Oud 28-01-2008, 09:06
Evil-milkshake
Evil-milkshake is offline
50

Ontopic:

Wat een walgelijk topic.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 18:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, ik vind het best interessant inderdaad. Waarom mag een vrouw wel willekeurige voorwerpen ín zich schuiven maar mag een man zich niet in willekeurige voorwerpen schuiven?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 20:23
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Nou, ik vind het best interessant inderdaad. Waarom mag een vrouw wel willekeurige voorwerpen ín zich schuiven maar mag een man zich niet in willekeurige voorwerpen schuiven?
Ik denk dat dat vooral een beeld van vroeger-uit is, mannen zijn zogenaamd altijd wanhopig als ze seks hebben met ehm in dit geval boterhammen worst () en vrouwen stoten er maar op los met wat ze maar willen want dat vinden die mannen toch wel geil
in ieder geval vind ik gewoon een echte vrouw nog het best, seks is niet alleen maar dom rukken vind ik

Citaat:
50

Ontopic:

Wat een walgelijk topic.
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 16:21
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Eh, nee? Volgens mij zijn de seks-meetingen nooit gelukt? Of doel je op de L&R/seks-crossovers (omdat iedereen toch op beide komt)?
Bij mijn weten ben ik vroeger nog wel eens naar een seksualiteitmeeting geweest, en geen combi.

On-topic: stiekem ben ik best nieuwsgierig naar zo'n fleshlight, al lijkt t schoonhouden/maken me wel teveel rompslomp.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn weten ben ik vroeger nog wel eens naar een seksualiteitmeeting geweest, en geen combi.
ik ook! een jaar of erhm... zes geleden en ******** was er ook, en een zekere Pim, maar zijn forumnaam weet ik niet meer. en nog volk hoor. en we zijn toen in een steakhouse gaan eten, was in Rotterdam of Amsterdam, weet het niet goed meer.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ik ook! een jaar of erhm... zes geleden en ******** was er ook, en een zekere Pim, maar zijn forumnaam weet ik niet meer. en nog volk hoor. en we zijn toen in een steakhouse gaan eten, was in Rotterdam of Amsterdam, weet het niet goed meer.
Unexplained!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Unexplained!
ja, die!
was jij er ook?
ik herinner me er zo goed als niks van.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 21:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ja, die!
was jij er ook?
ik herinner me er zo goed als niks van.
Nee ik was daar niet bij. Maar Pim hebben 'wij' ook ooit eens gemeet. En sommige mensen onthou je nou eenmaal makkelijker
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn weten ben ik vroeger nog wel eens naar een seksualiteitmeeting geweest, en geen combi.

On-topic: stiekem ben ik best nieuwsgierig naar zo'n fleshlight, al lijkt t schoonhouden/maken me wel teveel rompslomp.
Oh, nou ja, volkomen langs mij heengegaan blijkbaar, ik herinner me vooral meetings die níet doorgingen.

En dat schoonmaken ja, misschien is dat wel de reden dat dat ding not-done is... mannen staan toch al niet bekend om hun schoonmaakkwaliteiten en ik moet er niet aan denken hoe ranzig dat geval wordt als ie níet goed schoongemaakt wordt. Met een flesselikker ofzo..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 11:28
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
Citaat:
Met een flesselikker ofzo..

omg
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 11:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Anders doen we gewoon ff een meeting zonder ranzigheid en praten we daar eens bij in plaats van voortdurend in de topics die niet offtopic hoeven? Ja?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Aftrekken
frieslandboy
353 22-07-2020 15:22
Seksualiteit Nep vagina
iemandyolo
11 12-04-2015 22:32
Seksualiteit aftrekke
ThE SaiYaN
28 07-09-2005 15:26
Seksualiteit Vibrator en je partner
Verwijderd
62 09-06-2004 15:41
Seksualiteit masturbatievoorwerpen: wat gebruik jij??
tristanmol
56 03-11-2003 15:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.