Oud 28-10-2017, 16:44
HappyTraveler
HappyTraveler is offline
Hoi iedereen!

Ik wil graag nadat ik mijn Havo diploma heb gehaald een High School Year doen in Amerika of Canada. Alleen is het zo ontzettend duur. Mijn ouders gunnen me het heel erg, maar we hebben nu niet een geldboom in de tuin staan. En 10.000 euro hoest je ook niet zomaar even op. Toch wil ik het heel graag doen, vooral voor de ervaring en voor het leren van de taal (na dat jaar wil ik een Engelstalige opleiding gaan volgen op het HBO). Wat zijn jullie tips hoe ik het geld wel zou kunnen betalen/ hoe ik aan het geld zou kunnen komen.

voor de mensen die het zich afvragen: Ja ik heb een bijbaantje, maar daarmee kan ik maar weinig werken.

Groetjes HappyTraveler

PS: Denken jullie dat mijn ouders het eventueel wel zouden doen als je het in termijnen kan betalen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2017, 17:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe lang heb je nog om te sparen? En ja het een mogelijkheid om meer te werken of ergens anders te werken. Heb je al gekeken of het mogelijk is een studiebeurs aan te vragen?

Als je puur gaat om Engels te leren zijn er ook andere voordeligere opties om een tijd in het buitenland te zijn, daar hoef je geen High School Year voor te doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-10-2017, 18:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Volgens mij zijn er wel beurzen voor zo'n jaar. Wilweg.nl heeft geloof ik een hoop info over naar school gaan in het buitenland. Een klasgenootje van me is ik dacht via de lokale rotary een jaar op uitwisseling geweest. Zo hadden wij eerst een jaar een Canadees in de klas en daarna is hij een schooljaar bij die Canadees geweest.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-10-2017, 19:43
HappyTraveler
HappyTraveler is offline
Citaat:
Hoe lang heb je nog om te sparen? En ja het een mogelijkheid om meer te werken of ergens anders te werken. Heb je al gekeken of het mogelijk is een studiebeurs aan te vragen?

Als je puur gaat om Engels te leren zijn er ook andere voordeligere opties om een tijd in het buitenland te zijn, daar hoef je geen High School Year voor te doen.
Het gaat me ook om de ervaring, maar wel veel om de taal.

Een studiebeurs kan ik niet aanvragen omdat het geen studie bedraagt maar een schooljaar op een middelbare school
Met citaat reageren
Oud 28-10-2017, 22:31
HappyTraveler
HappyTraveler is offline
Citaat:
Hoe lang heb je nog om te sparen? En ja het een mogelijkheid om meer te werken of ergens anders te werken. Heb je al gekeken of het mogelijk is een studiebeurs aan te vragen?

Als je puur gaat om Engels te leren zijn er ook andere voordeligere opties om een tijd in het buitenland te zijn, daar hoef je geen High School Year voor te doen.
Ik heb nog een half jaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.