Oud 15-08-2004, 22:01
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
Ik ken deze jongen dus al 3 jaar ofzo
Altijd al heel goed mee kunnen vinden, kan over alles praten
Laatste tijd zien we elkaar vaker dan normaal
(eerst weinig tijd enz. maar veel contact via msn/sms)
Gister ging ik met vrienden stappen, en kwam ik hem tegen
heel de tijd zitten praten
Maar er was nog een andere vriend van mij ook en had nog ff beloofd om naar hem toe te gaan (hij was in ander cafe)
Nja toen kwam ik die andere vriend buiten tegen, gingen we op een trappetje zitten beetje praten en gek doen, beetje kroelen
ff later kwam mijn beste vriend langs gelopen en kwam bij ons zitten (zaten nog meer mensen die we kenden)
Mijn beste vriend en ik gingen vrijwel tegelijkertijd naar huis
Toen ik thuis kwam kreeg ik een berichtje van hem waarin hij zei dat hij het niet zo leuk vond dat ik bij die andere vriend van ons zat en we zaten te knuffelen enz
Ik heb terug gesmst wat de reden was
Hij stuurde meteen terug dat hij daar nog niet over uit was
Toen zag ik vanochtend dat hij nog een berichtje had gestuurd
Daarin vertelde hij dat hij me echt leuk vind
Hij is best verlegen, zeker op liefdes gebied, daarom weet ik dat hij het echt meent
Ik wist niet wat ik terug moest sturen, en ik moest gaan werken
Toen ik klaar was met werken zag ik dat ik weer een smsje had waarin stond: "nou weet je niet meer watt je moet zeggen he?"

Ik ben idd hierdoor wel van slag
zeker omdat ik door zo'n zelfde iets een andere vriendschap ben verloren, omdat ik de jongen de liefde niet kon geven die hij wilde hebben
Ik wil niet dat deze vriendschap hier ook door kapot gaat want hij betekend echt heel veel voor me!
Kan iemand me misschien vertellen wat ik hiermee moet?
xxxjes!
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2004, 22:23
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
IK zou je wel willen helpen...Maar het wordt mij niet echt duidelijk wat je nu precies voor HEM voelt. Want dat zou natuurlijk het hele verhaal bepalen..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 22:23
Sithan
Sithan is offline
Eerst maar eens voor jezelf uitmaken of je genoeg voor m voelt om dat te kunnen uitbouwen zoals hij dat waarschijnlijk zou willen, want ik kan uit je verhaal nog niet echt opmaken wat je nou voor hem voelt. Vriendschap-meer dan vriendschap- verliefdheid
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Philemon schreef op 15-08-2004 @ 22:23 :
Het wordt mij niet echt duidelijk wat je nu precies voor HEM voelt. Want dat zou natuurlijk het hele verhaal bepalen..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 23:44
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Als je hem leuk vindt, dan zeg je dat gewoon

Als je hem niet leuk vindt, moet je dat gewoon zeggen en moet je het maar subtiel brengen. Zeg vooral niet: Maar je bent wel heel erg leuk! Dat is zo kut. Want dan denk je namelijk dit: Het meisje dat ik het leukst vindt van de hele wereld zegt tegen mij dat ik leuk ben wat heb ik daar nou aan want ik wil haar!

Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 00:25.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 00:14
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Maarten schreef op 15-08-2004 @ 23:44 :
Als je hem leuk vindt, stuur je een smsje dat je hem niet leuk vindt.
ehmmm? leg uit.

iemand leuk vinden en dan zeggen van niet?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 00:26
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 16-08-2004 @ 00:14 :
ehmmm? leg uit.

iemand leuk vinden en dan zeggen van niet?
Mijn hersenen faalden. Ik heb het geedit. Uiteraard niet jezus dat zou echt. Dom zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 16:20
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik zie hem alleen als mijn beste vriend meer niet
en ik denk ook zeker niet dat ik meer dan dat voor hem zal kunnen voelen
ik weet eigenlijk zeker van niet
het is echt een hele lieve jongen enz en we weten vrijwel alles van elkaar
maar hij is gwn niet een jongen waar ik op zou kan vallen
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 16:36
elledc
elledc is offline
Tja ik heb nog nooit geweten dat een meisje en een jongen beste vrienden zijn, er is altijd 1 van de 2 die meer wilt, of hij/zij verbergt het, of het komt pas na x-aantal jaren uit. Ik spreek uit ervaring Ik weet dat velen me zullen tegenspreken maar het is de simpele waarheid.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 16:39
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Het lijkt me het beste als je gewoon eerlijk je gevoelens verteld.. je kan nix forceren, en hij ook niet.
Probeer wel zo snel mogelijk met hem te praten, anders voelt hij zich alleen nog maar slechter..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 16:49
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
hij stuurde een berichtje of ik erg was geschrokken, want ik had nog niks terug gestuurd (had niet zo veel tijd vanwege werk enz.)
toen heb ik hem gisteravond een aantal berichtjes gestuurd, blijkt dat mijn telefoon weer gaar doet en ze niet verzend.
vanmiddag met een andere telefoon gestuurd of hij mn berichtjes had gekregen (niet dus) en dat ik er idd nogal van was geschrokken en dat ik niet echt wist wat ik ermee moet doen
ik ben gwn erg bang om hem kwijt te raken
er is trwns nooit ter sprake gekomen (voorheen) over relatie oid
in de tijd dat we vrienden zijn hebben we allebei relaties gehad en daar nooit problemen over dat we jaloers waren (iig niet dat IK weet)
hij heeft trwns ook nog iets gehad met een vriendin van mij
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 17:05
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 16-08-2004 @ 16:36 :
Tja ik heb nog nooit geweten dat een meisje en een jongen beste vrienden zijn, er is altijd 1 van de 2 die meer wilt, of hij/zij verbergt het, of het komt pas na x-aantal jaren uit. Ik spreek uit ervaring Ik weet dat velen me zullen tegenspreken maar het is de simpele waarheid.
Een enkele ervaring is nog geen algemene waarheid. Beetje simpel gedacht denk ik dan...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 17:07
kraagje
kraagje is offline
wat zie ik veel herkenning hier in!!
kort samengevat: mijn beste vriend heeft het met meerdere vriendinnen van me gehad (voor langere tijd) ik ben nooit jaloers geweest ofzo, we konden het altijd prima vinden echt maatjes, btje kutten enzo en lekker lachen! alleen nou was ik laatst bij hem en toen heb ik (oa) met hem gezoend. ik weet echt niet hoe het nu verder gaat. Ik ben echt bang dat ik hem nu kwijt raak, en dat is echt het laatste wat ik wil want dat zou ik echt heel erg vinden want hij betekent best wel wat voor me.. AHHHH hoe kon(den) (we) ik zo stom zijn......
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:01
Joke01
Avatar van Joke01
Joke01 is offline
Ik heb het zelf gehad dat ik iemand leuk vond die mij niet leuk vond, maar ik wilde wel vrienden blijven.. Ik weet niet of ik hem nu nog leuk vind, maar iig het beste wat je kan doen is denk ik met hem praten, hem duidelijk maken dat hij een goede vriend is en veel voor je betekent, maar dat je niet verliefd op hem bent. Maar hem absoluut niet kwijt wilt. Misschien moet je iets meer afstand nemen om het hem niet nog moeilijker te maken maar ik zou er wel voor hem blijven zijn en er alles aan doen om wel gewoon vrienden te blijven.
Hij zal toch moeten accepteren dat je verder niets met hem wilt (behalve vriendschap) en ook wel eens met andere jongens flirt.

En als jij voor hem ook belangrijk bent, zal hij er ook wel wat aan doen om jullie vriendschap te behouden
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ga naar hem toe en zeg allereerst op dat SMS'jes van hem dat je niets kón zeggen omdat je moest werken en omdat je telefoon raar deed.
Verder gewoon eerlijk zijn. Als jij hem op dit moment gewoon leuk vindt als goede vriend, moet je dat gewoon eerlijk zeggen. Gewoon zeggen dat je alleen vriendschap wil.
Het zal hard voor hem aankomen en dan hangt de toekomst van jullie "vriendschap" af van hoe hij in elkaar zit. Je hebt veel opties hoe zoiets verder gaat: 1. Hij accepteert het, 2. Hij wil je de komende tijd ff niet zien of spreken omdat hij niet weet (door zijn verlegenheid) hoe hij zich moet gedragen in bepaalde situaties, 3. Hij snapt het maar weet hij nog niet hoe het nu verder moet... etcetera want er zijn nog meer opties.
Maja, volgens mij ben je er zelf ook nog niet uit wat je voor hem voelt...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:36
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
nou ik weet wel zeker dat ik niet verliefd op hem ben
het is een schat van een jongen en ik wil hem gwn niet pijn doen, maar ik weet dat het moet
we zien elkaar nu ook niet vaak omdat hij nu veel moet werken en ik ook
maar waarschijnlijk zie ik hem dit weekend ivm feest bij mij op dorp (hij woont 15km bij mij vandaan, dus zie hem niet elke dag ofzo, eerst zagen we elkaar soms maanden niet, alleen door bellen/smsen/msn hadden we contact, nu in de vakantie hebben we paar x afgesproken)
ik vind het gwn moeilijk om iemand af te wijzen
zeker als ik veel om iemand geef
vind het gwn rot om iemand pijn te doen
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 23:43
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Meneer is zeker gewoon niet knap genoeg.

Onhoud: Uiterlijk blijft niet, innerlijk wel. En je moet met iemand door het leven die innerlijk goed is.

Kijk minder TMF zou ik zeggen.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 01:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 16-08-2004 @ 23:43 :
Meneer is zeker gewoon niet knap genoeg.

Onhoud: Uiterlijk blijft niet, innerlijk wel. En je moet met iemand door het leven die innerlijk goed is.

Kijk minder TMF zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2004, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Fatal Exception schreef op 16-08-2004 @ 23:43 :
Meneer is zeker gewoon niet knap genoeg.

Onhoud: Uiterlijk blijft niet, innerlijk wel. En je moet met iemand door het leven die innerlijk goed is.

Kijk minder TMF zou ik zeggen.
Wat een bullshit. Er zit wel een kern van waarheid in, maar het is wel erg simpel te zeggen dat je met iemand moet nemen die uiterlijk gezien niet je type is, maar innerlijk wel ontzettend leuk en aardig is.

Uiterlijk speelt wel degelijk een rol. Iemand hoeft niet perse te voldoen aan de talloze kenmerken van knapheid, maar diegene moet wél je type zijn, wil je er verliefd op kunnen worden.

Over 50 jaar ziet niemand er meer knap uit, okee, maar dan is de relatie simpelweg ánders. Geen pure verliefdheid, maar 'houden van' (erg cliché opgemerkt, geef ik toe).

Je TMF opmerking slaat btw nergens op.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 01:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-08-2004 @ 01:41 :
Je TMF opmerking slaat btw nergens op.
Het is anders voor iederéén een nuttig advies!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-08-2004 @ 01:43 :
Het is anders voor iederéén een nuttig advies!
Uiteraard, maar als zo'n meisje naar TMF kijkt dan is dat slechts een indicatie, geen oorzaak.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 01:57
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 17-08-2004 @ 01:43 :
Het is anders voor iederéén een nuttig advies!
Dat wel
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 05:51
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 16-08-2004 @ 23:43 :
Meneer is zeker gewoon niet knap genoeg.

Onhoud: Uiterlijk blijft niet, innerlijk wel. En je moet met iemand door het leven die innerlijk goed is.

Kijk minder TMF zou ik zeggen.
Dude, wat lul jij. Innerlijk is idd het belangrijkste uiteindelijk, maar als iemand echt geen leuk hoofd heeft word ik er helaas niet verliefd op. Is kwestie van smaak, niet van willen...

Dit hebben vrij veel mensen denk ik.

Ik zou het ook fijn vinden als ik als een soort shallow hal door het leven ging, maar helaas het is niet aan me besteed.

Laatst gewijzigd op 17-08-2004 om 06:11.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 07:27
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sithan schreef op 16-08-2004 @ 17:05 :
Een enkele ervaring is nog geen algemene waarheid. Beetje simpel gedacht denk ik dan...
Niet één enkele ervaring. Ik kan bijvoorbeeld beter opschieten met jongens dan met meisjes en daarom zocht ik meer jongens op als vrienden. maar geloof me, er is niet 1 vriendschap voorbijgegaan waarbij de jongen op de een of andere manier duidelijk maakte dat hij meer gevoelens voor me toonde, en het gaat hier om meer dan 5 jongens
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 08:02
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik kijk geen tmf, maar mtv

nee maar gwn in zn doen en laten is hij niet mijn type
uiterlijk is al heel eind bijgetrokken, hij is heel veel afgevallen nu, maar daar gaat het niet om
uiterlijk is idd niet belangrijk, dat weet ik, heb ik ook nooit echt naar gekeken
hij is wat mij beteft TE rustig
ik zoek iemand met wie ik een beetje irritant kan doen, beetje gekken enz. maar zo is hij helemaal niet

hij belt me trwns vanochtend of vanavond ff dan hebben we het er over, hoe het nu verder moet enz (gister smste hij dat hij wel wist hoe ik er over d8. Ik een paar smsjes terug gestuurd dat ik idd niet hetzelfde voelde voor hem dan hij voor mij, blablabla, hij stuurde nx terug en ik vroeg hem toen via sms of hij me morgen niet wilde bellen, stuurde hij terug dat het goed was, maar dat hij niet wist wat er te praten viel )
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2004, 10:13
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 17-08-2004 @ 07:27 :
Niet één enkele ervaring. Ik kan bijvoorbeeld beter opschieten met jongens dan met meisjes en daarom zocht ik meer jongens op als vrienden. maar geloof me, er is niet 1 vriendschap voorbijgegaan waarbij de jongen op de een of andere manier duidelijk maakte dat hij meer gevoelens voor me toonde, en het gaat hier om meer dan 5 jongens
Jouw persoonlijke ervaring tel ik als 1.
Of mag ik omdat t bij mij juist het tegenovergestelde is, concluderen dat ik de waarheid bezit? Vandaar dat ik het een beetje simpel gedacht vind, je bekijkt t nl slechts vanuit je eigen perspectief...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 17-08-2004 om 10:15.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:22
waves
Avatar van waves
waves is offline
Dit is een van de vervelendste dingen die een vriendschap kan overkomen omdat in de meeste gevallen de relatie nooit meer hetzelfde kan/zal zijn als daarvoor. Je hebt hem toch gekwetst ook al is dat nooit je bedoeling geweest en kan je er niets aan doen dat je niet verliefd op hem bent. Zoiets blijft waarschijnlijk toch tussen jullie instaan. Echt jammer
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 19:43
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ja idd want ik heb het dus als eens vaker meegemaakt
maar het probleem daarbij was dat hij het wel ff naast zich neerlegde, maar er een paar weken later weer over begon
die relatie is nu ook helemaal verbroken, spreek hem vrijwel nooit meer
en dit heeft me wel veel pijn gedaan toen, gwn om het feit dat ik ook niet meer hetzelfde tegen hem aankeek als daarvoor
ik vind het dus echt zwaar klote omdat ik nog nooit zo'n goede vriendschap met een jongen heb gehad dan ik nu heb met deze jongen in kwestie..
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 22:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
N00dles schreef op 17-08-2004 @ 01:41 :
Je TMF opmerking slaat btw nergens op.
Ik vond hem juist goed!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-08-2004 @ 22:43 :
Ik vond hem juist goed!
Die opmerking klopte ook wel, alleen niet in deze context
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 10:07
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
Ik zit dus ook in zo'n situatie met een meisje, we zijn hele goeie vrienden maar ik ben gek op haar en zij ziet me dus alleen als een vriend en verder niks Erg kut, en hoewel ik het nu ff naast me heb neegelegd, krijg ik der niet uit mijn hoofd, best kut. Nja, we zien wel hoe het gaat, maarre, TS, vertel het die jongen goed en duidelijk, zal em pijn doen, maar dan weet hij tenminste waar ie aan toe is, geen halve antwoorden geven waar ie zelf toch nog hoop uit kan halen en dingen in kan zien.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 11:39
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
hij kent me goed
hij wist het al door de reactie op zijn smsjes
heb het hem alsnog via sms verteld
hij heeft me niet mee rgebelt gister
ik had geen tijd om naar hem te bellen
vanavond dan maar denk ik..
we zullen het zien hoe het loopt
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 16:09
need4speed
need4speed is offline
@kraagje,

ik herken jou verhaal dus ook.
Ik ben al langere tijd hele goede vrienden met een vriendin van me.
Zij heeft een vriendje, ik was daar nooit jaloers over ofzo en had ook geen gevoelens voor haar verder.
Nou waren we laatst allebei op eenzelfde verjaardag waar we bleven slapen op matrassen.
We sliepen langs elkaar en haar vriendje was er niet bij, en toen hebben we gezoend.

We hebben het er alleen verder niet meer over gehad, ik wilde het er sochtends wel nog over hebben alleen wist de juiste woorden niet en zij zei ook niks.
We deden eigenlijk net of er niks gebeurd was.

En nu vind ik het dus echt heel moeilijk, want als ik haar zie doet ze heel lief tegen me enzo, maar ik weet dus niet wat ze nou echt wil.
Ze heeft het nog steeds met d'r vriendje.
Dus nou doe ik maar gewoon normaal en probeer gewoon te doen alsof er nooit iets gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 16:33
kraagje
kraagje is offline
@ need4speed

wij zijn daarna naar een feest gegaan en daarna met een hele groep bij iemand blijven slapen. De volgende dag heb ik hem niet meer gesproken op het feest ook niet echt. Toen ik naar huis ging heb ik hem 3 zoenen gegeven en toe was het klaar. Heb van de week een smsje gestuurd en niets terug gekregen. Ik vind het echt zwaar kut. Ik weer niet wat ik voel, ik ben boos en verdrietig, maar ook teleurgesteld. Soms doet het me ook helemaal niets. Het ergste is dat ik niet weet hoe hij er tegenaankijkt of hoe hij het ziet. Langs gaan kan niet echt want ik zit nu aan de andere kant van Ned en bellen is nog steeds een grote drempel. Ik kan wel een sms sturen maarja wat moet ik er dan in zetten. Ik moet hem gewoon ff spreken, erover praten want ik zou het echt vet zonden vinden als ik hem hierdoor kwijt zou raken.
Doen alsof er niets gebeurt is kan ik niet, ik vind gewoon dat ik er met hem over moet praten ik wil weten hoe hij het ervaren heeft/wat het voor hem betekende en hoe nu verder. Je vriendschap is toch anders. Ik ken hem nu (lett) echt door en door..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 16:51
need4speed
need4speed is offline
Ja dat probleem heb ik dus ook met dat meisje,
geen idee wat ze nu wil.
En ik wilde eigenlijk de dag erna een smsje sturen of ze er spijt van had of niet, alleen vond ik ook weer zo raar over komen.

Kreeg wel toen ik net na dat feest thuis kwam een smsje met "ik vond het heel leuk, jij ook?"

Opzich zegt dat genoeg zou je denken, alleen ik zie d'r dan wel vaak en de ene keer doet ze heel lief en de andere keer weer net wat afstotend.

Dus ik weet niet echt wat ik moet.
Morgen blijven we weer bij elkaar slapen (op een feest)
Als we dan weer zoenen ga ik meteen zeggen dat ik haar leuk vind heb ik me voorgenomen en dan zie ik wel.
Als we weer zoenen voelt ze in ieder geval iets voor me lijkt me zo.
Ik laat het hier in ieder geval nog wel weten.

Jij ook veel suc6 met die vriend van je, bellen is idd een grote stap, meestal weet je niet goed wat je moet zeggen als je elkaar niet ziet, een persoonlijk gesprek gaat veel beter in de meeste gevallen.
En smssen is idd ook zoiets, wat moet je schrijven...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 17:14
Olifantje
Olifantje is offline
Heb 'n jaar geleden in dezelfde situatie gezeten. Alleen hier was ik degene die verliefd was op m'n beste vriend (laat em nu effe A noemen). Een gezamelijke vriend (B) wist dit en op 'n fuif vond hij toch dat 't lang genoeg geduurd had (zo'n jaartje gek gestaan van A zonder echt iets te ondernemen) en hij duwde ons telkens tegen elkaar aan (heel flauw!!)
En toen heb 'k A gevraagd of ie wist wat de bedoeling van B was. En toen kwam uit dat ie 't eigenlijk al best lang wist en er heel erg mee zat omdat het niet van zijn kant was. Maar achteraf zijn we nog betere maatjes geworden dan ervoor.
En 't grappige was dat ik nog wel 'n tijdje verliefd op em ben geweest en hij was ondertussen ook verliefd op 'n ander meisje, en we daar gewoon tegen mekaar over bezig waren... Tja...

Dus 'k zou zeggen, gewoon eerlijk zijn...
__________________
Van een schoon tafel kunde nie ete, ma van een vuil krijgde genen honger
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2004, 17:30
kraagje
kraagje is offline
ik weet nog niet wat ik precies ga doen, ik denk nog maar even afwachten! het liefst wil ik een gesprek met hem zodat ik hem in zn ogen kan kijken om te weten wat en hoe hij de dingen bedoelt. Ik vind hem niet leuk, naja hij is een leuke gozer maar ik zou geen relatie met hem kunnen hebben. Ik weet ook niet waarom dit alles gebeurt is, en waarom ik het gedaan heb. Ik heb ook nooit de indruk gehad dat hij verlieft op me is ofzo.. dus tjah heh. Ik vraag me ook af waarom HIJ niets van zich laat horen.. Wel durven me te zoenen enzo maar niet durven iets van je te laten horen. maarjah ik wil het er ook niet bij laten zitten. ahhh it drives me crazy..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hulp nodig met een vriend van me :(
Jo_Do
64 30-10-2012 18:04
Liefde & Relatie Van vriendje naar beste vriend..
Hippie :peace:
17 14-06-2012 18:15
Liefde & Relatie Twijfel of ze me écht leuk vind.
Geldroppenaar
8 04-01-2010 13:40
Liefde & Relatie beste vriend van mn vriend
*elava*
18 31-05-2007 18:13
Liefde & Relatie verliefd op je beste vriend
Bitchalicious
10 23-08-2002 23:41
Liefde & Relatie beste vriend wil me niet meer zien
the exploding boy
7 29-06-2002 17:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.