Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2008, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Toch te gek voor woorden? Kan iemand zich herinneren of er zulke taferelen waren toen "Life of Brian" ("A motion picture destined to offend nearly two thirds of the civilized world. And severely annoy the other third") werd gemaakt?
Je zou verwachten dat een Islamitische Federatie zeker is van zijn grondslag en uitspraken van narren als Wilders in de wind slaat...
Ik denk niet dat Wilders even veel komisch talent heeft als Monty Python.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2008, 11:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Overigens:

Zwichten voor korannen

AMSTERDAM - Op een monument ter nagedachtenis van de Tweede Wereldoorlog op het Weteringplantsoen dinsdagmoren de tekst bewerkt.

In de oorspronkelijke dichtregels van H. M. van Randwijk "Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. .." was dinsdagochtend het woord "tirannen" vervangen door "korannen".

Het is onbekend wie de tekst heeft veranderd. Inmiddels is het monument in oude staat hersteld.

http://www.ad.nl/amsterdam/stad/2104..._korannen.html
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 13:08
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
[B]

Ah geweldig dit

Er zijn klachten binngekomen omdat er wat op stond? Een plaatje van de koran met de aankondiging dat er een film fitna komt? Wat een onzin weer es.

Dat mensen eens gaan leren pas te klagen als er daadwerkelijk iets te klagen valt En dat is simpelweg pas als je de inhoud van de film kent en daar inderdaad over te klagen valt. Niet eerder(!)
Dat is vast JP geweest, een smeektelefoontje doet wonderen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 17:26
Verwijderd
T_ID: Dat is twee of drie weken geleden
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 17:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
T_ID: Dat is twee of drie weken geleden
Maar wel grappig voor wie het nog niet wist.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-03-2008, 18:54
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
Dat hoeven ze helemaal niet. Ze moeten alleen maar tonen ontevreden te zijn over die radicale bewegingen. Zelfs het meest marginale geluid is al voldoende, maar als zelfs dat ontbreekt is dat een vrij duidelijk teken dat toch een groot aantal mensen met min of meer met die radicalen eens is.
In Caïro heb je een heleboel kritische geesten, een soort intellectuele scène van schrijvers, acteurs en journalisten die heel kritisch zijn over islam maar natuurlijk moeten opboksen tegen censuur. Sayed al-Qimany en Naguib Mahfouz zijn daar voorbeelden van. Er zijn nog steden waar een vrij open cultuur heerst over deze onderwerpen, bv. Beiroet.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 22:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
In Caïro heb je een heleboel kritische geesten, een soort intellectuele scène van schrijvers, acteurs en journalisten die heel kritisch zijn over islam maar natuurlijk moeten opboksen tegen censuur. Sayed al-Qimany en Naguib Mahfouz zijn daar voorbeelden van. Er zijn nog steden waar een vrij open cultuur heerst over deze onderwerpen, bv. Beiroet.
hoi hoi 10% van de bevolking is niet zomaar goedkoop gehersenspoeld door regering of militia.

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 00:09
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
hoi hoi 10% van de bevolking is niet zomaar goedkoop gehersenspoeld door regering of militia.

ik zie nog niet hoe dit ooit ons probleem is buiten dat we een paar vergeldingsbommen moeten reserveren, maar ala
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 17:26
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
hoi hoi 10% van de bevolking is niet zomaar goedkoop gehersenspoeld door regering of militia.

?
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 17:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wilders ziet niets in uitzenden 'Fitna' door moslimomroep

HILVERSUM - Geert Wilders gaat niet in op een eventueel aanbod van de Nederlandse Moslim Omroep (NMO) om zijn anti-Koranfilm Fitna uit te zenden. "No way, NMO", zei het Tweede Kamerlid zondag in een reactie.

De omroep wilde de film wellicht onder voorwaarden uitzenden. Maar op één van die voorwaarden - dat de omroep hem vooraf mocht zien om zeker te zijn dat die geen strafbare uitingen bevat - gaat Wilders bij voorbaat niet in. Hij gaat nog steeds 'voor snel op internet'. De NMO kwam met het plan nadat de website waarop Wilders zijn film wilde uitzenden uit de lucht werd gehaald omdat de provider onderzoekt of de site in strijd is met zijn reglementen.

Een andere voorwaarde die de NMO aan Wilders stelde, was dat Wilders erna met voor- en tegenstanders in discussie zou gaan.

De uiterst rechtse Tsjechische Nationale Partij heeft Wilders aangeboden zijn film op een server van de partij te laten vertonen als de film in Nederland verboden wordt.

De Amsterdamse politie heeft zaterdag tijdens de anti-Wildersdemonstratie Nederland Bekent Kleur een man aangehouden wegens discriminatie. De man had uitspraken van Wilders verzameld en die op een pamflet gezet. Waar in de teksten 'islam' of 'moslims' stond, had hij dat veranderd in 'Jood' of 'Jodendom'. Tegen de politie heeft de man gezegd dat hij een proefproces wil uitlokken.

Nederland Bekent Kleur hoopt dat de arrestatie van de man aanleiding is om actie te ondernemen tegen Geert Wilders 'en andere PVV'ers, die dezelfde uitspraken hebben gedaan'. Programmamaker Harry de Winter beschuldigde Wilders een week geleden in een paginabrede advertentie in De Volkskrant ook al van racisme.

Wilders reageerde zaterdag verheugd op de in zijn ogen 'zwaar tegenvallende opkomst' bij de manifestatie van Nederland Bekent Kleur op de Dam in Amsterdam.

Bij de demonstratie waren volgens de politie ruim 1.300 mensen. Nederland Bekent Kleur houdt het op 5.000 demonstranten.

Wilders hekelde zijn oud VVD-partijgenoten Hans Dijkstal, Ed Nijpels en Gijs de Vries, die zich solidair verklaarden met de demonstratie. "De VVD is pro-massa-immigratie en pro-islamisering. Niet Nederland bekende kleur, de VVD bekende kleur."

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 17:38
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
beetje angstig van em dat hij em niet op de nmo met die voorwaarden wil vertonen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 17:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Dijkstal, Nijpels en de Vries zijn dan ook 'de VVD'.


Als Wilders het wilde hebben over wat de VVD vind over zijn activiteiten, had hij simpel de tekst van Ruttes hanteren van de bijl in de betreffende kamerdebatten erbij kunnen pakken.
Waar men van CDA tot GL destijds niet veel verder kwam dan wat verontwaardige uitroepen dat het geen fatsoen was, ging Rutte er tenminste nog op in.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 06:24
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Wildersfilmpjes overspoelen het internet
25-03-2008 - Ruim een week na de start van de I Am Sorry-campagne staan er honderden nieuwe filmpjes over politicus Geert Wilders op toonaangevende websites als YouTube. Het gaat om korte opnames waarin mensen spijt betuigen over de anti-Koranfilm van de PVV-voorman.

De campagne is een initiatief van de culturele instelling Mediamatic, die een kritisch geluid wil laten horen tegen de boodschap die Wilders met zijn film wil uitdragen. De organisatie roept sinds maandag 17 maart via haar website mensen op een protestfilmpje te maken. Ook staan er aanwijzingen op de internetpagina over hoe dat moet.
© Tiscali/ANP
Wat een losers, sorry zeggen voor iemand anders toekomstige actie;
"Sorry dat mijn buurvrouw waarschijnlijk zometeen met haar auto tegen de uwe aanrijdt."
Ze verliezen al direct enig respect met hun verwoordingen over Theo van Gogh (niet dat dat zo'n lieverdje was maar relevant is het niet)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 06:52
Verwijderd
Ik blijf het verbazend vinden dat heel de wereld zo'n aandacht blijft geven aan de lokale dorpsgek in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ik blijf het verbazend vinden dat heel de wereld zo'n aandacht blijft geven aan de lokale dorpsgek in Nederland.
Hier in Azie is het lekker rustig
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 10:52
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Hier in Azie is het lekker rustig
Juh! De enige Nederlander die hier bekend is, is Van Nistelrooy!
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 11:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hier in Azie is het lekker rustig
Op ongelovigen jagende milities in Indonesië meegerekend of niet?
Hoewel die natuurlijk een gevolg zijn van terminale domheid, en niet van Wilders
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 11:29
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Op ongelovigen jagende milities in Indonesië meegerekend of niet?
Hoewel die natuurlijk een gevolg zijn van terminale domheid, en niet van Wilders
In het zuiden van Thailand heb je ook moslimrebellen zitten, maar ik heb ze nog nooit om de kop van Wilders horen schreeuwen. Hm, misschien moet ik ze maar eens een hint geven ofzo..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 12:59
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
Hier in Azie is het lekker rustig
Waar zit je? Ik zit in Jeruzalem, als ik vraag naar Wilders zeggen ze weinig tot geen wildlife te hebben in Israël.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 14:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
In het zuiden van Thailand heb je ook moslimrebellen zitten, maar ik heb ze nog nooit om de kop van Wilders horen schreeuwen. Hm, misschien moet ik ze maar eens een hint geven ofzo..
Goed plan. Pruiken verbranden lijkt me een beter tijdverdrijf dan bomaanslagen plegen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 16:12
DopeBean
DopeBean is offline
Niemand ooit op het idee gekomen dat deze film niet bestaat? Ik denk dat het een 1 april grap is van Wilders. Ik hoop dat het een 1 april grap want dan is de wereld goed wakker geschud wat de Islam doet met mensen. Persoonlijk vind ik Wilders dan de slimste politicus ipv de domste als het werkelijk een 1 april grap is.

Je zou het dan kunnen vergelijken met de Donorshow van BNN. Kijk maar hoeveel effect dat heeft gehad op de maatschappij over de hele wereld.

Wat vinden jullie? Wat zouden de gevolgen zijn van een 1 april grap? Wordt de wereld er wakker van?
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Niemand ooit op het idee gekomen dat deze film niet bestaat? Ik denk dat het een 1 april grap is van Wilders. Ik hoop dat het een 1 april grap want dan is de wereld goed wakker geschud wat de Islam doet met mensen. Persoonlijk vind ik Wilders dan de slimste politicus ipv de domste als het werkelijk een 1 april grap is.

Je zou het dan kunnen vergelijken met de Donorshow van BNN. Kijk maar hoeveel effect dat heeft gehad op de maatschappij over de hele wereld.

Wat vinden jullie? Wat zouden de gevolgen zijn van een 1 april grap? Wordt de wereld er wakker van?
Als het een grap is blijven Wilders en zijn electoraat domme mongolen, maar electoraal gezien zou het wel een slimme zet zijn, denk ik. Ik denk alleen niet dat het een 1-aprilgrap is, want Balkenende beschikt toch wel over inlichtingen en het zou knullig zijn als die niet door zouden hebben dat het een grap is.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 16:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
want Balkenende beschikt toch wel over inlichtingen
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 16:26
Verwijderd
Ja, een inlichtingendienst, zou ik gezegd moeten hebben. Maar goed, jij bent wel de laatste die recht heeft over dit soort zaken te zeuren. Of wat bedoel je precies?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 17:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja, een inlichtingendienst, zou ik gezegd moeten hebben. Maar goed, jij bent wel de laatste die recht heeft over dit soort zaken te zeuren. Of wat bedoel je precies?
De stelling dat Balkende (goed) ingelicht zou zijn vond ik enigsinds hilarisch. Als zijn beleid afgelopen jaar iets niet is geweest, dan is het wel gebaseerd op feiten en volledige informatie, zij het doordat ze die feiten niet kennen, zij het doordat ze ervoor kiezen die moedwillig te negeren, wat een typisch CDA kwaaltje is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 17:55
DopeBean
DopeBean is offline
Als ik het goed begrepen heb heeft nog niemand de film noch de inhoud ervan bekeken. Dus ik denk niet dat de inlichtingendienst weet waar de film over gaat of het nu een grap is of niet.

Ik blijf erbij dat het echt een geniale zet zou zijn van dhr wilders mocht het een 1 april grap zijn. En wat ik je zeg.. het zal ook een 1 april grap zijn.. ( volgens mijn inlichtingen dan he )
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 17:58
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
De stelling dat Balkende (goed) ingelicht zou zijn vond ik enigsinds hilarisch. Als zijn beleid afgelopen jaar iets niet is geweest, dan is het wel gebaseerd op feiten en volledige informatie, zij het doordat ze die feiten niet kennen, zij het doordat ze ervoor kiezen die moedwillig te negeren, wat een typisch CDA kwaaltje is.
jammer dat je het weer in het laatste zinnetje voor jezelf verpest.

Het zou inderdaad een goede 1 april zijn...
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 17:59
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Mehh, hij kan er beter een 1 april grap van maken...
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 18:17
DopeBean
DopeBean is offline
Citaat:
Mehh, hij kan er beter een 1 april grap van maken...
dat ben ik volledig met je eens
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 18:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
jammer dat je het weer in het laatste zinnetje voor jezelf verpest.
Hehehe, denk je dat? Probeer Van Geel maar eens uit te leggen hoe het komt dat in het Vondelpark er andere dingen in de bosjes gebeuren dan bosbeheer.

Tegen een muur lullen is productiever.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:21
Verwijderd
Citaat:
De stelling dat Balkende (goed) ingelicht zou zijn vond ik enigsinds hilarisch. Als zijn beleid afgelopen jaar iets niet is geweest, dan is het wel gebaseerd op feiten en volledige informatie, zij het doordat ze die feiten niet kennen, zij het doordat ze ervoor kiezen die moedwillig te negeren, wat een typisch CDA kwaaltje is.
Voor de laatste keer: enigszins! Het staat zelfs in mijn sig.

Ontopic: Wilders wordt door de AIVD goed in de gaten gehouden, ook om veiligheidsredenen. Balkenende krijgt de belangrijkste informatie van de AIVD ook wel door. Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat als Wilders een 1 april-grap van plan is, de AIVD er niet van zou weten. Maar het kan natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 26-03-2008 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2008, 21:24
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik denk dat we een grap sowieso wel kunnen uitsluiten nu Wilders is begonnen met bedelen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Voor de laatste keer: enigszins! Het staat zelfs in mijn sig.
qft. Hij doet het er om.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 13:51
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Hehehe, denk je dat? Probeer Van Geel maar eens uit te leggen hoe het komt dat in het Vondelpark er andere dingen in de bosjes gebeuren dan bosbeheer.

Tegen een muur lullen is productiever.
Ben het volkomen met je eens, alleen het is zo vervelend om meteen te generaliseren, hoewel grotendeels op feiten gebasseerd
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:21
koelieboelie
koelieboelie is offline
Ben ik nou de enige die weet dat hij al op liveleak staat?

http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:31
Supreme Dutch
Nee, SD wist het ook al
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:38
Verwijderd
Ik wist het ook.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:40
Verwijderd
Nou nou, dat was een boeiend filmpje
Iemand op een ander forum verwoordde het wat beter:
"En wat toont dit knip- en plakwerk aan? Dat er extremisten bestaan. Geweldig, wat een conclusie."
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Nou nou, dat was een boeiend filmpje
Iemand op een ander forum verwoordde het wat beter:
"En wat toont dit knip- en plakwerk aan? Dat er extremisten bestaan. Geweldig, wat een conclusie."
Ik vind het ook nogal overdreven, ald ie ophef
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:47
Verwijderd
Was dat het nou...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:50
Verwijderd
Dat verrekte bufferen...Ik wacht wel ff een uurtje. Klinkt iig weinig boeiend.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 18:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Is er iets met mijn verbinding aan de hand, of trekt liveleak alle aanvragen over Fitna en Geert Wilders (de liveleak gebruiker die het postte dus) niet?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:13
Verwijderd
Lol, hij liet de rapper Sallahedin zien ipv Mohammed B, gluns, googlen is ook niet zn sterkste kant/
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:16
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Viel erg tegen na al die ophef.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:20
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Lol, hij liet de rapper Sallahedin zien ipv Mohammed B, gluns, googlen is ook niet zn sterkste kant/
Haha serieus?Die zal wel not amused zijn, aanklagen die hap. xD

Ik hoef hem niet te zijn, te weinig interesse in stemmingsmakerij en zo goed zijn de kritieken nou ook weer niet. Hij kon zeker geen profs regelen ;p
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:21
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
hij staat ondertussen ook al op de piratebay.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:25
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Lawl, wat een hoop gelul om een tam kenkerfilmpje.

Wie staat er erger voor lul? Wilders (als hemeltergend beroerd filmmaker), of de huillies die meteen moord en brand begonnen te schreeuwen bij de aankondiging van de film? Ik ben er nog niet uit.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Haha serieus?Die zal wel not amused zijn, aanklagen die hap. xD

Ik hoef hem niet te zijn, te weinig interesse in stemmingsmakerij en zo goed zijn de kritieken nou ook weer niet. Hij kon zeker geen profs regelen ;p
Je mist niets, dit is de zoveelste knip en plak amateur filmpje om moslims in een zwart daglicht te zetten en haat te kweken tegen deze bevolkingsgroep.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Je mist niets, dit is de zoveelste knip en plak amateur filmpje om moslims in een zwart daglicht te zetten en haat te kweken tegen deze bevolkingsgroep.
Heb jij even een bord voor je kop.


De boodschap totaal gemist kennelijk. en niet alleen jij. hier dan even de kern van het verhaal

Hij laat zien dat de koran extremistische verzen bevat die in praktijk worden gebracht, en roept de moslims op deze verzen te verscheuren. Islamitische renaissance.


De enige haat in deze film is die van islamiten zelf
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Heb jij even een bord voor je kop.


De boodschap totaal gemist kennelijk. en niet alleen jij. hier dan even de kern van het verhaal

Hij laat zien dat de koran extremistische verzen bevat die in praktijk worden gebracht, en roept de moslims op deze verzen te verscheuren. Islamitische renaissance.


De enige haat in deze film is die van islamiten zelf
Het aantal extremisten is minder dan 0,01 procent, maar als je Geert moet geloven zijn alle moslims een probleem voor de wereld. Goedkoop haatzaaien dus. Of ga je hierna ook een kern van waarheid in der ewige jude zien?

Ik kan me persoonlijk niet druk maken om de film, het viel erg tegen helaas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012
Martiño
233 22-07-2012 10:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geert Wilders.
Sander =D
498 13-02-2011 11:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tussentijdse peiling
Verwijderd
435 31-03-2009 17:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuws (in? en) over het Midden-Oosten
Gatara
181 11-09-2008 16:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Gevolgen van Fitna: deel 2
Mobius
100 07-04-2008 22:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap uva studenten klagen wilders aan
Joostje
215 05-03-2008 18:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.