Oud 04-10-2013, 18:26
Darkmond
Avatar van Darkmond
Darkmond is offline
Halleutjes beste scholieren,
Nou ff voorstellen dan maar

Ik ben dus Ali,14 zomers oud en over zo'n maand 15...Zoals je kan zien aan mijn -oh zo geweldige- naam ben ik eigenlijk geen Nederlander...Mijn ouders zijn namelijk Libanees (je raadt 't goed, uit Libanon) Voor de mensen die niet weten waar dat ligt : boven Israël en naast Syrië in 't Midden-Oosten...Verder ben ik wel gewoon hier geboren en heb ik ook gewoon een Nederlandse nationaliteit etc etc

Ik zit nu in de 3e Havo en doe natuurlijk héél erg mijn best Ik huis me verder in 't prachtige Haarlem en daar ga ik ook dus naar school Hier woon ik zo'n 10 jaar nadat ik ben verhuisd uit Bloemendaal...

Mijn hobby's zijn *trommelgeroffel* :
  1. tekenen ( vooral mensen nateken en fantasy portretten)
  2. ben handiger met computers dan de gemiddelde 14 jarige noob ( Gebruik ik om ook wat geld te verdienen af en toe)
  3. Voetballen....Sinds groep 3....Ik lig er nu wel ff uit om dat ik 3 weken geleden mijn sleutelbeen heb gebroken (bij een vieze val tijdens 't voetballen )
  4. Niksen....Zal waarschijnlijk 't gemiddelde kunnen zijn als hobby
  5. Krachttraining...Op aanraden van mijn beste zuster. Omdat ik best lang ben en mijn zus vooral geen slungel broertje wil ben ik nu al zo'n 2 jaar bezig met krachttraining. Moet ik eerlijk zijn dat dit een hele goeie keus was...
  6. Lezen.......OH YEAHHH....ja ik ben dus een echte boekenwurm Lezen is een van de dingen die ik heel graag doe. Gewoon 't gevoel van een rustig ziel in een warm lichaam in een warm bed dat leest in een mooi spannend boek. Gemiddeld lees ik zo'n 2 boeken per week...Bij vakanties en op dagen dat ik helemaal niks te doen heb en de hele dag in mijn bed lig lees ik makkelijk 2 boeken uit in één dag

    En tja nog heel veel.......teveel eigenlijk om op te noemen

Wat in deze tijden naast je hand-lijntjes ook heel belangrijk is, is je muziek smaak. Mijn muziek smaak valt vooral rustige muziek met een soort verhaal erin. Ooit was ik een dubstep lover... Nu hou ik van Keltische shit (vooral bij 't leren) en soms als ik wat down ben luister ik ook Mozart Qua normale muziek houd ik van de betere nummers van 't nu en ik luister ook vaak naar Arabisch (Libanees)

Verder ben ik een pro-sarcastische gek...En hou ik ook heel erg veel van karma omdat ik daarmee vaak mensen heb die ik normaal gesproken niet kan hebben...

Hoop dat ik met mijn levensverhaal genoeg over mezelf heb verteld...

groetjes mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2013, 19:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Kijk, zo hoort je voorstellen nou Ali! WolterB zal trots op je zijn. Welkom!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 20:11
Darkmond
Avatar van Darkmond
Darkmond is offline
Citaat:
Kijk, zo hoort je voorstellen nou Ali! WolterB zal trots op je zijn. Welkom!
Verveling doet veel met je...Een van de bijwerkingen : een ''uitgebreid'' voorstel-topic maken...Dank voor het welkom
__________________
Ik geloof in geluk...Ik geloof in karma...Ik geloof erin dat je ze beiden zal proeven

Laatst gewijzigd op 04-10-2013 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 14:13
MicheSpade
Avatar van MicheSpade
MicheSpade is offline
Oh wauw. Wij hebben best wat gemeen, dat zie ik nu al! Haha ^^ Welkom!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 19:47
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hey welkom hier! Goede voorstelronde.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 08-10-2013, 05:21
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
welkom! veel plezier hier op het forum!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 16:10
Darkmond
Avatar van Darkmond
Darkmond is offline
Citaat:
Oh wauw. Wij hebben best wat gemeen, dat zie ik nu al! Haha ^^ Welkom!
Wss bedoel je dus 't lezen? Jammer genoeg kan ik 't schrijven niet met je delen Had een idee om lekker een boek te schrijven, redelijk ver gekomen ook en de genen die 't hebben gelezen vonden de schrijfwijze heel mooi. Alleen na een tijdje werd ik gek en maar gwn gestopt
__________________
Ik geloof in geluk...Ik geloof in karma...Ik geloof erin dat je ze beiden zal proeven
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 16:10
Darkmond
Avatar van Darkmond
Darkmond is offline
Citaat:
Hey welkom hier! Goede voorstelronde.
Bedankt
__________________
Ik geloof in geluk...Ik geloof in karma...Ik geloof erin dat je ze beiden zal proeven
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 16:11
Darkmond
Avatar van Darkmond
Darkmond is offline
Citaat:
welkom! veel plezier hier op het forum!
Bedankt man
__________________
Ik geloof in geluk...Ik geloof in karma...Ik geloof erin dat je ze beiden zal proeven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Ff voorstellen :)
NickTheG
2 20-11-2016 00:54
Wegwijzen & Voorstellen Ff voorstellen ;p
someguy218
3 02-07-2015 15:03
Wegwijzen & Voorstellen Voorstellen!
SDD14:P
5 12-05-2013 20:50
Wegwijzen & Voorstellen 04:20 ja ik weet het is laat... :O
Verwijderd
7 13-12-2010 21:39
Wegwijzen & Voorstellen Niet op deze klikken!
Stefun
14 26-07-2010 11:17
Wegwijzen & Voorstellen hey ik zal me is ff voorstellen in het kort
Meid 19
4 07-02-2009 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.