Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2003, 08:52
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
IK ben gister gepakt met mijn strijkerpistool. Ze hebben me niet zien schieten maar nu is hij dus ingenomen en word vernietigd. Ook kan ik een flinke boete tegemoet zien. Weet iemand hoeveel me dit gaat kosten?
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Advertentie
Oud 20-10-2003, 09:16
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Ik hoop veel.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Oud 20-10-2003, 09:24
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
** ongewenst **
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 09:36.
Oud 20-10-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 10:24:
** ongewenst **
Doe ff normaal.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 09:40.
Oud 20-10-2003, 10:20
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Oke sorry, maar laat die vent dan ook normale reply;s geven en neit zulke onzin
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 10:41
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 09:52:
IK ben gister gepakt met mijn strijkerpistool. Ze hebben me niet zien schieten maar nu is hij dus ingenomen en word vernietigd. Ook kan ik een flinke boete tegemoet zien. Weet iemand hoeveel me dit gaat kosten?
wat is een strijkerpistool?
__________________
Derp
Oud 20-10-2003, 10:53
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Een pistool waarmee je patronen mee afschiet die heel hard knal zeggen
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 11:03
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 11:53:
Een pistool waarmee je patronen mee afschiet die heel hard knal zeggen
boete voor licht vuurwerk is 26 euri's. Als je een boete krijgt zal die dus wel hoger zijn dan licht vuurwerk
__________________
Derp
Oud 20-10-2003, 11:06
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Ja dat ding valt onder de wapenwet hoorde ik gister op het bureau. Had dus dat pistool bij me, 7 patronen en een doosje munitie
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 11:13
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
en wat is het nut van dat ding behalve dattie *knal* zegt?
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Oud 20-10-2003, 11:14
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Eerste Kamer stemt in met verhoging strafmaat voor verboden wapenbezit en -handel

De Eerste Kamer heeft vandaag ingestemd met een wetsvoorstel van minister Korthals van Justitie om de maximumstraf voor verboden vuurwapenbezit te stellen op vier jaar. Nu is die voor veel vuurwapens nog negen maanden. Voor verboden wapenhandel wordt de strafmaat verhoogd van vier jaar naar acht jaar. De verhoging is noodzakelijk vanwege de toegenomen dreiging die uitgaat van illegale vuurwapens. Ook maakt het duidelijk dat het de overheid ernst is met de bestrijding van het illegaal bezit van vuurwapens.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Oud 20-10-2003, 11:16
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 12:06:
Ja dat ding valt onder de wapenwet hoorde ik gister op het bureau. Had dus dat pistool bij me, 7 patronen en een doosje munitie
Geldboete kan volgens mij oplopen tot 270 euro
__________________
Derp
Oud 20-10-2003, 11:16
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Het is gewoon een mooi hebbedingetje. Maar ik ben er iig nog neit klaar mee dus. Dan maar rotjes voor mijn patronen knuppen
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 11:18
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Gopdver de ghodver 270 euro? Ze hebben me neit zien schieten ofzo en we hebben een lulverhaal verteld dat er ergens anders lui stonden te schieten.
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 11:18
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 09:52:
IK ben gister gepakt met mijn strijkerpistool. Ze hebben me niet zien schieten maar nu is hij dus ingenomen en word vernietigd. Ook kan ik een flinke boete tegemoet zien. Weet iemand hoeveel me dit gaat kosten?
Oud 20-10-2003, 11:20
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
Vleermuisje schreef op 20-10-2003 @ 12:18:
Ja sorry
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 11:24
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 12:18:
Gopdver de ghodver 270 euro? Ze hebben me neit zien schieten ofzo en we hebben een lulverhaal verteld dat er ergens anders lui stonden te schieten.
Denk je nu echt dat er voor niets zo'n geldboete op staat? Besef je wel wat er gebeurd als er een strijker in iemands gezicht ontploft?
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Oud 20-10-2003, 11:26
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 12:18:
Gopdver de ghodver 270 euro? Ze hebben me neit zien schieten ofzo en we hebben een lulverhaal verteld dat er ergens anders lui stonden te schieten.
Ik weet het niet 100% zeker hoor. Kheb gewoon bij google gezocht:

Kan het vanavond ook wel even in de wettekst van de wapenwet opzoeken, dat is wat meer zekerheid.
-----------------------------------------------------------------------------------
Politie pakt neppistool aan
LEIDEN - In het buitenland doen ze er in de winkel bij wijze van spreken een strik omheen, maar in Nederland zijn neppistolen strafbaar. Ze vallen gewoon onder de wapenwet. Er is hier op legale wijze dan ook niet aan te komen. Wie dergelijk speelgoed toch bij zich draagt of er één thuis heeft liggen, riskeert een geldboete van 270 euro.


Een veelvoud van de gemiddelde aanschafprijs, zo'n 20 euro. De politie in deze regio én daarbuiten klaagt steen en been over die 'nepkrengen', zoals H. Groen en H. Bontam van het regionale bureau wapens en munitie van de politie Hollands Midden ze noemen.

Neppistolen veroorzaken dikwijls onnodige paniek en veel stress, zoals begin deze week in de Merenwijk, waar na wildwestachtige toestanden drie jongens van 13, 15 en 15 jaar werden opgepakt omdat ze zo'n neppistool bij zich droegen. Het spraakmakende incident in de Merenwijk is bepaald geen uitzondering. Diezelfde avond nog is op de Beestenmarkt een man die met een neppistool rondliep in de kraag gevat. Gisteren speelde er zoiets in Utrecht. En van niet veel langer geleden zijn de verwikkelingen rondom neppistolen in Gouda en Nieuwerkerk aan de IJssel. Groen schat het aantal overtredingen met neppistolen op vijf per week in zijn werkgebied, Hollands Midden dus.

Neppistolen zijn niet van echt te onderscheiden, ook van dichtbij niet, beweren de twee. En inderdaad, als Groen zijn Walther naast een plastic exemplaar legt, zijn er geen verschillen te zien. Kolfplaat, inscripties en andere details zijn identiek. Groens Walther is zwaarder, maar dat voel je pas als je hem in je hand houdt. Bontam demonstreert dat 'de krengen' net als de echte kunnen worden doorgeladen. De munitie van neppistolen bestaat meestal uit plastic balletjes met een doorsnede van zo'n vier millimeter. Bontam wil daar niet te gemakkelijk over doen. ,,Als je er één in je oog krijgt, ben je blind.''
-----------------------------------------------------------------------------------
__________________
Derp
Ads door Google
Oud 20-10-2003, 11:27
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Besef je wel wat er kan gebeuren als er een rotje in je oog ontploft? of wat er kan gebeuren als je in een auto rijdt? Stel je niet zo aan man. Ik weet toch ook wel dat het illigaal is? Als je alles moest laten wat illigaal/verboden is is het leven geen kut aan
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 11:30
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 20-10-2003 @ 12:26:
Ik weet het niet 100% zeker hoor. Kheb gewoon bij google gezocht:

Kan het vanavond ook wel even in de wettekst van de wapenwet opzoeken, dat is wat meer zekerheid.
-----------------------------------------------------------------------------------
Politie pakt neppistool aan
LEIDEN - In het buitenland doen ze er in de winkel bij wijze van spreken een strik omheen, maar in Nederland zijn neppistolen strafbaar. Ze vallen gewoon onder de wapenwet. Er is hier op legale wijze dan ook niet aan te komen. Wie dergelijk speelgoed toch bij zich draagt of er één thuis heeft liggen, riskeert een geldboete van 270 euro.


Een veelvoud van de gemiddelde aanschafprijs, zo'n 20 euro. De politie in deze regio én daarbuiten klaagt steen en been over die 'nepkrengen', zoals H. Groen en H. Bontam van het regionale bureau wapens en munitie van de politie Hollands Midden ze noemen.

Neppistolen veroorzaken dikwijls onnodige paniek en veel stress, zoals begin deze week in de Merenwijk, waar na wildwestachtige toestanden drie jongens van 13, 15 en 15 jaar werden opgepakt omdat ze zo'n neppistool bij zich droegen. Het spraakmakende incident in de Merenwijk is bepaald geen uitzondering. Diezelfde avond nog is op de Beestenmarkt een man die met een neppistool rondliep in de kraag gevat. Gisteren speelde er zoiets in Utrecht. En van niet veel langer geleden zijn de verwikkelingen rondom neppistolen in Gouda en Nieuwerkerk aan de IJssel. Groen schat het aantal overtredingen met neppistolen op vijf per week in zijn werkgebied, Hollands Midden dus.

Neppistolen zijn niet van echt te onderscheiden, ook van dichtbij niet, beweren de twee. En inderdaad, als Groen zijn Walther naast een plastic exemplaar legt, zijn er geen verschillen te zien. Kolfplaat, inscripties en andere details zijn identiek. Groens Walther is zwaarder, maar dat voel je pas als je hem in je hand houdt. Bontam demonstreert dat 'de krengen' net als de echte kunnen worden doorgeladen. De munitie van neppistolen bestaat meestal uit plastic balletjes met een doorsnede van zo'n vier millimeter. Bontam wil daar niet te gemakkelijk over doen. ,,Als je er één in je oog krijgt, ben je blind.''
-----------------------------------------------------------------------------------
Dat gaat over die balletjes-pistolen maar dat zal wel hetzelfde zijn. 270 euro
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 11:32
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 12:27:
Besef je wel wat er kan gebeuren als er een rotje in je oog ontploft? of wat er kan gebeuren als je in een auto rijdt? Stel je niet zo aan man. Ik weet toch ook wel dat het illigaal is? Als je alles moest laten wat illigaal/verboden is is het leven geen kut aan
ille gaal. En je hebt wel gelijk. Maar niet verstandig om met een strijkerpistool te gaan schieten. Had het dan ergens in een bos gedaan ofzo, dan was je waarschijnlijk niet gepakt.
__________________
Derp
Oud 20-10-2003, 11:34
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Als ik in een auto stap, kan er iets gebeuren, Dat risico neem ik bewust. Als ik jouw strijker in mijn oog krijg, heb ik daar niet voor gekozen. Ik verwacht wel normaal over straat te kunnen lopen.
Als je weet dat het illegaal is, moet je je ook niet gaan zeuren als je een boete krijgt.

Jouw rijgedrag in een auto, kan ik me helaas nu al voorstellen.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Oud 20-10-2003, 11:35
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Die wout pakte mij toen ik hem aan het laden was. Wij een verhaal ophangen dat we naar het platteland wouden gaan om te schiten. Wel mooi zonde, 70 euro en boete Gelukkig zijn ze niet mee naar huis gegaan
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 11:39
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
iamcj schreef op 20-10-2003 @ 12:34:
Als ik in een auto stap, kan er iets gebeuren, Dat risico neem ik bewust. Als ik jouw strijker in mijn oog krijg, heb ik daar niet voor gekozen. Ik verwacht wel normaal over straat te kunnen lopen.
Als je weet dat het illegaal is, moet je je ook niet gaan zeuren als je een boete krijgt.

Jouw rijgedrag in een auto, kan ik me helaas nu al voorstellen.
Oud 20-10-2003, 11:40
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
kheb zelf een luchtdrukpistool met ijzeren kogeltjes. Daar schiet ik alleen op eigen terrein mee. Maja, ik denk niet dat je ouders het waarderen als je in hun tuin met een strijkerpistool gaat rauschen.
__________________
Derp
Advertentie
Oud 20-10-2003, 11:41
Verwijderd
Is het nou definitief 70 of 270 euro geworden?
Oud 20-10-2003, 15:36
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2003 @ 12:41:
Is het nou definitief 70 of 270 euro geworden?
Wat bedoel je
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 15:53
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 16:36:
Wat bedoel je
Hij bedoelt of je al weet wat de hoogte van je boete is en zo ja, hoeveel.

Wees in ieder geval blij dat ze je niet hebben zien schieten.
Oud 20-10-2003, 16:25
Verwijderd
Strijkers zijn sowieso verboden in je bezit te hebben, datpistool zal je wel uit België/Duitsland hebben gehaald dus dat wordt $$$
Oud 20-10-2003, 16:33
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Ja dat ding kán je niet in NL kopen hé. Maarja ik krijg een dezer dagen bericht dus we zien wel
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 17:00
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 12:35:
Die wout pakte mij toen ik hem aan het laden was. Wij een verhaal ophangen dat we naar het platteland wouden gaan om te schiten. Wel mooi zonde, 70 euro en boete Gelukkig zijn ze niet mee naar huis gegaan
Euhm... waarom loop je eigenlijk met een geladen pistool over straat?!
En het is algemeen bekent dat die dingen illegaal zijn, ookal kun je ze gewoon in Nederland kopen.
__________________
<3
Oud 20-10-2003, 17:35
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Ik loop niet met geladen pistool over straat? Ik wa sin een bosje mijn pistool aan het herladen om strijkers weg te schieten.
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 20-10-2003, 18:38
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 18:35:
Ik loop niet met geladen pistool over straat? Ik wa sin een bosje mijn pistool aan het herladen om strijkers weg te schieten.
Owjah... doe ik ook iedere dag...
__________________
<3
Oud 20-10-2003, 18:51
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 18:35:
Ik loop niet met geladen pistool over straat? Ik wa sin een bosje mijn pistool aan het herladen om strijkers weg te schieten.
Nee, je zat met een geladen wapen in de bosjes
Strijkers schieten?? Ga voetballen of zo, kan je penalty's schieten.

Hoe kan iemand nu zo "ik heb er geen woorden voor" zijn om met strijkers te gaan schieten en het nog de normaalste zaak van de wereld vinden ook.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.

Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 18:55.
Oud 20-10-2003, 19:01
Verwijderd
TECHNique, je bent gewoon kansloos. Mensen die op straat met een strijker psitool schieten terwijl dit illegaal is zijn gewoon dom, en wat heb je er trouwens aan, een beetje patsen tegen over je vriendjes.
Ik hoop dat je een redelijk hoge straf krijgt, want als ik mensen met zulke dingen zie spelen, dan zijn de mensen meestal ook zo leuk om er andere mensen mee lastig te vallen en hun veiligheid en zekerheids gevoel ermee te verkloten
Oud 20-10-2003, 19:16
Sithan
Sithan is offline
Wat is er in vredesnaam zo leuk aan strijkers wegschieten dat het je waard is om ermee gepakt te worden
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Ads door Google
Oud 20-10-2003, 19:35
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 12:27:
Als je alles moest laten wat illigaal/verboden is is het leven geen kut aan
Pleeg zelfmoord dan. Heb je ook geen last van het kutte leven.
Oud 20-10-2003, 19:46
Verwijderd
Zo te horen zal deze straf niet het gewenste effect hebben. Nog maar een paar keer bekeuren dus
Oud 20-10-2003, 20:48
Verwijderd
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 12:27:
Ik weet toch ook wel dat het illigaal is? Als je alles moest laten wat illigaal/verboden is is het leven geen kut aan
Klaag dan ook niet en accepteer de gevolgen als je het allemaal zo goed weet.
Oud 20-10-2003, 21:20
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Het valt me wel op dat mensen elkaar altijd erg stom vinden als ze iets doen wta niet mag en gepakt worden.
Hebben jullie zelf dan dta nooit gedaan?

Maar wie gaat er nu strijkers schieten
Oud 20-10-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2003 @ 20:46:
Zo te horen zal deze straf niet het gewenste effect hebben. Nog maar een paar keer bekeuren dus
nee, ik heb wat beters:
1. Met een strijkerpistools op hem schieten
2. Het strijkerpistool op hem kapot rossen
3. De overgebleven strijkers laten opeten

Oud 20-10-2003, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 20-10-2003 @ 22:53:
nee, ik heb wat beters:
1. Met een strijkerpistools op hem schieten
2. Het strijkerpistool op hem kapot rossen
3. De overgebleven strijkers laten opeten

Ja, en dat is dus eigenlijk net zo erg als wanneer hij met zo'n ding rond loopt.
Pak gewoon dat ding af...
Oud 20-10-2003, 23:11
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-10-2003 @ 12:41:
Is het nou definitief 70 of 270 euro geworden?
ik hoop dat het die 70 + 270 wordt

je moet wel heel erg debiel zijn om met zo'n ding rond te lopen/schieten.
als je dan echt zo stoer bent ga dan russisch rouletten met een echte 9mm ofzo.
Oud 21-10-2003, 00:34
[CP]Grinttegel
Avatar van [CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 20-10-2003 @ 11:53:
Een pistool waarmee je patronen mee afschiet die heel hard knal zeggen
Pfrt, kleuter

Koop een CO2 pistool, tien keer zo leuk, mits je er niemand mee lastig valt en hem verstandig gebruikt. Dus niet meenemen op straat. Maarja, geen zin om je moeder te spelen.
__________________
Zo ja, waarom niet?

Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 00:36.
Oud 21-10-2003, 10:19
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Ik zal even reageren voor mijn fans hier
1)De helft van jullie snapt mijn verhaal niet, misschien wat minder op forum zitten en meer naar school? Daar leer je goed te luisteren en goed te lezen.

2)
Citaat:
Gauloises TECHNique, je bent gewoon kansloos. Mensen die op straat met een strijker psitool schieten terwijl dit illegaal is zijn gewoon dom, en wat heb je er trouwens aan, een beetje patsen tegen over je vriendjes. Ik hoop dat je een redelijk hoge straf krijgt, want als ik mensen met zulke dingen zie spelen, dan zijn de mensen meestal ook zo leuk om er andere mensen mee lastig te vallen en hun veiligheid en zekerheids gevoel ermee te verkloten
Ten eerste: ik stond op een stukje land wat braak stond, dus geen straat. Mijn vriendjes hebben er ook 1 dus ik hoef ook niet te patsen. De politie heeft iets fouts gedaan bij mijn verklaring waardoor ik een grote kans maak om de boete ongedaan te kunnen maken. Ik weet niet in welk hol jij zit maar met oud en neiuw hebben honderden mensen zon ding dus ga je dit ook tegen hun allemala zeggen? Of durf je dat alleen hier op het forum, lekker anoniem!

3)
Citaat:
nee, ik heb wat beters:
1. Met een strijkerpistools op hem schieten
2. Het strijkerpistool op hem kapot rossen
3. De overgebleven strijkers laten opeten
Jij speelt al vader als ik een strijkerpistool aan het laden bent en zeikt dat dat zo gevaarlijk is en dit en dat. Hoe kan je het dan wel over je hart halen om die 3 punten uit te voeren? Dat is ook tegen de wert hoor! Of is dit weer het o zo bekende "ik ben hier toch anoniem dus hier durf ik wel" gedrag?

4) ANdijvie:
Citaat:
Ja, en dat is dus eigenlijk net zo erg als wanneer hij met zo'n ding rond loopt.
Nogmaals, beter lezen meisje, ik liep er niet mee rond maar stond veilig voor andere mensen in een bosje. Verkloot je toekomst niet door alsmaar op dit forum te zitten en je schoolwerk te vergeten!

5) Paultjuhhh:
Citaat:
ik hoop dat het die 70 + 270 wordt je moet wel heel erg debiel zijn om met zo'n ding rond te lopen/schieten.
als je dan echt zo stoer bent ga dan russisch rouletten met een echte 9mm ofzo.
Beste Paul, alweer word hier dezelfde fout gemaakt dat ik er mee rond liep, bad bad boy. op www.loi.nl kunnen ze je helpen.
Het afvuren van een strijker en het spelen van russische roulette is nogal wat anders. WIl je dat ik de verschillen verklaar of vraag je het even aan je meester.

6)[CP]Grinttegel : Je naam doet me er al aan denken dat je een veelgepest, niet populair computernerdje bent. Heb je alle topics al gelezen van dit forum? Verder gedraag je je als een stoere, brede man. Helaas duid dit weer op het forum-gedrag waar ik het al eerder over heb gehad. Kun je met een co2 pistool strijkers wegschieten? Ik zou het niet weten, maar wat heb ik aan zon ding? Jij hebt zeker een heel wapen arsenaal in je achtertuin. Naast je 3 computers, en je acne-creme

Ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben.
Nogmaals de boete zal nooit bij mij aankomen dus ik hoop dat jullie ergernis nog groter word MOrgen even naar duits land om een nieuwe te kopen
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 21-10-2003, 10:49
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Mijn vriendjes hebben er ook 1 dus ik hoef ook niet te patsen.
Hoe ging het ook al weer?

He says: Spring is in the air...
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Oud 21-10-2003, 10:51
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
And iamcj did..
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 21-10-2003, 12:07
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
TECHNique schreef op 21-10-2003 @ 11:19:
Ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben.
Nogmaals de boete zal nooit bij mij aankomen dus ik hoop dat jullie ergernis nog groter word MOrgen even naar duits land om een nieuwe te kopen
Persoonlijk aanvallen van anderen terwijl je zelf de grootste onwetende geenregelsrespecterende niet-verder-denkende-dan-je-neus-lang-is schijnbaar-agressieve-wapenshanterende wannebe-stoere zichzelf-heel-wat-vindende recidive nietsnut bent? Dat is wel erg overmoedig vind je niet

Of moeten we soms blij zijn dat je de wet overtreed met onderbouwing dat je anders een saai leven hebt...
Als je zo gauw verveelt bent, dat je je heil moet gaan zoeken in het afvuren van wapens dan is er toch wel iets redelijks mis met je, denk je zelf ook niet?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 21-10-2003 om 12:11.
Oud 21-10-2003, 13:09
TECHNique
Avatar van TECHNique
TECHNique is offline
Ik hou van jullie
__________________
He says: Spring is in the air. She Says: Why should i?
Oud 21-10-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
TECHNique schreef op 21-10-2003 @ 11:19:

2)
Ten eerste: ik stond op een stukje land wat braak stond, dus geen straat. Mijn vriendjes hebben er ook 1 dus ik hoef ook niet te patsen. De politie heeft iets fouts gedaan bij mijn verklaring waardoor ik een grote kans maak om de boete ongedaan te kunnen maken. Ik weet niet in welk hol jij zit maar met oud en neiuw hebben honderden mensen zon ding dus ga je dit ook tegen hun allemala zeggen? Of durf je dat alleen hier op het forum, lekker anoniem!

3)
Jij speelt al vader als ik een strijkerpistool aan het laden bent en zeikt dat dat zo gevaarlijk is en dit en dat. Hoe kan je het dan wel over je hart halen om die 3 punten uit te voeren? Dat is ook tegen de wert hoor! Of is dit weer het o zo bekende "ik ben hier toch anoniem dus hier durf ik wel" gedrag?
1. Was dat stuk land van jou, mocht je daar rondlopen.
2. Het blijft hoe dan ook illegaal.
3. De enige die in hol leeft ben jij
4. Met oud en nieuw bevind ik mij in een gezonde omgevinge met mensen die gezellig zijn, en niet in een kansloze achterbuurt waar mensen met strijkerpistolen schieten.
5. Als die mensen mij ermee lastig vallen, dan zal ik er zeker wat van zeggen.
6. Ik durf het niet alleen op het forum.
7. Het is ook gevaarlijk omdat ik uit ervaring weet dat mensen die zo een pistool hebben er ook graag mee op andere mensen schieten of ze ermee lastig vallen.
8. Punt 3 uitvoeren
9. Punt 1 en 2 zijn ook tegen de wet.
10. Daar is geen sprake van, ik hoef mij niet op een forum te profileren, wat jij wel doet

Met vriendelijke groet en een dikke knuffel,

Gauloises
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.