Oud 31-10-2003, 15:33
Poesket
Poesket is offline
Omdat het anaal nog niet zo gaat vroeg ik me af of je ipv glijmiddel ook massage olie kunt gebruiken en of ditdan niet schadelijk is voor je?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 15:40
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Eerised schreef op 31-10-2003 @ 15:33:
Omdat het anaal nog niet zo gaat vroeg ik me af of je ipv glijmiddel ook massage olie kunt gebruiken en of ditdan niet schadelijk is voor je?

Denk wel dat het kan anaal.. maar ik zou gewoon wat glijmiddel halen weet je zeker dat het niet schadelijk is.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Niet zozeer schadelijk, maar het kan erg gaan irriteren. Je kunt inderdaad beter gewoon glijmiddel halen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:21
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
vaseline werkt ook heel goed en is volgens mij niet schadelijk...kan het me in iedergeval niet voorstellen.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:23
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
het kan, maarrrrrr alleen als je geen condooms gebruikt, want het rubber kan niet tegen de olie. Dus tis niet veilig...Als je het wel veilig wilt doen, raad ik een glijmiddel op waterbasis aan. Succes!
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 19:02
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wij hebben van die massageolie van kneip (die dure jah) en die is op natuurbasis gemaakt en die hebbe wij daarook weleens voor gebruikt en t werkt.. kregen geen irritaties ofzo dus zal wel geen kwaad kunne!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 19:08
Verwijderd
Als je snel geirriteerde huid hebt dan kan het wel, maar het condoom wordt er poreus van, dus als je dat gebruikt tegen geslachtsziektes dan is het géén goed idee. Als je een condoom alleen gebruikt om geen sperma in je endeldarm te krijgen, dan is het ook af te raden, want een poreus condoom knapt veel sneller.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 20:24
Pletterprater
Pletterprater is offline
Op de verpakking van de massage olie staat het volgende:

Diep-werkzame olie voor een optimale massage (diep werkend dus)

en bij "werking en gebruik" staat:

Ideaal dus voor alle soorten massages, warming-up en fysiotherapie.

Denk dat Sex wel voldoet aan een soort van massage en warming-up
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 12:21
Francesco
Francesco is offline
Wees er heel voorzichtig mee. Sommige (met name goedkopere) massage olie bevat chemicaliën die niet echt een fijne uitwerking hebben op de gevoelige huid (eikel, schaamlippen).

Massage-olie op basis van natuurlijke ingredienten (te koop bij o.a. bodyshop en goede drogist) moet kunnen, maar zoals al gezegd; condooms zijn na het in contact komen met de olie niet meer veilig.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 12:34
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 31-10-2003 @ 20:24:
Denk dat Sex wel voldoet aan een soort van massage en warming-up
Waarschijnlijk staat er ook ergens "niet voor inwendig gebruik".

Het vaginaslijmvlies is nogal gevoelig. Baby-olie is ook zo zacht als het maar kan, maar dat irriteert ook.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 12:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je hebt olie en olie. De samenstelling van massage en baby olie is chemisch, het is vaal geparfumeerd, er zitten conserveermiddelen in, het is vaak een water in olie emulse zodat er bindmiddelen in moeten tegen het schiften.
Kijk maar eens op de verpakking, een hele waslijst aan irriterende ingredienten.

Glijmiddel is het beste
Vaseline wordt zelfs bij de uroloog gebruikt Ik lag acuut in een deuk daar toen die man met een klodder vaseline op zo'n gezellige handschoen aan kwam zetten...maar het is dus goed spul, bleek inderdaad niet te irriteren maar krijg je onderbroek maar weer eens schoon. Het gevaar van vaseline is dat het een aardoliederivaat is, en dus rubber aantast.
Veel spuug is ook wel goed,
Desnoods pak je de olijfolie of een pakje boter.

Maar geen massageolie, of bodylotion of handcreme!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:28
fimmes
fimmes is offline
Ik gebruik met me vriendin vet vaak massage olie als glijmiddel ( en natuurlijk ook als massageolie, vet geil) en t werkt prima, mischien zelfs beter als glijmiddel omdat glijmiddel eenbeetje te erg helpt.........voor de jongen niet zo fijn................
__________________
Hardcore RuLLeZzZ the WoRLd
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 13:30
DorkNL
Avatar van DorkNL
DorkNL is offline
als je maar goed spoelt!
__________________
feel the cold steel as i pull the hammer back, BANG! you're fuckin' dead cuz it's like that!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 19:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Die vragen stonden ook wekelijks in de fancy

Het antwoord daar: je hebt massageolie op waterbasis en op oliebasis. Die op waterbais tast condooms niet aan, die op oliebasis niet.
Inwendig weet ik niet wat het doet.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:16
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 04-11-2003 @ 19:08:
Die vragen stonden ook wekelijks in de fancy

Het antwoord daar: je hebt massageolie op waterbasis en op oliebasis. Die op waterbais tast condooms niet aan, die op oliebasis niet.
Inwendig weet ik niet wat het doet.
Olie op waterbasis
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:29
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-11-2003 @ 10:16:
Olie op waterbasis
Inderdaad, klok-klepel geval. Hij bedoelt dat er glijmiddel is op water- en oliebasis. Olie is toch meestal wel op oliebasis
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 10:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Puur water heb je niet, pure olie ook niet, in de cosmeticasector.

Het is bijna altijd of een water-in-olie emulsie, of een olie-in-water emulsie, afhankelijk van de relatieve hoeveelheid olie en water. Daarom zitten er ook emulgatoren, zoals lecitine, in, om te voorkomen dat de olie gaat drijven op het water.

Sla-olie, dat is pure olie.

Zelfs in glijmiddel op waterbasis zit glycerine. Water glijdt niet genoeg, anders zou spuug wel genoeg zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:47
Verwijderd
Nooit geen dingen op oliebasis gebruiken bij seks als je alleen een condoom gebruikt en niet zwanger wil worden. Het condoom wordt er poreus van! Je kunt ook gewoon KY-jelly ophalen... werkt net zo goed en je betaald zo'n 3 euro voor een redelijke tube... massageolie lijkt me ook niet zo prettig
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 22:11
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 31-10-2003 @ 19:02:
wij hebben van die massageolie van kneip (die dure jah) en die is op natuurbasis gemaakt en die hebbe wij daarook weleens voor gebruikt en t werkt.. kregen geen irritaties ofzo dus zal wel geen kwaad kunne!
Oei... Amandel? Die ruikt zo geil...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:54
Verwijderd
kzou het niet doen eigenlijk. Massage-olie is bedoeld voor op de huid en niet voor in je lichaam...waarom koop je niet gewoon glijmiddel?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid hoe maak je glijmiddel en/of een condoom?
schoolganger123
33 13-05-2011 06:38
Seksualiteit Geen zin en pijn na seks
Maura
19 04-07-2007 16:28
Seksualiteit geen zin in seks
druiveke
43 28-02-2005 01:06
Seksualiteit babyolie...
femkje
35 26-01-2005 21:35
Seksualiteit schrale eikel door massage olie
bezoekert
18 16-07-2003 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27.