Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2012, 10:50
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
de juf was erg te spreken over mijn presentatie en mijn medeleerlingen ook! maar ik heb nog altijd buikpijn.
En nu wil ik nooit meer iets horen over dat je niets kunt Heb je trouwens geen last van die zenuwen als je op het podium moet zingen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 22-11-2012, 10:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
En nu wil ik nooit meer iets horen over dat je niets kunt Heb je trouwens geen last van die zenuwen als je op het podium moet zingen?
Nee amper, heb het sowieso nog nooit zo erg gehad. zingen vind ik leuk en voor publiek spreken niet!
Oud 22-11-2012, 10:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
nouja, lijkt me dat het er dan niet zozeer om gaat dat je je hebt voortgeplant maar meer dat je bedrijf gewoon niet aan deeltijdcontracten doet? want voor zwangerschapsverlof maakt niet zo veel uit, dat betaal je toch wel als bedrijf, ook als je iemand daarna geen contractverlenging geeft.

Anders is het niet zo hehe.
We doen niet aan deeltijdcontracten (minimaal 36/u per week), en thuiswerken etc is ook uit den boze gezien dat niet past bij datgene wat we doen. En qua bedrijfsvoering kunnen we ook niet iemand zomaar 16 weken missen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-11-2012, 10:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oe, dat betekent dat er mensen 's nachts wakker liggen en aan jou denken! Misschien zelfs míssen! Althans, volgens sommigen. Niet volgens mij. Maar ik denk; 'ik deel het even'.
Spanning ende sensatie! Wie zou het zijn..?

Citaat:
Hebben jullie ook zo verschrikkelijk geslapen vannacht? Ik voel me nog net zo moe als toen ik naar bed ging geloof ik
Jaaaa dus. Blah. Gelukkig is het mooi weer, dan wordt ik sneller weer alert en wakker

Citaat:
Hoera! Bloeduitslagen zijn weer in orde! Tenminste, lichte afwijkingen maar die zijn constant. Nou vanmiddag nog even de neurologen laten zien dat alles goed gaat en dan is iedereen weer tevreden
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-11-2012, 10:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En nu ga ik mijn anesthesieverslag afmaken *mezelf onder kont schop*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-11-2012, 11:00
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee amper, heb het sowieso nog nooit zo erg gehad. zingen vind ik leuk en voor publiek spreken niet!
Ik vind viool spelen ook leuk, maar als ik het podium op moet val ik flauw En als ik niet flauw val sta ik zo te shaken dat alles in de soep loopt. Als ik solo moet spelen that is, in een orkest heb ik daar geen last van.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 22-11-2012, 11:02
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:


Jaaaa dus. Blah. Gelukkig is het mooi weer, dan wordt ik sneller weer alert en wakker
Ja nou, ik ben dus altijd wel alert en wakker, maar ik merk de moeheid dan vooral in mijn rug. Die krijg ik normaal gesproken aan het eind van de dag, ergens (laat) in de avond, maar die heb ik nu al bij het opstaan
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 22-11-2012, 11:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja nou, ik ben dus altijd wel alert en wakker, maar ik merk de moeheid dan vooral in mijn rug. Die krijg ik normaal gesproken aan het eind van de dag, ergens (laat) in de avond, maar die heb ik nu al bij het opstaan
Ah heel fijn ja Ik ken het.

Ik zat net bij de psych en zag helemaal wazig en was hartstikke suf
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-11-2012, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Spanning ende sensatie! Wie zou het zijn..
Geen idee van welke mannen jij het hoofd op hol hebt gebracht, vixen!
Oud 22-11-2012, 11:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik zing nergens zo goed als op het podium, ik vind dat echt heerlijk. maar spreekbeurten, werkstukken enzo..
Oud 22-11-2012, 11:10
Verwijderd
Citaat:
ik zing nergens zo goed als op het podium, ik vind dat echt heerlijk. maar spreekbeurten, werkstukken enzo..
Doet me denken aan uh, Miss Montreal, dat stottergeitje. Stotteren als een malloot, behalve als er gezongen moet worden. Vrij grappig.
Oud 22-11-2012, 11:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Joh, ik vouw zonder scrupules mijn roltoeter om je huig heen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 11:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geen idee van welke mannen jij het hoofd op hol hebt gebracht, vixen!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-11-2012, 11:17
Verwijderd
Jouw poezelige huigje OOK, HOOR
Oud 22-11-2012, 11:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Bonjour!

Citaat:
*gaap* Mogguh.

Hah, computerpiet. Wie heeft dat nou weer op z'n geweten 'Zeurpiet' had meer voor de hand gelegen though
Dat wilde ik eerst doen, maar ik dacht dat je dan zou gaan huilen
Citaat:
i stopped watching... achterlijk he?
Ja, nogal, wtf man, allemaal vies hip en trendy.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2012, 11:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jouw poezelige huigje OOK, HOOR
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2012, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Dat wilde ik eerst doen, maar ik dacht dat je dan zou gaan huilen
Denken moet je dan ook aan een paard overlaten En ik heb geen tranen meer. Ook geen hart Even naar LJH, brb
Oud 22-11-2012, 11:29
Verwijderd
Nou, dan niet HOOR
Oud 22-11-2012, 11:31
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo, weer genoeg geneuzeld over hechttechnieken en de linea alba. Tijd voor een andere opdracht. Tussenuren opvullen met huiswerk
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-11-2012, 11:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Denken moet je dan ook aan een paard overlaten En ik heb geen tranen meer. Ook geen hart Even naar LJH, brb
Gezien je nerdiness en je subfora vond ik dit een prima alternatief
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2012, 11:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Fuck it, ik heb geen zin meer in schoolwerk En ik heb straks nog een paar uur les ook, hnnnngg.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-11-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Gezien je nerdiness en je subfora vond ik dit een prima alternatief
Je moeder is een prima alternatief
Oud 22-11-2012, 12:22
Verwijderd
Middag ik heb iets ontdekt wat ik kan eten!
Oud 22-11-2012, 12:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je moeder is een prima alternatief

Citaat:
Middag ik heb iets ontdekt wat ik kan eten!
Yay
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2012, 12:26
Verwijderd
Ja, ik kan echt wel janken van geluk jongens
Oud 22-11-2012, 12:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Middag ik heb iets ontdekt wat ik kan eten!
gelukkig!

ik kan nog altijd niks eten maar ik moet deze colleges echt bijwonen e en ik meer nog naar de Fysio en lesgeven dus ikkan pas vanavond om 20:00u naar bed
Oud 22-11-2012, 12:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fizzle, ik word ook altijd misselijk van de zenuwen! Mijn moeder vertelde mij vroeger niet wanneer ik op schoolreisje zou gaan, omdat ik anders de hele nacht lag te kotsen.

Met meetings heb ik het ook maar ik heb "Rustspray", dat spray je in je mond en dan word je kalm. Ofzo. Het helpt iets bij mij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2012, 12:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
maar ik heb min presentatie al gehad, uren geleden
Oud 22-11-2012, 12:30
Verwijderd
Citaat:
gelukkig!

ik kan nog altijd niks eten maar ik moet deze colleges echt bijwonen e en ik meer nog naar de Fysio en lesgeven dus ikkan pas vanavond om 20:00u naar bed
waarschijnlijk helpt het wel om iets te eten. Cracker ofzo? Als dat echt niet lukt, drink wat sap. Van een lage bloedsuikerspiegel ga je je niet beter voelen. In elk geval goed drinken.
Oud 22-11-2012, 12:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
maar ik heb min presentatie al gehad, uren geleden
Ja, ik ken het het is bij mij ook nooit zomaar over.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2012, 12:36
Verwijderd
Wat ik ook wel heb is dat juist als ik niets eet ik daarna ook niets meer kan eten en misselijk blijf. Daar moet je dan doorheen eten ja. Stelde mijn vader eergisteren ook voor
Oud 22-11-2012, 12:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
waarschijnlijk helpt het wel om iets te eten. Cracker ofzo? Als dat echt niet lukt, drink wat sap. Van een lage bloedsuikerspiegel ga je je niet beter voelen. In elk geval goed drinken.
hmm water komt er gelijk weer uit dus ik durf niet aan te nemen dat sap wel goed gaat.

Citaat:
Ja, ik ken het het is bij mij ook nooit zomaar over.
ik heb dit echt nog nooit gehad!
Citaat:
Wat ik ook wel heb is dat juist als ik niets eet ik daarna ook niets meer kan eten en misselijk blijf. Daar moet je dan doorheen eten ja. Stelde mijn vader eergisteren ook voor
maar dan moet ik vast weer overgeven wat is daar het praktisch nut van?
Oud 22-11-2012, 12:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, ik heb dat altijd. Spreekbeurten, meetings, rijbewijs, dates, concerten..
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2012, 12:39
Verwijderd
Nee, je denkt dat je moet overgeven. Waarschijnlijk krijg je er gewoon weer honger van. Ten minste, dat heb ik dan. Maar dan word ik koppig en eet ik een dag niets. Dat helpt niet.

Wat wel helpt is gewoon wat eten, niet iets zwaars natuurlijk, maar gewoon een beschuitje.
Oud 22-11-2012, 12:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
van watermoet ik overgeven, daarom neem ik dat aan
Oud 22-11-2012, 12:42
Verwijderd
Ik moet altijd overgeven van water. Maar het gaat over eten of in ieder geval iets met suiker ofzo.
Oud 22-11-2012, 12:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik slaap op zn hoogst wat minder goed bij 'zenuwen'
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-11-2012, 12:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Uhl wat een ramp dat jullie allemaal overgeven van de zenuwen, bleh. Ik heb sowieso een beetje een overgeeffobie, dus ik zou het héél erg vinden als ik dat ook had. Van zenuwen slaap ik slecht en krijg ik last van mijn darmen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-11-2012, 12:51
Verwijderd
Het hangt er bij mij heel erg vanaf wat voor soort zenuwen. Ik heb bij presentaties en wedstrijden en overige dingen die daarop lijken alleen maar gezonde spanning.

Overigens bij selecties en dingen heb ik dan wel weer heel erg zenuwen, maar dan ben ik gewoon heel druk en springerig en hysterisch enzo. Krijg dan verder geen last van misselijkheid ofzo.
Oud 22-11-2012, 12:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind overgeven ook echt één van de ergste dingen die er zijn. Het gevoel hebben dat je stikt, die vieze smaak, alles loopt uit je (tranen, snot, etc.), dat gekwijl
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-11-2012, 12:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
stel wijven zijn jullie, allemaal!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-11-2012, 12:53
Verwijderd
Ik snap dan weer niet wat er zo verschrikkelijk is aan overgeven. Maar goed, ik geef dan ook liever over dan dat ik me urenlang misselijk blijf voelen. Tuurlijk, leuk is anders, maar misselijk is ook niet fijn.

Behalve sinaasappelsap trouwens. Mijn hemel, wat een drama was dat.
Oud 22-11-2012, 12:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nou ja, er zijn verschillen tussen "ik heb iets gegeten/gedronken en het moet er NU uit"-overgeven, en "ik kots om de 5 minuten alles uit, ook al is er niets om uit te kotsen"-overgeven
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-11-2012, 13:02
Verwijderd
Dat 'ik kots om de 5 minuten alles eruit' laat me op de een of andere manier ook altijd wel wat beter voelen. Ten minste, laatste keer dat ik dat had was ik aan het werk, en was het meer ik kots om het half uur. Maar goed, dan voelde ik me wel weer 10 minuten beter. En weer 20 minuten beroerd dan ofzo, maar goed.
Oud 22-11-2012, 13:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uhl wat een ramp dat jullie allemaal overgeven van de zenuwen, bleh. Ik heb sowieso een beetje een overgeeffobie, dus ik zou het héél erg vinden als ik dat ook had. Van zenuwen slaap ik slecht en krijg ik last van mijn darmen.
Mja, nu niet meer hoor, vroeger at ik gewoon minder of niks, dan had ik ook niks te kotsen, dacht ik. Slecht plan, want dan werd ik weer misselijk van de honger ik eet nu wel en ben dan gewoon alleen een aantal uur misselijk op het niveau van 'tanden op elkaar anders komt het allemaal naar boven' maar alles went.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2012, 13:08
Verwijderd
Citaat:
hmm water komt er gelijk weer uit dus ik durf niet aan te nemen dat sap wel goed gaat.
Water er ook gelijk weer uit? Dat is wel veel spanning dan of stiekem buikgriep. En als je water drinkt met kleine slokjes?

Misschien moet je gewoon even mediteren ofzo
Oud 22-11-2012, 13:09
Verwijderd
Ik vind overgeven altijd beter dan misselijk blijven, maar ik geef alleen over als ik ziek ben.
Oud 22-11-2012, 13:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Misselijk zijn is ook wel heel erg naar. Je kan het zo moeilijk negeren.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-11-2012, 13:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben trouwens wel redelijk vaak misselijk, maar ik hoef (of wil) nooit over te geven.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 22-11-2012, 13:15
Verwijderd
Ja ik ben op zich ook alleen misselijk als ik ziek ben
Alleen wel lastig dat ik ook misselijk word als ik erg verkouden ben. Als ik niet door m'n neus kan ademen besluit ik kennelijk af en toe om de lucht in te slikken en dan vanuit m'n maag naar m'n bloed te diffunderen. Dat werkt niet erg goed en mijn maag vindt het niet leuk.

en soms als ik te lang wacht met ontbijten, maar dat is een ander soort misselijk.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.