Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2006, 16:25
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline

Andere screenshots

The Godfather The Game (PS2, XBOX, PC)

Welkom in de Corleone-familie. Na een reeks kleine klussen en kruimeldiefstallen ben je opgenomen in Amerika's meest beroemde criminele organisatie. Nu moet je opdrachten uitvoeren, respect verdienen, in aanzien stijgen en langzamerhand New York City overnemen. Speel je kaarten slim en misschien heb jij dan straks de touwtjes in handen als de nieuwe, almachtige Don.
Het boek van Mario Puzo en de klassieke film van Paramount Pictures zijn de inspiratiebronnen van het spel. Sluit je aan bij de familie Corleone en verdien respect met loyaliteit en ontzag, om uiteindelijk de status van Don te bereiken in het levendige New York van de jaren 1945-1955. De The Godfather videogame laat je een van de grootste meesterwerken uit de geschiedenis beleven. Plaats jezelf in de game en bewandel de gevaarlijke weg omhoog van nietige buitenstaander tot geroemde en gevreesde Don.

The Godfather is een non-lineair actieavontuur, waarin je de problemen van de familie op talloze manieren kunt oplossen: met bruut geweld, een diplomatieke benadering of een slimme combinatie hiervan. Van afrekeningen tot bankovervallen en van drive-by's tot afpersing: je maakt het allemaal mee in de wereld van The Godfather, waar intimidatie en onderhandeling de weg naar de top plaveien. Wees loyaal en zaai angst tijdens je omgang met de personages en dwing zo respect af. Net als in het oorspronkelijke verhaal van The Godfather hebben je beslissingen verstrekkende gevolgen.

In de film The Godfather speelden de beste Hollywood-acteurs. Een aantal van hen werkt mee aan de game. Alle gelijkenissen van de filmpersonages zitten in de game, en een aantal van de originele acteurs verleent hun stem, waaronder wijlen Marlon Brando als Don Vito Corleone, James Caan als Sonny Corleone en Robert Duvall als consigliore Tom Hagen.

The Godfather(tm) The Game System Requirements:

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows XP or 2000
CPU: 1.4 GHz or faster Intel Pentium 4 or AMD Athlon processor
RAM: 256 MB or more
DVD Drive: Requires a 2x or faster DVD drive
Hard Drive: At least 5 GB of free space
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
Video: DirectX 9.0c compatible video card (see below*)
----------------------------

Supergaafvetstoer1337!!!spel die je moet hebben, of slechts een GTA rip-off?

Laatst gewijzigd op 19-03-2006 om 16:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2006, 16:31
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Meer een Mafia rip-off dan een GTA rip-off, maar als het beter is dan is het alleen maar gaaf toch
Mooi spotje ook!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 16:39
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 19-03-2006 @ 17:31 :
Meer een Mafia rip-off dan een GTA rip-off, maar als het beter is dan is het alleen maar gaaf toch
Mooi spotje ook!
Ja he, maar ik ben bang dat dat een deel van een filmpje is, en het gedeelte waarin je speelt veel minder gedetailleerd zal zijn.

Mij lijkt het ook een leuk spel, en heb hem al voor 3% binnen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 17:06
Verwijderd
Kheb hem al gedownload, kga wel ff checken als ik tijd heb.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 22:21
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
EA die van een bekende film een spel maakt --> mooie graphics, maar verder kan het nooit veel zijn.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 22:50
Verwijderd
Afwisselende screenshots .

Booskijkende Italiaan, booskijkende Italianen, slaande Italiaan, schietende Italiaan, slaande Italiaan en schietende Italiaan. Ziet er uit als een vernieuwd, innovatief, interessant en verrassend spel!

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 23:00
Verwijderd
Eerste paar reacties die ik heb gehoord zijn niet echt positief. Het schijnt helemaal vol met bugs te zitten en de verbanden met de film zijn maar minimaal aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 01:38
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 19-03-2006 @ 23:50 :
Afwisselende screenshots .

Booskijkende Italiaan, booskijkende Italianen, slaande Italiaan, schietende Italiaan, slaande Italiaan en schietende Italiaan. Ziet er uit als een vernieuwd, innovatief, interessant en verrassend spel!

LUH-3417
Slaande Italiaan A en slaande Italiaan B staan nog in precies dezelfde houding ook. Ze weten daar wel wat variatie is!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:21
Mindfields
Mindfields is offline
Heb de films niet gezien en ben niet van plan om het spel te kopen, maar jongens, houd in je achterhoofd: dit spel is gemaakt door EA.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, het is EA dus verwacht style over substance. En die style is eigenlijk ook helemaal niet bijzonder.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 19-03-2006 @ 23:21 :
EA die van een bekende film een spel maakt --> mooie graphics, maar verder kan het nooit veel zijn.
Heb ik al ondervonden. Slechte controls, gedateerde graphics (het oog wil iets maar dit is echt achterhaald), geen feeling in de auto's, bugs als niet kunnen uitstappen uit de auto, etc.
Ik heb me er een aantal uur aan zitten irriteren terwijl het normaal een leuk aardig/middelmatig spel is en wat foutjes bevat ik echt wel stug doorspeel meer ik heb het al verwijderd zonder het uitgespeeld te hebben. Gelukkig heb ik een "test" versie gebruikt anders zou het zonde van mijn geld zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 15:23
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 19-03-2006 @ 23:21 :
EA die van een bekende film een spel maakt --> mooie graphics, maar verder kan het nooit veel zijn.
^^^

Ik moet mijn woorden terug nemen: de graphics zijn ook niks
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 21-03-2006, 20:26
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
Wes schreef op 20-03-2006 @ 19:30 :
Heb ik al ondervonden. Slechte controls, gedateerde graphics (het oog wil iets maar dit is echt achterhaald), geen feeling in de auto's, bugs als niet kunnen uitstappen uit de auto, etc.
Ik heb me er een aantal uur aan zitten irriteren terwijl het normaal een leuk aardig/middelmatig spel is en wat foutjes bevat ik echt wel stug doorspeel meer ik heb het al verwijderd zonder het uitgespeeld te hebben. Gelukkig heb ik een "test" versie gebruikt anders zou het zonde van mijn geld zijn geweest.
oke, hier word ik niet echt blij van.....
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 08:48
Verwijderd
ik dacht dat die er allang was, heb al een half jaar een trailer als t niet langer is.
dessalniettemin lijkt ie me niet echt vet ofzo en ziet ie er een beetje kuttig uit
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 16:30
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Niet zo negatief over EA, met FIFA hebben ze bewezen ook goede spellen te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 08:28
Caradhas
Avatar van Caradhas
Caradhas is offline
Het is een lauw spel, je kan je helemaal omhoog werken in de Corleone familie.
Je kan andere gangsters dood knallen met je pistool (of je thompson als je die koopt ) of gwoon aftuigen met je blote handen.

Cool spel
__________________
it's like vegemite, you hate it, or you love it
Met citaat reageren
Oud 23-03-2006, 09:01
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Kan alle kanten op met die game, al denk ik zelf dat ie het net niet word


Maar toch niet mijn soort game, ik maak me liever om andere dingen druk(de nieuwe mario ds bijvoorbeeld )
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 08:45
Verwijderd
Alleen de besturing zuigt echt! en de controle over de auto's is waardeloos. Verder vind ik het wel aardig spel dat ik met plezier speel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2006, 17:50
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
autos besturen gaat wel lekker vind ik

verder, echt vette game
jammer dat je, als je toch bezig bent met missies uit de film, niet die missie mag doen bij Wultz, met dat paardenhoofd
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 21:02
Verwijderd
Auto besturing is bagger. Zitten een hoop missies uit de film tussen, waaronder een paar echt coole.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 10:10
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
superduck schreef op 26-03-2006 @ 22:02 :
Auto besturing is bagger. Zitten een hoop missies uit de film tussen, waaronder een paar echt coole.
Spoiler
heeft tom hagen daar neergelegd
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 14:36
Lispeltuut
Lispeltuut is offline
Help!! Hoe stap ik uit die F%$&ING auto!!!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 14:39
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Lispeltuut schreef op 27-03-2006 @ 15:36 :
Help!! Hoe stap ik uit die F%$&ING auto!!!
verkeerde crack gedownload
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 16:26
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 22-03-2006 @ 17:30 :
Niet zo negatief over EA, met FIFA hebben ze bewezen ook goede spellen te maken.
Hahaha
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 26-03-2006 @ 18:50 :
autos besturen gaat wel lekker vind ik

verder, echt vette game
jammer dat je, als je toch bezig bent met missies uit de film, niet die missie mag doen bij Wultz, met dat paardenhoofd
Die heb ik al gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2006, 23:18
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 27-03-2006 @ 11:10 :
heeft tom hagen daar neergelegd
Dat dacht jij

edit: Missies uit de films komen niet in chronologische volgorde....of ik haal de tijdlijn door elkaar. Je kan dus alles nog verwachten
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 19:09
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
In de Metro stond dat dit de duurste game ooit was, althans volgens "de geruchten". Toch jammer dat velen niet verder kijken dan het EA-logo'tje kijken.

En gvd@#$ wat duurt het downloaden van dat kreng lang.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 19:21
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat geld is vast niet gestoken in de productie van de game. Francis Ford Coppola en co. laten hun paradepaardjes natuurlijk niet zomaar gebruiken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 08:23
bam
Avatar van bam
bam is offline
Citaat:
Reverend schreef op 20-03-2006 @ 00:00 :
Eerste paar reacties die ik heb gehoord zijn niet echt positief. Het schijnt helemaal vol met bugs te zitten en de verbanden met de film zijn maar minimaal aanwezig.
__________________
Ik ben nieuw
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 12:09
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Geweldige game
alleen had ea games wel wat meer aandacht mogen besteden aan de auto's, ik bedoel in 1955 rij je nog steeds in de zelfde auto's als in 1946....
Dat was bij Mafia heel gaaf, de auto's gingen met de tijd mee
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 23:00
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
Misschien ben ik dom, maar ff een vraagje; Als je op het begin in een van de eerste missies die twee college boys moet slaan, dan wil die ene met dat rode truitje niet dood. Ik heb hem al dertig keer met zijn kop tegen de muur geramd enzo, maar er gaat niks van zijn health af!
__________________
You silly cunt!!!! Doe de stofzuiger
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:16
jeffry
Avatar van jeffry
jeffry is offline
Citaat:
Chill schreef op 03-04-2006 @ 00:00 :
Misschien ben ik dom, maar ff een vraagje; Als je op het begin in een van de eerste missies die twee college boys moet slaan, dan wil die ene met dat rode truitje niet dood. Ik heb hem al dertig keer met zijn kop tegen de muur geramd enzo, maar er gaat niks van zijn health af!
je moet m een paar keer tegen een muur aanrammen ofzo, dan gaat ie wel wat af, en dan kan je m gewoon neerslaan. als ie dat bij jou niet doet snap ik t ook niet...

Verder is het een erg makkelijk spel, er zit geen uitdaging in, alles is vrij standaard en dus vrij makkelijk te doen.
__________________
Het leven is te kort om te discussiëren, dus heb ik altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:43
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
Chill schreef op 03-04-2006 @ 00:00 :
Misschien ben ik dom, maar ff een vraagje; Als je op het begin in een van de eerste missies die twee college boys moet slaan, dan wil die ene met dat rode truitje niet dood. Ik heb hem al dertig keer met zijn kop tegen de muur geramd enzo, maar er gaat niks van zijn health af!
Als je aan komt lopen staan er 2 van die studentjes, die ene met die blauwe trui en 1 met een rode, die met die blauwe kan je zonder probleem mollen. dan ga je naar het kerkhof, waar die gozer met dat rode shirt staat. Doe gewoon alles wat er op het beeld verschijnt aan tekst en tips dan lukt het vanzelf wel. Er staat mij iets van bij dat je hem vast moet pakken en dan naast (dus er niet voor) een grafkist of graftombe of whatever gaan staan en hem er met de Linker Analog stick tegen aan smijten.
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:37
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
is er hier al iemand don of NYC?
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 20:24
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Whooho, heb eindelijk het spel, en ik vind het onwijs leuk. Er zijn veel overeenkomsten met de film, en 1 van die overeenkomsten is de geweldige sfeer. je kan het poppetje dat jij bediend tot in de kleinste details aanpaasen aan jouw wensen, waardoor ik nu een poppetje heb dat op mij lijkt. (alleen ken ik wel wat meer moves)

Verder natuurlijk ook toffe muziek, zoals we die kennen uit de film. En de autobesturing, waar veel kritiek op is geweest, viel mij eigenlijk wel mee.
Al met al topspel.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2006, 20:24
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 04-04-2006 @ 16:37 :
is er hier al iemand don of NYC?
nee, nog laaaang niet. Jij?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-04-2006, 23:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Als ik dit zo lees dan komen de woorden GTA kloon in me op... Is dit zo of verbeeld ik het me maar?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 17:08
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 06-04-2006 @ 21:24 :
nee, nog laaaang niet. Jij?
ik ben opweg...
ik ben nu een onderbaas, heb de tattaglia en de stracci famillie uit de weg geruimd en ben al aardig ver met cuneo.
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 04:01
mandark
Avatar van mandark
mandark is offline
cool spel. sfeer zit er lekker in, coole filmpjes en geen lange wachttijden. wel ontzettend wennen met de besturing (pc) en als je echt snel wilt kappen moet je eerst 5 minuten rijden als je geen geld hebt om in de buurt een safehouse te kopen ik weet niet of meer mensen er last van hebben maar soms kan ik niet echt over de auto heen kijken als ik in een auto rijd? voor de rest gewoon een leuke game met harde moves. oja, hoe kan ik mn kledij aanpassen?
__________________
party upstairs right now. are you all wearing heels?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 13:30
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 07-04-2006 @ 18:08 :
ik ben opweg...
ik ben nu een onderbaas, heb de tattaglia en de stracci famillie uit de weg geruimd en ben al aardig ver met cuneo.


ik ben nu bezig met die rode gang, maar ze zijn best wel sterk. Allemaal hebben ze mitrailleurs, en opeens gaan er deuren open, en ben je weer ge-iced. Dus het wil niet echt lukken bij mij.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 13:34
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
viciousgame schreef op 09-04-2006 @ 05:01 :
ik weet niet of meer mensen er last van hebben maar soms kan ik niet echt over de auto heen kijken als ik in een auto rijd? voor de rest gewoon een leuke game met harde moves. oja, hoe kan ik mn kledij aanpassen?
JE kan het zichtpunt tijdens het rijden veranderen, door met je muis te bewegen. Daarnaast fungeert je rechtermuisknop als rem, en de linker als toeter, dus het best wel handig om je muis tijdens het rijden te gebruiken.

En je kleding kan je alleen aan het begin, wanneer je een spel laadt, aanpassen (linksonderin heb je allerlei knopjes, waar je ook echte scenes uit de film kunt bekijken, en ook je zelf/kleding kunt aanpassen). Je moet de kleren wel eerst kopen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 15:31
mandark
Avatar van mandark
mandark is offline
dat maakt het weer een stuk makkelijker
__________________
party upstairs right now. are you all wearing heels?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 09:50
barkrukkie
barkrukkie is offline
wel leuk spel, besturing was in het begin frustrerend, met name gevechten. Maar went redelijk snel. Enige irritante is dat als je met CAPS achter een muur gaat staan, en iemand rent naar je toe dat hij niet altijd vanzelf op die persoon lockt maar op iemand achter een kist oid.
Ergste vind ik nog wel dat ik het niet 'helemaal' heb kunnen uitspelen Voor Don of NY moet je ook alle Execution Styles doen. Maar ik werkte gewoon het lijstje af, en heb dus eerste alle families uitgeroeid, en heb dus nergens meer gangsters over om nog de enkele execution styles die ik moet doen te doen.
Ik kan wel nog soms een gangster uit een auto halen (1/8 ofzo schat ik van de auto's die je hijackt is gangster), maar als ik in de buurt van een eigen business sta word die meteen overhoop geschoten door m'n eigen mensen. handig

maar afgezien van dat minpunt, leuk spel, vooral als je de film (+accenten/sfeer eromheen) ook goed vond . Misschien wel beetje kort en erg lage replay-waarde
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 16:27
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Ik vind het vechten bij dit spel zo leuk, kiezen met welke vuist je slaat, bij zn jasje vasthouden, tegen de muur aan rossen, tegen tafels enzo Die custom face feature moet tegenwoordig ook in ieder EA spel, van Fifa tot Godfather
Wel veel afgekeken bij GTA, ik vind GTA wel leuker maar het vechten is hierbij leuker
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 16:27
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 10-04-2006 @ 10:50 :
wel leuk spel, besturing was in het begin frustrerend, met name gevechten. Maar went redelijk snel. Enige irritante is dat als je met CAPS achter een muur gaat staan, en iemand rent naar je toe dat hij niet altijd vanzelf op die persoon lockt maar op iemand achter een kist oid.
Ergste vind ik nog wel dat ik het niet 'helemaal' heb kunnen uitspelen Voor Don of NY moet je ook alle Execution Styles doen. Maar ik werkte gewoon het lijstje af, en heb dus eerste alle families uitgeroeid, en heb dus nergens meer gangsters over om nog de enkele execution styles die ik moet doen te doen.
Ik kan wel nog soms een gangster uit een auto halen (1/8 ofzo schat ik van de auto's die je hijackt is gangster), maar als ik in de buurt van een eigen business sta word die meteen overhoop geschoten door m'n eigen mensen. handig

maar afgezien van dat minpunt, leuk spel, vooral als je de film (+accenten/sfeer eromheen) ook goed vond . Misschien wel beetje kort en erg lage replay-waarde
Wat jij zegt over die execution styles is kut, maar er is een oplossing
Overal in NYC staan en rijden nog van die vrachtwagens waar 2 gangsters in zitten, mischien dat je hier wat aan hebt
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 16:31
Verwijderd
Of gewoon burgers afmaken?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 19:59
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 12-04-2006 @ 17:27 :
Wat jij zegt over die execution styles is kut, maar er is een oplossing
Overal in NYC staan en rijden nog van die vrachtwagens waar 2 gangsters in zitten, mischien dat je hier wat aan hebt
ja, had ik ook al beetje geprobeerd, maar die staat dan bij snelwegen enzo.. en daar heb je weinig glazen ruiten
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 20:00
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
superduck schreef op 12-04-2006 @ 17:31 :
Of gewoon burgers afmaken?
die tellen niet bij execution styles
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
barkrukkie schreef op 10-04-2006 @ 10:50 :
Ergste vind ik nog wel dat ik het niet 'helemaal' heb kunnen uitspelen Voor Don of NY moet je ook alle Execution Styles doen. Maar ik werkte gewoon het lijstje af, en heb dus eerste alle families uitgeroeid, en heb dus nergens meer gangsters over om nog de enkele execution styles die ik moet doen te doen.
Ik kan wel nog soms een gangster uit een auto halen (1/8 ofzo schat ik van de auto's die je hijackt is gangster), maar als ik in de buurt van een eigen business sta word die meteen overhoop geschoten door m'n eigen mensen. handig

maar afgezien van dat minpunt, leuk spel, vooral als je de film (+accenten/sfeer eromheen) ook goed vond . Misschien wel beetje kort en erg lage replay-waarde
Je hoeft helemaal niet alle executionsstyles te hebben....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 15:35
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 13-04-2006 @ 17:37 :
Je hoeft helemaal niet alle executionsstyles te hebben....
niet?

wat dan wel?
ik heb verder 100% missies, hit list, alle businesses en rackets
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games The Godfather pc
Verwijderd
5 22-10-2006 12:39
Games godfather the game
bertje binkie
2 11-07-2006 00:44
Films, TV & Radio The greatest films of all-time
King Ralph
60 04-06-2004 19:09
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Muziek playlist-topic
Tombooo
27 12-03-2003 23:28
Films, TV & Radio Je lievelingsfilm
mastermaster
61 28-02-2002 08:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25.