Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 20:39
ArieP
ArieP is offline
hee ik ga altijd vissen met mijn maten, om het vrouwtje eens lekker thuis te kunnen laten
maar onze vaste visplek is een beschermd gebied geworden
kent iemand nog een fijne visplek voor ons?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
ArieP schreef op 27-07-2003 @ 21:39:
hee ik ga altijd vissen met mijn maten, om het vrouwtje eens lekker thuis te kunnen laten
maar onze vaste visplek is een beschermd gebied geworden
kent iemand nog een fijne visplek voor ons?
whahaha
dit topic hoort óf op F&F thuis, óf op onzin.

maar toch
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:46
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline


Waar in de buurt moet het zijn dan?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:47
ArieP
ArieP is offline
3 van me maten komen uit Egmond aan Zee, inclusief ikzelf, de andere makker komt uit Schiedam!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 20:49
the tourist
the tourist is offline
Lekker bij elkaar in de buurt dus.

In het Vondelpark? Ligt ongeveer in het midden. Daar is vast wel een mooie vijver voor jullie.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:26
Verwijderd
Vissen is een geaccepteerde vorm van dierenmishandeling voor nerds, bejaarden en saaie veertigplussers.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:27
Thomas
Thomas is offline
In de WC kan je altijd goed vissen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:29
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Je kan natuurlijk ook een aquarium (met vissen duuhh) kopen en die proberen te vangen met je hengel.

Maar serieus k heb geen idee, ik kom niet van daar
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 27-07-2003 @ 22:27:
In de WC kan je altijd goed vissen.
Trainspotting gezien?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:34
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-07-2003 @ 22:33:
Trainspotting gezien?
Toevallig niet, maar ik heb dus blijkbaar iets gemist?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 27-07-2003 @ 22:34:
Toevallig niet, maar ik heb dus blijkbaar iets gemist?
Nou, daarin laat de hoofdpersoon twee pillen in een ongelooflijk smerig toilet vallen en gaat ze er vervolgens uit vissen. Echt heel goor.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:37
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-07-2003 @ 22:35:
Nou, daarin laat de hoofdpersoon twee pillen in een ongelooflijk smerig toilet vallen en gaat ze er vervolgens uit vissen. Echt heel goor.
Bij de voorstelling die ik me er nu bij maak lijkt het me ook bijzonder vies.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 22:53
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
ehm, bij ons op de markt.... maar dat kan alleen op donderdag... moet je voor zo'n witte kraam gaan staan. je kunt er oa kibbeling en lekkerbekjes vangen. is dat wat?
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 00:19
Verwijderd
Arie, man, I'm your biggest fan!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-07-2003 @ 22:26:
Vissen is een geaccepteerde vorm van dierenmishandeling voor nerds, bejaarden en saaie veertigplussers.
Dat vroeg hij toch niet?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 01:19
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
hppa schreef op 28-07-2003 @ 01:49:
Dat vroeg hij toch niet?
wat heilig van je
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 01:26
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 28-07-2003 @ 01:49:
Dat vroeg hij toch niet?
Hij vroeg jou ook niet om op 'm te reageren, en toch doe je het.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 28-07-2003 @ 02:26:
Hij vroeg jou ook niet om op 'm te reageren, en toch doe je het.
Hij begon.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2003, 08:34
ArieP
ArieP is offline
Citaat:
terror koe schreef op 28-07-2003 @ 09:29:
Wat gemeen van je Arie!
Je vrouwtje maar achter de geraniums laten
Neem d'r mee en laat d'r zien dat je van d'r houdt.
Zoals dat hoort in een bloody relatie
nou beste terror koe (wat een naam! ben jij zo'n gottic soms??) mijn vrouw en ik zijn al jaren getrouwd en een relatie is het niet echt meer, meer gewoon een huwelijk
we moeten soms even afstand van elkaar nemen want we houden wel van elkaar maar we zijn niet meer zo verliefd
daarom is het juist goed voor ons! het is toch te laat om een ander te vinden voor ons!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 08:43
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Krijg je geen boekje bij je vissersvergunning?
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 08:48
ArieP
ArieP is offline
Citaat:
Quiana schreef op 28-07-2003 @ 09:43:
Krijg je geen boekje bij je vissersvergunning?
vergunning? mot dat dan???
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 08:59
qghp
qghp is offline
ja! als je gepakt wordt zonder vergunning dan zit je pas echt in de penarie arie!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:11
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
ArieP schreef op 28-07-2003 @ 09:48:
vergunning? mot dat dan???
als je ouwer dan 12 bent wel volges mij?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:29
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
jongeren betalen een eurie voor een vergunning.
Maar ga lekker fietsen ofzo
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:54
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 28-07-2003 @ 01:49:
Dat vroeg hij toch niet?
Jammer dan, ik kan het niet laten de betweterige linkse klootzak uit te hangen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
ArieP schreef op 28-07-2003 @ 09:48:
vergunning? mot dat dan???
Sportvisakte heet dat toch? Je had vroeger iig wel zo'n reclame d'r over, zongen ze een liedje erover op de wijs van Y-M-C-A
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 13:02
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
hmmz Zijkanaal B/C bij Velsen-Zuid gaan dr veel heen......
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:04
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 28-07-2003 @ 10:55:
Sportvisakte heet dat toch? Je had vroeger iig wel zo'n reclame d'r over, zongen ze een liedje erover op de wijs van Y-M-C-A
wijijijij hebben em wel!
(die sportvisakte)
dus haaaaaaaaaal em nu snel!
(die sportvisakte)
lalalalalalalater
een mooie stek aan het water
daarmee spaar je t voor later

(nou ja, zoiets iig )
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 21:56
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-07-2003 @ 22:26:
Vissen is een geaccepteerde vorm van dierenmishandeling voor nerds, bejaarden en saaie veertigplussers.
Jij bent echt een zielig figuur(maar dat konden we wel aan je nickname zien)
__________________
Bekeerd tot veganist
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:14
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
kees17 schreef op 30-07-2003 @ 22:56:
Jij bent echt een zielig figuur(maar dat konden we wel aan je nickname zien)
Oh, jij vindt zo'n haakje in de bek van zo'n vis géén dierenmishandeling? Ik begin me toch oprecht af te vragen wie hier nou het zielige figuur is...
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:19
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 30-07-2003 @ 23:14:
Oh, jij vindt zo'n haakje in de bek van zo'n vis géén dierenmishandeling? Ik begin me toch oprecht af te vragen wie hier nou het zielige figuur is...
Er lopen genoeg neo hippies rond met pierings en zo voort in de bek. En z'n klein vishaakje daar komt een vis echt wel weer overheen.
__________________
Bekeerd tot veganist
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:23
SatanSlut
Avatar van SatanSlut
SatanSlut is offline
Citaat:
Er lopen genoeg neo hippies rond met pierings en zo voort in de bek. En z'n klein vishaakje daar komt een vis echt wel weer overheen.
haakje??? vissen jullie met een haakje tering daar is geen fun aan ik doe et met me mes. met haakje is alleen leuk als je ze levend verbrand. maarja dan moet je wel gelijk een vuurtje hebben en dat mag nie overal. en ja die dingen levend eten is ook n ie lekker (believe me i tried). maare che als jij dat mishandeling vind kan je me arse kussen laat die gasten lekker met hun kut haakje priegelen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:25
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
kees17 schreef op 30-07-2003 @ 23:19:
Er lopen genoeg neo hippies rond met pierings en zo voort in de bek.
Die kiezen daar zelf voor. Een hele kromme vergelijking dus.
Citaat:
En z'n klein vishaakje daar komt een vis echt wel weer overheen.
En hoe ben jij daar zo zeker van? Dit klinkt dus gewoon als een van de tig smoesjes die sportvissers gebruiken om hun enigzins sadistische liefhebberij te rechtvaardigen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:34
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 30-07-2003 @ 23:25:
Die kiezen daar zelf voor. Een hele kromme vergelijking dus.

En hoe ben jij daar zo zeker van? Dit klinkt dus gewoon als een van de tig smoesjes die sportvissers gebruiken om hun enigzins sadistische liefhebberij te rechtvaardigen.
Je kan echt wel horen dat je uit de stad komt, ben jij ooit weleens te vissen geweest?

Offtopic: wat voor hobbys heb jij dan?
__________________
Bekeerd tot veganist
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:42
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
kees17 schreef op 30-07-2003 @ 23:34:
Je kan echt wel horen dat je uit de stad komt, ben jij ooit weleens te vissen geweest?
Oh ja, krijgen we die weer.... Altijd als je geen goede argumenten meer weet, dan begin je daar maar weer over hè? FYI: ik heb tot mijn 12e in een dorp gewoond (Rijpwetering, eindje buiten Leiden).

En bovendien, alsof er in steden niet gevist wordt. Ik ben vaak genoeg met anderen mee geweest (ook toen ik nog in RW woonde), die beweerden dan ik het vast erg leuk zou vinden. Niet bepaald, ik heb het altijd sadistisch gevonden, zo'n haakje door zo'n bek heen.
Citaat:
Offtopic: wat voor hobbys heb jij dan?
In ieder geval geen vissen en ook geen jagen. Ik ben openbaar vervoer-fanaat.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:48
SatanSlut
Avatar van SatanSlut
SatanSlut is offline
damz wie boeit er nou om de gevoelens van dieren. denk je nou egt dat dat boeit ik verbrand katten ik eet vissen levend so what nooit wat van ze gehoord
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2003, 22:50
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 30-07-2003 @ 23:25:
Die kiezen daar zelf voor. Een hele kromme vergelijking dus.

En hoe ben jij daar zo zeker van? Dit klinkt dus gewoon als een van de tig smoesjes die sportvissers gebruiken om hun enigzins sadistische liefhebberij te rechtvaardigen.
nou ik moet wel zeggen... dat vissen geen gevoelige lippen hebben... ze zoeken de bodem af op zoek naar voedsel.. en kraken mosselen, takken, komen vaak in aanraking met stenen, maar dit terzijde
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 30-07-2003 @ 23:25:
En hoe ben jij daar zo zeker van? Dit klinkt dus gewoon als een van de tig smoesjes die sportvissers gebruiken om hun enigzins sadistische liefhebberij te rechtvaardigen.
En dit klinkt weer precies als een van de tig zeurverhaaltjes van mensen die stellig denken de waarheid in pacht te hebben omtrend het gevoel hebben van vissen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 12:55
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 30-07-2003 @ 23:42:
Oh ja, krijgen we die weer.... Altijd als je geen goede argumenten meer weet, dan begin je daar maar weer over hè? FYI: ik heb tot mijn 12e in een dorp gewoond (Rijpwetering, eindje buiten Leiden).

>Ik zelfs kom uit een dorp met 1800 inwoners, bij ons is vissen en eizoeken heel normaal(we zijn er mee opgegroeit)


En bovendien, alsof er in steden niet gevist wordt. Ik ben vaak genoeg met anderen mee geweest (ook toen ik nog in RW woonde), die beweerden dan ik het vast erg leuk zou vinden. Niet bepaald, ik heb het altijd sadistisch gevonden, zo'n haakje door zo'n bek heen.

>Dan heb je zeker ook medelijden met een witvis die wordt opgevereten door een snoek?

In ieder geval geen vissen en ook geen jagen. Ik ben openbaar vervoer-fanaat.
>Dus een beetje voor de tv en wat achter de pc zitten dus.
__________________
Bekeerd tot veganist
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:22
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
kees17 schreef op 30-07-2003 @ 22:56:
Jij bent echt een zielig figuur(maar dat konden we wel aan je nickname zien)
Whahaha!!!! Eh, ahum... kuch, kuch *proest*
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:27
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Ik vind vissen zielig. Niet alleen voor de vissen, maar vooral voor de vissers. Hoe triest moet jouw leven zijn, als je geen betere hobby kunt verzinnen, dan het martelen van vissen (en dan bedoel ik niet alleen het spietsen aan een haakje, maar ook het opsluiten in een krap emmertje, en alle angst en stress die hierbij komt kijken). Vissen zijn zeer inteligente dieren, en wij hebben geen enkele reden om ze zo te mishandelen (dit laatste even om het "maar de eskimo's doen het ook!" verhaal alvast onderuit te halen)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:32
TechXP
TechXP is offline
Voor alle vissers :
http://www.vissenbescherming.nl/
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:34
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
TechXP schreef op 02-08-2003 @ 15:32:
Voor alle vissers :
http://www.vissenbescherming.nl/
En dan vooral het gedeelte over sportvisserij
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:16
Verwijderd
Citaat:
kees17 schreef op 30-07-2003 @ 22:56:
Jij bent echt een zielig figuur(maar dat konden we wel aan je nickname zien)
Leg mij eens uit waarom jij vissen goedkeurt dan, i.p.v. dat je op deze manier een persoonlijke aanval plaatst om blijkbaar je gebrek aan argumenten kracht bij te zetten?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 18:43
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
kees17 schreef op 02-08-2003 @ 13:55:
>Ik zelfs kom uit een dorp met 1800 inwoners, bij ons is vissen en eizoeken heel normaal(we zijn er mee opgegroeit)
En dus?
Citaat:
Dan heb je zeker ook medelijden met een witvis die wordt opgevereten door een snoek?
Nee, dat is namelijk de natuur. Sportvissers vissen puur omdat ze dat leuk vinden, niet uit levensonderhoud. Dat is ook het sadistische eigenlijk: in plaats van dat zo iemand die vis uit het water haalt, doodt en later opeet, wordt zo'n vis gewond weer terug in het water gegooid!
Citaat:
>Dus een beetje voor de tv en wat achter de pc zitten dus.
Nee. Je hebt duidelijk niet goed gelezen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 15:15
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 02-08-2003 @ 19:43:
En dus?
*is ook erg benieuwd*

Citaat:

Nee, dat is namelijk de natuur. Sportvissers vissen puur omdat ze dat leuk vinden, niet uit levensonderhoud. Dat is ook het sadistische eigenlijk: in plaats van dat zo iemand die vis uit het water haalt, doodt en later opeet, wordt zo'n vis gewond weer terug in het water gegooid!
En dan heb je nog mensen die denken dat als ze zo'n vis teruggooien hij "erg wel overheen komt", terwijl ze dan vaak zo gestresst zijn geraakt (vissen zijn erg gevoelig) dat ze een paar minuten later alsnog het loodje leggen.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 19:00
kees17
Avatar van kees17
kees17 is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 02-08-2003 @ 15:27:
Ik vind vissen zielig. Niet alleen voor de vissen, maar vooral voor de vissers. Hoe triest moet jouw leven zijn, als je geen betere hobby kunt verzinnen, dan het martelen van vissen (en dan bedoel ik niet alleen het spietsen aan een haakje, maar ook het opsluiten in een krap emmertje, en alle angst en stress die hierbij komt kijken). Vissen zijn zeer inteligente dieren, en wij hebben geen enkele reden om ze zo te mishandelen (dit laatste even om het "maar de eskimo's doen het ook!" verhaal alvast onderuit te halen)
Het is in ieder geval toch beter, dan als je de hele dag voor de tv naar tekenfilmps zit te kijken.

Citaat:
Naam onbekent schreef: Nee, dat is namelijk de natuur. Sportvissers vissen puur omdat ze dat leuk vinden, niet uit levensonderhoud. Dat is ook het sadistische eigenlijk: in plaats van dat zo iemand die vis uit het water haalt, doodt en later opeet, wordt zo'n vis gewond weer terug in het water gegooid!
Ik heb veel paling mee genomen naar huis voor comsumtie. En de rest gaat gewoon weer terug het water in. Soms gaat er een vis dood(dat ontken ik niet), maar ja is dan weer voer voor de reigers en dergelijke en ecologies in het niet een ramp.

Citaat:
Nee. Je hebt duidelijk niet goed gelezen.
Wees dan ook duidelijker.
__________________
Bekeerd tot veganist
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 19:16
TechXP
TechXP is offline
Citaat:
kees17 schreef op 04-08-2003 @ 20:00:
[B]Het is in ieder geval toch beter, dan als je de hele dag voor de tv naar tekenfilmps zit te kijken.
Vissen beter dan de hele dag tv kijken??
Rare vergelijking. Hoewel er bij alle twee de activiteiten waarschijnlijk dieren dood gaan of voor gegaan zijn.

Citaat:
Soms gaat er een vis dood(dat ontken ik niet), maar ja is dan weer voer voor de reigers en dergelijke en ecologies in het niet een ramp.
Daar zijn de meningen over verdeeld.
www.vissenbescherming.nl en google eens naar wat onderzoeken
__________________
www.petatv.com/tvpopup/videodirectuk.asp?video=cot_uk
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
TechXP schreef op 02-08-2003 @ 15:32:
Voor alle vissers :
http://www.vissenbescherming.nl/
Punt 1: Die bond ontleent het "gevoel" hebben van vissen aan 't feit dat vissen gewervelde dieren zijn en dus ook zenuwstelsels hebben. Maar waar de bond NIET op ingaat is dat 't uitermate onwaarschijnlijk is dat vissen pijn ervaren zoals een mens. Bijvoorbeeld. En dààr gaat decennia lang de discussie over, noch dierenbescherming noch pro-vissers of biologen hebben daar antwoord op hebben kunnen geven. Ik wil het vissen niet goedpraten, maar hou dat wèl in je achterhoofd voor je met je vingertje gaat wijzen.

Punt 2: De meeste serieuze vissers gebruiken gèèn haken met weerhaken. En als ze in de winkel niet zonder verkocht worden gaan deze platgeknepen worden. Vraag maar na in de betere vissportzaak; dat is gemeengoed. Ga eens kijken aan de waterkant waar een visser een gedregde plug gebruikt. Wedden dat OF de weerhaken plat zijn, of de overige 2 haken zelfs afgeknipt? Ergo; dat valt allemaal reuze mee.

Punt 3: Verzuring van het water door lokvoer. Dat gebeuren wordt schromelijk overdreven door de bond. Ik zou graag een lijstje willen zien met verzuurde wateren in Nederland bij de stelling die hun klakkeloos deponeren.

De waarheid gebiedt mij te zeggen dat ik zelf ook niet gecharmeerd ben van wedstrijden en leefnetten. Daar doe ik zelf dan ook niet aan, en raad het anderen af.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 03-08-2003 @ 16:15:
En dan heb je nog mensen die denken dat als ze zo'n vis teruggooien hij "erg wel overheen komt", terwijl ze dan vaak zo gestresst zijn geraakt (vissen zijn erg gevoelig) dat ze een paar minuten later alsnog het loodje leggen.
Ik heb nog NOOIT èèn vis weer boven zien komen nadat ik 'm teruggezet heb in het water! Hou eens op met dat klakkeloos napraten van de Dierenbescherming, want hier begint geen snars van te kloppen zolangzamerhand.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?)
Eend
301 06-01-2005 10:12
Levensbeschouwing & Filosofie Is tijdreizigen mogelijk?
Martjin
80 31-01-2004 23:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.