Oud 25-11-2004, 14:50
madman
madman is offline
Citaat:
Cruz schreef op 24-09-2004 @ 14:49 :
Ben een keer bijna door ganzen aangevallen Had hun eieren gestolen.. Maar ik was sneller
dierebeul je jat je vriend zijn eieren tog ook niet
__________________
1 thing................. nothing
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2004, 15:33
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Toen ik op een verjaardag was bij mijn buren... Twee honden waren er, met de een was iki aan het spelen. De anders jaloers, hapt die hond in zn oor, en toen hadden de twee ruzie. En ik zat er middenin. Ben toen een tijdje nogal bang geweest voor honden...
Verder een keer toen ik met mijn pa op bezoek was bij een vriend van hem. Ik was toen iets van 7 ofsow...Die had slangen, interessant! Dus ik mee... mijn pa had wat cavia's meegenomen die dat beest te eten kreeg. Het was namelijk een erg grote boa constrictor. Nou, kooitje met cavia's neergezet langs die bak. "Mag ik hem aaien?" "Ohja, natuurlijk, ga je gang!"... nou, dat heb ik geweten... ik raakte hem aan, op de een of andere manier kronkelde hij zich om me heen en uiteindelijk zat ie om me nek Had vast de cavia's geroken ofsow... gelukkig heeft me pa me bevrijd..
verder niet echt aangevallen, wel vaak gebeten...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:47
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
madman schreef op 25-11-2004 @ 14:50 :
dierebeul je jat je vriend zijn eieren tog ook niet

inderdaad! Echt gemeen!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:13
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Vandaag nog door mij oh zo liefe hondje, voor de zoveelste keer.
ach maar 5 hechtingen dus valt mee
gebeurt wel vaker.
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 20:08
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
madman schreef op 25-11-2004 @ 14:50 :
dierebeul je jat je vriend zijn eieren tog ook niet
Das gemeen ja.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 20:04
manGo0s
Avatar van manGo0s
manGo0s is offline
Ja door een mega hond...hij srpong een paar keer op me, maar heeft verder niet echt gebeten geloof ik...en door onze konijnen, die vielen ons altijd aan
__________________
* Boeh *
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:16
treinmissen
treinmissen is offline
Citaat:
Droyd schreef op 22-08-2004 @ 18:45 :
Jaja, door een kat!

Het beest is net niet overleden aan een longinfectie, maar sinds hij de ziekte overwonnen had kwam hij dominant en agressief.
Mijn zus was toen 8 en hij sprong steeds naar haar been en klemde hij er zijn hele lichaam om. Vervolgens krabte en beet hij zoveel hij kon.

Mij is het ook een keer overkomen...Kater kijkt me aan, geeft een zachte miauw en springt me op het been. Ook 1 keer toen ik hem wilde aaien heb ik een 3-tal maanden met een diepe snede rond gelopen.

Plots is hij spoorloos verdwenen...

btw, het geval van de TS vind ik bijzonder triest, die kerel hoort helemaal geen honden te houden als hij zo reageert...

VET ENG!!!!!!!! dat is mijn ergste nachtmerrie altijd nog geweest...
__________________
WEET JE WEL HOE KUT?!
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 11:32
lct
Avatar van lct
lct is offline
Ben een keer gebeten door een vlaamse reus (konijn) van me buurvrouw
__________________
Blub*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 16:13
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik ben vroeger gepikt door een kip en sindsdien is mn lievelingsgerecht kip, liefst in zulke klein mogelijke stukjes.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 18:10
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
DNMB schreef op 08-12-2004 @ 16:13 :
ik ben vroeger gepikt door een kip en sindsdien is mn lievelingsgerecht kip, liefst in zulke klein mogelijke stukjes.
Wat een vuile nazi was die kip.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 11:03
Verwijderd
Ok waar zal ik beginnen:

- geschopt door een paard
- gebeten door een hond
- gebeten/ gekrabt door mijn cavia
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 21:27
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Ja, een hond heeft me aangevallen en zich vast gebeten in mijn arm, ik mocht hem letterlijk losslingeren.
Een kat heeft ooit eens naar mijn been gesprongen, gelukkig gemist.
Een gans heeft zich ook eens op mij boos gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 14:47
Mara
Mara is offline
M'n rat laatst. Liet ik inslapen omdat ze ziek was, kreeg 't spuitje, dacht hoogstwaarschijnlijk 'vuile trut', beet in m'n duim en liet niet meer los Heb haar er af moeten trekken, heeft door m'n nagel heengebeten en in m'n huid, stond ik daar te bloeden bij die dierenarts.

Verder nog wel door ratten die schrokken, paarden, weet ik veel wat.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:09
PV
PV is offline
toen ik 2 jaar was scharrelde ik rond in het tuintje van m'n oma, maar de hond van m'n oma mocht daar nooit komen. Blijkbaar dacht ie "wat ik niet mag, mag jij ook niet" en hij greep me bij mijn nek en sleepte me mee naar binnen
verder niks aan overgehouden.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:43
PiMpJuiCe
Avatar van PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
valt me wel op hoeveel mensen er door honden gebeten zijn

mijn hond heeft me nog nooit echt gebeten, hij pakt wel eens mijn arm beet met ze bek ofzo maar hij bijt nooit echt door tis meer een speelse beet
en idd domste wat je kan doen is wegrennen als er een hond op je afkomt. maarja vaak is het wel je eigen schuld of de schuld van het baasje van de hond die je bijt
sommige mensen kunnen hun hond niet bepaald opvoeden of besteden er geen tjid aan en dan doel ik vooral op die honden die sommige mensen random aanvallen op straat
maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
overigens ben ik wel eens aangevallen door een zwaan
ik kwam te dicht in zijn buurt en toen spreidde die zijn vleugels, toen ben ik maar snel weggegaan want ik had gehoord dat die krengen
aardig hard kunnen slaan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 23:02
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik ben ooit door een sint bernard gebeten. Vlak onder mn nek. K was 6 ofzo en liep een winkel in terwijl dat beest in de deuropening stond.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 14:31
standby
standby is offline
ik ben gister aangevallen door een vis....je gelooft het nie, ik weet het.. dus ik zal maar niks vertellen
__________________
under the milky way
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:13
Random Moron
Random Moron is offline
Een hamster..

Ik was 9 ofzo...stond in een dierenwinkel en de hamster zag er schattig uit. Ik wilde aaien, hamster deed hap, ik schudde mijn vinger en hamster vloog mee naar een ander hok. Verschrikkelijk op mijn kop gekregen

gister in dierentuin was er een rog die me natspetterde..telt dat ook?
__________________
A trainstation is where the train stops... A bus station is where the bus stops. So what about my workstation?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 14:59
RammSteen
Avatar van RammSteen
RammSteen is offline
Oyeah... Ging in duitsland op een pony zitten (Slecht idee) , vervolgens ging het beest ervandoor + Met Mij.. Was trouwens wel een mooi [groot] Stukje bos wat ik heb gezien
__________________
Yeah heb je een probleem?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
In mijn dromen ben ik heel vaak aangevallen door honden, of zwijnen of zo...
En toen ik heel klein was, is er een hond in onze auto gesprongen (toen ik erin zat) en dat vond ik zo eng dat ik toen echt een hondentrauma kreeg, dus ik dacht geregeld dat dieren mij aanvielen Maar is volgens mij nooit echt gebeurd
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 19:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hm, heeeeeeel vaak door paarden. Bv, we hadden een kreupel paard op stal (was al heel oud, 18 ofzo) en zijn deken zat scheef. Dus ik zijn box in om die deken recht te trekken, flipt hij helemaal. En ik als klein meisje van elf snel die stal uit.
Ook door een paard dat gewoon vrij agressief is, zowel naar andere mensen als naar paarden. En we hebben een verder heel lievige pony, maar als je daar langsloopt, dan begint hij gewoon heel hard te bokken en te bijten. Jaloers beest.
Enne, hm, de cavia van mijn beste-vriendin-toen-ik-klein-was heeft me vast wel eens gebeten.
En mijn kat was verschrikkelijk agressief laatst, terwijl hij normaal heel lief is. Begon hij zomaar naar kleine kindjes te krabben.
En vast nog wel meer.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Fluff-Ball schreef op 22-09-2004 @ 17:03 :
Jup. Door een een eekhoorn

Ik was namelijk bij de Grand Canyon
Amerikaanse eekhoorns zijn erg agressief kennelijk
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 06-01-2005 @ 21:11 :
Door een hond (dat was meer achterna gezeten eigelijk) en door een eekhoorn in Central Park
In NYC zijn inderdaad belachelijk veel eekhoorns. Ik herinner me nog dat ik er tientallen heb geteld in Hopkins Square Park.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 16:42
Verwijderd
Haha, gaaf topic!

Ik ben 1x gebeten door een Dassie, dat was in Z-Afrika.
Hij zag er heel lief een aaibaar uit, soort huge cavia.
Toen het beestje naar me toe kwam en heel lief omhoog keek dacht ik: goh, ik kan hem wel aaien... Niet dus, meteen dat klotebeest: HAP! in mijn hand.

Andere keer door een bunzing (soort fret, maar dan in 't wild levend) gebeten, erg apart was dat.

Er lag een dood beest op de weg, maar ik kon niet zo gauw zien wat voor beest het was. Ik met een zaklamp erop schijnen, echt een vaag dier. Het leek wel een platgereden toupet of haarbal. Nouja, plots voelde ik iets steken in mijn been, ik kijken --> een bunzing! Argh!

Die beet een aantal keren in mijn been. Toen ik hem wegsloeg met mijn hand, beet ie ook nog eens in mijn hand, nou echt hard.
Zo'n beest heeft scherpere tanden dan een hond of kat. En hij beet net zo hard.
Ik bloeden als een rund!!! Daarna keihard weggefietst van de plaats des onheils

Achteraf vertelde iemand me dat het een paartje geweest moest zijn. Het vrouwtje was doodgereden, het mannetje verdedigde haar.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:54
bloemetje18
bloemetje18 is offline
Door een hond... Lang geleden, maar nog steeds trauma's
__________________
Einde bericht.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 02:00
Verwijderd
Door een hond, vorige week, op het strand. Zoiets had ik echt nog nooit meegemaakt, hij stormde op me af en hapte aan één stuk door in m'n bovenbenen, die baas deed niets, en ik maar sprinten en steeds snel draaien. Het was een pitbull, geen pretje. Na een paar minuten ben ik maar kleine rondjes om die man heen gaan rennen om hem duidelijk te maken dat hij dat dier weleens zou kunnen laten stoppen. Die agressieve rassen ook.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 02:44
Verwijderd
M'n hond is me een keer aangevlogen.
Ik was d'r uit aan het laten, toen er opeens een auto razendsnel aankwam. Aangezien ik d'r niet aan de riem had, en ze ook niet luisterde, trok ik d'r met 2 handen aan de kant. Ik was alleen zo stom om met 1 hand aan haar nekvel, maar ook met 1 hand aan de 'keelvacht' te trekken. Dat vond ze kennelijk niet zo lekker en ze haalde naar me uit.
Toen had ik een bloedlip.

Stank voor dank. =\
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 22:57
M-Leentje
Avatar van M-Leentje
M-Leentje is offline
Ik zat en keer op de fiets en er kwam ineens van achter een hond heel hard aangerend.. Zn bek klapte net vlak achter mn enkel dicht.. Lekker idee...

Was al niet zo'n hondenliefhebber.. en nu helemaal niet!
__________________
...gone with the wind...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ja, door een chimpansee in de Apenheul.. Dat schijtbeest heeft m'n hele hand open gereten.. Het was tweede paasdag en ze liepen sinds lange tijd weer buiten. Het was die dag extreem druk, dus ze waren sowieso al ietwat van slag..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 19:03
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Wel vaker door honden, paarden en katten, maar het hoogtepunt was dat ik werd gebeten door een struisvogel
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 19:14
Madfet
Avatar van Madfet
Madfet is offline
Ja heel vaak, door spinnen enzo.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:10
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ooit eens achterna gezeten toen ik ergens post moest brengen door een hond...maar kon op tijd over t hek heen springen

en een keer gekrabt in mn nagel doordat die hond achter de deur dacht dat ik het papiertje was (is best zonde vna je nagel)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 15:24
Daylight
Avatar van Daylight
Daylight is offline
Ik ben (gelukkig) nog nooit aangevallen door een dier.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 22:12
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik ben een keer door 'n paard in mn knie gebeten haha..
Toen was ik nog heel klein en ik wilde een paard aaien, beet ie gewoon in mn knie...Deed behoorlijk pijn
Enne door een wesp toen ik bij een imker was en toen kreeg in een heel erge allergische reactie helaas..Moest naar t ziekenhuis.
Enne door mijn zus, ook n Beest.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 22:35
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
vandaag nog. Ik heb een nogal jaloers paard dus ik stond in de wei te kroelen, komt er een schaap aan. Paard wil schaap bijten maar hij mikt mis en toen zat mijn arm tussen zijn kiezen (autsj ja).
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 22:38
Verwijderd
Ik had vanmiddag een jack russel aan mijn broekspijp hangen.

Het krengetje weigerde los te laten, ik weigerde te blijven staan, en het bazinnetje vloekend achter mij aan gelopen, mij en haar hondje smekend om een oplossing.....
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 22:13
Xbl*Boss NL
Avatar van Xbl*Boss NL
Xbl*Boss NL is offline
Een T-Rex deed gister een poging maar heb zijn ass gekicked en hem laten zien wie the daddy is!!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 05-02-2005 @ 22:13 :
Een T-Rex deed gister een poging maar heb zijn ass gekicked en hem laten zien wie the daddy is!!
ocharm, had je een nachtmerrie over jurassic park......
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 23:03
Verwijderd
Door een stier, maar die kon mij net niet te pakken krijgen. Gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:51
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Nog nooit aangevallen maar we hebben dan ook alleen goudvissen, en een konijn.
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 18:09
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ja toen ik bij het dierenpension werkte.
Ik moest een hond vasthouden en de baas zou hem kammen .
Stelde die niet op prijs .
En beet mij 2 keer in mijn hoofd.
Dit vond ik nog niet het ergst, de prik bij de dokter halen echter wel!
Moest al huilen voordat ik de spuit had gekregen.
Ik was wel geschrokken.

Maar ik heb er niets aan overgehouden hoor , ik vind honden nog steeds lief . ben er helemaal weg van.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 00:58
Zeelelie
Avatar van Zeelelie
Zeelelie is offline
toen ik 3 was ofzo ben ik in het kippenhok van een kinderboerderij gekropen... had alle kippen op me... en toen ik eruit kwam werd ik achterna gezeten door een gans, die zo ongeveer even hoog was als ik zelf... en ik had toen al een keer van een gans een stoot tegen mijn ribben gehad....

ben daarna nooit meer bij die kippen geweest, de rest vam de boerderij best, maar niet de kippen
__________________
Vraag me vooral niet waar het op slaat
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 02:11
Verwijderd
Meermaals door allerlei kuthonden. Daarom schop ik ze nu ook altijd als ze bij me in de buurt komen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 10:57
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen.

Je rat haar laatste spuit antibiotica geven, terwijl ze eigenlijk al beter is, maar alleen de kuur nog even af moet maken...

...is niet het meest verstandige wat ik ooit gedaan heb.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 19:15
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-02-2005 @ 02:11 :
Meermaals door allerlei kuthonden. Daarom schop ik ze nu ook altijd als ze bij me in de buurt komen.
Ik hoop dat je ooit nog eens flink aangevallen zult worden
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 27-02-2005, 21:01
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-02-2005 @ 01:11 :
Meermaals door allerlei kuthonden. Daarom schop ik ze nu ook altijd als ze bij me in de buurt komen.
Jij mag wel erg graag provoceren he?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II
Machiavelli
500 28-09-2004 21:34
Flora & Fauna 'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!'
Dark Psycho
89 18-04-2004 22:05
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 17:23
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 18:18
Verhalen & Gedichten Mijn gedichten
Missygirly
4 28-10-2001 11:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.