Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2008, 19:36
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Nou ik heb geen haat in mijn hart en zijn film laat me koud. Tuurlijk zijn er een hoop religieuzen mafkezen die de Islam misbruiken. Dat is het ook het enige wat hij toont en dat gebruikt hij om moslims in een kwaad daglicht te stellen terwijl de meeste gewoon hun religie in vrijheid willen belijden en brave burgers zijn. Dat is het ook het enige wat hem kwalijk genomen kan worden.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2008, 19:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De film heeft een erg hoog 'ja, en?'-gehalte. Een paar extremisten aan het woord en een paar haatdragende passages uit de Koran zoals je die in de Bijbel ook vindt, en wat beelden van satellietschotels met tragische muziek eronder. Zijn terechte opdracht aan moslims de haatdragende verzen uit de Koran te scheuren is het enige van waarde.

Toevallig trouwens dat ze net vandaag Shouf Shouf Habibi uitzenden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 19:40
Verwijderd
Hm. Wij hebben de Koran er bij gepakt, en er klopt iets niet in de nummering In de film staat bijv Soera 4 Vers 56, maar de tekst die er naast staat, vind ik in de Koran terug onder vers 57? What's up with that?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:14
Verwijderd
Hij is online: http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:21
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
hmm een paar beelden van de televisie van de afgelopen jaren, wat krantenknipsels uit de telegraaf en wat al dan niet juist/onjuist vertaalde arabische teksten/zinnen

jammer, zeer jammer
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:22
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Wat een boutfilm zeg... pffft.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:22
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Niet boeiend, de film, op enkele beelden na had ik ze allemaal al wel gezien, of ervan gehoord. Tegenvaller, jammer. Wat een idioot ook, die Geert. Hij had er zoveel van kunnen maken.

*Nog steeds fervent voorstander van segregatie en remigratie*
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:23
Verwijderd
Vervent nog wel.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:26
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Vervent nog wel.
Je had me moeten quoten, nu heb je geen bewijs meer dat ik het verkeerd gespeld heb.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:29
Verwijderd
Ik ben getuige.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:42
Verwijderd
Ik geloof het ook wel zónder quote :')

Ik snap niet hoe mensen kunnen geloven dat er zoiets als verschillen tussen rassen bestaan op een zodanige manier dat het uit zou maken in de maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:44
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Ik geloof het ook wel zónder quote :')

Ik snap niet hoe mensen kunnen geloven dat er zoiets als verschillen tussen rassen bestaan op een zodanige manier dat het uit zou maken in de maatschappij.
Jij snapt dan ook bijzonder weinig.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Toevallig trouwens dat ze net vandaag Shouf Shouf Habibi uitzenden.
Haha, ja viel mij ook al op, alsof Nederland 3 ervan afwist en iedereen tot rust wil manen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:38
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Net gezien, stelt geen ene reet voor, als iemand zich dáárom beledigd voelt, dan blijkt wel dat je achterlijk bent.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:49
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Van mij hadden ze die onthoofding eruit kunnen laten.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:52
Verwijderd
Citaat:
NOS.nl schreef:
De Nederlandse regering neemt afstand van de film van PVV-leider Wilders. Dat zei minister-president Balkenende in een verklaring in het Nederlands en in het Engels.

De premier verwerpt de voorstelling van zaken dat de islam verantwoordelijk is voor gruweldaden. Hij wees erop dat de slachtoffers van moslim-extremisme vaak zelf ook moslims zijn. De regering ziet het doel van de film niet, anders dan het kwetsen van gevoelens.

Balkenende zei dat hij zich gesterkt voelt door de eerste reactie van moslimorganisaties. Hij wil blijven werken aan begrip en respect.
Wat een zwakke reactie van de Balk toch weer
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:54
kitkat
Avatar van kitkat
kitkat is offline
Citaat:
Van mij hadden ze die onthoofding eruit kunnen laten.
Toen ik dat zag dacht ik even dat hij het helemaal zou laten zien. Dat hoefde ik ook weer niet te zien.
__________________
*peet=tjick*pizza=jum*phoebs=liev=)*TrenzZ*GOD*outdated*nothing*bartje*psycho*hem*rob*wolter* Cormamin Lindua ele lle.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Wat een zwakke reactie van de Balk toch weer
Wat had hij dan moeten zeggen?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 22:05
Verwijderd
Haha, nu in Nova:

- de beelden van bebloede kinderen waren van een religieuze plechtigheid, en hadden niets met terrorisme te maken
- de foto van "mohammed b." is in werkelijkheid die ene rapper die mohammed b. imiteerde
- enkele getoonde krantenkoppen zijn qua feitelijkheid onbewezen

Wilders, wat heb je toch goed je huiswerk gedaan, knul!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 22:06
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Wat een zwakke reactie van de Balk toch weer
agreed, maar te verwachten
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 22:41
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat had hij dan moeten zeggen?
Iets dat ergens op sloeg bijvoorbeeld. "Geert Wilders doet het voorkomen alsof de islam verantwoordelijk is voor die gruweldaden".. Wilders doet het niet zo voorkomen Balkie, dat is gewoon zo. Net alsof het uitgesloten zou zijn dat moslims moslims vermoorden om de islam..

Nee, wat dat betreft heeft Wilders gewoon klinkende victorie behaald over Balkenende in deze hele affaire. Het begon met een gerucht over wat nu een vrij middelmatig filmpje blijkt, en de hele regering siddert en beeft.

Daarnaast kiest Balkenende nu zelf voor wat hij Wilders verwijt, namelijk het ontwijken van debat. Hij durft het niet aan om de verbanden die Wilders legt te weerleggen, en gooit het maar op zijn aloude stokpaardjes..
Dat terwijl Fitna toch echt vrij matig is. Wilders heeft aardig diep gegraven voor bijpassende videofragmenten, dat moet ik Wilders nageven (inclusief de Iraanse ultranationalisten die de hitlergroet gebruiken), maar het punt dat religieuze teksten grond kunnen bieden voor geweld is iets dat ik in een dergelijk debat stel voordat ik überhaupt met de echte argumentatie begin. Daarna moet het geheel van interpretatie en indoctrinatie (waar de rol van de priester ter sprake komt) nog doorgelopen worden voordat je bij de kern van religieus geweld bent. Het verband tekst->geweld is niet zomaar te leggen. Het verband bestaat wel degelijk, maar er zitten andere actoren tussenin.

Waarom Balkende zich met een dergelijke zwakke statement zelfs door een film als Fitna onderuit laat halen, terwijl Wilders weerleggen zo doodsimpel is.. Tja..
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 22:43
Verwijderd
De islam is niet verantwoordelijk voor die gruweldaden, religie in het algemeen is een katalysator van gruweldaden. Je kan ook een "Fitna" maken over het christendom of het jodendom.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 22:44
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
De islam is niet verantwoordelijk voor die gruweldaden, religie in het algemeen is een katalysator van gruweldaden. Je kan ook een "Fitna" maken over het christendom of het jodendom.
Yep, maar is het christendom niet verantwoordelijk voor de kruistochten omdat er ook nog hindoeïsme was, of moeten we dan constateren dat het 'en en' is, en geen 'of of'?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Yep, maar is het christendom niet verantwoordelijk voor de kruistochten omdat er ook nog hindoeïsme was, of moeten we dan constateren dat het 'en en' is, en geen 'of of'?
Het is zeker "en en", maar dat maakt het maken van dit soort filmpjes geen zinvolle bezigheid om de problemen op te lossen, en het maakt zowel Balkenende als Wilders hypocriet. Balkenende zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat de bijbel ook vol staat met dat soort teksten, maar daar maakt hij zich vermoedelijk niet populair mee bij zijn achterban.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 23:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Mja.. De enige waar een beetje een zinnige reactie uit kwam was Rutte. Die stelde dat Wilders met alle aandacht een kans had een zeer constructieve film te maken, maar gekozen heeft voor iets dat niet constructief is.

Kijk, dat woord mis ik nu zo vaak in discussies over Wilders, aan beide zijden.


Ik vraag me overigens af waar al die moslimsorganisaties (en Balkende IV) nu blijven met hun plannen om Wilders aan te klagen. Als Fitna iets niet is, dan is het wel beledigend. Er worden zelfs geen conclusies in aangereikt.

Grappig detail is overigens dat de statistiek in Fitna over het aantal Moslims in Nederland berust op de foutieve schattingsmethoden die het CBS tot vorig jaar gebruikten (de data van 2004 tenminste). Ze corrigeerden zichzelf maanden geleden, maar in Fitna worden de oude aantallen nog gebruikt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 23:15.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 23:17
Verwijderd
Wat een ontzettende suggestieve pestfilm die niks nieuws vertelt. Maar goed, maandag begint mijn nieuwe vak Islam en we hebben in ieder geval iets om over te praten... Ik ben nu de context van de verzen even aan het opzoeken in de Koran.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 23:23
Hugo Chávez
Hugo Chávez is offline
Ik vind de film helemaal niet zo inocente als jullie. Vooral dat Wilders zegt dat de Islam el mundo wil veroveren, vind ik gevaarlijk. En dat we na het facisme en het comunismo nu de islam moeten verslaan, vind ik ook haatdragend. Het zet mensen maar aan tot dezelfde paranoïde gedachten die Wilders zelf heeft. En misschien zet het wel aan tot violencia tegen moslims.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 23:25
Hugo Chávez
Hugo Chávez is offline
Citaat:
*Nog steeds fervent voorstander van segregatie en remigratie*
Net als de Ku Klux Klan en de Afrikaners!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 23:47
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Net als de Ku Klux Klan en de Afrikaners!
Wat een grappige clone ben jij. Kan je ook dansjes?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 00:08
Verwijderd
Tendentieus amateurfilmpje dat wel heel smakeloos werd toen gesluierde moeders met kinderwagens getoond werden als voorbeeld van de "islamisering".
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 01:07
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Net de uitzending van Pauw en Witteman bekeken. Mijn aandacht werd getrokken door het publiek. Gespannen, onzekere (bange?) en zelfs driftige gelaten.

De macht van media. Die werd al duidelijk toen begin vorige eeuw een radiostation een hoorspel uitzond over aliens die de aarde aanvallen, waarna mensen in paniek de straten oprenden.

De schrijven van dat hoorspel zei ooit: The crisis of today is the joke of tomorrow. Met die gedachte ga ik lekker slapen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 01:41
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik vraag me overigens af waar al die moslimsorganisaties (en Balkende IV) nu blijven met hun plannen om Wilders aan te klagen.
Er staan al een aantal aanklachten open, maar daar wordt nog niets mee gedaan. Geen aanklachten over de film though, naar ik weet.

Smakeloze compilatie waar er al honderden van zijn op YouTube. Niet echt iets om van te schrikken, noch iets waar Nederlandse moslims zich aangesproken door hoeven te voelen. Arme Tofik Dibi, al die moeite voor zo weinig tegenstand... stiekem hoopte ik namelijk dat Wilders een serieuze vijand van 'de Islam' zou worden, zodat hij daarna als voorbeeld voor alle andere simplistisch denkende mensen met logica de grond in geboord kon worden.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 03:47
Verwijderd
Citaat:
Niet boeiend, de film, op enkele beelden na had ik ze allemaal al wel gezien, of ervan gehoord. Tegenvaller, jammer. Wat een idioot ook, die Geert. Hij had er zoveel van kunnen maken.

*Nog steeds fervent voorstander van segregatie en remigratie*
Jongen waarom ga je niet terug in de tijd en in Zuid Afrika wonen?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 05:54
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Bram Schilham is ontvoerd! Als je kijkt naar de beelden van het journaal zie je duidelijk dat de achtergrond niet het echte binnenhof is maar een computerbeeld! Hij wordt vast door de moslims gegijzeld!!! omg!

Verder snap ik niet dat hij niet meer geprobeerd heeft om het met de dagelijkse gematigde moslim in verband te brengen, en dat hij het alleen op geweld heeft gegooid?

=Waarom niet over het percentage huiselijk geweld in Turkije, of het percentage allochtonen in blijf van mijn lijf huizen?
-Waarom niet islamaccomodatie, zoals bij de Westermoskee?
-Waarom niet het percentage moslims dat OBL steunt?
-Waarom niet smijten met percentages moslims die de sharia in wil voeren
-Waarom niet hitsen met "moslimreactie" op 11/9?
-Waarom niet hypocriet idee van "vrijheid van meningsuiting moet kunnen, zolang maar respectvol" slopen?
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 28-03-2008 om 06:20.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 06:56
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
OM onderzoekt film op strafbare feiten
UTRECHT/DEN HAAG - 27-03-2008 - Het Openbaar Ministerie (OM) gaat onderzoek doen naar mogelijke strafbare feiten in de anti-Koranfilm van PVV-leider Geert Wilders. 'Het onderzoek zal worden gestart', kondigde premier Jan Peter Balkenende donderdagavond aan tijdens een persconferentie.

Volgens hem zal het OM 'uiteraard' bezien of er strafrechtelijk over de schreef is gegaan en hoe de film zich verhoudt tot het strafrecht. In dit soort omstandigheden wordt volgens Balkenende altijd naar de juridische grenzen gekeken.
© Tiscali/ANP
Gut, heeft het OM niks te doen? Wil JPB Geert in 't gevang hebben? Heeft het OM hetzelfde gedaan bij Ayaan of zijn deze omstandigheden anders?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 07:01
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Och, dat gedoe van Salah Edin en Kurt Westergaard (auteursrecht) legt de vertoning wel stil, denk ik. n de gerechtelijke zin dan. Helaas.

Maar internet virals zijn een beetje onstopbaar.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Nou ik heb geen haat in mijn hart en zijn film laat me koud. Tuurlijk zijn er een hoop religieuzen mafkezen die de Islam misbruiken. Dat is het ook het enige wat hij toont en dat gebruikt hij om moslims in een kwaad daglicht te stellen terwijl de meeste gewoon hun religie in vrijheid willen belijden en brave burgers zijn. Dat is het ook het enige wat hem kwalijk genomen kan worden.
Iemand van de CU zei dan ook terecht iets in de trant van: als je een geweldafkeurende moslim bent, kan ik mij voorstellen dat het je pijn doet als moslims zo over 1 kam geschoren worden met geweld.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
De schrijven van dat hoorspel zei ooit: The crisis of today is the joke of tomorrow. Met die gedachte ga ik lekker slapen.
dat zei ik al vanaf het moment dat het bekend was dat ie een film aan het maken was

die ophef sloeg gewoon ook nergens op. .
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Grappig trouwens, die reacties en headlines:
http://www.newsnow.co.uk/h/World+New...rn/Netherlands
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:21
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
ik had deze poster nog niet gezien:



<grin>
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:23
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Ik vind de film helemaal niet zo inocente als jullie. Vooral dat Wilders zegt dat de Islam el mundo wil veroveren, vind ik gevaarlijk. En dat we na het facisme en het comunismo nu de islam moeten verslaan, vind ik ook haatdragend. Het zet mensen maar aan tot dezelfde paranoïde gedachten die Wilders zelf heeft. En misschien zet het wel aan tot violencia tegen moslims.
Weet niet. Hij gaf wel duidelijk te kennen dat het hem niet om moslims zelf te doen was.

Het is dan ook niet wenselijk een belijdende vredelievende geweldloze moslim te vergelijken met een antisemitische homo-hatende geweldoproepende imam of Mohammed B's.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Haha, nu in Nova:

- de beelden van bebloede kinderen waren van een religieuze plechtigheid, en hadden niets met terrorisme te maken
dat praat het goed? Het slaat op het sjia gebruik inderdaad waarbij men zichzelf en ook dus kinderen besnijdt.

Citaat:
- de foto van "mohammed b." is in werkelijkheid die ene rapper die mohammed b. imiteerde
zou kunnen. ik ken die rapper niet.

Citaat:
- enkele getoonde krantenkoppen zijn qua feitelijkheid onbewezen
dat ze bij nova het niet hebben kunnen vinden, wilt niet zeggen dat het niet in de krant heeft gestaan?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:34
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Jongen waarom ga je niet terug in de tijd en in Zuid Afrika wonen?
Later zal blijken dat S en R de enige endlösung zijn. In 1940 lagen de mensen letterlijk te slapen toen de Duitse tanks het land binnenreden, nu hebben we een apeninvasie en slapen de mensen nog steeds, maar dan figuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:40
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Mobius, hou op, ik ben zo door m'n voorraad roflcakejes heen!
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 08:41
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Mobius, hou op, ik ben zo door m'n voorraad roflcakejes heen!
Oei, misschien ga je nu wel dood!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 09:09
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
De islam is niet verantwoordelijk voor die gruweldaden, religie in het algemeen is een katalysator van gruweldaden. Je kan ook een "Fitna" maken over het christendom of het jodendom.
Er zijn inderdaad gewelddadige passages te vinden in het Oude Testament. En ook in het Nieuwe Testament zijn er weinig vriendelijke passages te vinden. Toch vind ik de Islam niet zomaar te vergelijken met het Christendom of Jodendom. In het Christendom staat een op zichzelf vredelievend persoon centraal, in de Islam draait alles om de boodschap van een 7e eeuwse bendeleider die er een allerdaagse praktijk van maakte om zijn tegenstanders uit te roeien.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 09:14
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Er zijn inderdaad gewelddadige passages te vinden in het Oude Testament. En ook in het Nieuwe Testament zijn er weinig vriendelijke passages te vinden. Toch vind ik de Islam niet zomaar te vergelijken met het Christendom of Jodendom. In het Christendom staat een op zichzelf vredelievend persoon centraal, in de Islam draait alles om de boodschap van een 7e eeuwse bendeleider die er een allerdaagse praktijk van maakte om zijn tegenstanders uit te roeien.
Vergeet niet dat de oud-Christelijke gruwelijkheden vandaag de dag voor 99,9% verdwenen zijn, de Bijbeltekst wordt anders geïnterpreteerd, en het ergste wat de Paus doet is condooms afkeuren. De Islam voert haar gruwelijkheden nog steeds uit, op grote schaal.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 09:18
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Vergeet niet dat de oud-Christelijke gruwelijkheden vandaag de dag voor 99,9% verdwenen zijn, de Bijbeltekst wordt anders geïnterpreteerd, en het ergste wat de Paus doet is condooms afkeuren. De Islam voert haar gruwelijkheden nog steeds uit, op grote schaal.
Een probleem is echter dat het Christendom vooral een levensbeschouwing is, terwijl de Islam vooral een sociaal en politiek-juridisch systeem impliceert.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 10:19
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Tendentieus amateurfilmpje dat wel heel smakeloos werd toen gesluierde moeders met kinderwagens getoond werden als voorbeeld van de "islamisering".
wat vind je er smakeloos aan? Gesluierde (Islamitische) moeders met kinderen behoren niet bij een islamisering?
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Er zijn inderdaad gewelddadige passages te vinden in het Oude Testament. En ook in het Nieuwe Testament zijn er weinig vriendelijke passages te vinden. Toch vind ik de Islam niet zomaar te vergelijken met het Christendom of Jodendom. In het Christendom staat een op zichzelf vredelievend persoon centraal, in de Islam draait alles om de boodschap van een 7e eeuwse bendeleider die er een allerdaagse praktijk van maakte om zijn tegenstanders uit te roeien.
Lees voor de grap eens het boek Jozua als je de overtreffende trap van genocide wil zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Forumpeiling & Tweede Kamerverkiezingen 2012
Martiño
233 22-07-2012 10:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geert Wilders.
Sander =D
498 13-02-2011 11:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tussentijdse peiling
Verwijderd
435 31-03-2009 17:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuws (in? en) over het Midden-Oosten
Gatara
181 11-09-2008 16:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Gevolgen van Fitna: deel 2
Mobius
100 07-04-2008 22:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap uva studenten klagen wilders aan
Joostje
215 05-03-2008 18:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.