Oud 09-02-2013, 20:21
Verwijderd
Ja zeg, als niemand anders het doet, ga ik voor de eerste keer voor de eer.

Mutant 90
Little Phoebe 49
Chick Rock 48
Frayne 40
Sarah 40
Quintiano 30
Uomi 30
Miekje* 28
Quis 3.0 20
Snebbeltje 20
sann 16
Andijvie 13
Carn 11
Stefenootje 11
Pip 10
Martiño 8
Etmakas 7
Klaverhap 6
umberto 5
Trimm Trabb 4
Paranoide 4
Ingegerd 3
deadlock 3
Panopticon 2
Sadye 1
Lorelei 1
Noedelhap 1
Advertentie
Oud 09-02-2013, 20:22
Verwijderd
Volgens mij heb ik de laatste tijd een tekort aan andere bezigheden ofzo
Oud 09-02-2013, 20:23
Verwijderd
Ik heb nog steeds last van m'n kater
Oud 09-02-2013, 20:30
Verwijderd
*spint*
Oud 09-02-2013, 20:50
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Goeienavond! Hoe is het hier? Overleeft iedereen de sneeuwaanvallen? Ik vind het maar hopeloos, ik wilde voorjaar .

En Sarah en Quintiano, het is bavarois. Met een a. Net als vla.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 09-02-2013, 20:56
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Door de topictitel krijg ik steeds weer opnieuw dat liedje in mijn kop
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-02-2013, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Goeienavond! Hoe is het hier? Overleeft iedereen de sneeuwaanvallen? Ik vind het maar hopeloos, ik wilde voorjaar .
Sneeuw? Welke sneeuw?

Citaat:
Door de topictitel krijg ik steeds weer opnieuw dat liedje in mijn kop



En er was een bosbessenbanaanmilkshake!
Ik proef niet zo heel erg veel van de bosbessen, maar het is wel mooi paars!
Oud 09-02-2013, 21:02
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Oh, hier heeft het af en aan gesneeuwd de hele dag. Toen ik vanochtend wakker werd lag er ineens een laag(je) sneeuw terwijl het 's nachts toen ik thuiskwam (rond 1 uur) nog gewoon droog was. Nu zijn de gordijnen dicht, maar volgens mij sneeuwt het niet meer.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 09-02-2013, 21:06
Verwijderd
Hier was het wel heel erg koud opeens weer tov afgelopen week, maar sneeuwen heeft enkel vorige week 1 dag gedaan, maar toen wist het weer niet wat het wou: regen, zon, sneeuw, zon, grijs, regen, zon, hagel, grijs, sneeuw en toen niks meer


En ik zit wat muziek door te spitten uit de jaren '90.

Dansen in de zomer!
Oud 09-02-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Goeienavond! Hoe is het hier? Overleeft iedereen de sneeuwaanvallen? Ik vind het maar hopeloos, ik wilde voorjaar .

En Sarah en Quintiano, het is bavarois. Met een a. Net als vla.
Ohja ik vond het er ook al zo gek uit zien
Oud 09-02-2013, 22:43
Verwijderd
Fuck, het voelt alsof ik een afwas van 5 jaar heb weggewerkt ofzo. De keuken blinkt al half, enkel het aanrecht, kookplaat en de vloer nog (en voor diegenen die denken, wat heb je dan nog meer in je keuken: wasmachine, droogkast, oven, magnetron, 2 rekjes en een ijskast). Ik ben op dreef!
Oud 09-02-2013, 22:46
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Getverdegetver. Ik kijk naar een programma waar mensen over hun dierenfobieën worden geholpen. Eén jongen was bang voor kakkerlakken en zijn eindopdracht was om in een container te stappen waar wel 4000 van die krengen zaten. Toen hij ze met z'n hand van de rand af moest halen kon ik het echt niet meer zien Ik ben niet zo bang voor beesjes, maar ik heb een levendige fantasie en als ik zie hoe mensen heel veel van die beesten over zich heen laten lopen vind ik dat toch wel bah en eng dan voel ik ze al in mijn kleren kruipen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-02-2013, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Ohja ik vond het er ook al zo gek uit zien
Huhu ik ook, maar ik had vol vertrouwen in je
Oud 09-02-2013, 22:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Fuck, het voelt alsof ik een afwas van 5 jaar heb weggewerkt ofzo. De keuken blinkt al half, enkel het aanrecht, kookplaat en de vloer nog (en voor diegenen die denken, wat heb je dan nog meer in je keuken: wasmachine, droogkast, oven, magnetron, 2 rekjes en een ijskast). Ik ben op dreef!
Hier is ook alles schoon althans, niet de koelkast en magnetron en alles, wat ook wel eens mag gebeuren, maar de badkamer, de keuken, de wc, de huiskamer, alles blinkt hier ook
Citaat:
Getverdegetver. Ik kijk naar een programma waar mensen over hun dierenfobieën worden geholpen. Eén jongen was bang voor kakkerlakken en zijn eindopdracht was om in een container te stappen waar wel 4000 van die krengen zaten. Toen hij ze met z'n hand van de rand af moest halen kon ik het echt niet meer zien Ik ben niet zo bang voor beesjes, maar ik heb een levendige fantasie en als ik zie hoe mensen heel veel van die beesten over zich heen laten lopen vind ik dat toch wel bah en eng dan voel ik ze al in mijn kleren kruipen
Ik zag dat eens met spinnen. Uiteindelijk moest die chick een vogelspin over haar hand laten lopen. Toen werd ik echt helemaal gek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-02-2013, 22:51
Verwijderd
Carnaval vandaag was fijn! nu lekker op de bank en dan zien we morgen wel verder. Helemaal gaar nu, ik heb nu al zin om zo in bed te kruipen <3
Oud 09-02-2013, 22:56
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hier is ook alles schoon althans, niet de koelkast en magnetron en alles, wat ook wel eens mag gebeuren, maar de badkamer, de keuken, de wc, de huiskamer, alles blinkt hier ook


Ik zag dat eens met spinnen. Uiteindelijk moest die chick een vogelspin over haar hand laten lopen. Toen werd ik echt helemaal gek
Ja daar is er nu ook één van. Ze heeft zojuist een stuk of tien vogelspinnen van een muur gehaald en in een bakje gestopt. Met haar blote handjes. Brrrr
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-02-2013, 22:58
Verwijderd
Morgen heb ik zes uur ingeroosterd om het ganse huis aan kant te maken. En drie uur om snoeihard te gamen.
Oud 09-02-2013, 23:18
Verwijderd
Ik ging om kwart voor acht bij Frayne weg en was om elf uur thuis. En nu ga ik slapen.
Ads door Google
Oud 09-02-2013, 23:22
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoe ging je olympiade?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 09-02-2013, 23:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ging om kwart voor acht bij Frayne weg en was om elf uur thuis. En nu ga ik slapen.
Ik had gehoopt je nog te zien, want ik was de hele middag/avond aan het werk. Ik ben echt net thuis.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2013, 00:01
Verwijderd
zzzzzlaaaaap

hard gewerkt, burgervrouw en klusjesman in één vandaag.

Truste!
Oud 10-02-2013, 00:35
Verwijderd
iemand in mijn naaste omgeving is zwanger, maar nog niet zo lang dus het is nog even geheim. Ik wil haar vaak even een bericht sturen om te vragen hoe het met haar gaat, maar ik voel me enigszins beperkt door mijn fetisj, omdat de interesse dan mogelijk kan worden opgevat alsof ik dat zie als een geil fapverhaaltje. Dat is niet zo, maar het is ook niet helemaal niet zo want ik ben erg benieuwd naar haar aanstaande buikfoto's.
Oud 10-02-2013, 00:47
Verwijderd
Oud 10-02-2013, 01:49
Verwijderd
Ik geloof dat ik geestelijk toe ben aan een nieuwe avatar. Maar.. Ja. *kijkt ontredderd om zich heen*
Oud 10-02-2013, 01:56
Verwijderd
Advertentie
Oud 10-02-2013, 01:58
Verwijderd
ik zoek ook een andere.
Oud 10-02-2013, 01:59
Verwijderd
Jij mag geen andere Pip, deze past prima bij je
Oud 10-02-2013, 02:00
Verwijderd
Jouw avatar heb ik trouwens nooit begrepen. Wat ís het, in godsvredesnaam?
Oud 10-02-2013, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Jij mag geen andere Pip, deze past prima bij je
deze is gejat! Af en toe moet je afwisselen he!
Oud 10-02-2013, 02:09
Verwijderd
een orchidee is het toch? OF hoe die planten ook heten, die met die lange stengels met die bloemen.
Oud 10-02-2013, 02:10
Verwijderd
Citaat:
Jouw avatar heb ik trouwens nooit begrepen. Wat ís het, in godsvredesnaam?
Oud 10-02-2013, 02:12
Verwijderd
Hm, heus?

En ja, nou ja, soms moet je wisselen, ja. I suppose. Maar ja.
Oud 10-02-2013, 02:12
Verwijderd
Hm, ik ben nu enigszins ontgoocheld. Ik had er meer van verwacht, jouw avatar, Steffie.
Oud 10-02-2013, 02:13
Verwijderd
Erg voor je.
Oud 10-02-2013, 02:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk altijd dat jouw ava uit de intro van Monty Python's Flying Circus komt, maar dat zijn andere bloemen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-02-2013, 02:22
Verwijderd
Citaat:
Erg voor je.
Welnee, ik zal er geen minuut minder om slapen. Hooguit 14,53 seconden.
Ads door Google
Oud 10-02-2013, 02:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik geestelijk toe ben aan een nieuwe avatar. Maar.. Ja. *kijkt ontredderd om zich heen*
Ik maak nog eens iets voor je, ondankbare Dobermann!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 10-02-2013, 03:06
Verwijderd
Citaat:
Ik maak nog eens iets voor je, ondankbare Dobermann!
*proest* Als iemand eer van z'n werk gehad heeft, dan ben jij het wel
Oud 10-02-2013, 07:56
Verwijderd
Zo, over een dik uur komen mijn ouders ons ophalen om naar de verjaardag van oma te gaan
Oud 10-02-2013, 08:29
Verwijderd
Ik ben gisteren een beetje over mijn limiet gegaan met inspannen, dat merk ik meestal pas als het echt veel te laat is ^^ Doodmoe mijn nest is, 's nachts omdraaien was al teveel gevraagd, maar denk je dat mijn blaas dat iets kan schelen? Nee hoor, 8 UUR IK BEN VOL, OPSTAAN, PISSEN!
Beetje dit effect:


Citaat:
iemand in mijn naaste omgeving is zwanger, maar nog niet zo lang dus het is nog even geheim. Ik wil haar vaak even een bericht sturen om te vragen hoe het met haar gaat, maar ik voel me enigszins beperkt door mijn fetisj, omdat de interesse dan mogelijk kan worden opgevat alsof ik dat zie als een geil fapverhaaltje. Dat is niet zo, maar het is ook niet helemaal niet zo want ik ben erg benieuwd naar haar aanstaande buikfoto's.
Ik hoor je het wel vaker over je fetisj hebben, maar ik weet nog steeds niet wat die inhoudt en in combinatie met dit heb ik echt iets van en nieuwsgierig ^^

Citaat:
Hm, heus?

En ja, nou ja, soms moet je wisselen, ja. I suppose. Maar ja.
Avatar wisselen, wat is dat? (op die keer met 1 april na toen ik de kleuren had omgekeerd -en moeten Googlen wat inverse ook al weer in het Nederlands was, manmanman-)
Oud 10-02-2013, 09:42
Verwijderd
Het is hier behoorlijk wit!
Oud 10-02-2013, 09:46
Verwijderd
Ik heb zon
Oud 10-02-2013, 10:55
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Hier is het én wit én zon, fijne combi <3. Ik ga straks lekker wandelen denk ik zo!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 10-02-2013, 11:12
Verwijderd
Ik heb uiteindelijk toch maar mijn velux naar beneden gedaan, ik zit op de zuidkant en heb schuine ramen en mijn scherm staat daaronder ^^ ik kreeg een beetje nekpijn van het schuin hangen. En de hemel is stralend blauw, dus bewolking zal me niet redden.
Oud 10-02-2013, 11:35
Verwijderd
Oh wauw! Zo'n swifferachtig ding die je in zo'n voorgevormde dweil kunt steken is echt zo ontzettend veel handiger dan klooien met een aftrekker (We hebben in het eerste middelbaar geleerd dat het officieel een gummizwabber is ) en losse dweil! Sowieso lag ik dan uiteindelijk toch op mijn knieën met mijn handen te dweilen, dus ik had al in mijn hoofd dat ik zo'n ding eens moest testen en gisteren lagen ze voor 5 euro bij de Zeeman. En wat een geweldig ding!
Oud 10-02-2013, 13:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zie nu pas dat er sneeuw ligt, buiten :') Ik heb mijn halve dag verslapen door om half 12 pas wakker te worden. Blijkbaar was de slaap nodig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2013, 13:40
Verwijderd
er leeft nog iemand ^^ Ik wou net zeggen dat de katers nu toch al wel weggeslapen zouden moeten zijn!
Oud 10-02-2013, 13:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had maar een lichte kater Hij is alweer weg.

Ik vind het wel lekker om bij mijn vriendje te zijn, want rust, maar ik ben zo benieuwd hoe mijn potje het doet Je kunt hem moeilijk overal mee naartoe slepen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2013, 13:55
Verwijderd
Over potjes gesproken:

Oud 10-02-2013, 13:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24.