Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 14:11
Verwijderd
.. opsteekt naar de eigen supporters?

wat denken jullie...?

in dit geval gaat het dus om Bobson van NAC..

ik zeg verbannen naar het tweede en een dikke boete!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 14:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
mja... k vind dat het ervan afhangt waarom ie dat doet. Ik heb dit niet gevolgd, maar ik vind wel dat supporters soms onuitstaanbaar doen tegenover de mensen die hun elke week vermaak bezorgen (de spelers dus).
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:46
Verwijderd
Henk Vos zal dat nooit doen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:51
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Als ik trainer ben, dan zou ik die speler op het matje roepen. Verwittigen en bij herhaling x wedstrijden schorsen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:17
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Waarom gebeurde dat?

Als de supporters de hele wedstrijd oerwoud geluiden maken of uitschelden/uitfluiten is het misschien wel terecht
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:20
Verwijderd
Sowieso een boete geven. Zoiets doe je gewoon niet tegenover je supporters. Terug naar het tweede elftal lijkt me nog niet nodig, maar, zoals Tofke al zei, als zoiets vaker gebeurd mogen er wel maatregelen genomen worden.

Ik herinner me ook nog de middelvinger van Jon Dahl Tomasson naar Beenhakker in de uitwedstrijd tegen Lazio. Hij scoorde beide doelpunten van Feyenoord en besliste daarmee de wedstrijd in hun voordeel. Hij deed dat omdat hij op de bank moest beginnen en hij was hierdoor nogal 'geprikkeld'. Ook dat was fout, maar hij werd ook niet meteen geschorst.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:23
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Die vinger eraf hakken.. dan leren ze het wel
LIK OP STUK!
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 18-08-2003 @ 16:17:
Waarom gebeurde dat?

Als de supporters de hele wedstrijd oerwoud geluiden maken of uitschelden/uitfluiten is het misschien wel terecht
oerwoudgeluiden doen nac fans niet zeker niet naar eigen spelers!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
2wedstrijden niet spelen is wel een goeie oplossing en hij moet zijn excuus aanbieden bij de supporters van NAC.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:30
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 18-08-2003 @ 16:24:
oerwoudgeluiden doen nac fans niet zeker niet naar eigen spelers!
dat verwacht ik ook van geen enkele supporters groep maar helaas zijn er overal wel wat debielen

Maar waarom deed hij dat dan?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:57
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Disciplinair straffen d.m.v. een week schorsing, een geldboete of een wedstrijd op de tribune.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:03
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-08-2003 @ 15:11:
.. opsteekt naar de eigen supporters?

wat denken jullie...?

in dit geval gaat het dus om Bobson van NAC..

ik zeg verbannen naar het tweede en een dikke boete!
in vak g gooien.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Stefan Effenberg is daarvoor een keer van een WK/EK gestuurd, ik zou hem zeker straffen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Aantal wedstrijden schorsing of naar het tweede elftal.
Of de eerstvolgende wedstrijden mag het hele publiek zélf de middelvinger opsteken naar Bobson Staan ze quite.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-08-2003 @ 21:14:
Aantal wedstrijden schorsing of naar het tweede elftal.
Of de eerstvolgende wedstrijden mag het hele publiek zélf de middelvinger opsteken naar Bobson Staan ze quite.
Ze waren maar met 3(tog?) bussen naar Groningen hoor
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:38
Thomas
Thomas is offline
Misschien was het wel terecht.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 18-08-2003 @ 16:30:
dat verwacht ik ook van geen enkele supporters groep maar helaas zijn er overal wel wat debielen

Maar waarom deed hij dat dan?

Bobson speelde bagger tegen Groningen (en in de voorbereiding) . hij heeft tegen groningen 46x balverlies geleden... dus op een gegeven moment ga je als supporters morren... godvedomme enzo roepen... maar ja bobson heeft het geluk dattie "de enige" is voor die positie... en kan zich dus wat veroorloven, maar dat moettie niet te veel doen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 19-08-2003 @ 13:02:
Bobson speelde bagger tegen Groningen (en in de voorbereiding) . hij heeft tegen groningen 46x balverlies geleden... dus op een gegeven moment ga je als supporters morren... godvedomme enzo roepen... maar ja bobson heeft het geluk dattie "de enige" is voor die positie... en kan zich dus wat veroorloven, maar dat moettie niet te veel doen
Systeem ietsje veranderen? Vos en Elmander samen in de spits, extra middenvelder?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-08-2003, 15:29
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
snoopy schreef op 18-08-2003 @ 15:21:
mja... k vind dat het ervan afhangt waarom ie dat doet. Ik heb dit niet gevolgd, maar ik vind wel dat supporters soms onuitstaanbaar doen tegenover de mensen die hun elke week vermaak bezorgen (de spelers dus).
Zie ik toch anders.
De supporters die week in week uit achter hun ploeg staan, hebben alle reden tot klagen als een speler te beroerd is "hun eigen trots" (lees: de club) te verdedigen.
Dankzij die supporters krijgt Bobson elke maand een riant salaris op zijn bankrekening gestort, en hoeft hij zich waarschijnlijk na z'n 35e nergens meer druk over te maken (financieel gezien).
Voor veel mensen is voetbal meer dan alleen een stukje vermaak, het is een levenstijl geworden. De voetbal en voornamelijk hun eigen club beďnvloeden op alle mogelijke manieren hun leven, op zo moment is er niet slechts sprake van 'vermaak'.

Overigens wat Bobson betreft, het lijkt mijn niet meer dan logisch dat hij zijn excuses maakt richting het NAC publiek, en dat de club hem een boete of iets dergelijks geeft. Uiteraard moet het geld van deze boete ten goede komen naar de supporters.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 19-08-2003 @ 16:29:
Zie ik toch anders.
De supporters die week in week uit achter hun ploeg staan, hebben alle reden tot klagen als een speler te beroerd is "hun eigen trots" (lees: de club) te verdedigen.
Dankzij die supporters krijgt Bobson elke maand een riant salaris op zijn bankrekening gestort, en hoeft hij zich waarschijnlijk na z'n 35e nergens meer druk over te maken (financieel gezien).
Voor veel mensen is voetbal meer dan alleen een stukje vermaak, het is een levenstijl geworden. De voetbal en voornamelijk hun eigen club beďnvloeden op alle mogelijke manieren hun leven, op zo moment is er niet slechts sprake van 'vermaak'.

Overigens wat Bobson betreft, het lijkt mijn niet meer dan logisch dat hij zijn excuses maakt richting het NAC publiek, en dat de club hem een boete of iets dergelijks geeft. Uiteraard moet het geld van deze boete ten goede komen naar de supporters.
zo kun je t idd ook zien! Ik vind ook dat het vaak niet mag, maar soms kan het publiek erg grof zijn tegen de spelers. Ik zou t misschien moeten volgen voordat ik m'n mening geef (), maar ik zeg dit in het algemeen. Maar ik ben het zeker met je eens, dat de spelers de supporters ook dankbaar moeten zijn!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:21
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
een boete geven, de KNVB ook.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16.