Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef op 11-08-2003 @ 23:08:
echt leuk als het 'betere' team niet wint...
Alsof stomme beslissingen en foute beoordelingen 'charme' is. Zo'n lijnrechter die met een loepzuivere steekpass een aanvaller alleen voor de keeper zet (toch een leuk moment in t voetbal) doodleuk afvlagt terwijl die aanvaller netjes voor de verdediger blijft. Echt charme ja.
Als alle regeltjes 'perfect' worden toegepast (met de nodige hulpmiddeltjes) wordt het voetbal volgens mij erg saai.
Nooit zal er meer een buitenspeldoelpunt vallen. Zelden zullen we nog 'genieten' van de schwalbes. Een bal die over die net niet over de lijn is zal ook nooit meer een doelpunt worden. Teams zullen scheids niet zo snel tegen hebben, omdat alles 'eerlijk' gebeurt.
Zo zijn er nog wel meer situaties te bedenken die niet meer zullen voorkomen wanneer er met camera's gewerkt zal worden, die imo toch voor een interessante wedstrijd(verloop) kunnen zorgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2003, 14:11
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
ik zei dus al dat onze club voortaan ook een kunstgrasveld heeft,
ik heb er nu 1x op gespeeld...
ik vond het wel fijn lopen enzo... maar de bal rolt anders... ik denk slomer ofzo..... het remt een beetje af...
grom
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 23:14
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 11-08-2003 @ 23:22:
Als alle regeltjes 'perfect' worden toegepast (met de nodige hulpmiddeltjes) wordt het voetbal volgens mij erg saai.
Nooit zal er meer een buitenspeldoelpunt vallen. Zelden zullen we nog 'genieten' van de schwalbes. Een bal die over die net niet over de lijn is zal ook nooit meer een doelpunt worden. Teams zullen scheids niet zo snel tegen hebben, omdat alles 'eerlijk' gebeurt.
Zo zijn er nog wel meer situaties te bedenken die niet meer zullen voorkomen wanneer er met camera's gewerkt zal worden, die imo toch voor een interessante wedstrijd(verloop) kunnen zorgen.
eigenlijk geef je precies de redenen waarom ik ervoor zou zijn:

- een buitenspeldoelpunt word goed gekeurd (terwijl het de bedoeling is dat een boel goeie passjes niet onterecht worden afgevlagd.)

- 'genieten' van de schwalbes (oh, opeens genieten we van deze moffenactie)

- Teams zullen scheids niet zo snel tegen hebben, omdat alles 'eerlijk' gebeurd. (wat is daar leuk aan, dan heeft de ander hem toch mee?)
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef op 20-08-2003 @ 23:14:
eigenlijk geef je precies de redenen waarom ik ervoor zou zijn:

- een buitenspeldoelpunt word goed gekeurd (terwijl het de bedoeling is dat een boel goeie passjes niet onterecht worden afgevlagd.)

- 'genieten' van de schwalbes (oh, opeens genieten we van deze moffenactie)

- Teams zullen scheids niet zo snel tegen hebben, omdat alles 'eerlijk' gebeurd. (wat is daar leuk aan, dan heeft de ander hem toch mee?)
Maar doordat deze verkeerde (ik geef toe dat het dingen zijn die niet 'mogen', volgens de regels dan) beslissingen genomen worden door de scheidsrechters, kan een wedstrijd opleven.

En met die schwalbes bedoelde ik niet dat er in elke wedstrijd een schwalbe moet zitten om de wedstrijd aantrekkelijk te maken, maar het is wel eens geinig om te zien (zoals vorig jaar de schwalbe top5 op RTL, dat vind ik wel leuk)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 02:32
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
gewoon authentiek op echte gras blijven spelen. Lekker die pollen door de lucht als je een vette sliding maakt. De heerlijke grasgeur als je de kleedkamer instapt. Vieze shirts en broeken na een zware strijd. Gewoonweg heerlijk en dat verdwijnt allemaal met kunstgras. En wat denk je van al die veldmeesters, die verliezen hun baan omdat ze het gras niet meer hoeven onderhouden.......
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:29
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Ik vind het ook maar niks..Schliding...*AUW*
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:41
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 21-08-2003 @ 22:29:
Ik vind het ook maar niks..Schliding...*AUW*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:26
tacidvs
tacidvs is offline
En zoals nu, bij een droogteperiode, kun je niet op je gras spelen Maar we hebben kunstgras. Dus.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:34
CrazyIkke
Avatar van CrazyIkke
CrazyIkke is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 23-08-2003 @ 20:26:
En zoals nu, bij een droogteperiode, kun je niet op je gras spelen Maar we hebben kunstgras. Dus.
en zoals nu, ondanks de droogteperiode, kun je best op gras spelen...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:17
tacidvs
tacidvs is offline
Maar aangezien we hier geen outdoor schaakvereniging hebben, besloot de bond toch maar de boel met een lintje af te zetten Zal best mogelijk zijn dat elders nog wel gespeeld mag worden, ik geef alleen even aan dat kunstgras beter tegen droogte kan dan levend gras. En dan niet gaan lopen mekkeren over waterkunstgras...
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Keepershandschoene kunstgras
henkie55
0 27-08-2016 10:20
Lichaam & Gezondheid [HELP] blaren door schoenen
brands
11 30-05-2010 16:43
Vrije tijd Kunstgras
Verwijderd
8 28-04-2006 18:48
Vrije tijd Ajax krijgt FIFA-prijs voor kunstgras
Boogie
23 18-02-2003 16:59
Verhalen & Gedichten KUNSTgras
mister z
5 23-02-2002 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.