Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: (voor de meiden) Wat vinden jullie van een voet fetisj?
Schattig. 3 30.00%
Raar. 5 50.00%
Opwindend. 2 20.00%
Spannend. 0 0%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2015, 23:58
forumlover
forumlover is offline
Hey ik en een meisje van 17 jaar en mijn vriend heeft me verteld dat hij een voet fetisj heeft. Ik heb opgezocht wat het is en het blijkt dat veel mannen het hebben dus ik vind het niet zo raar maar wat moet ik nu doen om hem te plezieren? Ik had al wel een idee omdat ik rekening met hem wil houden misschien kunnen andere voet fetesjisten of forumers hun mening even geven

Nou hier mijn idee:

Ik dacht er dus aan om mn nagels felrood te lakken en mn voeten heeel zacht te maken en enkelsokjes aan te doen. Daarna was ik van plan om te gaan sporten anderhalf uur lang ofzo zodat mn voetjes een beetje zweten (na wat ik heb gelezen vind hij zweetvoeten vast heel fijn) Daarna was ik van plan om naar zijn huis te gaan en hem mee te nemen naar zijn kamer en op zn bed te gaan zitten en mn schoenen uit doen. Daarna leg ik mijn bezwete voeten op zijn schoot en begin ik een beetje te vriemelin met mijn voetjes in zn kruis waarna ik hem vraag of hij even aan mn voeten wilt ruiken. Daarna trek ik mijn sokken uit en laat ik hem ruiken, likken wat hij maar wilt.

Lijkt jullie dit een goed begin voor hem om hem te verwennen en om rekening te houden met zijn fetisj?

xxx- samantha
Met citaat reageren
Oud 18-05-2015, 07:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou toch eens bij hem doorvragen wat hij leuk vindt, i.p.v. alleen afgaan op wat je online leest. De een zal inderdaad een zwak hebben voor enkelsokjes, terwijl iemand anders juist voorkeur heeft voor mooie hoge hakken. Met zweet voeten en nagellak hetzelfde verhaal. Ga nog eens met hem in gesprek en vraag door over wat hij er leuk aan vindt.

Super lief dat je dit voor hem wil doen, maar zorg dat je dan ook iets doet waar jullie je fijn bij voelen. Pas je aan aan zijn voorkeur of doe wat jij leuk vindt, dat is belangrijker dan wat het internet zegt dat in het algemeen gewaardeerd wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit (Vraag voor meisjes) Wat zou jij doen als meisje?
forumlover
2 18-05-2015 22:43
Seksualiteit laarsjes
dietn
26 04-01-2013 14:33
Seksualiteit voet fetisj
meisjeJ
4 20-06-2011 18:05
Seksualiteit Zijn er hier mensen met een fetisj?
Dreamwave
92 17-09-2003 19:53
Seksualiteit Voeten
Negrotiator
23 17-01-2003 23:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40.