Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2010, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo moeilijk zonder zelfdiscipline.
het is het proberen waard *aai*
Advertentie
Oud 14-04-2010, 18:21
Verwijderd
Ik moet beter worden met tekenen en schilderen!
Oud 14-04-2010, 20:28
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
*doet micro-wave voor zichzelf* Weer een kleine mini-overwinning op mezelf gehaald vandaag. Wie had dat ooit gedacht.
En verder is het stervensdruk op het werk. Ik weet niet wanneer ik waarvoor tijd moet maken, want er is geen tijd en er is eigenlijk veel en veel en veel te veel te doen. Maar toch voelt mijn hoofd op dit moment rustig, alsof ik overzicht heb. We zien wel tegen welke muur ik volgende week aan knal...
Oud 14-04-2010, 20:56
Verwijderd
Ben het zo zat! Alles, opstaan is kut, de dag doorkomen is kut kut kut kut en tief lelijk.
En waar komt dit gevoel vandaan??? GEEN FREAKING HOER IDEE
Probeer en probeer maar positief te zijn maar nee freaking hoe hard ik ook probeer
NEE al die extreme pieken en dalen en metamorfoses van gedragspatronen
tering zeg

Dan krijg je tips, de een na de ander en je doet ze allemaal
keer op keer op keer op keer maar nee nee en nog eens nee
ja eventjes om daarna dubbel zo hard genakt te worden door
een uit-niks-ontstaand shitgevoel deluxe

Wat is het? GEEN IDEE
waar heb ik nu zo de pest aan? Alles!

Niet goed natuurlijk en over een weekje of 2 zie ik toch weer alles anders tot het langzaam weer om de hoek komt kijken en teeeeering het is zo vermoeiend.

Ik ben Bas en ik ben zo fucked up.
Oud 15-04-2010, 10:56
Verwijderd
*knuffel* te herkenbaar, bah.
Oud 15-04-2010, 12:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Terug uit Rome en het was

Nu bezig met sollicitatiebrief, ik heb m'n aanbevelingsbrieven, nu moet ik zelf nog aan de bak. Maar goed, we gaan ervoor.
Oud 15-04-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ben het zo zat! Alles, opstaan is kut, de dag doorkomen is kut kut kut kut en tief lelijk.
En waar komt dit gevoel vandaan??? GEEN FREAKING HOER IDEE
Probeer en probeer maar positief te zijn maar nee freaking hoe hard ik ook probeer
NEE al die extreme pieken en dalen en metamorfoses van gedragspatronen
tering zeg

Dan krijg je tips, de een na de ander en je doet ze allemaal
keer op keer op keer op keer maar nee nee en nog eens nee
ja eventjes om daarna dubbel zo hard genakt te worden door
een uit-niks-ontstaand shitgevoel deluxe

Wat is het? GEEN IDEE
waar heb ik nu zo de pest aan? Alles!

Niet goed natuurlijk en over een weekje of 2 zie ik toch weer alles anders tot het langzaam weer om de hoek komt kijken en teeeeering het is zo vermoeiend.

Ik ben Bas en ik ben zo fucked up.
knuffel!

@missy: leuk gehad in rome? en lekker weer?

OT:
Door al die flauwe moppen is mijn humeur toch beter dan dat het was =)
Net even wat financiële papieren geordend. Dat werd hoog tijd.
Nu voor herkansingen maar eens leren, maar het is zo'n lekker weer
Het gaat nu wel oke, maar ook weer niet.

Oud 15-04-2010, 15:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag een lekkere rustige dag gehad.
wel constant angsten.
maar ik hoop dat het werken morgen lukt.
en anders loop ik weer even naar een van de afdelingsleiders toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-04-2010, 16:55
Verwijderd
Vandaag was best leuk, niet heel leuk maar leuk
Maar het valt me op dat ik vandaag opeens best wel weer onzeker was en dan weet ik niet waarom.
Misschien vinden jullie dit wel heel stom, maar hoe ontmoet ik wat meer mensen?
Ik zou graag ietsjes meer vrienden willen, maar hoe?

Niet dat ik helemaal vriendloos ben, maar ze zijn wel op een of twee handen te tellen denk ik
Oud 15-04-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Vandaag was best leuk, niet heel leuk maar leuk
Maar het valt me op dat ik vandaag opeens best wel weer onzeker was en dan weet ik niet waarom.
Misschien vinden jullie dit wel heel stom, maar hoe ontmoet ik wat meer mensen?
Ik zou graag ietsjes meer vrienden willen, maar hoe?

Niet dat ik helemaal vriendloos ben, maar ze zijn wel op een of twee handen te tellen denk ik
Hmm herkenbaar. Alleen vind ik contact leggen niet moeilijk, maar een vriendschap wordt het nooit echt. Ik leg contact via schoo/studie/sport/andere verenigingen, en zelfs tijdens het uitgaan . Maar hoe je dat vrienden worden kan ik je dus niks over zeggen want dat is mijn probleem ook

succes,
Oud 15-04-2010, 20:04
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ben het zo zat! Alles, opstaan is kut, de dag doorkomen is kut kut kut kut en tief lelijk.
En waar komt dit gevoel vandaan??? GEEN FREAKING HOER IDEE
Probeer en probeer maar positief te zijn maar nee freaking hoe hard ik ook probeer
NEE al die extreme pieken en dalen en metamorfoses van gedragspatronen
tering zeg

Dan krijg je tips, de een na de ander en je doet ze allemaal
keer op keer op keer op keer maar nee nee en nog eens nee
ja eventjes om daarna dubbel zo hard genakt te worden door
een uit-niks-ontstaand shitgevoel deluxe

Wat is het? GEEN IDEE
waar heb ik nu zo de pest aan? Alles!

Niet goed natuurlijk en over een weekje of 2 zie ik toch weer alles anders tot het langzaam weer om de hoek komt kijken en teeeeering het is zo vermoeiend.

Ik ben Bas en ik ben zo fucked up.

*knuff*

En verder is dit vet herkenbaar... Momenteel gaat het goed, maar soms sluipt dat gevoel er bij mij ook in, en ik heb nog niets gevonden wat écht helpt...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 15-04-2010, 21:07
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
dat is toch een nummer van greenday?
Dat zou best kunnen, dat weet ik niet. Het kwam toch echt helemaal uit mezelf.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 15-04-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Hmm herkenbaar. Alleen vind ik contact leggen niet moeilijk, maar een vriendschap wordt het nooit echt. Ik leg contact via schoo/studie/sport/andere verenigingen, en zelfs tijdens het uitgaan . Maar hoe je dat vrienden worden kan ik je dus niks over zeggen want dat is mijn probleem ook

succes,
Je moet jezelf wat openstellen, wat kwetsbaar opstellen, valt mij op, maar niet in zo'n mate dat je afhankelijk overkomt en mensen denken dat je aan ze gaat hangen, want dan rennen ze juist hard weg. Dus je moet wel laten mérken dat je iemands aandacht fijn vindt en die ook actief opzoeken door voor te stellen samen dingen te gaan doen. En zelf aandacht tonen natuurlijk, terugvragen naar dingen waar ze eerder over verteld hebben enzo. Maar het belangrijkste is misschien wel dat zij gewoon ook plek moeten hebben voor nieuwe vrienden. Soms kunnen mensen je nog zo aardig vinden, als ze al een vol sociaal leven hebben, is er geen ruimte/aandacht voor nieuwe mensen.

(Dat laatste valt mij steeds meer op de laatste jaren, ook bij mezelf - met groepje van toneel hadden we echte vriendinnen kunnen worden, misschien ook omdat je bij toneel zoveel van jezelf laat zien, iedereen is kwetsbaar geweest voor elkaar en je hebt dus al een band - maar niemand had tíjd voor al die nieuwe vriendschappen en het groepje is uit elkaar gevallen toen er geen toneel meer gespeeld werd, hoe jammer iedereen dat ook vond. Misschien dat we ondertussen op de leeftijd komen dat relaties wat vaster staan? Maar toch kun je ook op oudere leeftijd wel vrienden op doen, dat zie ik bij mijn ouders bijvoorbeeld ook - mijn vader ontmoet regelmatig nieuwe maatjes via de muziek, mijn moeder via studie, en bijvoorbeeld ook hernieuwd contact met vrienden van (veel) vroeger).
Oud 16-04-2010, 08:36
Verwijderd
Ja maar dat vind ik best moeillijk omdat ik soms echt heb, hmmm wie moet ik vragen?
Oud 16-04-2010, 12:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
OMG, WEEKEND< VAKANTIE! Gisteravond mijn paper ingeleverd, nu ben ik een heerlijk weekend vrij zonder dat ik uberhaupt na hoef te denken over iets doen voor mijn studie. Heerlijk. Gisteravond dus nog met huisgenoot gechillt, vandaag uitgeslapen. Eindelijk tijd om hier weer eens op te ruimen, om te doen wat ik al dagen/weken heb laten liggen. Dit weekend voelt, behalve dan dat ik wel gewoon moet werken, als vakantie!
(En verder gaat het ronduit kut met eten/therapie/am/drugs, maar daar hebben we het even niet over)
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-04-2010, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Je moet jezelf wat openstellen, wat kwetsbaar opstellen, valt mij op, maar niet in zo'n mate dat je afhankelijk overkomt en mensen denken dat je aan ze gaat hangen, want dan rennen ze juist hard weg. Dus je moet wel laten mérken dat je iemands aandacht fijn vindt en die ook actief opzoeken door voor te stellen samen dingen te gaan doen. En zelf aandacht tonen natuurlijk, terugvragen naar dingen waar ze eerder over verteld hebben enzo. Maar het belangrijkste is misschien wel dat zij gewoon ook plek moeten hebben voor nieuwe vrienden. Soms kunnen mensen je nog zo aardig vinden, als ze al een vol sociaal leven hebben, is er geen ruimte/aandacht voor nieuwe mensen.

(Dat laatste valt mij steeds meer op de laatste jaren, ook bij mezelf - met groepje van toneel hadden we echte vriendinnen kunnen worden, misschien ook omdat je bij toneel zoveel van jezelf laat zien, iedereen is kwetsbaar geweest voor elkaar en je hebt dus al een band - maar niemand had tíjd voor al die nieuwe vriendschappen en het groepje is uit elkaar gevallen toen er geen toneel meer gespeeld werd, hoe jammer iedereen dat ook vond. Misschien dat we ondertussen op de leeftijd komen dat relaties wat vaster staan? Maar toch kun je ook op oudere leeftijd wel vrienden op doen, dat zie ik bij mijn ouders bijvoorbeeld ook - mijn vader ontmoet regelmatig nieuwe maatjes via de muziek, mijn moeder via studie, en bijvoorbeeld ook hernieuwd contact met vrienden van (veel) vroeger).
Was dit voor mean bedoelt, of ook deels voor mij?
Ik reageer er maar even op Ja kwetsbaar opstellen gaat soms lastig.
Alhoewel ik wel open ben, alleen de 'wat diepere dingen' op een vrolijke manier breng. Maar dat is voor mij een manier om er mee te hendelen zegmaar. Plus dat ik wel heel veel waarde hecht aan een vriendschap.

Ik denk ook dat op oudere leeftijd relaties vast komen te staan. De meeste hebben een vriendenkring, en inderdaad niet altijd tijd of zin voor een nieuw iemand.

Lastige situatie dus eigenlijk. Ik doe gewoon kennissen op, en heb contact met eigenlijk iedereen. Voor mij is dat nu wel voldoende (eigenlijk ook niet, maar dat wil ik mezelf wel doen geloven)

OT:
Niet echt denderend veel voor school gedaan, maar wel hele kamer opgeruimd en schoongemaakt =) Dat voelt fijn. Iets minder chaos en iets meer structuur mag best.
Morgen hele dag werken, en daar zie ik tegenop. Zo heel leuk werk vind ik het niet,
maar het levert wat geld op. Maandag en woensdag herkansingen, en de rest van de week maar eens aan de bak voor school. Tenzij het lekker weer wordt, dan wordt het een terrasje.
Oud 16-04-2010, 16:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik weet niet waarom ik überhaupt reageer op functies waarin ik sowieso te maken krijg met deadlines, want het lukt me niet eens een sollicitatiebrief binnen een afzienbare tijd te schrijven. En wat ik heb is eigenlijk nog niks. Hij zal en moet vandaag af en weg.

Vanmorgen naar de kapper geweest en nu zit m'n haar eindelijk weer. Als ik er nog tijd voor heb door die stomme brief, gaat m'n vriend vanavond m'n haar kleuren, want veeeel uitgroei. En dan lekker x-factor kijken en weekend houden.
Oud 16-04-2010, 16:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen ochtendje in het ziekenhuis gezeten voor longfunctie, longarts en longverpleegkundige. M'n longfunctie was verbeterd ten opzichte van een jaar terug en omdat ik vrij stabiel ben (wel 'het gaat redelijk'-stabiel en niet 'het gaat goed'-stabiel) mag ik voor verdere controles bij de huisarts terecht. Vind het wel raar, onwezenlijk en stiekem ook wel eng maar ik begrijp het ook wel. Had m'n arts ook niet veel te vragen of te vertellen. Het gaat al een tijdje z'n gangetje, zolang ik geen prikkels tegenkom gaat het vrij goed en verder heb ik een goed medicatieschema waar ik zelf m'n medicatie mee mag regelen en dat werkt heel fijn. Ik ken m'n lichaam beter, weet beter wat ik wel en niet moet doen en hoe ik daarmee om moet gaan. Ik mag altijd terug komen bij de longarts of longverpleegkundige als ik het niet vertrouw of als het minder gaat en dat vind ik wel fijn. Sporten blijft nog steeds lastig, mag naast wandelen en fietsen ook wel proberen om rustig aan baantjes te zwemmen dus misschien ga ik dat wel eens proberen Wel bruikbare tips gekregen.

Verder lekker dagje vrij, vanmiddag nog een uurtje geslapen omdat het de hele week al druk is geweest op het werk, het gisteravond laat was door de verjaardag van m'n schoonvader en ik vanmorgen weer vroeg in het ziekenhuis moest zijn. Verder naar de kapper geweest (en ik moet nog ff wennen aan m'n haar maar het is wel beter dan het was). Vanavond lekker relaxen en in het weekend een verjaardag van een vriend aan de andere kant van het land met barbecue en blijven slapen met de hele groep, wel tof maar ook wel weer heel vermoeiend dus m'n zondag breng ik slapend door denk ik
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-04-2010, 16:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het werken was gezellig.
ondanks me angsten.
maar ik zat gelukkig bij een leuke stagiare.
en nou ben ik moe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-04-2010, 16:53
Redhair
Redhair is offline
En dat was week twee.

Briljant. Stoppen met laxeermiddelen is echt zwaar. Ik stop niet helemaal, want heb mijn hele leven al darmproblemen en moet sowieso iets hebben wat laxeert. Maar krijg nu van die vezelzakjes van de kliniekarts, daarbij mag ik nog een paar pillen nemen. Die zakjes geven me alleen een borrelende buik, de pillen zijn veel te weinig om nog iets te doen, vergeleken bij de hoeveelheid die ik eerder dagelijks naar binnen werkte. Dus heb deze week nog maar een keer een klein beetje kunnen poepen. Ondertussen eet ik wel bijna de hele structuur van de kliniek, alleen de warme maaltijd eet ik maar half, want een hele kan ik echt nog niet aan. Gevolg: een hele opgezette buik, zo pijnlijk dat ik nauwelijks kan zitten. Auauau, ik jank soms van de pijn. Wil zo graag meer pillen slikken, maar weet dat ik hier doorheen moet. De kliniekarts zegt dat dit nog wel weken kan aanhouden. Verstopping, pijn. Ander gevolg: maandag was ik na het weekend 0.4 kilo aangekomen. Vond ik best gek, want vorig weekend had ik vooral gezopen, nauwelijks gegeten en wel veel gelaxeerd. Woensdag weer weegdag, was ik in twee dagen 0.8 kilo aangekomen. Ik al helemaal in paniek, dat ging te snel, hoe moest ik hier mee omgaan? Vandaag weer weegdag, en achja, 1.1 kilo erbij. In een week ruim 2 kilo aangekomen. En ik weet dat het geen vet is, maar dat het door het stoppen met laxeren komt, dat het vooral vocht en dergelijke is, maar dit gaat te snel, veel en veel te snel. En mama zou zondag terug zijn uit Spanje maar door die kloteuitbarsting komt ze pas maandag terug en zie ik haar dit weekend weer niet en ik wil godverdomme als een klein kind bij haar janken, heel hard janken. Want dit gaat te snel en dit is te eng.

Vanavond vergeet ik de structuur even. Ik moet nog 3 boterhammen, 1 roggebrood, 1 koekje en 2 stuks fruit eten en een beker melk drinken, maar daar heb ik schijt aan. Ik eet twee boterhammen en drink een kleine fles port leeg. Morgen en zondag ga ik me wel weer aan de structuur houden en niet drinken, maar vanavond wil ik even lam zijn en mama niet missen en mijn buik vergeten en mijn gewicht vergeten en niet meer zo benauwd zijn in dit lijf, want ik stik hierin. Ik walg van dat getal vanmorgen op de weegschaal.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 16-04-2010, 18:16
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nijn*: let je een beetje op jezelf?

Redhair: ik wil je even een hart onder je riem steken. Ik kan me niet voorstellen hoe zwaar de behandeling voor je is, ik vind het goed van je dat je in behandeling bent gegaan en voor jezelf aan het knokken bent. Ik ken je verder niet persoonlijk maar wel uit je berichtjes, en ik weet zeker dat je er wel komt (})


Echt, wtf. Mijn zusje is mijn ouders tegen me aan het opstoken ofzo. Dit is al de tweede keer deze week dat ik zit te janken om hoe zij, maar vooral mijn ouders tegen me te keer gaan. En dan mij schijnheilig noemen, terwijl ze een uur later blij in mijn kamer staat te vertellen dat ze haar herkansing heeft gehaald (en dus haar propedeuse, als ze het niet had gehaald moest ze stoppen met de studie).
De enige reden dat ik nu nog thuis bij mijn ouders zit en niet in de trein naar mijn kamer, is dat ik weet dat als ik ga ik voorlopig niet meer terug ga. Maar ze hoeven me nog maar een keer zover te hebben dat ik mijn spullen wil pakken en dan me ook nog gaan uitdagen ('dan rot je toch lekker op'), want ik ga en kom voorlopig niet meer terug. Dan hebben jullie met mij toch ook lekker geen contact, want in contacten verbreken zijn jullie wel goed he?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 16-04-2010, 18:48
Verwijderd
@nijn rustig aan meid
@Redhair knap dat het al wat beter gaat. Hopelijk ga je beseffen dat er meer is dan dat getal. Heel veel succes nog en doe voorzichtig dit weekend.
@heksjuh weten je ouders hoe je erover denkt. Shit situatie Dat! Kun je niet bv een keer in de week of twee weken thuis komen? zodat er wat minder confrontatie is.


ot
Ik heb zin om te krabben want ik haat mezelf. Om me lam te drinken en stoned te zijn

Laatst gewijzigd op 16-04-2010 om 19:25.
Oud 16-04-2010, 19:10
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou m'n brief is af, net via e-mail verstuurd.
Volgens m'n vriend was ik al 2 dagen veel te moeilijk aan het doen, maar ik word ook gek van al die tips op internet, dat je brief origineel moet zijn etc. Nu heb ik gewoon een brief, heel saai en niet origineel, maar m'n vriend vond hem wel kunnen. En ik heb ook nog 2 aanbevelingsbrieven, misschien helpen die nog een beetje. Nu is het gewoon afwachten.

Straks m'n broertje van de trein halen want die komt bij ons slapen omdat hij het reizen zat is. (Gister van Edinburg naar Londen, vandaag van Londen naar Brussel en dan eigenlijk nog naar Utrecht, maar dat stuk gaan we morgen doen, dan kan hij meerijden met ons als we naar mijn ouders gaan). Dus straks nog of naar het station in Antwerpen of Roosendaal.
Oud 16-04-2010, 19:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@nijn rustig aan meid
@darfairy knap dat het al wat beter gaat. Hopelijk ga je beseffen dat er meer is dan dat getal. Heel veel succes nog en doe voorzichtig dit weekend.
@heksjuh weten je ouders hoe je erover denkt. Shit situatie Dat! Kun je niet bv een keer in de week of twee weken thuis komen? zodat er wat minder confrontatie is.

ot
Ik heb zin om te krabben want ik haat mezelf. Om me lam te drinken en stoned te zijn
is je post toevallig voor redhair bedoeld?.
in plaats van voor mij ?.

ot.
brr het is ijskoud.
en ik voel me onrustig en angsig voor de verandering.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-04-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
is je post toevallig voor redhair bedoeld?.
in plaats van voor mij ?.

ot.
brr het is ijskoud.
en ik voel me onrustig en angsig voor de verandering.
sorry heb het al veranderd ik zat met jouw 'naam' in mijn hoofd
Oud 16-04-2010, 19:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
sorry heb het al veranderd ik zat met jouw 'naam' in mijn hoofd
maakt niet uit kan gebeuren.

ot.
dadelijk maar even wat muziek luisteren als afleiding.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-04-2010, 22:47
Sienna M
Sienna M is offline
Ik word gek thuis.
Mama is bijna nooit meer thuis .. dan zegt ze dat ze gaat werken, maar gaat ze gewoon naar die Marc. lekker is dat. Ik voel me echt in de steek gelaten hier..
En dan zit ik lekker opgescheept met mijn vader. Ik heb het nooit goed met hem kunnen vinden. Maar hij doet nu zo zijn best en dat vind ik zo sneu .. Maar hij heeft in de afgelopen 17 jaar amper naar me omgekeken. Nooit vroeg hij hoe het met me ging, nooit hoe het op school ging, nooit ging hij iets leuks met me doen, nooit eens een complimentje, nooit. Het enige dat hij deed was op de bank liggen en sacherijnig zijn. Als ik dan eens over iets, bijvoorbeeld school, begon, reageerde hij ongeinteresseerd. En nu? Nu stuurt hij me ineens allemaal smsjes met 'ik houd van je', vraagt hij hoe het met me gaat, hoe het op school gaat, wanneer ik therapie heb en wil hij met me op vakantie naar Praag ..
Maar waarom heb je eerst nooit interesse in me getoond en nu ineens wel? Ik weet dat je bang bent om ons na de scheiding kwijt te raken .. En ik vind het heel sneu voor je, maar ik weet ook niet hoe ik er nu op moet reageren..
Om eerlijk te zijn heb ik helemaal geen zin om je na de scheiding nog op te gaan zoeken ..
En mama, ik mis je zo erg, wanneer kom je weer een keertje thuis Ik weet dat je het moeilijk hebt op dit moment, maar wij zijn er toch ook nog? Ik vind het heel erg vervelend dat je je zo depressief gedraagt en tegen iedereen klaagt dat je het zo moeilijk hebt. Het is voor ons allemaal moeilijk..
En jullie blijven maar tegen me zeggen dat ik ondanks alles mijn examens op school moet halen, maar op dit moment staat mijn hoofd echt niet naar examens
__________________
You inspire me to stay strong and never give up .
Have you ever looked fear in the face, and said I just don't care
Oud 17-04-2010, 16:47
Verwijderd
pff gewerkt, en dood moe. Zo lekker douchen, en vanmiddag even een uurtje naar de verjaardag. Dan slapen, en morgen móet ik echt echt leren voor de herkansingen.
Oud 17-04-2010, 19:15
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag even naar de jumbo geweest.
en daarna even bij de zeeman nieuwe sokken gehaald.
en toen even maar de kruidvat geweest.
vanavond even met het konijn geknuffeld en met de hond gezeten.
daarna me haren gewassen.
en ik hoop dat me vader nog een hele tijd weg blijft vanavond,
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-04-2010, 19:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm me vader is al thuis.
en de stemming in huis slaat weer om.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-04-2010, 20:29
Verwijderd
Ik zit vandaag niet goed in mijn vel .
Ik heb heel veel last van rottige en vervelende negatieve gedachte`s en ik kom er maar niet van af.
Vanmorgen had een begeleiding bij mij in huis, bij mij een hele gevoelig snaar geraakt en ben nu erg verdrietig, teleurgesteld en kwaad op die begeleiding .
Ze kwam rond 10.00uur bij mij op mijn kamer om te vragen of ik uit bed kwam.
Ik zei daarop dat ik graag nog wou blijven liggen, het is toch weekend en hoef niks belangrijks te doen.
Waarop die begeleiding antwoorde, nou, jij ligt al iedere ochten in je bed en je komt er iedere dag moeilijk uit, ook zei ze, jou moeder vind het ook niet fijn en goed dat je zolang in je bed blijft liggen.
Nou toen had ze mij toch wel even geraakt .
Ik had afgelopen dinsdag een gesprek met iemand van het GGZ en die zei dat mijn leven van mij is en dat het om mij draait.
Iedereen in mijn omgeving moet proberen te accepteren dat het moeilijk uit bed komen bij mij hoort en past.
Dat is een stukje psychisch wat bij mij hoort.
Dat ik moeilijk uit bed kan komen komt doordat ik s`nachts heel erg slecht en onrustig slaap en ook word ik regelmatig s`nachts wakker.
Ik vind het s`morgens erg moeilijk om mijn gedachte`s om te zetten in het positieve en wil ik het liefste rust, in bed blijven liggen, niemand zien en slapen.
Ik vind het erg moeilijk om uit die negatieve spiraal te komen.
De leiding probeert mij wel zoveel mogelijk te stimuleren, maar echt over mijn gedachte`s praten kan ik niet.
De leiding hier begrijpt mij of mijn gedachte`s 9 van de 10 keer niet, wat mij dan weer erg machteloos en verdrietig maakt .
Ik vind het op dit moment ook allemaal erg moeilijk en heb weer heel erg de gedachte`s liever dood te willen dan nog te moeten blijven leven .
Ik wordt echt waar gek van mijn gedachte`s en ik kom er maar niet van af.
Toen ik was opgenomen in het GGZ zei mijn psychiater dat deze gedachte`s bij mij horen, net als het moeilijk uit bed komen.
Mensen moeten mij maar accepteren zoals ik ben.
Doen ze dat niet, dan hebben zij PECH.

Verder geef ik een knuffel aan *NIJN* en ook aan *Darkfairy*
Oud 17-04-2010, 22:13
Verwijderd
Barstende hoofdpijn de rose heeft niet geholpen
Oud 17-04-2010, 22:56
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
En toen zaten we weer in spanning wanneer de pups nou geboren gaan worden..... aarrrrrghh.. schiet nou op kleintjes
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-04-2010, 18:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een heerlijk weekend zeg Gisteren naar Apeldoorn gegaan met de groep voor de verjaardag van een goede vriend, daar gebarbecued, buiten gezeten bij de vuurkorf, spelletjes gedaan op de wii en blijven slapen. Vanmorgen weer rustig aan terug naar huis en heel de dag lekker in de zon in de tuin gezeten met een tijdschriftje, ideaal, voelt echt als vakantie <3 Echt heerlijk, was ik zo aan toe. Even lekker bijkomen, rustig aan maar toch iets helemaal anders zodat m'n hoofd nu weer ff leeg is en ik er morgen wel weer tegenaan kan op het werk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2010, 18:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag werd ik om 15:00 wakker.
erg laat en werd dus ook in paniek wakker.
vandaag verder niet veel gedaan.
even de hond uitgelaten.
en daarna met me moeder in de friettent gegeten.
daarna was me halfbroer na een jaar weer op bezoek.
maar die reed gelijk met me vader weg.
als het goed is zie ik hem straks nog.
en als ik hem straks niet zie is het ook niet erg.
net nog even me brood voor morgen gemaakt.
en me kleren voor morgen klaargelegd.
ik ben nou nog net zo moe als dat ik vanmiddag op stond.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-04-2010, 19:14
Verwijderd
Ik heb vandaag niet veel gedaan. Wel lekker in de tuin gelegen, en al verkleurd. Maar baal toch dat ik niet zo veel gedaan heb hoop dat mijn herkansing morgen goed komt. Nu het weer wat beter is gaat het wel.
Toch diep van binnen zwaar klote, maar ik heb er geen tijd om er bij stil te staan, want ben gewoon druk de lkomende 2 maand.
Ik heb 5 dagen geen medicatie 's avonds ingenomen. Met als gevolg dat ik echt lang wakker lag. Ik was toen minder stabiel. 2 juni als ik écht mag stoppen wordt nog een hel, damm
Oud 18-04-2010, 20:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me hoofd zit weer vol.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-04-2010, 21:55
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Wat ben ik blij dat het weer mooi(er) weer is.
Wat vind ik mijn zusje toch lief.
Ik mis hem maar ben nu even blij met alles hier.
En straks komt mijn vriendin uit Duitsland weer langs!

__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-04-2010, 23:38
Verwijderd
ohhhh ik ben zo verliefd .. <3
Oud 19-04-2010, 08:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Heerlijk weekend gehad. Zaterdag wel een groot deel in de auto gezeten, eerst naar Utrecht om mijn broertje af te zetten en vandaar door naar m'n ouders, hebben we gigantisch om gereden om een file te omzeilen die achteraf wel meeviel. Maar ja, het was mooi weer en we hebben een mooie route (door Flevoland) gereden. 's Avonds naar het theater geweest, naar de uitvoering van m'n vader, die heel leuk was. Gister de hele dag in de tuin gezeten, lekker gezond en ik ben ook wel wat verbrand en veel gekletst met moeder en zusje. En ik heb ook nog m'n cadeautjes gekregen i.v.m. m'n verjaardag vorige week en ik ben er blij mee, veel van m'n lijstje en nog wat kleine dingetjes. M'n zusje was vrijdag jarig en zij was ook blij met haar cadeautjes, gelukkig maar, want ik ben er 2 uur in de stad naar op zoek geweest.

Nu even vacatures zoeken en brieven schrijven.
Oud 19-04-2010, 18:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de bezigheids therapie op het terrein was weer goede afleiding.
daarna nog even naar de apotheek de kruidvat en de DA geweest.
net zat ik even boven toen me moeder bij me tante was.
toen kwam me vader thuis.
en toen me moeder thuis kwam riep me vader heel lullig naar boven.
'je moeder is thuis nou kan je naar beneden komen'.
en sinds toen ben ik helemaal geirriteert.
heb er ook weer gedachtes door.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-04-2010, 19:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, lekker weekend gehad! Heerlijk gechillt. Werken ging goed, het was gezellig en ik voel me enorm gesteund door mijn collega's. Verder veel gelezen en geslapen, ik had het ook echt nodig om even tot rust te komen. Gisteren feestje van mijn oppaskindje gehad en ook dat was heel leuk, voel me zo op m'n gemak daar!
Vanochtend tandarts, mijn verstandskiezen moeten binnenkort getrokken worden Ik kan daar nu al buikpijn van krijgen terwijl ik pas 1 juli een afspraak heb.. Brrr! Verder vandaag m'n tentamencijfer van vorige week teruggekregen; omdat het zo slecht was gemaakt en de kwaliteit van het tentamen bagger was is de normering bijgewerkt en nu heb ik een 7.4 gehaald! Daar ben ik echt superblij mee! Ook boeken voor criminologie omgeruild, ben benieuwd hoe het morgen is. Toevallig een student uit utrecht die weet waar ADD 002 zit?
Verder supergaar gedroomd vannacht, over mijn therapeute. Therapie zelf was wel oke maar ik merk dat ik tegen die onderbreking zit aan te hikken. Verdorie, ik baal ervan dat ik er zo slecht zonder kan soms. Voel me wel een stuk relaxter dan afgelopen week. Heb dit weekend ook weer auto gereden, wat hartstikke goed ging, maar waar ik heel bang voor was geworden omdat ik al sinds november niet meer had gereden ... Maar nergens voor nodig dus. Voel me wel weer positiever maar erg labiel, het gevoel dat het elk moment weer kan omslaan.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-04-2010, 19:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ok en toen is het net heel erg mis gegaan met am.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 19-04-2010 om 20:33.
Oud 19-04-2010, 19:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en ik voel me met de minuut angstiger worden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-04-2010, 20:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi allemaal.
en het enige waar ik nou mee in me hoofd zit is am.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-04-2010, 11:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ben bezig met de volgende sollicitatiebrief, dit keer op een traineeship.

Verder ben ik in twijfel.
Oud 20-04-2010, 12:51
Verwijderd
Klote kan gewoon niet leven met het verleden
Oud 20-04-2010, 13:06
Vamp.
Avatar van Vamp.
Vamp. is offline
Oooh, zoo zenuwachtig voor 16.00
Dan heb ik een intakegesprek op mijn nieuwe school!
En ik moet dan mijn motivatie presenteren voor een groep en ik heb
al zo'n hekel aan spreekbeurten !
Oud 20-04-2010, 13:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik snap dat niet hè, aan de ene kant heb ik het helemaal niet druk, aan de andere kant is er toch de hele tijd wel iets. Het zijn denk ik vooral van die kleine, losse, eenmalige activiteiten, dan weer dit, dan weer dat, er zit gewoon niet echt een systeem of een regelmaat in, er is altijd weer wat anders. Gelukkig zitten er ook wel leuke dingen bij
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-04-2010, 14:44
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Nijn: Volgens mij is er maar een gebouw van de UU aan ADD. Het is ook echt letterlijk achter de Dom, als je van Janskerkhof komt en het Domplein oversteekt, dan is het zo links. Maar ik zie nu dat je 't gisteren vroeg, heb je het kunnen vinden?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.