Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2012, 15:59
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Ik weet van zwemmen en tennis dat je met je hele lichaam sport maar bij welke sporten is dit nog meer? En hoe duur zijn deze sporten? Kunnen ze gewoon thuis beoefend worden? etc.

Heb een beetje last van antisociaal gedrag en weinig activiteit, dus ik wil weer eens op een sport.

P.S. Wat zijn de benodigdheden voor de sport om hem thuis/alleen te kunnen beoefenen?

Alvast bedankt (:
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.

Laatst gewijzigd op 13-08-2012 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:09
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Zwemmen inderdaad. Verder denk ik dat je met fitness, turnen en freerunning ook wel aardig je hele lichaam traint. Maar jij zegt dat je socialer wilt worden, dus dan is het misschien beter om voor een teamsport te kiezen. Denk aan voetbal, hockey, handbal, basketbal, honkbal. En als jij socialer wilt worden, dan moet je de sport niet thuis beoefenen, maar juist naar een sportclub gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:19
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Zwemmen inderdaad. Verder denk ik dat je met fitness, turnen en freerunning ook wel aardig je hele lichaam traint. Maar jij zegt dat je socialer wilt worden, dus dan is het misschien beter om voor een teamsport te kiezen. Denk aan voetbal, hockey, handbal, basketbal, honkbal. En als jij socialer wilt worden, dan moet je de sport niet thuis beoefenen, maar juist naar een sportclub gaan.
Ik weet, nou ja ik ben alleen tijdens vakanties niet echt sociaal. Buiten de vakantie gaat het verder wel goed, dus een sport om alleen te beoefenen is ook goed.
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Roeien! Traint je hele lichaam, je kan alleen maar ook in teams en het is supergezellig! Oh en het is ook helemaal niet zo duur, zeker niet als jeugdlid en vaak hebben ze proeflidmaatschappen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-08-2012, 16:42
Rikje18
Avatar van Rikje18
Rikje18 is offline
Citaat:
Roeien! Traint je hele lichaam, je kan alleen maar ook in teams en het is supergezellig! Oh en het is ook helemaal niet zo duur, zeker niet als jeugdlid en vaak hebben ze proeflidmaatschappen.
Wow, dat is nog eens een suggestie die je niet vaak hoort en nog niet zo een slecht idee ook O_O. Ik zal eens kijken..
__________________
You don't wanna be who others want you to be. Be yourself, live your life the best you can. Everyone has their ups & downs.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.