging helemaal niet naar huis Ze ging naar LA

Maar verder klopt het wel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 11:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-04-2006 @ 19:10 :
moeten we het verhaal zelf afschrijven??
(A)

*geen druk geen druk*
Zo van, ideeën zijn welkom?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 22:09
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 13-04-2006 @ 12:47 :
Zo van, ideeën zijn welkom?
meer van ik wil een vervolg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 23:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-04-2006 @ 23:09 :
meer van ik wil een vervolg
*steelt inspiratie van rare kwast*
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 21:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef op 15-04-2006 @ 00:57 :
*steelt inspiratie van rare kwast*
ja als ik dat had had ik zelf een verhaal geschreven

t was gewoon een grapje..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 20:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 18-04-2006 @ 22:29 :
ja als ik dat had had ik zelf een verhaal geschreven

t was gewoon een grapje..
*grin*

Weet ik, maar ik ben er hard aan bezig..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 16:19
Jolyne
Avatar van Jolyne
Jolyne is offline
.....!!
__________________
Why think about tomorrow, while today still ownes you much?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Literatuurlijst bij jou op school?
Simon
20 15-09-2009 10:39
Verhalen & Gedichten Anouk&Danny
Little Phoebe
500 10-06-2005 16:56
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28
De Kantine Wanneer ben je wel of geen newbee meer??
~De Hypospriet~
57 10-11-2002 10:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.