Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2015, 21:36
powmaster
powmaster is offline
Hoi allemaal,

momenteel ben ik 18jr en wil graag eindelijk een echt onvergetelijke zomer hebben. Ik zit aan heel veel dingen te denken maar heb wel een aantal dingen in mn hoofd. Zo heb ik er aan gedacht reisleider te worden, maar daar ben ik nu te laat mee (dus maybe iets voor volgende zomer). Ook heb ik gezocht naar werk in het buitenland, maar daar ben ik ook al wat laat mee.
Ik wil graag naar het buitenland (de hele maand juli en begin augustus) om daar mijn zomer door te brengen.
- Ik wil genieten van het weer
- Ik wil nieuwe mensen ontmoeten
- Ik wil leuke feestjes
- Ik wil leuke activiteiten over dag.
Je moet echt denken aan iets in de sfeer van 's avonds met allemaal andere jongeren bij een kampvuur zitten en vervolgens een leuk feest bezoeken. Klinkt wat als een film-scenario, maar zoiets wil ik wel.
Ik heb ook al naar een surfkamp gezocht, maar ik weet nog niet of dat echt iets voor mij is.

Edit: heb ook gezocht naar summerschools en universitycamps maar daar was ik ook al te laat mee helaas.

Ik hoop dat iemand hier iets in herkend wat hij/zij heeft gedaan of gaat doen (of iemand van je vrienden heeft het gedaan oid.).

Met vr gr

Powm.

Laatst gewijzigd op 04-06-2015 om 22:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2015, 21:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe sta je tegenover recreatie-werk op de camping of in een vakantie park?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 21:46
powmaster
powmaster is offline
Citaat:
Hoe sta je tegenover recreatie-werk op de camping of in een vakantie park?
Over recreatie-werk heb ik ook wel over nagedacht, maar is het dan niet zo dat je als je bijv. werkt in Frankrijk ook (vloeiend) Frans moet spreken? Ik spreek namelijk alleen maar NL en Engels .

Over werken in een vakantiepark heb ik nog nooit echt over nagedacht.. Weet eigenlijk ook niet echt wat ik me daar bij voor moet stellen. .. In nederland denk ik al snel aan centre parcs, maar dat is toch wel wat anders in het buitenland?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 22:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Over recreatie-werk heb ik ook wel over nagedacht, maar is het dan niet zo dat je als je bijv. werkt in Frankrijk ook (vloeiend) Frans moet spreken? Ik spreek namelijk alleen maar NL en Engels .

Over werken in een vakantiepark heb ik nog nooit echt over nagedacht.. Weet eigenlijk ook niet echt wat ik me daar bij voor moet stellen. .. In nederland denk ik al snel aan centre parcs, maar dat is toch wel wat anders in het buitenland?
Volgens mij zijn er zat parken en campings, bijv. in Frankrijk, waar vooral Nederlanders komen. Daar zou je in principe aan te slag kunnen als ze nog mensen zoeken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 22:42
powmaster
powmaster is offline
Citaat:
Volgens mij zijn er zat parken en campings, bijv. in Frankrijk, waar vooral Nederlanders komen. Daar zou je in principe aan te slag kunnen als ze nog mensen zoeken.
Bedankt ik zal morgen even gaan zoeken!! 😃

Als iemand nog iets weet of zelf ervaring heeft met iets dan hoor ik het heel graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.