Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2013, 12:28
Dannyslothof
Avatar van Dannyslothof
Dannyslothof is offline
Een vriendin vroeg laatst aan mij of ik haar een keer zou willen vingeren, alleen ik weet niet hoe dat moet. Heeft er iemand tips?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2013, 14:29
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Ja maar dat is niet in woorden uit te leggen, ik zou zeggen leg je ziel en zaligheid erin en wees niet "saai" en leer haar reacties lezen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2013, 15:27
Rommeltje
Rommeltje is offline
begin met zoenen en strelen en masseren tien minuten ofzo
Ga op je knieen of liggend tussen haar benen zitten. Laat haar ze ook spreiden zodat je goed ruimte hebt. Begin met eerst was kusjes geven/likken en voel met het topje van je wijsvinger of ze al goed nat is. Duw dan langzaam je vinger naar binnen met de palm van je hand naar boven. voel dan rustig het "plafond" van de vagina af. Als het goed is en je vriendin is al aardig opgewonden dan voel je daar allerlei bobbeltjes. Probeer die een beetje te stimuleren door met je vinger een soort "kom jij eens hier" beweging te maken. Als ze het fijn vind kun je ondertussen met je mond haar clitoris of vulva likken. Als je merkt vindt dat ze klaar is om nog een stapje verder te gaan dan kun je ook je middelvinger en je wijsvinger tegelijk doen. blijf die wenkende beweging maken.
(Ook kun je een hand op haar schaamstrook leggen en dan een beetje drukken, zo stimuleer je van boven en van onderaf die bobbeltjes.)
Ga steeds sneller, als je wilt kun je op je knieën naast haar gaan zitten en tegelijkertijd met haar zoenen terwijl je aan het vingeren bent. Ook kun je met je vrije hand haar borsten masseren.
Nu komt het moeilijke, je moet de beweging vol blijven houden, steeds sneller gaan en niet bang zijn om een beetje kracht te gebruiken. Ookal begint je arm te verzuren gewoon door blijven gaan tot ze klaarkomt en een spetterend orgasme krijgt....

voila

Arpos heeft wel gelijk. Maar hier heb je in ieder geval een methode die ik gebruik... en hij werkt bij mijn meid prima.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2013, 17:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Niet alle meisjes komen klaar van alleen stimulatie in de vagina zelf. dat geldt voor seks, maar ook voor vingeren. Probeer dus ook eens haar clitoris te stimuleren. Dat is een gevoelig plekje (soms bobbeltje) aan de bovenkant van de vagina waar de binnenste schaamlippen samenkomen. Let wel op: bij sommige meisjes is dit heel gevoelig! Dan kun je er dus niet rechtstreeks met je vingers aanzitten maar moet je er net een beetje naast gaan zitten.
Oh en zo af en toe eens vragen of ze het lekker vindt is ook geen schande (zolang je dat niet om de 4 seconden vraagt)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-10-2013, 23:42
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Arpos heeft wel gelijk. Maar hier heb je in ieder geval een methode die ik gebruik... en hij werkt bij mijn meid prima.
Ik richt mijzelf heel wat minder op de vagina en heel wat meer op de clitoris dan jouw methode, maar het is een manier.
Maar er zit zoveel nuance in, ik bedoel alleen maar van links naar rechts over de clitoris wrijven is nou ook niet echt wat ik bedoel, verschillen in snelheid, ritme even juist niet erop richten juist helemaal niet in de vagina maar eromheen, voor hoe lang (ja tot ze net begint te kalmeren en dan weer vol er voor gaan)
En dan heb je het nog niet eens over alle randzaken, kusjes, aankijken strelen met de adere hand praten (of juist niet praten).

Wie zegt dat mannen niet kunnen multitasken

Ook ga ik niet door tot mijn arm verzuurd en zij een orgasme krijgt, juist als dat eraan zit te komen neem ik gas terug en begin ik wat later weer rustig aan opnieuw... en dat een keer of mwoa 10
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2013, 12:47
Rommeltje
Rommeltje is offline
Die bobbeltjes zijn ook deel van de clitoris...
het knopje dat je ziet zitten is zegmaar het topje van de ijsberg
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 17:23
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
die bobbeltjes in de vagina noem je G-SPOT
__________________
when the dark has tasted the tasty light it is unstoppable
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 17:28
Verwijderd
Zijn dat niet meer rimpels? Nooit bobbels gevoeld namelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2013, 15:02
Verwijderd
Een clitoris bestaat niet uit meerdere bobbeltjes.....De bobbeltjes/rimpelige structuur in je vaginawand heeft helemaal niets met een gspot te maken.

Ont: samen uitproberen, vragen wat zij lekker vindt. Zij weet wat lekker voelt en wat niet en hoe je dat gevoel bereikt. Let op haar gezichtsuidrukkingen en ademhaling, dat vertelt je ook een hoop.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2013, 00:30
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
dingding pip wint de vol-automatisch combimagnetronstofzuiger.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2013, 22:05
*DragonBitch*
*DragonBitch* is offline
SORRY!!! hoor ik dacht dat hij het over de ribbels IN de vagina had
__________________
when the dark has tasted the tasty light it is unstoppable
Met citaat reageren
Oud 31-10-2013, 16:57
Verwijderd
De G-spot wordt wel omschreven als een ruw stukje binnen de vagina. Ik weet eigenlijk niet of dat klopt, maar er zijn effectievere manieren om 'm te vinden, en je kan/moet er best ruw mee zijn, dus ik zou daar niet te veel aandacht aan besteden.

Verder heeft Rommeltje ook wel gelijk in dat de clitoris groter is dan wat je aan de oppervlakte ziet. Het hele orgaan ziet er zo uit:



Die bulbs of vestibule horen er ook bij. Of de G-spot stiekem niet onderdeel is van de clitoris weten we nog niet. Kankeronderzoek enzo gaat voor.

Wat de vraag van OP betreft, normaal zou ik dan vertellen dat 'goed in bed zijn' vooral afhangt van herkennen waar iemand mentaal geil van wordt en daar op inspelen, maar op je dertiende heb je daar nog niet zoveel aan, want dan is álles spannend en mis je alle subtiliteiten. Dus Danny, doe gewoon rustig aan, niet te ruw, let een beetje op hoe ze reageert, wees niet bang om vragen te stellen (ook of je wel verder mag bijvoorbeeld!), vergeet de clitoris niet, houd je eigen grenzen een beetje in de gaten, en maak je verder niet te veel zorgen. Op die leeftijd kan je 't eigenlijk haast niet fout doen. Het enige waar je écht goed op moet letten is dat je het allebei graag wil. En of er niemand zwanger raakt/AIDS krijgt/etc, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2013, 23:24
0uts1drx16
0uts1drx16 is offline
Gewoon flink roeren dan komt het helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2013, 23:29
Verwijderd
Ik denk dat 'flink roeren' best hoog zou eindigen in een top-10 slecht vingeradvies.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 16:12
Rommeltje
Rommeltje is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 17:07
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Citaat:
Ik denk dat 'flink roeren' best hoog zou eindigen in een top-10 slecht vingeradvies.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 12:39
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
g-spot zoeken ben je wel effe zoet mee de 1e keer
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 20:50
Raptor
Avatar van Raptor
Raptor is offline
Citaat:
Een vriendin vroeg laatst aan mij of ik haar een keer zou willen vingeren, alleen ik weet niet hoe dat moet. Heeft er iemand tips?
Met je vingers.
__________________
Skydive = my life
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 13:11
Cecemel
Cecemel is offline
Ik ben een jongen ik zou graag weten of alle meisjes vingeren of niet
Met citaat reageren
Oud 13-12-2013, 21:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik ben een jongen ik zou graag weten of alle meisjes vingeren of niet
Nee, niet alle meisjes vingeren. Sommigen wel, sommigen niet.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2014, 12:42
Yannickje
Yannickje is offline
Rommeltje is een ervaren man maar nog geen expert.

Sommige meisjes hebben rimpeltjes in hun vagina, en andere weer niet.

Sommige meisjes hebben zo precies bobbeltjes aan de buikwand van de vagina en ander evenmin.

En er zijn er zonder bobbeltjes en noch rimpeltjes, anderen met zowel bobbeltjes als rimpeltjes.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2014, 07:13
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Nog een tip van huishuidelijke aard: handen wassen (en zeepresten goed afspoelen), nagels kort houden en scherpe randjes afvijlen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [Help] Vingeren [Help]
AppelkeFop
25 24-04-2015 18:16
Lichaam & Gezondheid Vinger overbelast?
Daantje_0705
5 29-04-2013 06:39
Seksualiteit vriendin vingeren; hoe vraag je dat?
gangbang
26 14-12-2011 15:23
Seksualiteit hoe?vingere?
x_g3il-wijfie_x
12 11-09-2005 17:59
Seksualiteit hoe moet ik vingeren?
freakzor1987
43 01-01-2005 23:39
Seksualiteit hoe moet je vingeren??????????
braintje
7 03-02-2002 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.