Oud 04-07-2004, 13:48
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Hier verder praten over opmerkelijke berichten uit de sportwereld.

over shirt twente

officieel is er nog helemaal niets bekend, maar in het verleden heeft twente wel vaker 3 shirts gehad. dat zou nu b.v. ook kunnen....en het zou wel gaaf zijn als de spelers er dan ook in zouden spelen, maar dan heb je dus dat probleem met die shirtsponsoring......
__________________
Palermo Di Rosanero
Advertentie
Oud 06-07-2004, 13:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline



Ik dacht dat ze bij Ajax wisten wie de daders waren?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-07-2004, 16:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-07-2004 @ 13:36 :
[afbeelding]


Ik dacht dat ze bij Ajax wisten wie de daders waren?
Nou en? Dan moet je nog wel bewijs hebben, we leven in een rechtsstaat.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-07-2004, 19:23
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Gisteren de eerste training van Feyenoord. Ik heb vernomen dat er zelfs tribunes geplaatst zijn. Dat vind ik vrij opmerkelijk want de beste/tallentvolste speler is weg.....

@ajax-'supporters': eerst kwam ajax zelf er al makkelijk vanaf met een mini-boete, nu komen de 'fans' van ajax er ook (bijna) allemaal vanaf zonder boete/straf. Ik wil de pro-ajax discussie niet weer aanwakkeren, maar ik blijf het op zijn minst opmerkelijk vinden...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 06-07-2004, 19:39
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse mag schulden later aflossen

Voetbalclub Vitesse hoeft de komende twee jaar de schulden aan de gemeente Arnhem nog niet af te lossen. De gemeente leende Vitesse 6,5 miljoen euro om te kunnen voortbestaan. Omdat Vitesse nog steeds nog in geldnood zit, hoeft de club de komende twee jaar nog geen rente en aflossing te betalen. Dat hebben B&W van Arnhem besloten na een verzoek van de directie van Vitesse. De ruggensteun van de gemeente was nodig voor het verkrijgen van een nieuwe licentie voor de eredivisie.
Bron: Omroep Gelderland 06-07-2004


tsja, ik weet nog niet echt goed wat ik hier van moet vinden
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-07-2004, 13:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-07-2004 @ 19:39 :
tsja, ik weet nog niet echt goed wat ik hier van moet vinden
Uiteindelijk zal vitesse wegkomen zonder schulden en zullen de regels aangescherpt worden. Eigenlijk zou de knvb een voorbeeld moeten stellen en dit soort misstappen echt bestraffen. Daar zijn ze nu bij vitesse erg laat mee en voor die club is het echt te laat.

Laten we het vergeten en hopen dat het in de toekomst nooit meer kan gebeuren. We hebben in het buitenland weliswaar ergere dingen gezien, maar dat betekent niet dat we het kunnen goedkeuren.

Zolang vitesse maar niet ineens opnieuw de schulden kwijtgescholden worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-07-2004, 13:41
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 06-07-2004 @ 19:23 :
@ajax-'supporters': eerst kwam ajax zelf er al makkelijk vanaf met een mini-boete, nu komen de 'fans' van ajax er ook (bijna) allemaal vanaf zonder boete/straf. Ik wil de pro-ajax discussie niet weer aanwakkeren, maar ik blijf het op zijn minst opmerkelijk vinden...
Opnieuw, het was geen miniboete, aangezien we in Nederland niet met vermogenssancties werken. Kortom, de boete was gewoon niet lager dan verwacht.

Dat bepaalde "supporters" er zo makkelijk vanaf komen heeft alles te maken met het feit dat hooliganisme, behalve bij heterdaad, in Nederland nog steeds niet goed aangepakt kan worden.

In het verleden zijn teveel onschuldige mensen opgepakt en dus zijn de regels aangescherpt. Dat betekent dat er maar voor enkelen genoeg bewijs was.

Je hebt iets tegen Ajax, dat kan ik me voorstellen (ik ook), maar zo werkt het nou eenmaal in ons land. Daar verhelp je niets aan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-07-2004, 15:48
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Kijk ten tijde van die ‘relletjes’ heb ik aangegeven dat de waarheid bedekt zou worden met de mantel der liefde en dat Ajax er ‘makkelijk’ af zou komen.
Naar Nederlandse maatstaven is de boete die gegeven is misschien erg hoog, ik blijf vinden dat Ajax w.b.t. die boete er héél makkelijk af gekomen is. Niet in de minste plaats omdat dit niet de eerste keer is dat dit bij Ajax is gebeurd én omdat er vanuit de organisatie signalen waren waaruit bleek dat er iets zou kunnen gebeuren, immers van Basten en van’t Schip hebben er op aangedrongen dat er in de ArenA gespeeld zou worden. Ajax valt dus als organisatie alles te verwijten, maar de jongens van het 2e worden (bijna) de dupe door punten aftrek.

Er zijn clubs die voor minder uit de competitie gehaald worden. De objectiviteit van de K.N.V.B. wordt wel vaker in twijfel getrokken. Mensen met een ‘ajax-hart’ geven aan dat de K.N.V.B. anti-ajax is, terwijl Feyenoord-aanhangers juist zeggen dat de K.N.V.B. pro-ajax is.
Ik wil geen partij kiezen, maar ik denk dat de bond zéker een voorkeur heeft voor 3 club in Nederland. En dan heb ik het niet over Helmond, VVV en Veendam.

Zoals ik dus al verwacht had, zou alles bedekt worden met de mantel der liefde. Er kwam een commissie die het één en ander onderzocht heeft, uitkomst: ajax 2 kan beter zijn wedstrijden afleggen in de ArenA. Heel goed van die commissie. Verder hebben politici vaak aangegeven harder te willen straffen. Gek genoeg zijn er nu dus 2 personen berecht terwijl de rest er (goed) vanaf is gekomen. Mensen die in een rap schelden naar een politicus of een voetballer van Ajax worden opgepakt, terwijl ‘mensen’ die andere mensen aanvallen en verwonden even later weer op vrije voet komen, erg vreemd allemaal. Verder gaf Ajax aan, dat men wist om wie het ging, men kende de groep, dit is meerdere malen naar buiten gekomen via de media. Maar helaas worden er maar 2 aangepakt.

Heel krom allemaal. Iemand die tegen een boom plast of een blikje bier in zijn hand heeft wordt gepakt en krijgt een stadion verbod. Als je een fakkel afstak kreeg je club een boete van een paar duizend euro. Wanneer je gemene dingen over ajax en/of joden roept wordt de wedstrijd stil gelegd en als het nog een keur gebeurd verlies je de wedstrijd en kost het je weer een hoop knaken. Supporters van Ajax die spelers van Feyenoord 2 ‘pakken’ lopen nu weer vrij rond terwijl Ajax er al dan niet met een hoge of lage boete afkwam. 5.000 euro voor een fakkel en 15.000 voor het aanvallen van spelers en begeleiders. Dat zijn 3 fakkels, hoe idioot is dat? Nee pro-ajax is het zeker niet en dat zal ik ook niet uitspreken, maar dat Ajax de hand boven het hoofd gehouden is lijkt me wel duidelijk. Het leven van Feyenoord spelers is dus 3x zo duur als het afsteken van 1 fakkel……..
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 07-07-2004, 15:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Het stukje dat ik net geschreven heb, heb ik niet geschreven omdat ik graag gezien had dat Ajax 2 uit de competitie gehaald was en dat Ajax een boete zou krijgen van b.v. 150.000.

Maar omdat ik het beleid erg krom vind en omdat ik denk dat Ajax de hand boven het hoofd gehouden is.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 14-07-2004, 14:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Dit seizoen geen verandering thuisshirt
Shirt
Zoals beloofd zou de HKN terug komen op de ontwikkelingen betreffende de vergadering en het nieuwe shirt. Allereerst de totstandkoming van het nieuwe shirt: Het blijkt dat N.E.C en FILA in het najaar van vorig jaar uit elkaar gegaan zijn. Na een lange zoektocht is er in maart gekozen voor LOTTO. In april heeft er overleg tussen N.E.C. en LOTTO plaats gevonden en hebben zij een shirt gekozen uit de standaardcollectie bij LOTTO. Door de tijdsdruk is er geen voorbeeldshirt gemaakt en kregen zij een voorbeeld via de e-mail. Hier is uiteindelijk een akkoord voor gegeven. N.E.C. was ervan overtuigd dat zij een mooi shirt hadden gekozen. Nu is er in de haast akkoord gegeven voor het maken van het shirt, zonder dus een origineel te zien, terwijl de kleuren niet ideaal waren. N.E.C. wil wel dat er geen misverstanden bestaan over de maker van de fouten van de kleuren: Deze liggen geheel bij N.E.C. N.E.C. zei dat zij evenveel positieve als negatieve reacties hebben gekregen op het shirt… iets dat wij niet snel geloven!



Verder met het verhaal: Vanavond is er dus zoals eerder aangegeven overleg geweest. Hierbij was onze insteek het terug krijgen van het BALKENSHIRT. N.E.C. heeft aangegeven waar de fouten hebben gelegen en heeft beloofd volgend jaar eenzelfde soort shirt te laten maken als de afgelopen twee jaar. Toch zit N.E.C. voor dit seizoen vast aan het Narrenshirt. Hier konden zij en LOTTO niets meer aan veranderen. N.E.C. liet zich niet uit over het Balkenshirt. Toch heeft de HKN goede suggesties bij N.E.C. neer kunnen leggen en deze worden dan ook in overweging genomen.

Wat betreft LOTTO: Normaliter hebben zij ieder seizoen een standaard collectie waar men uit kan kiezen. Nu zullen zij volgend jaar hier van afwijken en het shirt van vorig jaar nabootsen.

Eindconclusie: N.E.C. heeft zoals verwacht het boetekleed aangetrokken, maar voorlopig zitten we dit jaar nog met het shirt opgescheept. Zij hebben het shirt gedeelte enorm onderschat en hadden de massale publiciteit niet verwacht. Hier waren zij zeker niet blij mee. Tip van ons: Luister zoveel mogelijk naar jullie supporters en durf ze er ook naar te vragen. Het moge duidelijk zijn dat de verwachtingen van de avond ook uitgekomen zijn!

HKN, 14-07-2004
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-07-2004, 14:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
(USP, fakkels mogen weer )
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-07-2004, 15:02
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-07-2004 @ 14:56 :

__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 14-07-2004, 17:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-07-2004 @ 14:57 :
(USP, fakkels mogen weer )
Dat is niet helemaal waar.

De KNVB heeft er niks over te zeggen, de lokale 3hoek moet toestemming geven voor het gebruik van 'vuurwerk'.
Hopen dat die niet al te moelijk zullen doen maar ik vrees dat het alleen georganiseerd wordt toegestaan bij veel clubs en dus heb je er als 'normale' supporter niet veel aan denk ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-07-2004, 18:11
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Huidig bod: EUR 10.000.000,00

Resterende tijd: 7 dagen 17 uren
10-daagse aanbieding
Eindigt op 22-jul-04 11:57:58 CEST
Toevoegen aan agenda
Begintijd: 12-jul-04 11:57:58 CEST
Geschiedenis: 142 biedingen (EUR 1,00 startbod)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?...tem=3688276550



Die is GEK!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 14-07-2004, 19:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Die is inderdaad niet helemaal goed... Misschien heeft hij zelf wel het bod gedaan
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-07-2004, 19:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 14-07-2004 @ 15:02 :
[afbeelding]
Ik ga zo'n pakje kopen en ermee naar de eerste thuiswedstrijd... Het is toch te triest voor woorden. Dit shirt verkopen ze NOOIT...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 14-07-2004, 19:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik vind het shirt wel bij NEC passen
Gisteren wel krom voor de TV gelegen, TV Gelderland bracht een item over het shirt en ze gingen een medewerker van de befaamde Jan Linders in Nijmegen interviewen. In plat nijmeegs zegt ie:"We lopen voor lul in dat shirt, het is een shirt voor klonen".
Mooi om te zien hoe men in Nijmegen clowns uitspreekt en hoe men reageert op het shirt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 15-07-2004, 12:13
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Hoe weet je zeker dat de bal echt de wedstrijd bal was
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Ads door Google
Oud 15-07-2004, 12:43
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-07-2004 @ 12:13 :
Hoe weet je zeker dat de bal echt de wedstrijd bal was
er waren per wedstrijd iets van 50 van die bedrukte ballen ofzo. Dus kan ook zo de bal wezen die niet door Beckham is gemist.
Oud 15-07-2004, 12:44
luckyleo
luckyleo is offline
zie daaronder ook het aantal bodintrekkingen. Denk niet dat er echt 10 mln voor die bal wordt betaald.

update: staat nu op 2,8 mln. Nog veels te veel. Voor dat geld kan je ook zijn vrouw een maandje huren
Oud 18-07-2004, 17:10
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Geplaatst: Zo Jul 18, 2004 16:27 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb net op het journaal beelden gezien van een oefenwedstrijd (ik weet niet wie tegen wie) tussen twee grote clubs. Eén supporter wilde even opvallen en rende met een spandoek het veld over waarop 4 á 5 veldwachters achter hem aan gaan, maar hem pas in het doelgebied aan de andere kant van het veld te pakken krijgen. Blijkbaar zijn de heren agenten zo gefrustreerd dat de man harder liep dan zij dat ze met 3 man op hem gaan zitten en niet ophouden met slaan met een knuppel (de man deed niets gewelddadigs). Een supporter van de tegenstanders is zo zat van dat gedrag van die veldwachters dat deze het veld opstormt en één van de agenten van de supporter afschopt. Hierop volgen meer verontwaardigde supporters zijn voorbeeld en schoppen de slaande agent volledig knok-out. Zij stoere collega's kiezen eieren voor hun geld en vluchten terwijl hun collega bewusteloos op het veld ligt. Uiteindelijk wordt de agent die knok-out was door supporters naar de kant gedragen.

Eindstand: Veldwachters worden eruit gelopen door man met spandoek, misdragen zich, laten collega in nood in de steek en krijgen rake klappen
Dit zei iemand op een forum van Groningen, iemand hier die een officieel stukje heeft of het heeft gezien?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 19-07-2004, 12:10
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-07-2004 @ 17:10 :
Dit zei iemand op een forum van Groningen, iemand hier die een officieel stukje heeft of het heeft gezien?
en waar heeft dat plaatsgevonden?
'veldwachters'
Oud 19-07-2004, 16:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-07-2004 @ 17:10 :
Dit zei iemand op een forum van Groningen, iemand hier die een officieel stukje heeft of het heeft gezien?
Jep... Gezien op rtl5 nieuws...

De man werd gegrepen en de agent bleef maar doormeppen...

Op een gegeven moment rende een supporter of speler erop af en schopte de agent met een karatetrap tegen z'n gezicht. Hij werd nog verder kapotgetrapt. De andere agenten werden ook gegrepen. Uiteindelijk vochten alle spelers (van benfica en nog een club) en supporters met elkaar, was best een zootje.

Volgens mij nog best veel gewonden gevallen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-07-2004, 16:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 15-07-2004 @ 12:44 :
update: staat nu op 2,8 mln. Nog veels te veel. Voor dat geld kan je ook zijn vrouw een maandje huren
20.000
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-07-2004, 16:26
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
nu 21.000
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Advertentie
Oud 19-07-2004, 16:54
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-07-2004 @ 16:15 :
Jep... Gezien op rtl5 nieuws...

De man werd gegrepen en de agent bleef maar doormeppen...

Op een gegeven moment rende een supporter of speler erop af en schopte de agent met een karatetrap tegen z'n gezicht. Hij werd nog verder kapotgetrapt. De andere agenten werden ook gegrepen. Uiteindelijk vochten alle spelers (van benfica en nog een club) en supporters met elkaar, was best een zootje.

Volgens mij nog best veel gewonden gevallen...
Heb het net ook gezien idd, zag er best bizar uit maar die agent die op de grond lag en de meeste schoppen heeft gekregen kon het veld aflopen (wel met ondersteuning) dus ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel mee viel geloof ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-07-2004, 20:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Meppeler voetballer doelwit van hooligans

Henri van Veen

Voetballer Feiko L. (23) van FC Meppel wordt bedreigd door aanhangers van Feyenoord sinds hij is veroordeeld voor betrokkenheid bij de rellen tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord. Op de internetsite van FC Meppel komen teksten binnen als 'We hebben je adres' en 'Kankerzwijn we slachten je'.

De Meppeler Ajaxfan maakte op 15 april na afloop van de wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord een schoppende beweging naar een Feyenoordspeler. Voor de rechter verklaarde hij "buiten zinnen te zijn geweest". Hij kreeg daarvoor afgelopen vrijdag een stadionverbod van twee jaar en hij moet een taakstraf van 120 uur vervullen. Sindsdien komen de haatmailtjes binnen.

Voorzitter Henk Wiebe van der Meulen van FC Meppel vindt de bedreigingen "ongepast", maar voor de veroordeling van het clublid heeft hij alle begrip. "Dergelijk gedrag hoort niet in de voetballerij thuis." Volgende maand beslist het bestuur of de vereniging de speler bestraft.

De KNVB legde Feiko L. ook al straf op. Hij kreeg voor zijn schoppende beweging een stadionverbod van vier jaar en hij moet 450 euro boete betalen.

Het is niet de eerste keer dat Feiko L. in aanraking komt met Justitie. Eerder kreeg hij een boete van 25 euro voor het bekladden van de Amsterdam Arena, de thuishaven van Ajax. De Meppeler verfde toen 'Groeten uit Meppel' op het stadion.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-07-2004, 20:53
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 21-07-2004 @ 20:47 :
Het is niet de eerste keer dat Feiko L. in aanraking komt met Justitie. Eerder kreeg hij een boete van 25 euro voor het bekladden van de Amsterdam Arena, de thuishaven van Ajax. De Meppeler verfde toen 'Groeten uit Meppel' op het stadion.
pfffffffff, wat een delict en wel 25 euro boete
dat dit soort dingen als zijn achtergrond met justitie worden vermeld....
Oud 21-07-2004, 21:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 21-07-2004 @ 20:53 :
pfffffffff, wat een delict en wel 25 euro boete
dat dit soort dingen als zijn achtergrond met justitie worden vermeld....
Idd
Zonder licht fietsen zouden ze vast ook gezegt hebben als ik een dodelijk ongeluk zou veroorzaken..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-07-2004, 21:19
Verwijderd
ik heb net een leuk plaatje gevonden, maar wist niet anders dan hem hier te plaatsen

Oud 22-07-2004, 17:33
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RKC WAALWIJK roept supporters op ´hoofdsponsor´ te worden

RKC WAALWIJK is nog steeds naarstig op zoek naar een hoofdsponsor. Tot nu toe hebben de gesprekken met diverse bedrijven nog niet geleid tot een hoofdsponsorschap. RKC WAALWIJK doet nu een beroep op de trouwe supporters die hun SeizoenClubCard nog niet hebben verlengd en de ruim 400 sponsors.

RKC WAALWIJK heeft een SeizoenClubCard actie opgezet waarbij een sponsor de opbrengst van elke vanaf vandaag verkochte SeizoenClubCard zal verdubbelen. Bij het slagen van deze actie zal RKC WAALWIJK een behoorlijke financiële injectie krijgen en zal RKC WAALWIJK wellicht het magische aantal van 5.000 SeizoenClubCards kunnen verkopen. Een vol en sfeervol Mandemakers Stadion realiseren zou fantastisch zijn.

Vanzelfsprekend zijn ook nieuwe seizoenkaarthouders meer dan van harte welkom. De zoektocht naar een nieuwe hoofdsponsor zal ondertussen onverminderd verder gaan.


__________________________________________________



Quote:
Fans van hoerenveen en Heracles op vuist

LANGEZWAAG - Supporters van SC hoerenveen en Heracles Almelo zijn gisteravond korte tijd met elkaar slaags geraakt. De schermutselingen vonden plaats na afloop van de oefenwedstrijd tussen beide clubs, die op sportterrein It Paradyske in Langezwaag werd gespeeld. Het duel, met 3-1 gewonnen door hoerenveen, trok ongeveer tweeduizend toeschouwers.

Een veertigtal Heracles-fans provoceerde de hoerenveen- supporters bij de uitgang van het sportpark en gooide met fietsen. Een aantal fietsen is daarbij gesneuveld. Toen de hoerenveen-fans de provocaties beantwoordden, vluchtten de Almeloërs het dorp uit. Bij de achtervolging vielen enkele klappen, maar niemand raakte gewond. De politie stuurde zes surveillancewagens naar Langezwaag, maar bij aankomst waren de schermutselingen al voorbij. Er zijn geen supporters aangehouden.

De Heracles-fans startten hun provocaties tijdens de rust. Zij hingen een spandoek op met de tekst 'GJ Verbeek, opgeruimd staat netjes'. Die verwees naar trainer Gertjan Verbeek, die Heracles deze zomer verruilde voor hoerenveen. Verbeek zou bij zijn afscheid enkele Heracles-supporters beledigd hebben. Op last van de voorzitters van beide clubs, Riemer van der Velde en Jan Smit, is het spandoek weggehaald.

Volgens voorzitter Hans de Jong van voetbalvereniging Langezwaag was het om tien uur weer rustig in het dorp. Op de ,,lytse ûngeregeldheden'' na is hij heel tevreden over het verloop van de wedstrijd. hoerenveen had zo'n twintig stewards meegenomen en de politie was voor de wedstrijd gewaarschuwd. ,,Fjirtich gasten fan in jier of santjin dy't hielendal út Almelo nei in lyts doarp yn Fryslân ride foar in oefenpotsje, dy sykje gewoan spul. Dêr kinst net folle oan dwaan.''
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 23-07-2004, 11:21
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 21-07-2004 @ 21:19 :
ik heb net een leuk plaatje gevonden, maar wist niet anders dan hem hier te plaatsen

[afbeelding]
RSCA Rulez
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Oud 23-07-2004, 12:44
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 19-07-2004 @ 16:26 :
nu 21.000
Verkocht voor ?28.050,- zag ik op journaal

Edit...waarom doet dat euroteken t niet?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 23-07-2004, 13:34
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Offtopic: €€€ test Bij mij doet hij het wel.. Dat euro teken
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 23-07-2004, 13:45
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 23-07-2004 @ 12:44 :Edit...waarom doet dat euroteken t niet?
Citaat:
Tofke_H schreef op 23-07-2004 @ 13:34 : Offtopic: ??? test Bij mij doet hij het wel.. Dat euro teken
Hmm, t kon wel ns wat Opera te maken hebben denk ik
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 25-07-2004, 14:52
L1
Avatar van L1
L1 is offline
De honkbal wedstrijd tussen de New York Yankees en Boston Red Sox is gisteravond in de 3e inning ontaard in een vechtpartij. Nadat Alex Rodriguez geraakt was door een pitch sloeg de vlam in de pan tussen A-Rod en Jason Varitek (catcher van de Red Sox). Het resultaat was dat de banken leeg liepen. Na een paar minuten was de orde hersteld en werden A-rod en Varitek uit de wedstrijd gestuurd. De eindstand was 11-10 voor de Red Sox

filmpje
__________________
No intensity, no victory
Ads door Google
Oud 25-07-2004, 20:03
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
de 3hoek in e'de heeft nooit moeilijk gedaan over 'veilige' fakkels....maargoed die zien wel vaker dingen door de vingers
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 25-07-2004, 20:20
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
In het Zuid-Afrikaanse Kenton-on-Sea is een voetbalduel tussen twee plaatselijke clubs behoorlijk uit de hand gelopen. De scheidsrechter, die het niet kon verkroppen dat een beslissing van hem in twijfel werd getrokken, heeft een trainer neergeschoten en twee spelers ernsitg verwond.

De arbiter trok een wapen na een felle discussie met de coach en spelers. Hij vluchtte uit het stadion, nadat hij de fatale schoten had gelost. De politie verwacht de man op korte termijn te kunnen arresteren.

tja zuid afrika is dat niet dat land waar de wk nog eens gehouden wordt?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 25-07-2004, 20:34
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-07-2004 @ 20:20 :
In het Zuid-Afrikaanse Kenton-on-Sea is een voetbalduel tussen twee plaatselijke clubs behoorlijk uit de hand gelopen. De scheidsrechter, die het niet kon verkroppen dat een beslissing van hem in twijfel werd getrokken, heeft een trainer neergeschoten en twee spelers ernsitg verwond.

De arbiter trok een wapen na een felle discussie met de coach en spelers. Hij vluchtte uit het stadion, nadat hij de fatale schoten had gelost. De politie verwacht de man op korte termijn te kunnen arresteren.

tja zuid afrika is dat niet dat land waar de wk nog eens gehouden wordt?
had hij een holster om tijdens de wedstrijd ofzo??
Oud 25-07-2004, 21:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 25-07-2004 @ 20:20 :
In het Zuid-Afrikaanse Kenton-on-Sea is een voetbalduel tussen twee plaatselijke clubs behoorlijk uit de hand gelopen. De scheidsrechter, die het niet kon verkroppen dat een beslissing van hem in twijfel werd getrokken, heeft een trainer neergeschoten en twee spelers ernsitg verwond.
Haha, een gewapende scheids???
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-07-2004, 23:25
Verwijderd
de scheids heeft ook altijd gelijk!
ook als ie niet gelijk heeft.
Oud 26-07-2004, 12:29
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Marc Overmars stopt per direct met voetballen

26/7/2004 11:47

Marc Overmars zet met onmiddellijke ingang een punt achter zijn voetbalcarrière. De 31-jarige roadrunner, die op het voorbije EK nog af en toe mocht invallen, stopt vanwege de problemen die hij ondervindt met zijn rechterknie. Daarin zit bijna geen kraakbeen meer.
Vooral door het feit dát hij nog in Portugal actief was, komt zijn besluit als een verrassing. Verschillende mensen uit zijn directe omgeving zeiden weliswaar al langer dat hij niet meer in staat was om nog volledige wedstrijden te spelen (onder wie Barça-assistent Henk ten Cate), maar Overmars zelf ontkende dat categorisch.

De vleugelaanvaller liet voor het toernooi in Portugal al weten dat het EK hoe dan ook zijn laatste kunstje als international zou zijn. Zijn imposante interlandcarrière bleef daardoor 'steken' op 86 caps voor het Nederlands elftal, waarin hij zeventien keer scoorde.

Marc Overmars begon zijn profcarrière in 1987 bij Go Ahead Eagles. Via Willem II (in 1991), Ajax (in 1992) en Arsenal (in 1997) kwam hij in 2000 tenslotte bij FC Barcelona terecht. Daar liet zijn verbintenis na dit seizoen weliswaar nog een jaar door, maar hij diende niettemin uit Camp Nou te vertrekken.

Overmars won met zijn verschillende clubs vier landstitels (1994, '95, '96, '98), twee nationale bekers (1993, '98), drie Nederlandse Super cups (1993, '94, '95), één Europese Super cup (1995), één Champions League (1995) en één wereldbeker (1995).


Bron; VI
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 26-07-2004, 14:21
$un$hine
Avatar van $un$hine
$un$hine is offline
Jammer dat Overmars stopt. Ook al kon hij geen hele wedstrijden meer voetballen, de keren dat hij nog in het Nederlands elftal speelde in Portugal vond ik leuk om te zien. De manier waarop Overmars voetbalde trok me wel, ook al kan ik niet precies aangeven waarom.
Oud 26-07-2004, 14:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Twente-Heracles afgelast vanwege rellen

HENGELO - De gemeente Hengelo heeft in overleg met politie en het bestuur van amateurvereniging TVO uit Beckum de oefenwedstrijd FC Twente-Heracles op 4 augustus afgelast. Dit in verband met op handen zijnde rellen tussen de supportersgroepen.
Volgens de gemeente kan de veiligheid bij de wedstrijd niet worden gegarandeerd. De politie beschikt over informatie dat onderlinge confrontaties tussen de supporters van Heracles en FC Twente mogelijk zijn.

Op het terrein van voetbalvereniging TVO zijn beide supportersgroepen niet fysiek van elkaar te scheiden. Als het tot rellen komt, kan het geweld zich volgens de gemeente makkelijk richten op andere personen en goederen, zoals geparkeerde auto's.
Waarom bedenken ze dit niet eerder?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-07-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 26-07-2004 @ 14:22 :
Waarom bedenken ze dit niet eerder?
het bekende verhaal van de lokale driehoeken eej.....
Oud 26-07-2004, 18:47
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse op open dag tegen Borussia Dortmund.

Omdat Racing Genk gisteren verrassend een ronde verder is gekomen in de Intertotocompetitie, is de oefenwedstrijd die Vitesse tegen de Belgen zou spelen, afgelast. In plaats daarvan speelt Vitesse op de open dag tegen de Duitse topclub Borussia Dortmund. Bij Dortmund is sinds enkele weken Bert van Marwijk hoofdtrainer. Bij Borussia spelen verder de Tsjechische topspelers Jan Koller en Thomas Rosicky. Borussia Dortmund won in 1997 de Champions League en verloor in 2002 de Uefa-Cup finale tegen Feyenoord. De wedstrijd tussen Vitesse en Borussia Dortmund begint op zondag 1 augustus om 16.00 uur.
25-07-2004


godverdomme, kan ik een keer niet naar open dag komt er een keer een leuke buitenlandse club. Had Dortmund graag gezien maar helaas.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-07-2004, 19:49
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
@ Overmars: zeer veel respect voor zijn keuze. hij zei: "een jaarlang geld opstrijken was geen optie".

maar weinig spelers die dat durven zeggen. bogarde heeft het wel anders gedaan de afgelopen jaren....

@ twente - heracles: het gerucht gaat hier in de regio, dat er veel agenten op vakantie zijn en dat ze daarom geen zin hebben in die wedstrijd.....tja jammer dat het niet doorgaat maar how gives a damn, over een tijdje begint het echte werk, ik ben toch niet zo kapot van oefen potjes, leuk om er een paar mee te pikken maar zeker niet allemaal, twente - ajax daar gaat het om.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 26-07-2004, 19:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-07-2004 @ 19:49 :
@ Overmars: zeer veel respect voor zijn keuze. hij zei: "een jaarlang geld opstrijken was geen optie".

maar weinig spelers die dat durven zeggen. bogarde heeft het wel anders gedaan de afgelopen jaren....

@ twente - heracles: het gerucht gaat hier in de regio, dat er veel agenten op vakantie zijn en dat ze daarom geen zin hebben in die wedstrijd.....tja jammer dat het niet doorgaat maar how gives a damn, over een tijdje begint het echte werk, ik ben toch niet zo kapot van oefen potjes, leuk om er een paar mee te pikken maar zeker niet allemaal, twente - ajax daar gaat het om.....
ach Overmars heeft al genoeg verdient en verdient nog steeds stevig
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 26-07-2004, 19:53
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 26-07-2004 @ 19:50 :
ach Overmars heeft al genoeg verdient en verdient nog steeds stevig
das waar, hij heeft in de 'goede' tijd bij arsenal gespeeld en ook bij barca in de 'goede' tijd. maar toch vind ik het netjes dat hij dit doet, jongens als bogarde lossen dit soort dingen anders op.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 26-07-2004, 21:14
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jammer dat overmars stopt, wel respect voor zijn keuze en een man van principes om te stoppen en niet voor de euro's te kiezen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 12:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 15:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 21:37
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 22:04
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten.
EmilioFCG
500 04-07-2004 13:32
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.