Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2004, 10:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 11:19 :
Argh. De man heet niet Roos, maar De Roos.
Niet 'de Roos'?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2004, 10:31
Verwijderd
Jawel, maar dan leek het weer te weinig op een eigennaam, zoals het daar in de zin stond.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 11:24 :
Ik vind het niet kunnen.


misschien bedoelen ze wel een andere Roos..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:18
Verwijderd
Ach hoe politiek correct
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:30
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
alleen 'boeiend' omdat het nu toevallig een iman is

ik ken wel meer mensen die hem liever dood dan levend zien
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Outlaw schreef op 24-11-2004 @ 12:30 :
alleen 'boeiend' omdat het nu toevallig een iman is

ik ken wel meer mensen die hem liever dood dan levend zien
En ik had het nog wel zo goed verborgen gehouden
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:33
Verwijderd
Die vent is niet eens imam, hij noemt zich alleen 'jongerenimam'. De werkelijkheid is dat hij een mislukte student is, die door Nederlanders als de grootste loser werd gezien zodat hij maar ging hangen met moslims. En nu is hij bekeerd en denkt hij dat hij ongelooflijk stoer is.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:33 :
Die vent is niet eens imam, hij noemt zich alleen 'jongerenimam'. De werkelijkheid is dat hij een mislukte student is, die door Nederlanders als de grootste loser werd gezien zodat hij maar ging hangen met moslims. En nu is hij bekeerd en denkt hij dat hij ongelooflijk stoer is.
Hoe kom je erbij?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 12:36 :
Hoe kom je erbij?
Hij heeft bij ons op de universiteit gezeten en ik heb wel eens een interview met hem gelezen in ons studentenblaadje.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:37 :
Hij heeft bij ons op de universiteit gezeten en ik heb wel eens een interview met hem gelezen in ons studentenblaadje.
serieus?Een mislukte student
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:41
Verwijderd
Hij kwam over als een rare gast, ook toen (2000) al, als iemand die constant met een wapen op zak liep, er openlijk voor uitkwam dat hij een hekel had aan ongelovigen en geweld niet schuwde. Gewoon een hele rare kerel dus.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:41
Verwijderd
Ik ben weleens naar zijn lezingen geweest, en deze jonge man is zeker intelligent.
Hij komt in ieder geval niet als een mislukte student over.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 24-11-2004 @ 12:41 :
Ik ben weleens naar zijn lezingen geweest, en deze jonge man is zeker intelligent.
Hij komt zeker niet als een mislukte student over.
Ja, vind je het gek, omdat hij dingen zegt die jij leuk vindt om te horen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:41 :
Ja, vind je het gek, omdat hij dingen zegt die jij leuk vindt om te horen.
Nee, hij legt de Ahhadieth op een goede manier uit
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:44
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 24-11-2004 @ 12:43 :
Nee, hij legt de Ahhadieth op een goede manier uit
Op een manier die jij goed vindt.

Bovendien doet dat nog niks af aan het feit dat hij op de uni zwaar uitgekotst werd, met zijn belachelijke baard en rare ideeën. Die gast is gewoon een loser, dat wordt maar eens onderstreept door zulke uitlatingen als hij nu doet. Ook al vindt hij vol overtuiging dat Wilders dood moet, dan nog zeg je dat niet op zo'n moment. Dat getuigt gewoon van een ernstige vorm van autisme.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:44 :
Op een manier die jij goed vindt.

Bovendien doet dat nog niks af aan het feit dat hij op de uni zwaar uitgekotst werd, met zijn belachelijke baard en rare ideeën. Die gast is gewoon een loser, dat wordt maar eens onderstreept door zulke uitlatingen als hij nu doet. Ook al vindt hij vol overtuiging dat Wilders dood moet, dan nog zeg je dat niet op zo'n moment. Dat getuigt gewoon van een ernstige vorm van autisme.
Dat kan. Hij heeft anders vele Marokkaanse jongeren die op het slechte pad zaten (constant dronken/high, steelden alles bij elkaar, van die hangjongeren) weer op het goede pad gebracht. Hij had een goede invloed op ze, heeft ie trouwens nog steeds..

Naja, wat een baard wel niet kan doen.. als hij een baard wilt laten groeien is hij daar vrij in.
En als dat een reden is om iemand uit te kotsen, vind ik dat wel heel erg laag.
Z'n rare ideeen.. Ideeen over de Islam? Het is erg makkelijk en logisch voor jou om als niet-moslim zijn ideeen als rare ideeen te bestempelen. Hierdoor mag je hem nog wel serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 12:20
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 24-11-2004 @ 12:53 :
Dat kan. Hij heeft anders vele Marokkaanse jongeren die op het slechte pad zaten (constant dronken/high, steelden alles bij elkaar, van die hangjongeren) weer op het goede pad gebracht. Hij had een goede invloed op ze, heeft ie trouwens nog steeds..
De zaak ligt wel iets genuanceerder dan 'mensen van het slechte pad halen'. Mensen die in de shit zitten zijn gevoelig voor invloeden van buitenaf, zijn makkelijk te benaderen. Iemand wiens leven slecht gaat is natuurlijk te porren door iemand die hem hoop geeft.

Als Marokkaanse jongeren zich op het slechte pad bevinden en hij haalt ze daaraf, dan moet hij ze ook een daadwerkelijk alternatief bieden, ze bijvoorbeeld naar school sturen. Niet ze in zijn privémoskeetje opnemen en ze bijbrengen dat ze ongelovigen moeten haten, want zo fanatiek is die gast.

Citaat:
Naja, wat een baard wel niet kan doen.. als hij een baard wilt laten groeien is hij daar vrij in.
En als dat een reden is om iemand uit te kotsen, vind ik dat wel heel erg laag.
Het is niet de enige reden. De reden is ook wat ik hierboven al zei, dat hij ooit in een interview heeft gezegd geweld goed te keuren en altijd met een mes op zak te lopen. Die gast spoort gewoon voor geen meter. Net als ik 'lage' redenen heb om iemand om die reden dom te vinden, krijg ik bij jou de indruk dat je hem alleen maar verdedigt omdat hij toevallig moslim is.

Citaat:
Z'n rare ideeen.. Ideeen over de Islam? Het is erg makkelijk en logisch voor jou om als niet-moslim zijn ideeen als rare ideeen te bestempelen. Hierdoor mag je hem nog wel serieus nemen.
Ik neem hem niet serieus. Hij is wat mij betreft helemaal vrij in het doodwensen of haten van Geert Wilders, maar het gaat erom dat het gewoon ongelooflijk dom is om dat nú, in de huidige sociale verhoudingen, op tv te zeggen. Iemand die denkt dat dat productief of nuttig is, kan ik niet serieus nemen. Maar goed, misschien wil hij wel helemaal niet productief of nuttig zijn, maar wil hij alleen maar schoppen. In dat geval neem ik hem ook niet serieus.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:09
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
S. schreef op 24-11-2004 @ 12:41 :
Ik ben weleens naar zijn lezingen geweest, en deze jonge man is zeker intelligent.
Hij komt in ieder geval niet als een mislukte student over.
Hij weet z'n intelligentie niet echt goed toe te passen.

__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:15
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-11-2004 @ 23:09 :
je mist een paar dingen, hij is geen imam en het is niet degene die verdonk geen hand wou geven.

verder ben ik het wel enigszins met je eens.
ben je ff een dagje weg, kun je meteen tig reacties doorlezen...

hij is wel imam, dat staat in het nieuwsbericht. (en ik heb nog altijd de neiging om de nos toch maar te geloven).

ik heb niet gezegd dat hij geen vrouwenhand aanneemt, wel dat hij een geloof vertegenwoordigt dat dat kennelijk rechtvaardigt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:18
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Joostje schreef op 23-11-2004 @ 23:11 :
[B]hebben mensen niet sowieso dat recht?

[b]

vrouwenhanden MOETEN worden aangenomen. Dat staat in het wetboek van strafrecht



John de Jong? Michael de Vries? Ricardo van Appelscha?
Trouwens verandferen nonnen en mionniken ook hun naam als ze in het klooster gaan
point taken. maar nonnen en monniken gaan ook in een klooster zitten, en de laatste paar eeuwen is het aantal nonnen en monniken drastisch afgenomen, dus wat dat betreft komt het op mij over alsof moslims toch een paar honderd jaar achterlopen op de nederlandse cultuur.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:21
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:44 :
Dat getuigt gewoon van een ernstige vorm van autisme.
he! ik ken een aantal autisten, en daar heeft dit niks mee te maken. de gemiddelde autist is veel te intelligent om dit soort uitspraken te doen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:24
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 13:20 :
Ik neem hem niet serieus. Hij is wat mij betreft helemaal vrij in het doodwensen of haten van Geert Wilders, maar het gaat erom dat het gewoon ongelooflijk dom is om dat nú, in de huidige sociale verhoudingen, op tv te zeggen. Iemand die denkt dat dat productief of nuttig is, kan ik niet serieus nemen. Maar goed, misschien wil hij wel helemaal niet productief of nuttig zijn, maar wil hij alleen maar schoppen. In dat geval neem ik hem ook niet serieus.
afgezien van het feit dat dat in nederland (denk ik) mag, omdat het een mening van iemand is, kun je je natuurlijk afvragen in welke mate hij strafbaar zou zijn als wilders inderdaad neergeknald zou worden. Kun je hem dan niet ook vervolgen wegens 'aanmoedigen tot' of zo ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-11-2004 @ 09:25 :
Zonder mensen zoals ik liep jij nu rond in berenvellen.
Zou het niet eens erg vinden om in de prehistorie te leven. Het is nu toch een teringzooi in de wereld (en Nederland).

(Ben het trouwens helemaal eens met Bluesman ).

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 24-11-2004 @ 14:24 :
afgezien van het feit dat dat in nederland (denk ik) mag, omdat het een mening van iemand is, kun je je natuurlijk afvragen in welke mate hij strafbaar zou zijn als wilders inderdaad neergeknald zou worden. Kun je hem dan niet ook vervolgen wegens 'aanmoedigen tot' of zo ?
Aanzet tot moord. Lijkt mij eigenlijk wel. Zouden ze zeker moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 24-11-2004 @ 14:24 :
afgezien van het feit dat dat in nederland (denk ik) mag, omdat het een mening van iemand is, kun je je natuurlijk afvragen in welke mate hij strafbaar zou zijn als wilders inderdaad neergeknald zou worden. Kun je hem dan niet ook vervolgen wegens 'aanmoedigen tot' of zo ?
Nee, dat denk ik niet. Je kunt natuurlijk nooit uitsluiten dat er enig verband is tussen de uitspraken van zo iemand en de uiteindelijke moord, maar dat verband is veel te vaag en onzeker om strafrechtelijk iets mee te kunnen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 24-11-2004 @ 14:32 :
Aanzet tot moord. Lijkt mij eigenlijk wel. Zouden ze zeker moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:09
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Wat een opgeblazen heisa.

Ik mag Wilders wel, maar die De Roos ook wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:44 :


belachelijke baard
Jij hebt een belachelijk hoofd, magk je nu ook een loser vinden?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 15:51
Verwijderd
Internet-imam: 'Van Gogh is dood, dat is wat telt'
Sunday, November 21 2004 @ 06:36 PM CET
Contributed by: Turksenhomo

Hij wordt wel de 'internet-imam' genoemd. Hij zou een inspirator zijn voor Mohammed B. en Jason W., die verdacht worden van moslimterrorrisme. Abdul-Jabbar van de Ven (25) kent de verhalen, maar studeert vooralsnog gewoon verder aan de Radboud Universiteit in Nijmegen.

Nijmegen ; Nee, de namen van de vermeende terroristen zeggen hem niets. Ook de her en der afgedrukte foto's deden geen lampje branden. Met uitzondering van Jason W. ,,Die ken ik wel. Hij kwam een paar keer naar de moskee waar ik preekte. Ik herinner me hem omdat hij in totaal driemaal na afloop van de dienst contact met me zocht. Het is al een tijdje geleden, maar iets extreems of gevaarlijks heb ik destijds nooit in hem gezien.''

Toch bereidde Jason W. in het Haagse Laakkwartier onlangs aanslagen voor op onder anderen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen. En toen men hem samen met Ismail A. wilde arresteren, raakten drie agenten gewond door een handgranaat.

,,Er wordt nu gezegd dat Jason W. zich door mij liet inspireren. Ook bij andere verdachten zou dat het geval zijn. Maar ik weet daar oprecht niets van. Best mogelijk dat ze wel eens naar mij hebben geluisterd. Soms preek ik voor drie- of vierhonderd mensen. Dan weet ik echt niet wie dat allemaal zijn.''

Abdul-Jabbar van de Ven, 25 jaar oud en getooid met flinke bruine baard, wordt her en der omschreven als een radicale imam. Zelf bestrijdt hij die omschrijving om verschillende redenen. Ten eerste omdat hij welbeschouwd geen imam is. ,,Ik ben een student van de islam. En of ik radicaal ben? Ik roep niet op tot een jihad, een heilige oorlog. Dat kan ik ook helemaal niet. Ik sta wel achter de jihad die nu woedt in Irak en Palestina. Maar een jihad in Nederland is toch heel iets anders. Afgezien van de vraag of het volgens de islam is gewettigd hier zo'n strijd te voeren, moet je ook kijken of het verstandig is. Wat bereik je ermee? Kijk naar de moord op Theo van Gogh. Wilders is in de peilingen naar twintig zetels geschoten en de AIVD wordt uitgebreid.''


Heikel thema

De moord op Van Gogh is voor veel moslims een heikel thema. Voor Van de Ven niet. ,,Je kon erop wachten dat het een keer zou gebeuren. Ik heb geen moment gerouwd om zijn dood. Ergens was ik wel blij, Van Gogh deed niets anders dan moslims tot diep in hun ziel beledigen. Hij had wat mij betreft ook onder een trein mogen komen of aan kanker mogen doodgaan. Hij is dood, dat is wat telt. Dat hij door een moslim is vermoord, betekent wel dat het hele circus weer is losgebarsten.''

Het 'circus' kan volgens Van de Ven nog ernstige gevolgen hebben. ,, Je merkt dat door de gebeurtenissen 'onze' jeugd radicaliseert. Juist brandstichtingen bij scholen en moskeeën zetten kwaad bloed bij de groep die tot nu toe gematigd was. Die zeggen 'als het nog een keer gebeurt slaan we terug'. Dat is gevaarlijk. Het echte gevaar zit ook niet bij de schreeuwers, maar bij degenen waar je normaal niets van hoort of ziet. Inderdaad, zoals de jongens die nu zijn opgepakt.''

Abdul-Jabbar van de Ven ziet de sfeer verharden, maar is daar niet blij om. ,,Volgens de islam moet je niet oordelen vanuit je emoties, maar vanuit de oude teksten. Ik heb al verschillende malen opgeroepen tot kalmte. Onder meer toen men Wilders bedreigde en op een moment dat er hevig werd gescholden op joden. ''

Maar ook Van de Ven, die net met zijn foto in de krant wil, vraagt zich af hoe lang het allemaal nog goed gaat. Hij is op en top Nederlander, Brabander van geboorte, maar voelt zich sinds zijn bekering tot de islam een vreemdeling. ,,Het idee van een tolerant Nederland ben ik al lang verloren. Het is niet te beschrijven wat ik allemaal heb meegemaakt de laatste jaren. De sfeer is totaal intolerant. De AIVD volgt mij, bekijkt mijn e- mail, luistert mijn telefoon af. Twee jaar geleden werd ik tijdens een vakantie in Indonesië op hun verzoek opgepakt en het land uitgezet. Nog erger is het wat je allemaal over je heen krijgt in de vorm van dreigbrieven en e-mails en telefoontjes. Teksten als: 'We komen je vrouw opensnijden'. En dat alleen maar omdat ik moslim ben. Nee, ik weet wel zeker dat ik uiteindelijk Nederland verlaat en ergens naar toe ga waar ik mijn geloof normaal kan beleven. De laatste paar jaar hoor je dat vaak. Er vertrekken steeds meer moslims, ook Nederlanders, omdat je hier niet als gelijkwaardig wordt behandeld.''

bron: Rotterdams Dagblad

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-11-2004 @ 16:28 :
Jij hebt een belachelijk hoofd, magk je nu ook een loser vinden?
Tuurlijk, als jij dat vindt, wie ben ik dan om je dat te verbieden? Je mag vinden en zeggen dat ik een rotkop heb, dat ik lelijke kleren draag, of dat ik in het algemeen een lul ben. Dat is nou juist het fijne van leven in een vrij land. Begin je het principe van vrijheid van meningsuiting nu een beetje te snappen of gaat het nog steeds te snel voor je?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 17:04 :
Tuurlijk, als jij dat vindt, wie ben ik dan om je dat te verbieden? Je mag vinden en zeggen dat ik een rotkop heb, dat ik lelijke kleren draag, of dat ik in het algemeen een lul ben. Dat is nou juist het fijne van leven in een vrij land. Begin je het principe van vrijheid van meningsuiting nu een beetje te snappen of gaat het nog steeds te snel voor je?
Zou het logisch zijn alsk jou een loser vond om je uiterlijk? Tis toch debiel dat je hem een loser vindt mede door zijn baard?

edit: Loser!

omg want voelk me zo vrij hier
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-11-2004 @ 17:10 :
Zou het logisch zijn alsk jou een loser vond om je uiterlijk? Tis toch debiel dat je hem een loser vindt mede door zijn baard?
Och, waarom niet? Jij vindt mensen met een kaal hoofd, Nike Air Max en Nederlandse vlaggetjes op hun bomberjack vast ook losers. Dat lijkt me meer een discussie voor het Psychforum.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 17:13 :
Och, waarom niet? Jij vindt mensen met een kaal hoofd, Nike Air Max en Nederlandse vlaggetjes op hun bomberjack vast ook losers. Dat lijkt me meer een discussie voor het Psychforum.
Nee eigk niet
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-11-2004 @ 16:28 :
Jij hebt een belachelijk hoofd, magk je nu ook een loser vinden?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:23
Verwijderd
http://frontpage.fok.nl/nieuws/48674

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 17:22 :
wil je soms beweren dat hij geen belachelijk hoofd had? Laat me nou mijn mening uitten, je woont hier niet in Afghanistan
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-11-2004 @ 17:24 :
wil je soms beweren dat hij geen belachelijk hoofd had? Laat me nou mijn mening uitten, je woont hier niet in Afghanistan
Hij heeft geen belachelijke hoofd

Een mening die nergens op berust
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 17:28 :
Hij heeft geen belachelijke hoofd

Een mening die nergens op berust
Als je hem wilt baffen vraag hem dat gewoon, kom niet met deze 'hints' aanzetten, daar heeft hij niets aan. Tis ook zon onzekere jongen.

omg je snapt toch wel, waarnaar ik doelde met die post?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-11-2004 @ 17:30 :
Als je hem wil baffen vraag hem dat gewoon, kom niet met deze 'hints', daar heeft hij niets aan. Tis ook zon onzekere jongen.

omg je snapt toch wel, waarnaar ik doelde met die post?
Ga je seksuele fantasieen op iemand anders projecteren walgelijk ventje

ik vond het slechts onzinnig
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 17:32 :
Ga je seksuele fantasieen op iemand anders projecteren walgelijk ventje

ik vond het slechts onzinnig
neuh.

Nee het is zinvol iemand oa vanwege zijn baard een loser te vinden?

Hij moet het zelf weten hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-11-2004 @ 17:34 :
neuh.

Nee het is zinvol iemand oa vanwege zijn baard een loser te vinden?

Hij moet het zelf weten hoor.
Wat een redenatie hij zegt iets wat mij niet bevalt en dan doe ik precies hetzelfde als waarvan ik hem beschuldig
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:37
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 17:36 :
Wat een redenatie hij zegt iets wat mij niet bevalt en dan doe ik precies hetzelfde als waarvan ik hem beschuldig
Nee ik laat hem zien, dat het net zo belachelijk klinkt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-11-2004 @ 17:37 :
Nee ik laat hem zien, dat het net zo belachelijk klinkt.
neem dan betere vergelijkingen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:40
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 17:39 :
neem dan betere vergelijkingen
ok
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 16:57
Verwijderd
Jij bent echt dom. Je probeert een subjectief oordeel ('baarden zijn belachelijk') objectief te ontkrachten ('dat is niet zinvol'). Mag ik zelf even weten welke haar- en kledingdracht ik wel en niet mooi vind? Of moet ik ook nog met argumenten aan jou gaan uitleggen waarom ik roze overhemden bij jongens niet mooi vind en roze bloesjes bij meisjes wel? Logisch redeneren is blijkbaar niet bepaald jouw sterkste kant.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 17:57 :
Jij bent echt dom. Je probeert een subjectief oordeel ('baarden zijn belachelijk') objectief te ontkrachten ('dat is niet zinvol'). Mag ik zelf even weten welke haar- en kledingdracht ik wel en niet mooi vind? Of moet ik ook nog met argumenten aan jou gaan uitleggen waarom ik roze overhemden bij jongens niet mooi vind en roze bloesjes bij meisjes wel? Logisch redeneren is blijkbaar niet bepaald jouw sterkste kant.
Daar ging het bij mij niet om. Ik vind het stom, dat je hem oordeelt op zijn uiterlijk (je vindt hem een loser name door zijn belachelijke baard) . Dus alle mannen met baarden hebben rare ideeen, of wat dan ook. Wat jij mooi vindt en wat niet moet je echt helemaal zelf weten, en kzal jou daar ook niet mee lastig vallen.

Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 17:57 :
Jij bent echt dom.
ha! een koekje van eigen deeg, alweer

Laatst gewijzigd op 24-11-2004 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:17
Verwijderd
Hoorde net bij het nieuws nog wat dingen over die rare.
-Hij is lid van een stichting die verboden groeperingen financierd.
-Hij vindt Nederland 'de kanker' (beetje rare zin, zal wel van de wereld bedoelen ofzo)
-En er waren nog 3 punten die ik niet onthouden heb (iets met boeken)

Verder schopt de universiteit van Nijmegen hem waarschijnlijk van de universiteit .
En het kabinet gaat kijken of hij vervolgd kan worden voor zijn uitspraken , en zo niet, dan komt daar een nieuwe wet voor.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:19
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 24-11-2004 @ 18:17 :
Hoorde net bij het nieuws nog wat dingen over die rare.
-Hij is lid van een stichting die verboden groeperingen financierd.
-Hij vindt Nederland 'de kanker' (beetje rare zin, zal wel van de wereld bedoelen ofzo)
-En er waren nog 3 punten die ik niet onthouden heb (iets met boeken)

Verder schopt de universiteit van Nijmegen hem waarschijnlijk van de universiteit .
En het kabinet gaat kijken of hij vervolgd kan worden voor zijn uitspraken , en zo niet, dan komt daar een nieuwe wet voor.

En hij en zijn gezin worden nu met de dood bedreigd, met als gevolg dat hij ook moet onderduiken
omg wat zijn we weer blij allemaal.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
bootz schreef op 24-11-2004 @ 18:17 :
Hoorde net bij het nieuws nog wat dingen over die rare.
-Hij is lid van een stichting die verboden groeperingen financierd.
-Hij vindt Nederland 'de kanker' (beetje rare zin, zal wel van de wereld bedoelen ofzo)
-En er waren nog 3 punten die ik niet onthouden heb (iets met boeken)

Verder schopt de universiteit van Nijmegen hem waarschijnlijk van de universiteit .
En het kabinet gaat kijken of hij vervolgd kan worden voor zijn uitspraken , en zo niet, dan komt daar een nieuwe wet voor.
En dat noemen ze vrijheid van meningsuiting
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 24-11-2004 @ 18:19 :
En hij en zijn gezin worden nu met de dood bedreigd, met als gevolg dat hij ook moet onderduiken
omg wat zijn we weer blij allemaal.
Dan weet hij ook eens hoe het is om zich bedreigd te voelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Islam ---> betoog
igdirli_ilhan
35 19-12-2008 16:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap oorzaak Marokkanenhaat ?
Love & Peace
368 12-02-2005 13:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.