Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 17:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nou, het kan wel hoor!
Bijna had ik een "relatie" gehad met een jongen van 8,5 jaar ouder, maar om een andere reden dan het leeftijdsverschil voelde ik me niet goed. Hij ook niet. Prive-reden, die we allebei goed snappen. Dus....

Wel gezoend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2004, 17:10
mmmoeder
mmmoeder is offline
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:23
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Nou, het kan wel hoor!
Bijna had ik een "relatie" gehad met een jongen van 8,5 jaar ouder, maar om een andere reden dan het leeftijdsverschil voelde ik me niet goed. Hij ook niet. Prive-reden, die we allebei goed snappen. Dus....





Wel gezoend

__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:32
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Jaja.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:56
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Dat kan, absoluut!! Alleen kan het zo zijn dat zij op het gebied van seks nog wat minder ver is dan jij. Daar moet je dan wel rekening mee houden. Uitgaan mag ze natuurlijk ook nog niet. Maar alle andere dingen gaan gewoon wel samen, toch? En als jij haar leuk vindt en zij jou is er niks aan de hand....
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 19:13
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
en wat als ze nu 12 was?
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 19:16
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Citaat:
ABrules schreef op 06-07-2004 @ 20:13 :
en wat als ze nu 12 was?
Nou hee, dan kon het ECHT niet hoor
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 19:48
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Citaat:
I-alone schreef op 06-07-2004 @ 20:16 :
Nou hee, dan kon het ECHT niet hoor
nou ja, ik zat in de 4e toen ik 16 was... en om dan te bedenken dat ik met een meisje zou gaan dat nog op de basisschool zit
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:20
Verwijderd
Basisschool of brugklas scheelt inderdaad al wel een hoop. Heel andere omgeving enzo. Basisscholieren moeten maar gewoon handje-vasthou-verkering hebben met andere basischolieren
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 10:22
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-07-2004 @ 11:20 :
Basisscholieren moeten maar gewoon handje-vasthou-verkering hebben met andere basischolieren
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 15:13
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ja... ik bedoel

neej... de TS kan beter oudere vrouwen op zoeken doe ik ook die zijn tenminste een beetje op "niveau"
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 10:05
Verwijderd
toen ik de jongen die nu mijn vriend is ontmoette d8 ik ook dat ie 16 jaar ofzo was...later kwam ik er8ter dat ie 13 was..ik ben 15 en het gaat egt supper!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 10:16
Blondfun
Blondfun is offline
het is wel een paar jaar ja.. maar jullie zitten nog in dezelfde levensfase dus moet kunnen...
__________________
Be the miracle!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
badeend schreef op 17-07-2004 @ 11:05 :
toen ik de jongen die nu mijn vriend is ontmoette d8 ik ook dat ie 16 jaar ofzo was...later kwam ik er8ter dat ie 13 was..ik ben 15 en het gaat egt supper!!
Een kinderhand is gauw gevuld zullen we maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 21:32
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hoe komt het toch dat iedereen in deze samenleving zo onwijs moelijk doet over leeftijden? Of er heel erg onzeker over is? Je moet toch gewoon omgaan met hen die je leuk vindt?
Ik ben zelf 15 (nu biiijjjnaa 16 ) en mijn vriend is 19, mijn beste vriend 21, verder heb ik bijna alleen maar vriendschappen met mannen tussen de 17 en de 33 (ouste+jongste) met uitzondering van 3 meiden, een van 15, een van 16 en een van 18. Waarom? Omdat ik mijn leeftijds genoten niets te zeggen heb, de de meisjes al heelmaal niet. Ik mag dan zelf een meisje zijn maar in mijn omgeving lijken alleen maar meisje rond te lopen met een extreme interesse in jongens en make-up. Vind maar eens een 15/16 jarige die geintereseerd is in biologie en filosofie, ik zeg maar wat, cyborg-theory.
Goed einde van de preek, sorrie, sorrie... Conclusie: Doe gewoon lekker wat lekker voelt en wat je leuk vind!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 19:29
doerakiej
Avatar van doerakiej
doerakiej is offline
ik ben hopeloos verliefd op een 2e klasser... ik zit zelf in de 3e en ga naar de 4e en ben een vrouw, hij gaat naar de 3e... ik zit er soms wel eens mee maar ik denk dat liefde geen grenzen kent. ik denk dat als je echt van haar houdt je niet moet kijken naar de mensen uit je omgeving. jij houdt van haar en zij misschien ook wel van jou en wat de rest daar van vindt moeten zij weten. ik denk dat het wel wat kan worden. zoals ik al gezegd heb bennik ook verliefd op een jongen van bijna 2 jaar jonger maar ik blijf tog hopen dat het wat wordt
kuss
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 19:45
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
doerakiej schreef op 18-07-2004 @ 20:29 :
ik ben hopeloos verliefd op een 2e klasser... ik zit zelf in de 3e en ga naar de 4e en ben een vrouw, hij gaat naar de 3e... ik zit er soms wel eens mee maar ik denk dat liefde geen grenzen kent. ik denk dat als je echt van haar houdt je niet moet kijken naar de mensen uit je omgeving. jij houdt van haar en zij misschien ook wel van jou en wat de rest daar van vindt moeten zij weten. ik denk dat het wel wat kan worden. zoals ik al gezegd heb bennik ook verliefd op een jongen van bijna 2 jaar jonger maar ik blijf tog hopen dat het wat wordt
kuss
Waarom blijven hopen? Heeft hij gezegd dat hij je niet leuk vind? Waaaarom schijnt dit toch zo'n issue te zijn, kan iemand me dat uitleggen? Iedereen gedraagd zich anders, sommigen zijn snel volwassen anderen laat, eigelijk zegt leeftij helemaal niets! Go for it! En 2 jaar is natuurlijk al helemaaaal niets...
En trouwens, waarom is er uberhaupt dat beeld dat je altijd en relatie zou moeten hebben, of een "crush" op iemadn van de zelfde leeftijdsklasse, iemand een idee? Is dat een soort romantisering, of is het zoiets als bijv. homo's en lesbiennes, ze zijn normaal, maar sommige mensen vinden van niet? Is het soms godsdienstig, dat mensen je een "pedofiel" vinden, om het maar even heel zwaar uit te dukken...? Anyone a clue?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 19:56
doerakiej
Avatar van doerakiej
doerakiej is offline
ik ga niet blijven hopen maar ik durf eigenlijk niet op hem af te stappen en door de vakantie wordt het nog moeilijker contact met hem te maken maar ik vind dat iedereen er een heel groot drama van maakt. je hoeft tog niet dezelfde leeftijd te hebben om verliefd te zijn? de volgende keer dat ik hem zie ga ik hem vertellen wat ik van hem vindt wat zijn reactie ook is en dat moet jij ook doen. mijn nicht heeft al meer dan een jaar een vriend die ook 2 jaar jonger is en dat gaat perfect dus wat zegt leeftijd? je moet je gevoel 8erna gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 19:59
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
Meadow schreef op 17-07-2004 @ 22:32 :
Hoe komt het toch dat iedereen in deze samenleving zo onwijs moelijk doet over leeftijden? Of er heel erg onzeker over is? Je moet toch gewoon omgaan met hen die je leuk vindt?
Ik ben zelf 15 (nu biiijjjnaa 16 ) en mijn vriend is 19, mijn beste vriend 21, verder heb ik bijna alleen maar vriendschappen met mannen tussen de 17 en de 33 (ouste+jongste) met uitzondering van 3 meiden, een van 15, een van 16 en een van 18. Waarom? Omdat ik mijn leeftijds genoten niets te zeggen heb, de de meisjes al heelmaal niet. Ik mag dan zelf een meisje zijn maar in mijn omgeving lijken alleen maar meisje rond te lopen met een extreme interesse in jongens en make-up. Vind maar eens een 15/16 jarige die geintereseerd is in biologie en filosofie, ik zeg maar wat, cyborg-theory.
Goed einde van de preek, sorrie, sorrie... Conclusie: Doe gewoon lekker wat lekker voelt en wat je leuk vind!
Ben het helemaal met je eens, wanneer het op vriendschap alleen aankomt. En ik vind ook dat 2,3,4,5,6 jaar leefdtijdsverschil in een liefdesrelatie best kan. Maarja er zijn ook grenzen denk ik. Nou moet ieder voor zich maar bepalen waar die grenzen liggen...
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie gebruikt of moeilijke situatie?
Minth
24 19-02-2010 16:01
Liefde & Relatie GROOT leeftijdsverschil
gekkie32
83 11-06-2007 22:40
Liefde & Relatie stelling ivm leeftijdsverschil
vedetje
33 04-05-2006 08:26
Psychologie Leeftijd voor vriendschap te groot ???
Tieneke
57 15-05-2005 20:55
Liefde & Relatie Leeftijdsverschil te groot?
kleinedraak
34 11-12-2002 17:50
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
Hippielove
55 26-08-2002 20:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.