Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2018, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is zeker nog van mijn familie, nadat mijn opa met pensioen ging (alhoewel ie daarna nog lang in de RvC heeft gezeten) is nu mijn oom daar de algemeen directeur / CEO / iets dergelijks. Wat wel erg tof is is dat recentelijk men de hele bedrijfsgeschiedenis (en dus vooral ook het levensverhaal van mijn opa) heeft laten optekenen incl flink wat oude foto's en dit in boekvorm heeft uitgebracht (overigens niet commercieel maar puur voor familie en relaties).
nice
Advertentie
Oud 18-01-2018, 15:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Straks eens kijken of ik thuis kan komen

Volgens de reisplanner is mijn trein nog niet uitgevallen (alle ervoor wel) en rijden er ook nog wel wat bussen. Ben benieuwd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-01-2018, 15:07
Verwijderd
Reisplanner schuift al de hele dag steeds een half uur op hè, reken er niet te veel op
Oud 18-01-2018, 15:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gelukkig zou er ook een bus moeten rijden. Kijken of dat wat wordt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-01-2018, 15:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
https://nos.nl/artikel/2212498-ns-oo...ternatief.html
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-01-2018, 17:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik kreeg een lift van een collega
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-01-2018, 17:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Overigens wel bizar veel takken langs de weg gezien, veel al in stukken gezaagd. Bij de Brandweerkazerne staan nu ook nog maar 2 ipv 6-7 auto's
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-01-2018, 17:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op de A13 een vrachtwagen op zijn kant en heel veel takken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-01-2018, 18:54
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ja volgens email wel. Tweede pakje wordt vandaag bezorgd.


Dus dat klik ik aan, want normale mensen zijn niet thuis tijdens de uren die ze noemen. Maar uiteraard:

typical PostNL.


Maar goed ik mag er van jou toch niet vanavond of morgenavond mee spelen
vanavond mag je er best mee spelen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 19-01-2018, 00:03
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Straks eens kijken of ik thuis kan komen

Volgens de reisplanner is mijn trein nog niet uitgevallen (alle ervoor wel) en rijden er ook nog wel wat bussen. Ben benieuwd.
Op een station werken op dit soort dagen is eh...interessant. Kakkiedruk, maar wel chill, want mensen hebben toch geen haast.
Ik sprak een man die uren had vastgezeten in een trein en zijn vrouw en zoontje waren er om hem op te wachten. Ik heb hem en dat jochie een gratis drankje aangeboden en ze waren zo lief. Vooral dat ventje. "Dankuwel mevrouw, de chocomel was echt heeeel erg lekker". Ik smolt een beetje.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2018, 00:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Er waren btw ook 2 omhooggevallen kutten die vroegen of we niet een half uur langer (tot 11) open konden blijven, zodat zij langer warm konden zitten. Ik zei dat m'n collega dat wrs niet zo waardeerde, want die was er al sinds 2 uur. "Ja, we hebben allemaal een zware dag hoor, mijn wekker ging al om 6 uur". Ja nou en, kut!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2018, 00:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben dus letterlijk van mijn fiets geblazen vanochtend. Terwijl ik zeker geen veertje ben. Het was een bijzondere ervaring. Lopen hielp daarna ook niet echt, want toen waaide mijn fiets weg. Ik vond het een bijzondere ervaring!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 19-01-2018, 00:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb dat ook es meegemaakt op een verlaten dijk naast een greppel. Ik dacht toen echt dat ik niet meer heel thuis zou komen. Supereng. Ben blij dat je 't hebt overleefd, tijger.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2018, 05:59
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben dus letterlijk van mijn fiets geblazen vanochtend. Terwijl ik zeker geen veertje ben. Het was een bijzondere ervaring. Lopen hielp daarna ook niet echt, want toen waaide mijn fiets weg. Ik vond het een bijzondere ervaring!
__________________
Forumdownie
Oud 19-01-2018, 07:41
Verwijderd
Ik vind het echt ronduit verbazingwekkend hoe voortvarend en efficient de treindienst dit keer opgestart is. Vandaag is bijna alles weer normaal. Het kán dus wel.
Oud 19-01-2018, 13:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Weet je wat ik verbazingwekkend vind? Dat er al dagen vantevoren een code oranje/rood was gegeven, er gisterochtend al filmpjes waren van hoe hele daken waren weggewaaid, en dat mensen dan toch massaal naar buiten trekken en verbaasd zijn dat hun fucking trein niet rijdt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2018, 13:54
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik had echt geen vrij kunnen krijgen van mijn werk vanwege de storm of omdat mijn trein niet meer zou kunnen rijden. Thuiswerken is ook geen optie hier, dus dan wordt er maar verwacht dat je er bent. En denk dat dat voor heel veel andere mensen ook zo was gisteren.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-01-2018, 13:56
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Dat heeft natuurlijk niets te maken met de reactie op het wegvallen (en uitblijven) van treinen
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-01-2018, 14:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
True
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-01-2018, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ik had echt geen vrij kunnen krijgen van mijn werk vanwege de storm of omdat mijn trein niet meer zou kunnen rijden. Thuiswerken is ook geen optie hier, dus dan wordt er maar verwacht dat je er bent. En denk dat dat voor heel veel andere mensen ook zo was gisteren.
Dus je werkgever heeft liever dat je 4 uur tevergeefs op stations gaat staan wachten dan dat je thuis werkt? Wat voor genieën sturen dat aan dan?
Oud 19-01-2018, 14:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Als je leraar bent, kun je ook moeilijk thuis werken
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-01-2018, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Als je leraar bent, kun je ook moeilijk thuis werken
Ja oke maar dan hoef je ook meestal geen enorme afstanden per OV af te leggen.

Ik zag trouwens dat op de UU was aangekondigd dat gebouwen open bleven maar dat er geen aanwezigheidsplicht was en dat studenten in de gaten moesten houden of docenten het college zouden afgelasten of niet.
Oud 19-01-2018, 14:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zolang er patiënten kunnen komen, moet ik ook gewoon op mijn werk verschijnen maar ik houd er wel rekening mee dat ik mogelijk langer onderweg ben, andere route of later/eerder vertrekken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-01-2018, 14:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dus je werkgever heeft liever dat je 4 uur tevergeefs op stations gaat staan wachten dan dat je thuis werkt? Wat voor genieën sturen dat aan dan?
Mijn werk bestaat uit werken met softwarepakketten waar ik afhankelijk ben van licenties die computergebonden zijn en/of op de server draaien en ik heb geen laptop (sowieso is een CAD-laptop erg kostbaar ) en aansturen van monteurs die ook aan het bureau komen

Daarnaast werk ik op 15 minuten treinen en 10+15 minuten fietsen (of 2x15 met de bus) van mijn werk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-01-2018, 14:58
df
Avatar van df
df is offline
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 19-01-2018, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn werk bestaat uit werken met softwarepakketten waar ik afhankelijk ben van licenties die computergebonden zijn en/of op de server draaien en ik heb geen laptop (sowieso is een CAD-laptop erg kostbaar ) en aansturen van monteurs die ook aan het bureau komen

Daarnaast werk ik op 15 minuten treinen en 10+15 minuten fietsen (of 2x15 met de bus) van mijn werk
Ja ik snap ook dat voor sommige banen thuiswerken echt niet mogelijk is hoor. Maar goed, als je er niet kunt komen ben je er ook niet, dus ik vind het in veel gevallen ook niet slim dat werkgevers dit soort waarschuwingen totaal negeren en mensen met gevaar op ongelukken toch de weg op sturen, of er vanuit gaan dat het met het OV wel mee zal vallen. Vanuit huis kun je misschien nog een dagje zelfstudie doen of zo, als je op een perron staat of in de file kun je helemaal niks doen.
Oud 19-01-2018, 15:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Daar ben ik het mee eens ja. Als deze computer aan vervanging toe is, dan wil ik even om tafel om te kijken wat er mogelijk is wat laptops en thuiswerken betreft, ook met het oog op de toekomst.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-01-2018, 15:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Goeie spelers
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-01-2018, 15:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Oud 19-01-2018, 16:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Toen met die sneeuw laatst klaagden de mensen dat het zo lang duurde voordat ze van de huisartsenpost bij de mensen thuis waren voor een visite. Echt, er was in dit gebied bijna geen doorkomen aan, ze toen toch hun best om te komen en dan mopperen dat het zo lang duurt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-01-2018, 16:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik zou echt zo geneigd zijn om te zeggen dat je geen tijd meer hebt omdat je zo lang onderweg was.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-01-2018, 16:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja hallo, dokters hebben toch superkrachten zoals teleportatie enzo?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-01-2018, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn werk bestaat uit werken met softwarepakketten waar ik afhankelijk ben van licenties die computergebonden zijn en/of op de server draaien en ik heb geen laptop (sowieso is een CAD-laptop erg kostbaar ) en aansturen van monteurs die ook aan het bureau komen

Daarnaast werk ik op 15 minuten treinen en 10+15 minuten fietsen (of 2x15 met de bus) van mijn werk
Bullshit. Allemaal bullshit. Honderd miljard bullshit. Keer miljoen. Niet jouw verhaal natuurlijk maar de argumenten.
Oud 19-01-2018, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik het mee eens ja. Als deze computer aan vervanging toe is, dan wil ik even om tafel om te kijken wat er mogelijk is wat laptops en thuiswerken betreft, ook met het oog op de toekomst.
Je hebt UALs nodig ipv CALs in sommige gevallen. Concurrency is ook heel normaal, juist bij CAD/CAM. Thuis werken is dan ook gecovered. En anders zijn er nog tientallen andere mogelijkheden.
Oud 19-01-2018, 16:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja hallo, dokters hebben toch superkrachten zoals teleportatie enzo?!
die zal je dan wel bij je eerste herregistratie krijgen, niet te makkelijk te verkrijgen natuurlijk!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-01-2018, 17:58
df
Avatar van df
df is offline
Komt van de fb-pagina Academica Obscura. Goudmijn die pagina;

__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 19-01-2018, 21:28
Verwijderd
We kijken Simon & Garfunkel in Central Park. Gaaf hoor.
Oud 21-01-2018, 09:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vier handen op één buik komt vanaf as dinsdag weer op tv!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-01-2018, 10:22
neardo
neardo is offline
Citaat:
Vier handen op één buik komt vanaf as dinsdag weer op tv!
YES. Nu al zin in.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 21-01-2018, 10:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ochjee hoeveel doorrokende energiedrankjes drinkende 16 jarige die teren oo hun ouder uitkering zouden ze dit seizoen weer gevonden hebben
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-01-2018, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Vier handen op één buik komt vanaf as dinsdag weer op tv!
Oud 21-01-2018, 14:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Jonges, ik heb vanochtend één van m'n beste vriendinnen uitgezwaaid op schiphol, want ze gaat in Florida wonen. Ik deed daar heel opgewekt om haar stress een beetje weg te nemen, maar nu ben ik echt kapot verdrietig.
Waarom gaan al m'n beste vriendinnetjuhs naar het buitenland?!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2018, 15:52
Verwijderd
Aaaahw oatie wil je samen zat worden?
Oud 21-01-2018, 16:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
JA!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2018, 16:06
Verwijderd
Oke. Dan moet jij voor twee drinken. Ik ben verdomme zwanger en mag dus niet drinken. Pokkezooi. Misschien toch eens heroverwegen hoe vervelend een gehandicapt kindje eigenlijk is.
Oud 21-01-2018, 16:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Joh, m'n zus heeft dr hele zwangerschap gerookt en m'n nichtje is echt super badass.
Een paar drankjes moeten ook geen kwaad kunnen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2018, 16:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Joh, m'n zus heeft dr hele zwangerschap gerookt en m'n nichtje is echt super badass.
Een paar drankjes moeten ook geen kwaad kunnen.
Jawel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-01-2018, 16:11
Verwijderd
Dan vanavond toch maar eens een fles wijn opentrekken en naar het tankstation voor sigaretten.
Oud 21-01-2018, 16:34
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dan vanavond toch maar eens een fles wijn opentrekken en naar het tankstation voor sigaretten.
__________________
Forumdownie
Oud 21-01-2018, 18:25
Verwijderd
Bijna iedere imbeciel heeft tegenwoordig een eigen blog. Met spelfouten en al. Toch jammer.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21.