Oud 28-06-2013, 17:29
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
Ik vroeg me af waarom er zoveel contact wordt gezocht tussen homo- en biseksuelen op contact gezocht. In RL zijn er veel meer heteroseksuelen maar op contact gezocht lijkt heteroseksueel zijn eerder de minder voorkomende geaardheid

Ik heb er niks op tegen natuurlijk, maar is er een "psychologische" verklaring voor?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2013, 17:32
Zoari
Avatar van Zoari
Zoari is offline
Omdat jongens altijd aan hun slurf willen trekken voor de cam.
Zeg niet dat het waar is, zo gaat de puberteit.
Nee, ik doe het niet ben hetero, vragen? ask it.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 17:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarschijnlijk durven hetero's in RL makkelijker op iemand af te stappen als ze diegene aantrekkelijk vinden. Wanneer je op hetzelfde geslacht voelt is het toch lastig om ineens van een gewone vriendschap over te stappen op een meer romantische/ seksuele relatie, omdat dit voor de ander toch minder snel verwacht wordt. Misschien is het daardoor voor hen makkelijker via internet contact te zoeken, gelijk open te zijn over hun seksuele voorkeur en vanuit dat punt iets op te gaan bouwen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Omdat jongens altijd aan hun slurf willen trekken voor de cam.
Zeg niet dat het waar is, zo gaat de puberteit.
Nee, ik doe het niet ben hetero, vragen? ask it.
Vertel me alles over je vermeende heteroheid en wat jij zoal onderneemt om je ware seksualiteit te verbergen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 17:52
Zoari
Avatar van Zoari
Zoari is offline
Ik snap uberhaubt niet waarom ik die laatste zin heb opgeschreven.
Sorry Reverend, kan je vraag niet beantwoorden
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 19:33
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Citaat:
Ik vroeg me af waarom er zoveel contact wordt gezocht tussen homo- en biseksuelen op contact gezocht. In RL zijn er veel meer heteroseksuelen maar op contact gezocht lijkt heteroseksueel zijn eerder de minder voorkomende geaardheid

Ik heb er niks op tegen natuurlijk, maar is er een "psychologische" verklaring voor?
Je kunt "contact gezocht" beter met hoofdletters schrijven, anders leest het echt niet lekker.
__________________
Echt superlief van mijn mams dat ze een babybel in mijn broodtrommel gedaan heeft <3
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 19:53
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Omdat jongens altijd aan hun slurf willen trekken voor de cam.
Zeg niet dat het waar is, zo gaat de puberteit.
Nee, ik doe het niet ben hetero, vragen? ask it.
Wat heeft he of ho zijn te maken met de behoefte om voor een webcam aan je slurf te trekken?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 20:33
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je hebt niet zo het gevoel een blauwtje te lopen op het internet. Die ene leuke jongen of meid moet namelijk maar net dezelfde geaardheid hebben als jij. Zomaar op iemand afstappen kan dus als homoseksuele jongere best eng zijn. Op het internet zetten mensen overal gelijk neer of ze homo of hetero zijn en zijn dus eigenlijk aan hun "uiterlijk" al te herkennen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 20:35
Verwijderd
De meeste mensen zijn inderdaad hetero, dus als je dat niet bent, is het vaak wat moeilijk om leeftijdsgenoten te vinden die in hetzelfde schuitje zitten. En ziedaar: het internet werd uitgevonden. Wat handig nou.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2013, 23:17
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Op internet het hebben ze bij het zoeken waarschijnlijk minder last van afkeurende reacties van omstaanders die het niet zo op hun geaardheid hebben dan wanneer ze dit in het openbaar doen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2013, 14:23
Verwijderd
Hier op CG is het vrij nieuw dat er zo veel jonge homoseksuelen op zoek zijn, waarschijnlijk is het ook een kwestie van dat de een ziet: 'he kennelijk kan dat hier' en dan ook een topic aanmaakt waardoor de volgende ook weer dat denkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe?
iemand246
1 21-10-2014 23:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 21-08-2005 00:14
Drugs & Alcohol Lsd?
E Che Guevara
95 02-05-2005 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.