Oud 08-04-2008, 19:40
Verwijderd
ik neem aan dat niet iedereen daar met een stijve rondloopt.

zolang dat niet het geval is kan je gewoon zeggen dat ie een stuk groter wordt als ie stijf is.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 23:28
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
mijn schoolarts en mijn huisarts zeggen allebei hetzelfde, nog 2 jaar wachten. maar het blijft *** elke keer tijdens het gymen en sporten
Het blijft kut? Je kunt ook zeggen dat het lullig is, maar dat klinkt ook weer zo lullig, of kut.

Het is trouwens alleen een probleem, als de bezitter van een kleine er zelf een probleem van maakt. Wat anderen vinden doet er niet zoveel toe. Mensen die bijvoorbeeld pesten vanwege een kleine leuter hebben vast zelf ook wel iets wat een ander als gebrek ziet.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 11:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Lijkt me idd ook wel zo ..

Voor die nog niet begonnen puberteit, ga eens langs een echte dokter, en vraag daar wat raad.
Indien je penis voor de rest van je leven van klein formaat zal blijve, get over it, valt toch niets anders te doen

hilarisch topic btw
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 16:14
lozz
lozz is offline
Citaat:
ik neem aan dat niet iedereen daar met een stijve rondloopt.

zolang dat niet het geval is kan je gewoon zeggen dat ie een stuk groter wordt als ie stijf is.

dat is wel zo maar het feit dat mijn piemel maar 4cm is als hij slap is en dat ik geen schaamhaar heb is genoeg voor hun om er opmerkingen over temaken
tenslotte is mijn piemel als hij stijf is nog steeds kleiner dan een normale penis als ij slap is
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 16:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
tenslotte is mijn piemel als hij stijf is nog steeds kleiner dan een normale penis als ij slap is
dat weten zij toch niet?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
dat is wel zo maar het feit dat mijn piemel maar 4cm is als hij slap is en dat ik geen schaamhaar heb is genoeg voor hun om er opmerkingen over temaken
tenslotte is mijn piemel als hij stijf is nog steeds kleiner dan een normale penis als ij slap is
dan zeg je dat je een bloedlul hebt en ie 4 keer zo groot wordt als ie stijf is..

schaamhaar boeit toch ook niet.. probeer gewoon om een beetje grote bek terug te geven. houden ze vaak snel genoeg al op.

en: wat hierboven me zegt.. dat weten zij toch niet
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:01
silas
silas is offline
eyyy eyyy tangas.. hoe zit et als je 15 ben hij is rond de 18 cm en omtrek 13 cm is dat wel voldoende of niet??
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 22:14
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
eyyy eyyy tangas.. hoe zit et als je 15 ben hij is rond de 18 cm en omtrek 13 cm is dat wel voldoende of niet??
aino, 13 is beetje kleinklein
25 is beter se pimp
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 06:45
daltonjack
daltonjack is offline
Citaat:
hoezo, kijkt dan iedereen naar je pikkie?
18.5 cm msn +cam
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 17:13
Douwee
Avatar van Douwee
Douwee is offline
Citaat:
18.5 cm msn +cam
?? huh
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 23:18
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
?? huh
hij zoekt een pimp

Posts
Totaal aantal berichten: 1 (1 berichten per dag)
Zoek alle berichten van daltonjack
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 15:17
lozz
lozz is offline
Citaat:
dan zeg je dat je een bloedlul hebt en ie 4 keer zo groot wordt als ie stijf is..

schaamhaar boeit toch ook niet.. probeer gewoon om een beetje grote bek terug te geven. houden ze vaak snel genoeg al op.

en: wat hierboven me zegt.. dat weten zij toch niet
bedankt ik zal 't proberen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 22:10
Kwark89
Kwark89 is offline
Citaat:
Ik ben 14 jaar en heb een piemel van 6 cm als hij stijf is en als hij slap is mijn piemeltje 4cm. is dat normaal als je puberteit nog niet is begonnen?
Is dat normaal?
Lol 6 cm is wel erg klein

Maar het kom wel goed sgatje
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 15:51
lozz
lozz is offline
Citaat:
Lol 6 cm is wel erg klein

Maar het kom wel goed sgatje

ik zie er zelf de lol er niet zo in.




mijn klasgenoten nu gelukkig ook niet meer omdat ik ze negeer als ze opmerkingen maken
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 16:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis (parental advisory - explicit content)
Misschien kan het dit zijn. Maar waarschijnlijk groeit hij gewoon als je ouder wordt, hoor! Ik zou me voorlopig niet al te veel zorgen maken.

Laatst gewijzigd op 16-04-2008 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:19
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis(parental advisory - explicit content)
Misschien kan het dit zijn. Maar waarschijnlijk groeit hij gewoon als je ouder wordt, hoor! Ik zou me voorlopig niet al te veel zorgen maken.
Dat ziet er echt smerig uit, illl.

Laatst gewijzigd op 16-04-2008 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 08:10
lozz
lozz is offline
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis (parental advisory - explicit content)
Misschien kan het dit zijn. Maar waarschijnlijk groeit hij gewoon als je ouder wordt, hoor! Ik zou me voorlopig niet al te veel zorgen maken.
nee als mijn penis slap is dan is hij groter dan een micropenis ik had daar zelf ook al naar gekeken maar dat heb ik gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 21:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
dat is wel zo maar het feit dat mijn piemel maar 4cm is als hij slap is en dat ik geen schaamhaar heb is genoeg voor hun om er opmerkingen over temaken
tenslotte is mijn piemel als hij stijf is nog steeds kleiner dan een normale penis als ij slap is
Oh, maar als je haargroei nog niet fatsoenlijk is begonnen, is de kans groot dat je penis ook nog wel een eind groeit hoor! Want zo te horen ben je lichamelijk pas net de puberteit in dan. Ik zou me de komende vijf jaar geen zorgen maken
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 22:49
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Er is dan in ieder geval nog een mogelijkheid dat 'ie drie keer zo groot wordt. Alleen wanneer die puberteit begint, is nog de vraag.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 16:36
lozz
lozz is offline
als hij drie keer zo groot wordt dan is hij 18cm nou dat zou ik wel mooi vinden
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 15:03
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Dat is pas het gemiddelde
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Dat is pas het gemiddelde
nee hoor, gemiddelde ligt lager.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 16:07
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dat is pas het gemiddelde
gemiddeld is 15-16cm geloof ik.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 17:23
Verwijderd
Jup, gemiddeld is 15 of 16 cm.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 12:02
max-grunn
Avatar van max-grunn
max-grunn is offline
Citaat:
als hij drie keer zo groot wordt dan is hij 18cm nou dat zou ik wel mooi vinden
Voor een MAN hé
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 12:04
Verwijderd
Gemiddeld ligt tussen de 12 à 13 en 17 cm.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 15:11
lozz
lozz is offline
als hij 12 cm wordt dan is dat al 2 keer zo groot als ik nu heb. alles is beter dan
6cm
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 15:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Gemiddeld ligt tussen de 12 à 13 en 17 cm.
Wat een onzincijfers. Het gemiddelde is gewoon één getal.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 16:31
the unknown 1
the unknown 1 is offline
Citaat:
als hij 12 cm wordt dan is dat al 2 keer zo groot als ik nu heb. alles is beter dan
6cm
Blijven z'on zielige uitspraken doen
verneuk je ineens ook je zelfvertrouwen ...
Kbetwijfel, ook al groeit je penis opeens, dat je volgende 5 jaar van bil zal geraken, je zelfvertrouwen is er gewoon niet, en zonder zelfvertrouwen sta je in het leven gewoon nergens
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 17:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
"van bil geraken"
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 19:28
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
omg, Belgentaal
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 22:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Gisteren was het vrijen, vandaag van bil geraken. Morgen neuken we weer gewoon. Maar mag die taaldiscussie gewoon op MT en hier ontopic?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 01:47
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
eyyy eyyy tangas.. hoe zit et als je 15 ben hij is rond de 18 cm en omtrek 13 cm is dat wel voldoende of niet??
Zoiets als voldoende bestaat niet, want dat zou betekenen dat het gaat om wat een ander vind, maar dat maakt nou juist niet uit. Overigens die 18cm interpreteer ik als 16 als je hetero bent en als 14 als je homo bent, mannen/jongens overdrijven graag en/of meten verkeerd.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Hoe heb je hem gemeten? Sommige mensen houden de meetlat er nogal raar langs...

Geen sperma? Ok dude, of je maakt een grapje, of je bent zover achter in de puberteit dat je gerust even naar de dokter mag voor wat hormonen (overleggen met je ouders en dan een afspraak maken, is mijn advies).

Op je 14e hoef je nog niet perse sperma te hebben hoor. Zeker niet als je nog geen schaamhaar oid hebt. 14 is juist een redelijke leeftijd, waarop het begint.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 13:32
Verwijderd
Citaat:
het is wel vervelend tijdens gym omdat we moeten douchen en als je dan de enige bent die lichamelijk nog niet is ontwikkeld is dat erg vervelend en ik zit al in de derde. ik moest een keer tegelijk met een brugklas gymen. tijdens het douchen voelde ik me toch klein zeg al die bruggers hadden allemaal een grotere en schaamhaar terwijl ik in de derde zit en het niet heb.
Zit nu zelf in de brugklas... 10 jongens. Ben de enige samen met nog één andere die schaamhaar hebben, dus dat valt wel mee.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Zit nu zelf in de brugklas... 10 jongens. Ben de enige samen met nog één andere die schaamhaar hebben, dus dat valt wel mee.
Houden jullie dat gezamenlijk bij in de klas? Of is het omdat je het toevallig ziet tijdens het douchen bij gym?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 19:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Houden jullie dat gezamenlijk bij in de klas? Of is het omdat je het toevallig ziet tijdens het douchen bij gym?
tijdens hun wekelijkse pr0n-avondje
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 11:45
the unknown 1
the unknown 1 is offline
Citaat:
"van bil geraken"
yup
lang leve het vlaams
& @ die belgentaal, nja, onze taal klinkt tenminste sympathiek, jullie accent daarentegen ..


On topic; nog vragen kleintje?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 23:20
cabster
cabster is offline
oww man....Ik zal je zeggen dat je beter een niet al te grote kan hebben...Ik ben niet eens echt heel groot geschapen maar ik doe het vaak met glijmiddel. Dat is niet altijd even leuk
Verder moet je ervoor zorgen dat je die zenuwen kwijt raak. Ik zal je eens een klein verhaaltje vertellen.
Een tijd terug heb ik een sexpartij verknalt. Ik lag in bed met een super knappe blonde dame die 3 jaar ouder was dan mij. Normaal gesproken ging ik er tegen aan maar mijn zenuwen lieten mij al snel stoppen zou ik maar zeggen. Zorg ervoor dat je geen spijt heb en zorg dat jij geniet. Dan zal zij zelf ook genieten. 14 is misschien wat vroeg maar ik was ook 14
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 10:24
Verwijderd
Het is 'dan ik'.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 16:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
En 'sekspartij'. En 'verknald'. En 'superknappe'. En sowieso vind ik het maar een matig 'verhaaltje'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 17:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En er zit geen conclusie aan
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 15:41
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Meer rukken...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 16:04
Gemenerik
Avatar van Gemenerik
Gemenerik is offline
Het is allemaal heel lullig kerel maar het feit dat een aantal klasgenoten je uitlachen om zoiets onzinnigs zegt al genoeg over hun. En dat maakt hun nog zieliger dan je denkt. Het zijn vaak mensen die overlopen van onzekerheid over zichzelf en proberen de wat 'zwakkere personen' te vinden omdat ze die geestelijk aankunnen.

Je moet al helemaal niet op al die lengtes en andere maten letten want dit heeft gewoon geen nut. Je bent pas 14 en er kan heel veel gebeuren in de jaren hierna.

Ik lees veel bespottelijke reacties die zogenaamd grappig bedoeld zijn. Negeer het, en negeer die zielige ventjes die zich afreageren tegenover jou. Alsof hun Mr. Perfect zijn.

Naar leraren toestappen heeft absoluut geen nut want je zal zien, als jij zoiets hebt van: "fuck it, ik loop met een opgetrokken kin en mn billen vooruit de douches in" dan is het gelach snel over.

Vraagje, zijn die gasten allemaal homo ofzo dat ze op je geslachtsdeel letten? Denk daar maar eens over na. En dat moet je niet tegen hun zeggen, maar juist denken!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 03:04
Marten!
Avatar van Marten!
Marten! is offline
Ik zou trouwens ook niet aan de xtc of pep gaan als je zo'n kleine piemel hebt. Dan blijft er namelijk helemaal niks van over
__________________
Nice guys finish last
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou trouwens ook niet aan de xtc of pep gaan als je zo'n kleine piemel hebt. Dan blijft er namelijk helemaal niks van over
je spreekt uit ervaring?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 13:58
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik dacht dat er slotjes kwamen op leuke topics?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 05-05-2008, 22:37
Marten!
Avatar van Marten!
Marten! is offline
Citaat:
je spreekt uit ervaring?
Ja
Al ben ik gelukkig niet zo klein geschapen als TS
__________________
Nice guys finish last
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 02:13
Verwijderd
De lengte doet er niet toe het gaat erom of je hem verstandig gebruikt

geen zorgen maken kerel komt goed hoor
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 16:44
Kev!
Kev! is offline
Citaat:
Jup, gemiddeld is 15 of 16 cm.
Serieus? Had wel ietsjes langer verwacht.. Ben nu 14 en mijne is een redelijk stuk langer, maar jah ben er niet echt trots meer op.

@treathstarter;; tjah, je hebt het of je hebt het niet.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote ''is mijn piemel te klein'' topic dan maar!
DmCraanen
136 25-11-2017 03:15
Lichaam & Gezondheid mijn penis lengte
waarommoetjedat
1 25-01-2017 13:15
Seksualiteit penis lengte
lieverniet
2 23-10-2012 16:12
Seksualiteit Penis Lengte
Marco B
8 05-02-2012 16:10
Seksualiteit Penis Lengte
AManApart
7 29-09-2008 18:45
Seksualiteit Penis lengte
Donderstraalop
1 08-04-2008 19:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28.