Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 15:30
Bil-worst
Bil-worst is offline
Ik heb gehoord dat je van de spaanse vlieg opgewonden raakt, wilt iemand me hier iets over uitleggen!
__________________
Ik heb een schijt hekel aan mensen die met me in discussie willen!!! DUS HOU GEWOON JE KA KA KAAK!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 16:48
Verwijderd
wtf is de spaanse vlieg
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:10
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Spaanse vlieg, ook wel liefdesdrank genoemt is dus een drankje wat in je drinken gedaan wordt er waar je schijnbaar ontzetten geil van wordt.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 18:46
Wuzzelez
Avatar van Wuzzelez
Wuzzelez is offline
Ik heb het wel eens gehad, maar werd er absoluut niet opgewonden van. Volgens mij zit het gewoon allemaal tussen de oren
__________________
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:10
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Is spaanse vlieg niet onwijs gevaarlijk?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:17
The Chameleon
Avatar van The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
Engolie schreef:
Is spaanse vlieg niet onwijs gevaarlijk?
De stof die uit de spaanse vlieg (als beestje) komt is idd heel gevaarlijk, maar de spaanse vlieg die je bijv. bij de Christine le Duc koopt bevat niets van die stof, maar yohimbe. Yohimbe is een natuurlijk afrodisiacum (mooi woord hé), het wordt gewonnen uit de schors van een bepaalde boom.
<science> om het effect wat te veraangenamen wordt er vitamine C aan toegevoegd, de stof die hierdoor ontstaat heet Yohimbine-ascorbinezuur of Corynanthe Yohimbine. </science>

Ik heb wel ervaring met dat spul, Maroc om precies te zijn. Ik kan je iig vertellen dat het wel werkt... maar het werkt alleen als de zin in sex al bestaat, het is dus niet of nauwelijks te gebruiken als geintje om iemand hitsig te maken. Bij een meisje in het drankje gooien om haar zo het bed in te krijgen heeft geen effect als ze het zonder de yohimbe niet wil

Verder versterkt yohimbe het orgasme: het gevoel wordt sterker en (bij de mannen) de hoeveelheid sperma bij de ejaculatie wordt vele malen groter.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 21:46
Thomas
Thomas is offline
Wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 09:20
Verwijderd
'k wil wel antwoorden maar ik geloof dat the Chameleon al een beter antwoord heeft gegeven dan ik zou kunnen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:20
The Chameleon
Avatar van The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Wat een onzin.
?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 16:21
The Chameleon
Avatar van The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
'k wil wel antwoorden maar ik geloof dat the Chameleon al een beter antwoord heeft gegeven dan ik zou kunnen
Ik weet niet wat voor effect het precies op een meisje heeft, daar kun je misschien iets over zeggen
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 17:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
kheb d'r zelf geen ervaring mee, maar ken wel een aantal jongens en 'n meisje die 't uit hebben geprobeerd. Ze werden d'r allemaal niet echt geil van. Één van hen had veel te veel genomen, maar zelfs bij hem werkte het niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
The Chameleon schreef:
Ik weet niet wat voor effect het precies op een meisje heeft, daar kun je misschien iets over zeggen
neej... want jij had véél meer geantwoord dan ik zou kunnen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.