Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2018, 20:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoezo?
Slechte haarverf-job en crappy huid.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 21-02-2018, 17:13
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Was een beetje met een oud-studiegenootje aan het scharrelen. Enorm leuk, paar dates gehad met goeie gesprekken/seks/ze kan lekker koken maarrrrr zij wou ofwel een relatie, ofwel niets. En hallo, ik ga echt geen relatie in nu ik net voor het eerst in een paar eeuwen single ben. Op zich wel jammer, als ik niet nu echt totaal geen behoefte had gehad aan iets vasts had het best wel wat kunnen worden want ze is echt top en ik heb blijkbaar een enorm ding voor latina's.

Oja, en Tinder was inderdaad niet veel soeps qua volk. Maar ik heb nu mijn eerste Bumble-date geregeld.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 23-02-2018, 17:55
Verwijderd
Ik was van de week gigantisch hormobaal boos op Jos. Hij vroeg waarom ik dan zo boos was en ik heb naar hem geroepen "vanwege de hormonen!" Dat vonden we zo hilarisch dat het gauw gedaan was met de boosheid
Oud 23-02-2018, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik was van de week gigantisch hormobaal boos op Jos. Hij vroeg waarom ik dan zo boos was en ik heb naar hem geroepen "vanwege de hormonen!" Dat vonden we zo hilarisch dat het gauw gedaan was met de boosheid
Aaahw hahaha
Oud 28-02-2018, 21:16
neardo
neardo is offline
En hoe is het afgelopen met die vriend van je Mieke? Heeft hij nog contact opgenomen?

Ik heb met iemand gekust en het was heel leuk.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 28-02-2018, 22:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik was vandaag ziek thuis en nu is mijn vriendje spontaan hierheen gekomen om een beetje voor mij te zorgen/ samen te snotteren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-02-2018, 22:46
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
En hoe is het afgelopen met die vriend van je Mieke? Heeft hij nog contact opgenomen?

Ik heb met iemand gekust en het was heel leuk.
Whut whut whut???

Vertel meer!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-03-2018, 07:31
neardo
neardo is offline
Ik heb Tinder weer aangeslingerd en daar heb ik een hunk afgeplukt. Verder lacht hij heel hard om mijn grapjes en moet hij steeds de drankjes aan de kant zetten omdat hij zo met zijn handen praat dat ie ze anders van de tafel gooit.

We hadden zaterdag onze tweede date en toen zijn we naar de film geweest en daarna hebben we heel veel bier gedronken. En toen ging ie me toestemming vragen om me te zoenen. En toen heeft ie me naar huis gebracht en toen leek het me gezelliger als ie bleef slapen. En toen deed ie dat en hebben we de hele nacht geknuffeld en verder niets. Vervolgens zondag de hele dag samen brak doorgebracht.

Date drie staat alweer in de planning en ik heb geen idee of dit een rebound, scharrel, kwarrel, relatie of iets anders wordt maar op dit moment is het fijn <3

En stuk fijner dan huilen om m'n ex iig
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 01-03-2018, 08:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb Tinder weer aangeslingerd en daar heb ik een hunk afgeplukt. Verder lacht hij heel hard om mijn grapjes en moet hij steeds de drankjes aan de kant zetten omdat hij zo met zijn handen praat dat ie ze anders van de tafel gooit.

We hadden zaterdag onze tweede date en toen zijn we naar de film geweest en daarna hebben we heel veel bier gedronken. En toen ging ie me toestemming vragen om me te zoenen. En toen heeft ie me naar huis gebracht en toen leek het me gezelliger als ie bleef slapen. En toen deed ie dat en hebben we de hele nacht geknuffeld en verder niets. Vervolgens zondag de hele dag samen brak doorgebracht.

Date drie staat alweer in de planning en ik heb geen idee of dit een rebound, scharrel, kwarrel, relatie of iets anders wordt maar op dit moment is het fijn <3

En stuk fijner dan huilen om m'n ex iig
Klinkt perfect voor nu, neardo! Go girl!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-03-2018, 09:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Tinder weer aangeslingerd en daar heb ik een hunk afgeplukt. Verder lacht hij heel hard om mijn grapjes en moet hij steeds de drankjes aan de kant zetten omdat hij zo met zijn handen praat dat ie ze anders van de tafel gooit.

We hadden zaterdag onze tweede date en toen zijn we naar de film geweest en daarna hebben we heel veel bier gedronken. En toen ging ie me toestemming vragen om me te zoenen. En toen heeft ie me naar huis gebracht en toen leek het me gezelliger als ie bleef slapen. En toen deed ie dat en hebben we de hele nacht geknuffeld en verder niets. Vervolgens zondag de hele dag samen brak doorgebracht.

Date drie staat alweer in de planning en ik heb geen idee of dit een rebound, scharrel, kwarrel, relatie of iets anders wordt maar op dit moment is het fijn <3

En stuk fijner dan huilen om m'n ex iig
Wat fijn!
Oud 01-03-2018, 09:20
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
He is het met jouw kerel, Krissie?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-03-2018, 09:34
Verwijderd
Ohhhhh neardo wat leuk!!! Rebound, kwarrel, potentieeltje, whatever, geniet ervan!!
Oud 01-03-2018, 10:07
Verwijderd
Citaat:
He is het met jouw kerel, Krissie?
Tja nog een beetje hetzelfde, ik weet nog steeds niet wat ik wil en hij doet nog steeds allemaal voorstellen voor leuke tripjes in de toekomst en zo

Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren op een tijdje in het buitenland werken dus misschien dat ik daarom niet echt open sta voor serieuze toezeggingen. En ik ben ook nog niet verliefd aan het worden. Maar het is wel leuk. Ik vraag me alleen af in welk stadium ik het af moet kappen omdat het anders echt niet oke is naar hem toe. Al ben ik wel steeds eerlijk geweest.
Oud 01-03-2018, 11:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Tja nog een beetje hetzelfde, ik weet nog steeds niet wat ik wil en hij doet nog steeds allemaal voorstellen voor leuke tripjes in de toekomst en zo

Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren op een tijdje in het buitenland werken dus misschien dat ik daarom niet echt open sta voor serieuze toezeggingen. En ik ben ook nog niet verliefd aan het worden. Maar het is wel leuk. Ik vraag me alleen af in welk stadium ik het af moet kappen omdat het anders echt niet oke is naar hem toe. Al ben ik wel steeds eerlijk geweest.
Jij hartenbreker!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-03-2018, 11:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik werd vanochtend wakker omdat ik overladen werd door heel veel kusjes en de vraag of ik een kop thee wilde en een "Ik heb goed nieuws! Het is te koud buiten om naar je werk te gaan, dus nu kan je de hele dag bij mij blijven!! Ik bel je baas wel!"

En toen ik uit bed bij hem op de bank kroop zei hij: "Ik vind je zoooo leuk en lief zo 's ochtends met je slaaphoofd! Nou ja, ik vind je altijd leuk en lief, maar nu extra!"

Ahhhhhhwwwww.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-03-2018, 13:53
neardo
neardo is offline
Citaat:
Tja nog een beetje hetzelfde, ik weet nog steeds niet wat ik wil en hij doet nog steeds allemaal voorstellen voor leuke tripjes in de toekomst en zo

Ik ben me ook een beetje aan het oriënteren op een tijdje in het buitenland werken dus misschien dat ik daarom niet echt open sta voor serieuze toezeggingen. En ik ben ook nog niet verliefd aan het worden. Maar het is wel leuk. Ik vraag me alleen af in welk stadium ik het af moet kappen omdat het anders echt niet oke is naar hem toe. Al ben ik wel steeds eerlijk geweest.
Als je dit soort dingen gewoon naar hem blijft uitspreken, hoef je niet per se af te kappen toch? Ik bedoel: hij is er toch zelf bij? Al snap ik ook wel dat het misschien scheef gaat voelen als je het idee hebt dat hij wel echt verliefd is op jou.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 01-03-2018, 13:55
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik werd vanochtend wakker omdat ik overladen werd door heel veel kusjes en de vraag of ik een kop thee wilde en een "Ik heb goed nieuws! Het is te koud buiten om naar je werk te gaan, dus nu kan je de hele dag bij mij blijven!! Ik bel je baas wel!"

En toen ik uit bed bij hem op de bank kroop zei hij: "Ik vind je zoooo leuk en lief zo 's ochtends met je slaaphoofd! Nou ja, ik vind je altijd leuk en lief, maar nu extra!"

Ahhhhhhwwwww.
Hoe heerlijk klef
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 01-03-2018, 14:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hoe heerlijk klef
Als hij de hele nacht gewerkt heeft en dan een jointje rookt voor het slapen gaan komt kennelijk zijn ware aard naar boven!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 01-03-2018, 20:24
Verwijderd
Ik ben voor FWB's geloof ik. Eigenlijk best of both worlds.
Oud 03-03-2018, 10:44
Verwijderd
Tigerly, laten we een boek schrijven samen.
Oud 03-03-2018, 11:02
neardo
neardo is offline
Misschien moeten jullie een onzin-datingboek maken. Materiaal genoeg
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 03-03-2018, 11:57
Verwijderd
Met mensen van onzin?
Oud 03-03-2018, 15:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Tigerly, laten we een boek schrijven samen.
Lijkt me een heel goed plan!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-03-2018, 15:50
Verwijderd
Soort van fifty shades of men.
Oud 03-03-2018, 15:59
Verwijderd
Hoofdstuk 1. De eerste liefde bij wie je later misschien terugkomt maar vaker niet
Hoofdstuk 2. De gozer die je nooit had moeten laten lopen
Hoofdstuk 3. De narcistische persoonlijkheidsstoornis himself
Hoofdstuk 4. De vage gast
Hoofdstuk 5. De laffe gast
Hoofdstuk 6. De vreemdganger
Hoofdstuk 8. De man die brute seks met je wil bedrijven (aan jou de keus of je dat wil)
Hoofdstuk 9. 24-7 drama-gast
Hoofdstuk 10. De friend with benefits
Hoofdstuk 11. De ware



En dan stopt het boek bij Hoofdstuk 10
Oud 03-03-2018, 16:00
Verwijderd
Hoofdstuk 10 zal in rood worden geschreven om de ultieme liefde voor deze constructie te benadrukken
Oud 04-03-2018, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb Tinder weer aangeslingerd en daar heb ik een hunk afgeplukt. Verder lacht hij heel hard om mijn grapjes en moet hij steeds de drankjes aan de kant zetten omdat hij zo met zijn handen praat dat ie ze anders van de tafel gooit.

We hadden zaterdag onze tweede date en toen zijn we naar de film geweest en daarna hebben we heel veel bier gedronken. En toen ging ie me toestemming vragen om me te zoenen. En toen heeft ie me naar huis gebracht en toen leek het me gezelliger als ie bleef slapen. En toen deed ie dat en hebben we de hele nacht geknuffeld en verder niets. Vervolgens zondag de hele dag samen brak doorgebracht.

Date drie staat alweer in de planning en ik heb geen idee of dit een rebound, scharrel, kwarrel, relatie of iets anders wordt maar op dit moment is het fijn <3

En stuk fijner dan huilen om m'n ex iig
Aaaahw haha! Dat stukje met dat hij zoveel met zijn handen praat Klinkt wel heel heel leuk Neardo!! <3 Lekker niet teveel bij nadenken en gewoon plezier hebben denk ik!


Ik was zo'n pannenkoek dat ik afgelopen week een appartement voorbij zag komen en ik wist dat mijn Spaanse vriend iets zocht dus toen heb ik het hem gestuurd. Daarna weer intensief heen-en weer ge-appt en achteraf voelde ik me nog treuriger dan daarvoor. Gisteren heb ik hem gezegd dat het moeilijk is voor mij om contact met hem te hebben omdat ik me slecht voel na onze gesprekken en dat hij dan weer in mijn hoofd zit en dat dat de rust in mijn hoofd verstoord. Hij antwoordde; ' sorry...'

En dat was het. Daar heb ik niet meer op gereageerd en zo ga ik het de komende maanden ook laten denk ik.

Ben ook supermoe en labiel, de hele week was wat veel en ik wil gewoon rust en volgende week weer een volledige focus op mijn atelier. Want daar draait het tenslotte om.
Oud 04-03-2018, 09:43
Verwijderd
Daarnet een gesprek met mijn mammatje gehad en ik vind het een beetje eng om straks alleen over te blijven ofzo. Maar energie steken in mannen die die energie uiteindelijk toch niet waard blijken te zijn is ook weer zo suf. Het is niet dat ik op zoek ben (Of nu ja, ik hoop nummer 11 gewoon tegen het lijf te lopen ) want ik heb in feite genoeg om handen maar ik mis het wel soms dat je thuis komt en tegen iemand aan kunt kruipen op de bank. Die je dan een stevige knuffel en een kus geeft en vraagt hoe het met je gaat. Maar dan écht.
En die gewoon mijn douchebak opnieuw kan kitten en zulk soort zaken Dan wil ik echt wel koken en een wasje draaien.
Oud 04-03-2018, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Hoofdstuk 10 zal in rood worden geschreven om de ultieme liefde voor deze constructie te benadrukken
Ik wil dit gevoel ook hebben hahahaha :labieeeeel:
Oud 04-03-2018, 10:24
Verwijderd
Oh, je mag me PMen als je wil!

Ik heb wel een paar goede rauwe levenslessen voor je, niet alleen over de liefde en/of seks. Dan ga je vanzelf die constructie waarderen.

Nu klink ik misschien een beetje alsof ik niet in ware liefde geloof, maar ik heb echt duizend theorieën hierover en over het leven.

En ik wil ff benadrukken dat de meeste mannen echt FUCKING AWESOME zijn en ik word echt pislink van kutwijven die dat anders beweren.

Maarja soms is het goed om ff geen gevoelens te hebben, maar dat kun je niet uitschakelen.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:23. Reden: Op verzoek
Oud 04-03-2018, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Daarnet een gesprek met mijn mammatje gehad en ik vind het een beetje eng om straks alleen over te blijven ofzo.
Haha toevallig heb ik gisteren een gesprek gehad met mijn pa, die zei precies het tegenovergestelde tegen mij. ;x

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:23. Reden: Op verzoek
Oud 04-03-2018, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Oh, je mag me PMen als je wil!

Ik heb wel een paar goede rauwe levenslessen voor je, niet alleen over de liefde en/of seks. Dan ga je vanzelf die constructie waarderen.

Nu klink ik misschien een beetje alsof ik niet in ware liefde geloof, maar ik heb echt duizend theorieën hierover en over het leven.

En ik wil ff benadrukken dat de meeste mannen echt FUCKING AWESOME zijn en ik word echt pislink van kutwijven die dat anders beweren.

Maarja soms is het goed om ff geen gevoelens te hebben, maar dat kun je niet uitschakelen.
Aahw <3 Lief!

Ik ben benieuwd naar je rauwe levenslessen!

En je levenstheorieën ook.

Maar ik ben geen kutwijf die iets anders beweert hoor. Ik zeg enkel dat de mannen die tot nu toe in mijn leven stapten niet zoveel overhadden voor mij als andersom.

Nee, inderdaad. En ik ben nogal snel onder de indruk van dingen wat het dan ook niet echt in de hand helpt allemaal haha

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:23. Reden: Op verzoek
Oud 04-03-2018, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Haha toevallig heb ik gisteren een gesprek gehad met mijn pa, die zei precies het tegenovergestelde tegen mij. ;x
Ik zei dat hoor, dat ik daar een beetje bang voor ben. Mijn mama zei dat ze voor mijn papa eigenlijk al had uitgemaakt dat ze lekker in haar eentje door het leven wilde en toen stond hij daar ineens

Wat zei je papa?
Oud 04-03-2018, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Aahw <3 Lief!

Ik ben benieuwd naar je rauwe levenslessen!

En je levenstheorieën ook.

Maar ik ben geen kutwijf die iets anders beweert hoor. Ik zeg enkel dat de mannen die tot nu toe in mijn leven stapten niet zoveel overhadden voor mij als andersom.

Nee, inderdaad. En ik ben nogal snel onder de indruk van dingen wat het dan ook niet echt in de hand helpt allemaal haha
Nouja, ik zeg ook niet dat jij dat doet, hoor. Maar ik zou zo over kunnen komen, maar ik ben echt precies het tegenovergestelde. Sterker nog, ik moet soms ff dimmen met mijn uitspraken over bepaalde type vrouwen. Maar daar hebben we het nu niet over.

En dat je soms onder de indruk bent van iemand of iets is niet zo erg, hoor. Je bent ook maar een mens!
Ben je ook labiel op andere vlakken of alleen op gebied van relaties?

Citaat:
Ik zei dat hoor, dat ik daar een beetje bang voor ben. Mijn mama zei dat ze voor mijn papa eigenlijk al had uitgemaakt dat ze lekker in haar eentje door het leven wilde en toen stond hij daar ineens

Wat zei je papa?
Ja je moeder heeft gelijk. Tuurlijk blijf je niet alleen over! En daarnaast, wat is "alleen"? In mijn idee ben je nooit alleen, want je hebt jezelf altijd. Als je jezelf niet hebt, is er iets mis. Je kan wel heel eenzaam zijn en dat is een veel erger gevoel dan alleen zijn.
Als de wereld vergaat ben jij de gene die rent voor het gevaar, dat zul je ook altijd alleen blijven doen. In alle mentale en fysieke gevechten die je hebt of nog gaat hebben in je leven ben je ook alleen.

Mijn pap zei: Vrouwen zoals ik trekken ook nogal eens rare en foute gasten aan. En dan bedoelt hij niet dat ik ALLEEN dit soort gasten aantrek, maar gewoon veel, waardoor in verhouding er ook meer klootzakken tussen zitten.
Maar ik heb gelukkig al genoeg klootzakken ontmoet, dus ik trap er niet meer in. Maarja, ben toch nog mijn pa's meisie he.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:24. Reden: Op verzoek
Oud 04-03-2018, 11:28
Verwijderd
Ja, zo denk ik ook in mensen, maar er zijn nu eenmaal een aantal vrouwen die op een bepaalde manier denken.

Maar zag je die relatie dan toen echt niet meer zitten dan? Is dat de gozer die je niet had moeten laten lopen?

Ik vind het juist heel belangrijk om in relaties alleen te kunnen zijn. Ik heb die ruimte echt nodig. Ik hoef ook niet de hele dag te praten.

Ik ben opgegroeid met alleen maar mannen om me heen, heb een mannen-beroep, sporten gedaan/doe sporten met heel veel mannen, dus ik weet wel een heel klein beetje hoe mannen-breinen werken. Maar vooral ook om hoe in het leven sta en hoe ik over bepaalde dingen denk. En ik ben volledig onafhankelijk van iedereen. En nee ik ben niet lelijk.

Maar nu wordt het persoonlijk.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 17:27. Reden: Op verzoek
Oud 04-03-2018, 11:30
Verwijderd
Ga Oscar Wilde maar eens lezen. of Beyond Good and Evil van Nietzsche.
Oud 04-03-2018, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo denk ik ook in mensen, maar er zijn nu eenmaal een aantal vrouwen die op een bepaalde manier denken.

Maar zag je die relatie dan toen echt niet meer zitten dan? Is dat de gozer die je niet had moeten laten lopen?

Ik vind het juist heel belangrijk om in relaties alleen te kunnen zijn. Ik heb die ruimte echt nodig. Ik hoef ook niet de hele dag te praten.

Ik ben opgegroeid met alleen maar mannen om me heen, heb een mannen-beroep, sporten gedaan/doe sporten met heel veel mannen, dus ik weet wel een heel klein beetje hoe mannen-breinen werken. Maar vooral ook om hoe in het leven sta en hoe ik over bepaalde dingen denk. En ik ben volledig afhankelijk van iedereen. En nee ik ben niet lelijk.

Maar nu wordt het persoonlijk.
Haha oke, ik geloof niet dat ik zoveel van dat soort vrouwen in mijn kringen heb.

Nee, die relatie zat al langere tijd niet goed hoor. Maar dit was wel weer een bevestiging. Deze gozer had meer moeite voor me moeten doen, maar na duizend-en-een keer verteld te hebben wat hij moest doen zodat ik me beter zou voelen en hij dat niet deed vond ik het wel welletjes. Hij zoekt bijna twee jaar nadien nog altijd contact en ik hou dat altijd af.

Natuurlijk is ruimte alleen ook heel belangrijk. En als je elkaar beiden ondersteunt en er voor elkaar bent wanneer dingen wat moeilijker gaan is dat alleen maar goed. Ik zou ook niet samen kunnen zijn met iemand die continu wil dat ik in de buurt ben en altijd praat. Maar ik vind praten wel heel belangrijk. Om te weten wat er speelt, hoe over bepaalde zaken wordt gedacht en dergelijke.

Dat is eigenlijk wel heel handig! Mannen zijn meer van de 'niet moeilijk doen', of heb ik daar echt een vertekend beeld van? En ik neem aan dat je onafhankelijk bedoeld?

Oke
Oud 04-03-2018, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ga Oscar Wilde maar eens lezen. of Beyond Good and Evil van Nietzsche.
Zou eens een leeslijstje moeten samenstellen!
Oud 04-03-2018, 11:56
Verwijderd
Hahaha ik bedoel idd onafhankelijk.

Mannen denken niet altijd in "niet moeilijk doen". Vrouwen ook niet, maar ik denk dat er wat dat betreft wel een verschil is tussen mannen en vrouwen.

Ik moet weer eens aan het werk, filosoferen over andere dingen. Mijn PM-box staat open.
Oud 04-03-2018, 12:04
Verwijderd
Ik vind het echt heel interessant om te lezen hoe iedereen over relaties en mannen/vrouwen, en al het wat erg bij hoort, denkt. Dat wilde ik even zeggen.
Oud 04-03-2018, 12:12
Verwijderd
Dat vind ik ook van iedereen! Ik zal er misschien ook wel naast zitten, maar dan vind ik input van anderen ook interessant.

Filosofeer al een tijdje over bepaalde dingen.
Oud 04-03-2018, 15:35
Verwijderd
Bij mij is het meer dat ik een bepaald beeld heb van hoe ik wil dat mijn relatie er uit ziet. We zijn inmiddels bijna negen jaar bij elkaar en hebben samen heel hard gewerkt om te zorgen dat we nu staan waar we staan. Ik ben heel benieuwd naar hoe anderen hun relatie zien en daar invulling aan geven, omdat ik denk dat we daar van kunnen leren.

Daarnaast ben ik als zelfstandige volwassene nooit vrijgezel geweest en is me dst volledig vreemd. Het leven dat ik heb opgebouwd en alles er om heen is onlosmakelijk verbonden met Jos. Daar heb ik zo voor gekozen, neemt niet weg dat ik heel erg benieuwd ben naar hoe het zou zijn geweest als we elkaar niet waren tegengekomen. Ik vind het altijd interessant als mensen helemaal hun eigen leven hebben opgebouwd, omdat mij dat dus totaal vreemd is.

Laatst gewijzigd op 04-03-2018 om 15:45.
Oud 04-03-2018, 16:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik had ook al best een hoop opgebouwd samen met m'n ex, samen mijn huis opgeknapt en ingericht, grotendeels dezelfde vrienden, veel gepraat over trouwen en de toekomst. Ik viel echt in een gat toen dat uit ging, ik had echt even geen idee wie ik was en wat ik wilde zijn en doen zonder hem.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-03-2018, 17:29
neardo
neardo is offline
Ik denk dat het in mijn geval in voordeel heeft gewerkt dat we net waren verhuisd. Ik was/ben toch al alles opnieuw aan het opbouwen.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 04-03-2018, 17:42
Verwijderd
Die laatste conversatie is echt heel fijn om te lezen 👍
Oud 04-03-2018, 17:51
Verwijderd
Welke? Die tussen Mieke en Cavia? Vind ik ook
Oud 04-03-2018, 19:08
Verwijderd
Ik ben een groot gedeelte van mijn volwassen leven vrijgezel geweest, maar ook een groot gedeelte in een relatie. In beide gevallen ga ik totaal mijn eigen gang.

Alleen vreemdgaan is een absolute uitzondering.
Oud 04-03-2018, 19:18
Verwijderd
Oh, maar ik heb absoluut niet het idee dat ik niet mijn eigen gang kan gaan of mijn leven leid. Jos maakt daar alleen een heel groot onderdeel van uit en andersom.
Oud 04-03-2018, 19:19
Verwijderd
Nou bij mij gaat het wel wat extremer.
Oud 04-03-2018, 19:19
Verwijderd
Ik ben zeer benieuwd met wat voor man ik zal eindigen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.