Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2006, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 28-06-2006 @ 15:11 :
Op het NOS-journaal hoorde ik dat waarschijnlijk ook een burger ontvoerd is.
Die is ondertussen geëxcetuteerd.
Advertentie
Oud 29-06-2006, 09:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-06-2006 @ 00:04 :
Ik denk dat op de militaire aanwezigheid gedoeld word.
die is nodig om de kolonisten te beschermen

dus het is - zeg maar - het 1 of het ander.
Oud 29-06-2006, 09:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
professor2 schreef op 29-06-2006 @ 07:02 :
is het nu overigens voor het eerst eh wettelijk oorlog?
aangezien hamas de regering is?
het zou eens tijd worden.

dit gare net-niet-oorlog maar wel continu raketten over en weer begint me de keel uit te hangen.
Oud 29-06-2006, 09:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Snees schreef op 29-06-2006 @ 08:47 :
Die is ondertussen geëxcetuteerd.
yup. Zn lichaam is in ramallah gevonden
Oud 29-06-2006, 09:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Israël arresteert Hamas-politici

RAMALLAH - De Israëlische strijdkrachten hebben in de nacht van woensdag op donderdag een groot aantal bewindslieden en parlementariërs van de radicale beweging Hamas gearresteerd op de Westelijke Jordaanoever. Dat heeft de krant Haaretz gemeld op gezag van Palestijnse veiligheidsfunctionarissen.

In totaal zijn 64 ministers en parlementariërs en 23 militaire functionarissen opgepakt. Onder hen zijn in elk geval vicepremier Nasser al-Shaher, minister van Arbeid Mohammed Barghouthi, minister van Religieuze Zaken Nasser Nayef Rajoub en minister van Financiën Omar Abdel Razek.
De politici zijn volgens Palestijnse bronnen aangehouden tijdens een omvangrijke operatie van het Israëlische leger in verscheidene steden op de bezette Westelijke Jordaanoever. Een woordvoerster van de Israëlische strijdkrachten heeft bevestigd dat een militaire operatie heeft plaastgevonden op de Westelijke Jordaanoever, maar gaf verder geen details.
Kolonist vermoord
Een 18-jarige joodse kolonist die zondag door militante Palestijnen was ontvoerd op de Westelijke Jordaanoever, is in de nacht van woensdag op donderdag dood gevonden in de stad Ramallah. Dat hebben bronnen bij de Israëlische strijdkrachten bevestigd.
De Israëlische autoriteiten, die eerder niet wilden bevestigen dat de jonge kolonist was ontvoerd, hebben diens familie inmiddels ingelicht. Het lichaam is voor lijkschouwing overgebracht naar een mortuarium bij Tel Aviv.
De Volksverzetscomités, de radicale beweging die achter de ontvoering van de kolonist zegt te zitten, liet eerder donderdag weten hem te hebben gedood. Dat berichtte de Israëlische Legerradio. De organisatie had eerder al gedreigd de gijzelaar om te brengen als Israël zijn militaire operatie in de Gazastrook niet zou afbreken.

(ANP)

http://www.ad.nl/buitenland/article437794.ece

Inderdaad wordt de hamas-regering aangepakt voor hun steun.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-06-2006, 09:48
Fides
Fides is offline
Owja, laat het maar escalleren.
Oud 29-06-2006, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 29-06-2006 @ 10:48 :
Owja, laat het maar escalleren.
Ja, het is tijd om voor eens en voor altijd af te rekenen met dat zooitje.

Welke landen protesteren eigelijk tegen de inval van Israel?

Hoor er verder niet zo heel veel over.
Oud 29-06-2006, 11:11
Fides
Fides is offline
Gaza militants say fired chemical-tipped warhead

GAZA (Reuters) - A spokesman for gunmen in the Gaza Strip said they had fired a rocket tipped with a chemical warhead at Israel early on Thursday.

The Israeli army had no immediate comment on the claim by the spokesman from the al-Aqsa Martyrs Brigades, an armed wing of Palestinian President Mahmoud Abbas's Fatah movement.

The group had recently claimed to possess about 20 biological warheads for the makeshift rockets commonly fired from Gaza at Israeli towns. This was the first time the group had claimed firing such a rocket.

"The al-Aqsa Brigades have fired one rocket with a chemical warhead" at southern Israel, Abu Qusai, a spokesman for the group, said in Gaza.

An Israeli military spokeswoman said the army had not detected that any such rocket was fired, nor was there any report of such a weapon hitting Israel.

BRON
Oud 29-06-2006, 11:28
Relief
Avatar van Relief
Relief is offline
Ach ja, israel is het lichtgeraakte kindje van de EU en de VS.
__________________
"Mijn psychiater zegt dat ik schizofreen ben. Wij vinden van niet!"
Oud 29-06-2006, 11:33
Supreme Dutch
Omdat Israel van de Joden is.. En onze Jiddische vrienden hebben in vele andere landen een vrij grote vinger in de pap..
Oud 29-06-2006, 12:58
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Wel fijn voor die jongen zeg. Alle andere Israëli's mogen zich laten doodschieten door Palestijnse militanten zodat de orthodoxen, zelf vrijgesteld van alle verplichtingen, in hun illegale nederzettingen mogen blijven zitten.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 29-06-2006, 13:09
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Wat moet ik me voorstellen bij een kop met 'chemische lading'?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 29-06-2006, 13:19
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 29-06-2006 @ 14:09 :
Wat moet ik me voorstellen bij een kop met 'chemische lading'?
Waarschijnlijk oud frituurvet.
Oud 29-06-2006, 13:22
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 14:19 :
Waarschijnlijk oud frituurvet.
Oape!
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 29-06-2006, 14:37
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Abbas roept wereld op tot ingrijpen

De Palestijnse president Abbas heeft een oproep gedaan aan de internationale gemeenschap om in te grijpen in het Midden-Oosten. Israël pakte afgelopen nacht ongeveer 60 Hamas-bestuurders op, onder wie zeker acht ministers.

De Europese Unie stuurt zijn speciale gezant voor het Midden-Oosten naar de regio. Hij moet vanmiddag al met zijn bemiddelingswerk beginnen.

De spanning tussen Israël en de Hamas- regering is opgelopen na de ontvoering zondag van een Israëlische militair. De ontvoerders eisen de vrijlating van Palestijnse gevangenen. Het Israëlische leger is de Gazastrook binnengetrokken.

http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006...0BAB82B98.html

Als ze dat niet zo'n lieve actie vinden ruilen ze die ministers toch tegen die korporaal? Iedereen weer blij.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-06-2006, 14:39
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2006 @ 15:37 :

Als ze dat niet zo'n lieve actie vinden ruilen ze die ministers toch tegen die korporaal? Iedereen weer blij.
Voor de laatste keer he, heeft hamas die militair ontvoerd?

Nee.
Oud 29-06-2006, 14:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 15:39 :
Voor de laatste keer he, heeft hamas die militair ontvoerd?
Nee.
"in ruil voor informatie over het lot van de eergisteren door Hamas ontvoerde Israëlische soldaat Ilan Shalit. Dat eist de militaire vleugel van Hamas."
http://www.ad.nl/buitenland/article432364.ece

__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-06-2006, 16:06
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 28-06-2006 @ 23:00 :

en waarom mag een jood niet wonen waar ie wilt? mm? Als je nu had gezegd: ok, prima lui. Als jullie op de westelijke jordaanoever willen wonen, ga je gang, maar we gaan jullie niet meer beschermen, had ik daar nog in meegekund. De idee dat je eist dat ze op moeten rotten vind ik niks.
arabische israeliers zijn tweederangsburgers van Israel
kolonisten zijn mensen die het gezag van de PA ontkennen

reken uit het verschil.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 29-06-2006, 17:13
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2006 @ 15:59 :
"in ruil voor informatie over het lot van de eergisteren door Hamas ontvoerde Israëlische soldaat Ilan Shalit. Dat eist de militaire vleugel van Hamas."
http://www.ad.nl/buitenland/article432364.ece

Apart, Vorige week ging het nog over de Islamitische Jihad (welke geen banden heeft met de Hamas.)

Gister vertelde het nieuws dat de Al Aqsa Martelaren brigade zich had uitgesproken over de gevangene, ook die hebben geen banden met de Hamas (wel met Fatah). Wat doet de Hamas? Oproepen tot het netjes behandelen van de gevangene. Keurig toch.

Dat Israel vervolgens de halve regering oppakt maakt alleen maar weer duidelijk dat Israel geen oplossing wil, maar oorlog. Daar sturen ze toch op aan, of niet soms? Half Gaza vernietigen omdat er 1 soldaat gevangen genomen is. Het ontvoering noemen, maar vervolgens wel ruim 80 politici ontvoeren, en dat de ormaalste zaak van de wereld vinden.

Krom krom krom.
Oud 29-06-2006, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 18:13 :
Krom krom krom.
Precies
Oud 29-06-2006, 17:35
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 15:39 :
Voor de laatste keer he, heeft hamas die militair ontvoerd?

Nee.
jawel Hamas leden in samenwerking met de popular resistance front. Zij waren immers degenen die de aanval uitoefenden op de post in Israel in Kerem Shalom.

de kolonist was waarschijnlijk door de laatste ontvoerd.
Oud 29-06-2006, 17:37
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 29-06-2006 @ 17:06 :
arabische israeliers zijn tweederangsburgers van Israel
kolonisten zijn mensen die het gezag van de PA ontkennen

reken uit het verschil.
een arabier met een israelisch paspoort heeft dezelfde rechten als een ieder ander israelier.

Op het israelisch paspoort staat niet of je arabisch bent ofzo.

verder snap ik niet goed waarom je dit zegt omdat het weinig gaat over het feit of een jood of een moslim of een christen mag wonen waar ie wilt.
Oud 29-06-2006, 17:45
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2006 @ 10:16 :
het zou eens tijd worden.

dit gare net-niet-oorlog maar wel continu raketten over en weer begint me de keel uit te hangen.
ja maar eigenlijk is dit best een belangrijk punt vind ik
alleen heb er niets over in het nieuws gehoord
Oud 29-06-2006, 17:52
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 29-06-2006 @ 18:35 :
jawel Hamas leden in samenwerking met de popular resistance front. Zij waren immers degenen die de aanval uitoefenden op de post in Israel in Kerem Shalom.

de kolonist was waarschijnlijk door de laatste ontvoerd.
Een oorlog over illegale grenzen, oftewel, een grenspost aanvallen is een legitieme actie.

Echter blijft het een feit dat de Hamas die gozer niet ontvoerd heeft.
Dat de PRFP geen banden heeft met Hamas, maar wel met Fatah, dat wordt weer genegeerd. Is dat om jullie actie te legitimeren?

Maarem, kan je mij eens een ding uitleggen liefje?

Ik snap namelijk niet hoe je kritiek kan hebben op een ontvoering, en vervolgens hetzelfde doen (op veel grotere schaal) en dat normaal vinden. Hoe leg je dat aan jezelf uit?
Oud 29-06-2006, 18:03
Melpomene
Melpomene is offline
Ik denk dat mensen die de buitenproportionele acties van Israel goedkeuren, niet veel om mensenrechten geven en het alleen de partij waar ze sympathie voor koesteren toekennen
Oud 29-06-2006, 18:04
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Maar liefje, je moet niet vergeten dat ik waarschijnlijk nog minder om mensenrechten geef dan de gemiddelde Israel hooligan.

Dat heeft erg weinig met de situatie te maken. Hypocretie. Dat heet alles met de situatie te maken.
Oud 29-06-2006, 18:11
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 19:04 :
Maar liefje, je moet niet vergeten dat ik waarschijnlijk nog minder om mensenrechten geef dan de gemiddelde Israel hooligan.

Dat heeft erg weinig met de situatie te maken. Hypocretie. Dat heet alles met de situatie te maken.
Spijtig

Dat is wat ik zei, mensen zijn hypocriet en kiezen politiek partij, dat het hier om mensen van vlees en bloed gaat en niet om cijfers/namen/nationaliteit boeit niemand een fuck
Oud 29-06-2006, 18:18
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ach, minder mensen kan alleen maar voordelig uitpakken. Zoals ik al eerder zei, ik hoop op heel erg veel dooie moslims en joden. Echt buitenproportioneel veel, tientallen duizenden als het even kan.

Misschien dat dat ogen gaat openen.
Oud 29-06-2006, 18:23
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 29-06-2006 @ 19:03 :
Ik denk dat mensen die de buitenproportionele acties van Israel goedkeuren, niet veel om mensenrechten geven en het alleen de partij waar ze sympathie voor koesteren toekennen
Daar heb jij natuurlijk helemaal geen last van.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 29-06-2006, 18:24
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
McCaine schreef op 29-06-2006 @ 19:23 :
Daar heb jij natuurlijk helemaal geen last van.
Oud 29-06-2006, 18:26
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor ze denken dat ie in Syrie of Egypte zit en daar binnenvallen.
Oud 29-06-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 19:26 :
Ik vraag me af hoe lang het duurt voor ze denken dat ie in Syrie of Egypte zit en daar binnenvallen.
Boeit niet, Israel kan alle omringende landen aan. En mocht dat niet het geval zijn dan schieten wij de kernkoppen.
Oud 29-06-2006, 18:33
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
McCaine schreef op 29-06-2006 @ 19:23 :
Daar heb jij natuurlijk helemaal geen last van.
Oud 29-06-2006, 18:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 29-06-2006 @ 19:03 :
Ik denk dat mensen die de buitenproportionele acties van Israel goedkeuren, niet veel om mensenrechten geven en het alleen de partij waar ze sympathie voor koesteren toekennen
De Palestijnen gaven er wel een fuck om wil je zeggen? iedereen kiest gewoon de minste van twee kwaden, Israël dus.

Het is iets anders dan willens en wetens een domme lastercampagne voeren met allerlei historische onwaarheden, subjectieve uitspraken als zijnde wet en het negeren van elke vorm van politieke en historische context, zoals het merendeel% van de pro-palestijnen waar je ooit iets van hoort zich mee bezig houden.

Verder had McCaine je daar al aardig terecht gewezen denk ik. Weinig meer een toe te voegen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-06-2006, 18:36
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2006 @ 19:35 :
De Palestijnen gaven er wel een fuck om wil je zeggen? iedereen kiest gewoon de minste van twee kwaden, Israël dus.

Het is iets anders dan willens en wetens een domme lastercampagne voeren met allerlei historische onwaarheden, subjectieve uitspraken als zijnde wet en het negeren van elke vorm van politieke en historische context, zoals het merendeel% van de pro-palestijnen waar je ooit iets van hoort zich mee bezig houden.
Probeer jij nou te zeggen dat jij weet wat alle palestijnen denken?Ik vraag me af wat jij precies tegen palestijnen hebt
Oud 29-06-2006, 18:37
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 29-06-2006 @ 19:30 :
Boeit niet, Israel kan alle omringende landen aan. En mocht dat niet het geval zijn dan schieten wij de kernkoppen.
Ik denk dat je je daar niet in moet vergissen hoor, want mocht de pleuris echt uitbreken daar, dan ligt Israel op een strategisch zo ontzettende slechte plek, dat vernietiging best eens realiteit zou kunnen worden. Ze kunnen immers alleen nog maar de zee in.

Dat heb je alleen wel de steun van de omringende landen jegens Israel nodig, en opzich begint dat steeds een realistischere gedachte te worden.
Oud 29-06-2006, 18:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 29-06-2006 @ 19:36 :
Probeer jij nou te zeggen dat jij weet wat alle palestijnen denken?
Absoluut niet, ik kijk het nieuws.
Citaat:
Melpomene schreef op 29-06-2006 @ 19:36 :
Ik vraag me af wat jij precies tegen palestijnen hebt
Wat er in dat nieuws komt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-06-2006, 18:38
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2006 @ 19:35 :

Verder had McCaine je daar al aardig terecht gewezen denk ik. Weinig meer een toe te voegen.
Ik hou me niet zo bezig met onliners maar wat ik zei is een af te leiden feit
Oud 29-06-2006, 18:39
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2006 @ 19:38 :
Absoluut niet, ik kijk het nieuws.
Wat er in dat nieuws komt.
Vertel
Oud 29-06-2006, 18:43
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 29-06-2006 @ 19:39 :
Vertel
Nu ja, toen ergens in 2000-2001 twee spijbelende jongens werden ontvoerd door Palestijnse kinderen, met ijzerdraad in een grot vastgebonden en met stenen doodgeslagen werden, waarna ze thuis trots hun bebloede handen gingen lieten zien zat ik niet de andere kant uit te kijken.

Om maar een van de... tja, tienduizend voorbeelden te noemen.

Dat ze dan een aantal jaar na dato nog steeds door toedoen van hun eigen leiders op de blaren van een door henzelf verloren oorlog zitten interesseerd me daarna niet zo gek veel meer.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-06-2006, 18:45
Fides
Fides is offline
Citaat:
Fides schreef op 29-06-2006 @ 12:11 :
Gaza militants say fired chemical-tipped warhead


-tekst-

BRON
Ik weet niet waar die raket is ingeslagen maar iig niet in Israel want ik heb er verder niets meer over gehoord/gelezen.
Oud 29-06-2006, 18:45
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2006 @ 19:43 :
Nu ja, toen ergens in 2000-2001 twee spijbelende jongens werden ontvoerd door Palestijnse kinderen en met ijzerdraad in een grot werden vastgebonden, met stenen doodgeslagen, waarna ze thuis trots hun bebloede handen gingen lieten zien zat ik niet de andere kant uit te kijken.
Om maar een van de... tja, tienduizend voorbeelden te noemen.
Dat ze dan een aantal jaar na dato nog steeds door toedoen van hun eigen leiders op de blaren van een door henzelf verloren oorlog zitten interesseerd me daarna niet zo gek veel meer.
Oftewel, jij hebt wat tegen palestijnen daarom vind jij alles wat ze overkomt hun eigen schuld, zo zeg dan gewoon dat je ze untermenschen vindt die allemaal dood mogen
Oud 29-06-2006, 18:50
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 29-06-2006 @ 19:43 :
Nu ja, toen ergens in 2000-2001 twee spijbelende jongens werden ontvoerd door Palestijnse kinderen, met ijzerdraad in een grot vastgebonden en met stenen doodgeslagen werden, waarna ze thuis trots hun bebloede handen gingen lieten zien zat ik niet de andere kant uit te kijken.

Om maar een van de... tja, tienduizend voorbeelden te noemen.

Dat ze dan een aantal jaar na dato nog steeds door toedoen van hun eigen leiders op de blaren van een door henzelf verloren oorlog zitten interesseerd me daarna niet zo gek veel meer.
3000 kinderen uit palastina ontvoeren en berechten zonder rechtsbijstand en voor 2,5 jaar in een israelische gevangenis gooien omdat ze een steen hebben gegooit.

8 palastijnse politie agenten doodschieten omdat ze er verdacht uitzagen.

Strand van gaza beschieten en mensen doden en daarna een raport opstellen waarvan alle mensenrechts organisaties zeggen dat het nooit zo geweest kan zijn en dan uit hun bevindingen gebleken is dat het wel om een israelische granaat ging, net zoals israel in eerste instantie ook bevestigde.

Bombarderen en beschieten van woonwijken in syrie.

Doodschieten van 16 jarigen die te dicht bij de controle post kwamen.

Om even een greep over israel over de laatste 21 dagen te geven.

Jij beste t_id bent gewoon een nazi, met als enige verschil dat jij ipv aan joden een hekel hebt aan moslims en arabieren.
Oud 29-06-2006, 18:53
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-06-2006 @ 19:50 :

Jij beste t_id bent gewoon een nazi, met als enige verschil dat jij ipv aan joden een hekel hebt aan moslims en arabieren.
Je begon zo mooi, om je hiermee weer volslagen belachelijk te maken..
Oud 29-06-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 19:53 :
Je begon zo mooi, om je hiermee weer volslagen belachelijk te maken..
Uit de posts van T_ID kun je inderdaad concluderen dat ie het niet zo heeft op moslims.
Oud 29-06-2006, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 19:53 :
Je begon zo mooi, om je hiermee weer volslagen belachelijk te maken..
Als iemand een hekel heeft aan negers noemen we iemand een racist.

Als iemand een hekel heeft moslims en arabieren en daar de hele tijd stigmatiserend op hamerd dat ze niet deugen en minder zijn en van mening is dat zij als mensen geen enkele rechten hebben dan verschil je in geen enkele opzicht van een neo nazi van nieuw rechts, de npd of dvu in duitsland, of het front national in frankrijk, want dat zijn de mensen met wie je op een lijn zit zowel met visie als met bangmaak verhalen. Dus ik maak mij niet belachelijk, ik ben de enige die gewoon zegt hoe het zit.
Oud 29-06-2006, 19:01
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Juist, en jij overtrekt het compleet. T_ID heeft andere politieke inzichten, hij heeft echter geen onvoorwaardelijke hekel aan palestijnen. Dat roep jij en komt weereens met een vergelijking met een nazi.

Je zou de politiek in moeten gaan.
Oud 29-06-2006, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 29-06-2006 @ 20:01 :
Juist, en jij overtrekt het compleet. T_ID heeft andere politieke inzichten, hij heeft echter geen onvoorwaardelijke hekel aan palestijnen. Dat roep jij en komt weereens met een vergelijking met een nazi.

Je zou de politiek in moeten gaan.
Ik? Die jongen kankerd de hele dag op moslims en betrekt ze overal bij, of het nu om buitenlandse of binnenlandse politiek gaat. En dan komt hij altijd met verhaaltjes dat het allemaal vrouwen onderdrukkers zijn en bloeddorstige figuren die mensen martelen en dat ze daarom niet deugen en we daarom niets om die mensen hoeven te geven. Dat is extreem rechtse praat, en als hij het alleen in dit topic zou doen ok, maar hij doet het in elk topic weer.

Nee dank je, alle politici in mijn familie zijn tragisch aan hun einde gekomen, ik ga mijn leven er niet aan vergooien.
Oud 29-06-2006, 19:14
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 29-06-2006 @ 20:10 :
Ik? Die jongen kankerd de hele dag op moslims en betrekt ze overal bij, of het nu om buitenlandse of binnenlandse politiek gaat. En dan komt hij altijd met verhaaltjes dat het allemaal vrouwen onderdrukkers zijn en bloeddorstige figuren die mensen martelen en dat ze daarom niet deugen en we daarom niets om die mensen hoeven te geven. Dat is extreem rechtse praat, en als hij het alleen in dit topic zou doen ok, maar hij doet het in elk topic weer.

Nee dank je, alle politici in mijn familie zijn tragisch aan hun einde gekomen, ik ga mijn leven er niet aan vergooien.
Zijn je familie leden ook op hun einde gekomen doordat ze anderen aan het uitschelden waren zonder enige vorm van discussie aan te gaan?
Oud 29-06-2006, 19:16
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Het nieuws nu:

"Een massa gijzeling of gewoon arrestaties"



Juist, hoe kunnen ze het nog verantwoorden ?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hezbollah bereidt zich voor op ...?
hookee
92 22-11-2009 12:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Palestijnse staat
LJ Flem
342 21-05-2003 10:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Schrijfster Anja Meulenbelt vast in Gaza (wat zielig nou :p)
Sweet_Hadar
52 15-05-2003 14:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.