Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2003, 21:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 11-08-2003 @ 00:09:

Ontopic: 1-1, saaie match.

__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2003, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 20-08-2003 @ 21:59:
zoals altijd is het Nederlands elftal weer geen zak aan
idd. Ik snap die Advocaat niet. Seedorf speelt bijna altijd kut en Overmars kan wedstrijden beslissen en is de beste vleugelspeler van Nederland. Wat een sukkel dat ie dat niet inziet.

Experimentje met v/d Vaart is imo ook mislukt. Het koppel Kluivert-v. Nistelrooij deed het alweer slecht en hoeft van mij ook niet opgesteld te worden (als Makaay scherper is (lees: minder buitenspel staat) dan heb ik liever hem erin).

De enige die mij positief verbaasde was Reiziger, die af en toe leuk naar voren kwam, de rest was gewoon weer klote.

Complimenten aan de Belgen, die vooral in de eerste helft leuke combinaties hadden voorin Mooie schoffel bij Overmars


Oja, vraagje: waarom is Davids zo gehaat in Belgie?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:16
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik had het al voorspeld. Drek van de bovenste plank.

Het was een vriendschappelijke wedstrijd. 2 rode kaarten. Is dat vriendschappelijk?

Heeft iemand van jullie op het puntje van de stoel gezeten? Ik kon nog net 1 oog openhouden. Het was een draak van een wedstrijd.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:18
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Mijn excuses aan alle Belgische forumleden voor het anti-voetbal van het Nederlands Elftal. Advocaat doe heel Nederland een plezier: stop met Ricksen, Zenden en Van Bronckhorst (laatste twee hebben niet eens een basisplaats bij hun club ) en gooi Robben, Van Persie en De Jong erin.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:18
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
bah, het was inderdaad niet veel aan. Belgie viel mee. in tegenstelling to het Nederlands elftal. Ik vond dat die 'ruit' niet zo bijster goed werkte, maar dat mag ook wel voor een eerste keer.

Verder begreep ik niet waarom Davids gewisseld werd, die speelde goed in tweede helft. en die gele kaar van Cocu was overdreven, de 2e dan. Dat in tegenstelling tot de roode kaart van die Belg, wie maakt er nu zo'n overtreding, op die plek, in de laatste minuut, tegen tien man, in een vriendschappelijke wedstrijd.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:20
mobie
mobie is offline
slechte wedstrijd
eerste helft was het niveau vd belgen nog vrij goed
tweede helft gewoon slecht (natuurlijk wel heel de ploeg door elkaar gegooid)

En als Nederland echt dit maar is

ook nog 2 overbodige rode kaarten

Hopelijk wordt het in De Kuip een iets aangenamere derby der lage landen.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:28
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-08-2003 @ 22:15:



Oja, vraagje: waarom is Davids zo gehaat in Belgie?


Omwille van het feit dat het een arrogante lul is die nog eens agressief is op de koop toe?
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:34
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Flikker die arrogante bende er maar uit..Selecteer spelers uit de Nederlandse 1e divisie erin en je speelt ook 1-1
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 20-08-2003 @ 22:18:
Mijn excuses aan alle Belgische forumleden voor het anti-voetbal van het Nederlands Elftal. Advocaat doe heel Nederland een plezier: stop met Ricksen, Zenden en Van Bronckhorst (laatste twee hebben niet eens een basisplaats bij hun club ) en gooi Robben, Van Persie en De Jong erin.
ja de Jong heeft een basisplaats
Gewoon Tim Cornelisse rechtsback
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 21:51
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Meeeeeeeeeeeeens wat was Nederland slecht
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:17
freggelfreak
freggelfreak is offline
ik weet ineens weer waarom ik altijd zo'n hekel heb om te kijken naar het nederlands elftal. altijd zo'n kansloze omschakeling die bejaarden met rollators nog sneller doen en dan al die passes die niet eens in de voeten bij een medespeler komen.... en over seedorf moet je maar helemaal niet beginnen. die gast is gewoon niet goed genoeg voor het nederlands elftal, ondanks dat hij (naja meer de rest van het team dan) 3 cl heeft gewonnen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 22:36
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 20-08-2003 @ 08:27:
En zo hebben we ook weer een pessimistische toeschouwer erbij
Hier kom ik ff op terug

Peaceflower, je had gelijk

Wat een zwak voetbal...meer niet van te zeggen...
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
I-brahimovic schreef op 20-08-2003 @ 22:18:
Mijn excuses aan alle Belgische forumleden voor het anti-voetbal van het Nederlands Elftal. Advocaat doe heel Nederland een plezier: stop met Ricksen, Zenden en Van Bronckhorst (laatste twee hebben niet eens een basisplaats bij hun club ) en gooi Robben, Van Persie en De Jong erin.
*kuch*

Het grote talent Van der Vaart speelde vandaag zeer matig... moet er niet aan denken nog drie van die jochies erbij te hebben. Ik weet 100% zeker dat dat geen verbetering zal zijn.

En waarom zou je De Jong in godsnaam oproepen? Die heeft bij Ajax nog niet eens een basisplaats. Zenden en Van Bronckhorst horen gewoon in t Nederlands Elftal.

En Ricksen is gewoon de beste rechstachter die NL op dit moment heeft. Het probleem is dat Advocaat die Seedorf constant op rechts opstelt terwijl hij daar totaal niet uit de verf komt. Hierdoor heeft de rechtsback bijna automatisch een slechte dag... Ik denk dat de rechtsback echt geen probleem is, Dick moet alleen Overmars opstellen op rechts ipv Seedorf.

Van Persie is nog veel te wisselvallig bij Feyenoord en wordt daarom nog niet opgeroepen. Als hij wat regelmatiger goeie wedstrijden speelt komt het NL-11tal voor hem vanzelf wel.

Ik ben t trouwens echt helemaal zat dat gelul van zie je wel die Kluivert en Van Nistelrooy kunnen samen niet spelen. Tipisch Nederlanders die dat doen. Wanneer we die jongens gewoon laten voetballen en we leggen die druk er niet zo op komt t echt wel goed met die twee, het zijn ten slotte twee van de beste spitsen van de wereld. Ook het idee dat iedereen zich met de opstelling van t Nederlands elftal mag bemoeien. Wie Advocaat ook opstelt achteraf zal hij (of de spelers) toch alleen maar worden afgekraakt. Ik ben beniewd of er nu nog mensen zijn die zeggen: 'Zie je wel hij had van der Vaart al veel eerder in de basis moeten zetten'. Waarschijnlijk niet want deze van der Vaart heeft vandaag bar weinig laten zien. Dus waarom zouden we nu weer gaan lopen zeiken over het oproepen van ander opkomend talent? Ik zou dus echt niet in die schoentjes van Dick willen staan en daarom heb ik ook eigenlijk diep respect voor die man.

Lekker lang verhaal... (Van een gefrustreerde Hollander die t niet uit kan staan dat We vandaag gelijk hebben gespeeld tegen de Belgen, in een wedstrijd die zelfs in samenvattings-vorm het aankijken niet waard was)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-08-2003 @ 00:15:

*knip*

Ik ben t trouwens echt helemaal zat dat gelul van zie je wel die Kluivert en Van Nistelrooy kunnen samen niet spelen. Tipisch Nederlanders die dat doen. Wanneer we die jongens gewoon laten voetballen en we leggen die druk er niet zo op komt t echt wel goed met die twee, het zijn ten slotte twee van de beste spitsen van de wereld. Ook het idee dat iedereen zich met de opstelling van t Nederlands elftal mag bemoeien. Wie Advocaat ook opstelt achteraf zal hij (of de spelers) toch alleen maar worden afgekraakt. Ik ben beniewd of er nu nog mensen zijn die zeggen: 'Zie je wel hij had van der Vaart al veel eerder in de basis moeten zetten'. Waarschijnlijk niet want deze van der Vaart heeft vandaag bar weinig laten zien. Dus waarom zouden we nu weer gaan lopen zeiken over het oproepen van ander opkomend talent? Ik zou dus echt niet in die schoentjes van Dick willen staan en daarom heb ik ook eigenlijk diep respect voor die man.

Lekker lang verhaal... (Van een gefrustreerde Hollander die t niet uit kan staan dat We vandaag gelijk hebben gespeeld tegen de Belgen, in een wedstrijd die zelfs in samenvattings-vorm het aankijken niet waard was)
Als van Nistelrooij en Kluivert echt zulke geweldige spitsen zijn, dan kunnen ze ook met grote druk omgaan. En ze hebben al meerdere wedstrijden kunnen laten zien dat ze samen kunnen werken... uiteindelijk hebben ze maar 1 wedstrijd (tegen Duitsland) goed samengewerkt.
En van die opstellingen. Dat vind ik niet zo gek. Als het elftal wat je eigen land vertegenwoordigt al meerdere wedstrijden achter elkaar kutvoetbal laat zien, dan ga je vanzelf opstellingen maken, van hoe je denkt hoe het beter kan.

idd, een kutwedstrijd
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 02:43
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 13-08-2003 @ 10:46:
1-1, doodsaaie wedstrijd. Of nee, doe maar 0-0.
Niet helemaal goed, maar als ik op tijd mijn mond gehouden had: wel helemaal goed.

Dus...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 07:45
Verwijderd
Nadat ik uiteraard hoor te zeggen dat België gezwijnt heeft Lijkt het mij meer dan duidelijk dat v. Nistelrooy zijn basisplaats maar eens aan Makaay moet geven en dat Overmars op links hoort en niet die andere ehm....spelers
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:10
Verwijderd
Het leek echt weer nergens op (wat onverwacht). Bij bijna alle spelers straalde de desinteresse er van af. Slechts een paar waren gemotiveerd dat ze in hun nationale elftal mochten spelen, wat toch een eer hoort te zijn. De meesten zaten al in hun gedachten in het vliegtuig naar huis.

Van der Sar vond ik af en toe erg onzeker overkomen en nam bij de uittrappen soms onnodige risico's.

Reiziger, waarvan ik me nog steeds afvraag waarom hij in het NL elftal speelt, kwam wel redelijk op maar moest de bal weer vaak terugspelen door de onbewegelijkheid van de rest.

Stam speelde niet uitzonderlijk goed, maar daar heb ik voor de rest niets op aan te merken.

Net als Frank de Boer.

Van Bronckhorst verloor wel erg vaak de bal waar dat niet nodig was. Maar hoe kan je iemand selecteren die bij zijn eigen club niet eens een basisplaats heeft?

Seedorf was weer dramatisch, ik heb welgeteld 1 goede actie gezien, voor de rest verloor hij of de bal of speeld weer helemaal terug. Ik vraag me af hoe advocaat wat in hem ziet.

Cocu verrichte eigenlijk geen uit het oog springend werk en kwam alleen maar in beeld door zijn rode kaart.

Kluivert, tja, probeerde het af en toe wel, mooi kopbal nog, maar voor de rest niets bijzonders.

Davids, viel mij in de eerste helft heel erg tegen. Hij is het pitbull-achtige kwijt en gaf niet de indruk dat hij blij was dat hij in het veld stond. Tweede helft iets gemotiveerder, maar nog lang niet zoals bij Juventus. Waarschijnlijk bang voor kaarten of blessures.

Van Nistelrooij, kwam mede door het slechte spel van de middenvelders niet goed uit de verf. Probeerde soms wel eens, maar dribbles zoals bij Man. Un. hoeven in het Nl-elftal niet te verwachten.

Van der Vaart was de meest gemotiveerde van het hele veld, maar wilde soms te veel zelf doen. Hij kan gewoon beter op het middenveld spelen, als aanvaller kwam hij niet echt uit de verf.

Van de wissels was alleen Makaay de moeite waard van het vermelden. Hij was wel gemotiveerd, maar hij stond veel te vaak buitenspel.

(ook dit is een stukje van een gefrustreerde oranje-supporter, die vond dat de Belgen het verdienden om te winnen)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:15
Verwijderd
Ja, maar Makaay miste de scherpte nog 'n b'tje, als namelijk een keer niet buitenspel staat, gaattie wel all1 op de keeper af
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 21-08-2003 @ 03:43:
Niet helemaal goed, maar als ik op tijd mijn mond gehouden had: wel helemaal goed.

Dus...
Jij kijkt gewoon naar wat ik zeg en dan zeg jij 'tzelfde
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:59
Verwijderd
Laat ik ook maar eens een bescheiden mening geven. Ik heb de wedstrijd gezien (was niet om aan te zien eigenlijk) en daarna schakelde ik over naar ZDF waar Duitsland tegen Italië speelde. Dát was echt ongeloofelijk goed voetbal, vooral van de Duitsers. Duitsland kreeg alleen wel 30 kansen maar wist er niet 1 te benutten.

Nederland, neem een voorbeeld aan de oosterburen.

Als jullie weer niet naar het EK gaan, kunnen jullie het wel vergeten.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:54
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ach ja....wat kan ik erover zeggen. Ik heb de wedstrijd geen eens gezien. Maar het nederlands elftal mist de laatste paar jaar dan ook gewoon die samenhang


Ik mis de tijd met Bergkamp
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:01
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-08-2003 @ 10:54:
ach ja....wat kan ik erover zeggen. Ik heb de wedstrijd geen eens gezien. Maar het nederlands elftal mist de laatste paar jaar dan ook gewoon die samenhang


Ik mis de tijd met Bergkamp
Net alsof er met Bergkamp wel samenhang in het elftal zat. Bovendien vraag ik me af of Bergkamp nog wel zo goed is als voorheen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:59
Hallelujah
Hallelujah is offline
Citaat:
Nixje schreef op 21-08-2003 @ 09:59:
Laat ik ook maar eens een bescheiden mening geven. Ik heb de wedstrijd gezien (was niet om aan te zien eigenlijk) en daarna schakelde ik over naar ZDF waar Duitsland tegen Italië speelde. Dát was echt ongeloofelijk goed voetbal, vooral van de Duitsers. Duitsland kreeg alleen wel 30 kansen maar wist er niet 1 te benutten.

Nederland, neem een voorbeeld aan de oosterburen.

Als jullie weer niet naar het EK gaan, kunnen jullie het wel vergeten.
Nee zeg, vergelijk het aub niet met duitsland. die gasten winnen altijd met geluk terwijl ze flut spelen. (NL laatste tijd ook hoor, maar dat terzijde). gatttttverredamme.

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de EK wedstrijden...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Hallelujah schreef op 21-08-2003 @ 11:59:
Nee zeg, vergelijk het aub niet met duitsland. die gasten winnen altijd met geluk terwijl ze flut spelen. (NL laatste tijd ook hoor, maar dat terzijde). gatttttverredamme.

Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar de EK wedstrijden...
Duitsland speelde in ieder geval veel beter dan Nederland gisteravond, alleen ze hebben wel verloren 1-0.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:12
Thomas
Thomas is offline
Ik heb het einde niet eens meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:18
houn
Avatar van houn
houn is offline
misschien is het juist wel eens goed dat nederland slecht speelt en toch niet verliest zoals de laatste tijd..net als Duitsland vroeger..die waren vaak minder maar die hebben toch aardig wat prijzen gewonnen..

Wat betreft gisteravond vond ik Kluivert de slechtste van allemaal, wat anders zijn sterke punten zijn waren gisteren zijn mindere punten..bijvoorbeeld bal-aanname...ik heb er weinig goeie van hem gezien gisteren....Carl Huybregts zei gisteren nog dat ie kluivert de beste vond omdat ie zo goed meeverdedigde..maar daarvoor zet je hem toch niet in het veld?!

Ik denk ook dat Advocaat net als Gullit moet gaan doen..de spelers selecteren die graag willen en niet op "naam" selecteren.
Als ik advocaat was zou ik tegen Tsjechie misschien wel met van Hooijdonk gaan spelen, die zet andere spelers op de goede plaats en heeft een geweldige winnaarsmentaliteit. en kan met 1 vrije trap zo'n wedstrijd beslissen, daarnaast zou ik misschien ook met Makaay spelen, die scoort toch elke wedstrijd...ook Robben moet erin
__________________
Kein Geloel

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 11:38.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:56
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
EK Kwalificatie:

Tsjechie - Nederland 6 - 0

Hoera, hoera, we missen het EK...
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:08
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nu zat ik te denken: In voorgaande oefen-interlands speelde het NL-11tal meestal heel aardig voetbal. Denk aan bijvoorbeeld tegen Argentinie. Maar in de EK-kwalificatie wedstrijden was het meestal niet veel wat de oranjes lieten zien...

Nu is het misschien zo dat Advocaatje dit heeft omgedraait. Dus nu spelen we in Oefen-interlands bagger en in de EK-kwalificaie duel spelen we de sterren van de hemel...

Ben vandaag in een positieve bui (zoals u merkt)... Dus ik heb nog hoop.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:15
Verwijderd
Wat dat betreft ben ik het ook met Gullit eens: Nederland moet gewoon gelijkspelen tegen Oostenrijk. Want daardoor MOETEN ze wel winnen Tsjechie. Gewoon alles of niets (alhoewel, we zullen dan playoffs spelen).
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:45
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
WEG MET DIE ARROGANTE KLOOTZ*KKEN ALS

SEEDORF
V. BRONKHORST
DAVIDS

HEBBEN WE IN NEDERLAND DAN NIETS BETERS??
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:10
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hmm die miss Belgie voor de aftrap was toch echt het hoogtepunt
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 21-08-2003 @ 09:58:
Jij kijkt gewoon naar wat ik zeg en dan zeg jij 'tzelfde
Dat wist je toch al? Hebben bovendien weer allebei gelijk gekregen. Geef eens de lottogetallen van komende week
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:42
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 21-08-2003 @ 13:45:
HEBBEN WE IN NEDERLAND DAN NIETS BETERS??
Tuurlijk wel, Advocaat selecteert te veel op naam. En juist die lui die een goede naam hebben zijn verschrikkelijk gedemotiveerd. Davids en Seedorf lopen met een gezicht rond van "wat doe ik hier?" En trappen een beetje ongeinspireerd tegen die bal, terwijl degenen die er net bijkomen en dolblij zijn dat ze in Oranje mogen en spelen er ook naar.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:33
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 21-08-2003 @ 14:42:
Tuurlijk wel, Advocaat selecteert te veel op naam. En juist die lui die een goede naam hebben zijn verschrikkelijk gedemotiveerd. Davids en Seedorf lopen met een gezicht rond van "wat doe ik hier?" En trappen een beetje ongeinspireerd tegen die bal, terwijl degenen die er net bijkomen en dolblij zijn dat ze in Oranje mogen en spelen er ook naar.
Noem dan eens een goede linksback/rechtsback die nog niet in de selectie zit?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:06
faan
Avatar van faan
faan is offline
Ik vind dat je een COCU (met de franse betekenis geloof ik) niet tegen België of Frankrijk moet laten spelen.. Zo zag je ook in de Be-NL wedstrijd. Volgens mij kreeg cocuutje gewoon kut opmerkingen over zijn naam in de wedstrijd waardoor hij aggressief werd
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:24
Thomas
Thomas is offline
Ik hoop op het beste voor de kwalificatie.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 21-08-2003 @ 17:24:
Ik hoop op het beste voor de kwalificatie.
of niet, laat ze het EK maar weer mislopen, misschien dat de bondscoach dan wel snapt dat 'de gevestigde orde' plaats mag maken voor een nieuwe lichting.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:37
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
bagger
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 18:03
faan
Avatar van faan
faan is offline
Sommigen zeiden wel dat De Boer slecht speelde, maar hij was wel diegene met een mooie redding van een vlaams doelpunt! Anders hadden de Nl'ers gewoon verloren met 2-1..
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:44
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-08-2003 @ 17:36:
of niet, laat ze het EK maar weer mislopen, misschien dat de bondscoach dan wel snapt dat 'de gevestigde orde' plaats mag maken voor een nieuwe lichting.
Mee eens, laat die klap maar eens lekker hard aankomen. Ik denk dat het trainersduo er dan ook niet lang meer zit....
En dan is het tijd voor Gullit. Toen ik hem hoorde bij onder de 19 Eerst op instelling/hardheid, dan op techniek
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:10
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-08-2003 @ 17:36:
of niet, laat ze het EK maar weer mislopen, misschien dat de bondscoach dan wel snapt dat 'de gevestigde orde' plaats mag maken voor een nieuwe lichting.
Het is triest om te denken dat het Nederlands elftal beter zou worden als er meer opkomende talenten opgeroepen zouden worden... Zoiets zou echt alleen maar achteruitgang zijn.

Als je kijkt wat de talenten als van Persie, de Jong, Robben enz. hebben laten zien bij Jong Oranje in de WK kwalificatie duels zul je wel begrijpen dat deze bij lange na nog niet klaar zijn voor het grote Oranje.

Het is logisch dat van der Vaart en Sneijder worden opgeroepen. Deze hebben zich al regelmatig in Europese en Nederlandse wedstrijden bewezen, dit moeten die andere talenten allemaal nog doen tegenover de bondscoach.

Wanneer je spelers als de Boer, Cocu, Davids en Stam niet meer zou oproepen voor het Nederlands elftal zal het helemaal een zooitje worden.

Ik heb echt nog wel vertrouwen in het Nederlands elftal. En zeker ook in onze bondscoach... Maar laten we het hun alsjeblieft niet al van tevoren moeilijker maken dan dat het is door nu al kritiek te geven op wedstrijden die nog moeten gaan komen.
Wanneer Nederland Tjechie met goed voetbal opzij zet over een paar weken hoor je waarschijnlijk niemand meer klagen.

En nu ga ik slapen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-08-2003 @ 00:10:
Het is triest om te denken dat het Nederlands elftal beter zou worden als er meer opkomende talenten opgeroepen zouden worden... Zoiets zou echt alleen maar achteruitgang zijn.

Als je kijkt wat de talenten als van Persie, de Jong, Robben enz. hebben laten zien bij Jong Oranje in de WK kwalificatie duels zul je wel begrijpen dat deze bij lange na nog niet klaar zijn voor het grote Oranje.

Het is logisch dat van der Vaart en Sneijder worden opgeroepen. Deze hebben zich al regelmatig in Europese en Nederlandse wedstrijden bewezen, dit moeten die andere talenten allemaal nog doen tegenover de bondscoach.

Wanneer je spelers als de Boer, Cocu, Davids en Stam niet meer zou oproepen voor het Nederlands elftal zal het helemaal een zooitje worden.

Ik heb echt nog wel vertrouwen in het Nederlands elftal. En zeker ook in onze bondscoach... Maar laten we het hun alsjeblieft niet al van tevoren moeilijker maken dan dat het is door nu al kritiek te geven op wedstrijden die nog moeten gaan komen.
Wanneer Nederland Tjechie met goed voetbal opzij zet over een paar weken hoor je waarschijnlijk niemand meer klagen.

En nu ga ik slapen.
Met een nieuwe lichting bedoel ik niet eens per se talenten. Als de grotere namen niet de prestaties brengen die je wel van hen mag verwachten, dan lijkt het me logisch dat anderen ook hun kans mogen krijgen (helemaal als het al een aantal wedstrijden fout gaat).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:29
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 22-08-2003 @ 01:14:
Met een nieuwe lichting bedoel ik niet eens per se talenten. Als de grotere namen niet de prestaties brengen die je wel van hen mag verwachten, dan lijkt het me logisch dat anderen ook hun kans mogen krijgen (helemaal als het al een aantal wedstrijden fout gaat).
Noem eens wat namen van spelers die dan volgens jou opgeroepen zouden moeten worden...? In de Nederlandse competitie loopt iig niet veel oranje-waardigs rond, alleen bij de grote drie en deze spelers worden al regelmatig geselecteerd...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:01
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-08-2003 @ 12:29:
Noem eens wat namen van spelers die dan volgens jou opgeroepen zouden moeten worden...? In de Nederlandse competitie loopt iig niet veel oranje-waardigs rond, alleen bij de grote drie en deze spelers worden al regelmatig geselecteerd...
de helft verklaard me voor nu voor gek, maar eigenlijk zouden we al onze over-het-paard-getilde-vedette's lekker bij hun cluppie laten voetballen! Het doet me pijn om het te zeggen, maar ik kijg zón schijthekel aan dít Nederlands11tal!

Zou het nix zijn voor Advocaat om een keer:
____________________________________________________

Wapenaar

Ooijer--Vrede--Zwaanswijk--Bouma

v.d. Meijde--Sneijder--Bosschaart--Robben

Kuijt--Hoogendorp


Bank: Westerveld, Nigel de Jong, Hofland, Wieleart, Landzaad, van Persie, Vos, Vennegoor, van Persie, de Mouge enzzz
___________________________________________________

Want al deze jongens wíllen nog zo graag, vinden het wél een eer om in Oranje te spelen!

Tuurlijk heeft deze groep veel minder kwaliteit! Maar met hart en ziel voetballen, wat de Belgen óók deden, kan een hoop kwaliteit compenseren!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:59
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-08-2003 @ 17:36:
of niet, laat ze het EK maar weer mislopen, misschien dat de bondscoach dan wel snapt dat 'de gevestigde orde' plaats mag maken voor een nieuwe lichting.
Dat is idd misschien een optie, zeker met zicht op het WK 2 jaar later in Duitsland
Al hoewel ik ze toch liever op het EK zie.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 12:23
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 21-08-2003 @ 14:10:
Hmm die miss Belgie voor de aftrap was toch echt het hoogtepunt
lol, toen kwam ik net het stadion binnen gehold. Gezellige oranje-supporters hadden in de metro voor mij namelijk een interieurmetamorfose uitgevoerd. hoe dan ook, vooral Nederland speelde matig... Hopelijk laten ze wel vuurwerk zien als er wat op het spel stond, het was gewoon vreemd om te zien hoe de duivels over links steeds oprukten.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:19
Bram
Bram is offline
Ikzelf ben geweest nr de wedstrijd, was wel leuk: 'Hollandse boeren' of 'wat zijn die kezen stil '
Alleen vond ik het echt sucken dat door dat die hollanders even leuk moesten doen id metro en aan de noodremmen begonnen te trekken de metro niet verder kon en ik doodleuk de 1e 20minuten miste ! Waarom moeten die nl'ers altijd zo dwaas doen??
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Verhalen & Gedichten Meetingtopic! Komt dat zien!
xineof
353 03-04-2006 09:38
Vrije tijd WK Voetbal 2018 in België/Nederland?
mobie
52 15-06-2004 14:04
Films, TV & Radio Edward Scissorhands
Toet0r
100 04-09-2003 18:02
Vrije tijd senegal en het wk
als het ware salsa
14 17-06-2002 19:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.