Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2018, 00:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oatie wat is er uit je bloedonderzoek gekomen?
Nog niks, ik moet maandag terugbellen.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 27-01-2018, 15:01
Verwijderd
prutsers.
Oud 27-01-2018, 18:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Door 't bloedprikken heb ik wel de smaak van naalden te pakken, dus ik heb vandaag een afspraak gemaakt om een tatoeaasie te laten zetten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-01-2018, 18:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Leuk, Oates! Wat wordt je ontwerp?
Oud 27-01-2018, 19:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Heb ik altijd al wat voor jou gevonden! En ik ben ook benieuwd naar je ontwerp/idee
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-01-2018, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Door 't bloedprikken heb ik wel de smaak van naalden te pakken, dus ik heb vandaag een afspraak gemaakt om een tatoeaasie te laten zetten.
wat ga je waar laten zetten? Gaaf hoor
Ik wil ook weer
Oud 27-01-2018, 20:53
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Hema wilde gewoon 4 vouchers activeren. voor 105 euro besteld aan babyspul, maar 72,5 hoeven betalen Vraag me af of het helemaal klopt, maar kon het gewoon afrekenen. Van die dingen van bij besteding van 70 euro 15 euro korting en die gewoon allemaal tegelijk activeren. Dacht dat die dat nooit zou doen, maar mooi wel dus. #avrotros
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-01-2018, 21:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hema wilde gewoon 4 vouchers activeren. voor 105 euro besteld aan babyspul, maar 72,5 hoeven betalen Vraag me af of het helemaal klopt, maar kon het gewoon afrekenen. Van die dingen van bij besteding van 70 euro 15 euro korting en die gewoon allemaal tegelijk activeren. Dacht dat die dat nooit zou doen, maar mooi wel dus. #avrotros
Nice
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-01-2018, 22:02
Verwijderd
Billy Crudup
Oud 27-01-2018, 23:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Leuk, Oates! Wat wordt je ontwerp?
Citaat:
Heb ik altijd al wat voor jou gevonden! En ik ben ook benieuwd naar je ontwerp/idee
Citaat:
wat ga je waar laten zetten? Gaaf hoor
Ik wil ook weer
Ik ben de enige in m'n familie zonder tatoeages, maar ik had al jaren een idee als aandenken aan m'n opa en oma. Ik durfde nooit de eerste stap te zetten, maar ik vond via een oud collega een chick die echt hele mooie dotwork dingen zet. Het wordt een schoppenvrouw en dan met 'iets moois' eromheen. Ik wou 't op de binnenkant van m'n bovenarm, maar om veel detail te kunnen zetten moet 't of op de buitenkant, of op m'n onderarm.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-01-2018, 02:07
Verwijderd
Dat ken ik. Een heleboel ideeën, maar het durven. Vooral bang dat het kut wordt gezet.
Oud 28-01-2018, 03:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Klinkt heel tof HO
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-01-2018, 08:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat ken ik. Een heleboel ideeën, maar het durven. Vooral bang dat het kut wordt gezet.
Lijkt me dat je zeker tegenwoordig genoeg research kan doen naar een artist die jou tof lijkt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-01-2018, 03:15
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me dat je zeker tegenwoordig genoeg research kan doen naar een artist die jou tof lijkt
True! Maar ik ben een lamme tak soms.
Oud 29-01-2018, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de enige in m'n familie zonder tatoeages, maar ik had al jaren een idee als aandenken aan m'n opa en oma. Ik durfde nooit de eerste stap te zetten, maar ik vond via een oud collega een chick die echt hele mooie dotwork dingen zet. Het wordt een schoppenvrouw en dan met 'iets moois' eromheen. Ik wou 't op de binnenkant van m'n bovenarm, maar om veel detail te kunnen zetten moet 't of op de buitenkant, of op m'n onderarm.
zwart wit? En wat ga je nu doen met de plaatsing? Binnenkant boven arm vind ik wel een hele gave plaats altijd krijgen we een foto te zien?
Citaat:
True! Maar ik ben een lamme tak soms.
Dan moet je niet zeuren!


Ik wil terug naar Edinburgh
Oud 29-01-2018, 15:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Pfffffffrt Mn lief is doodziek naar huis gegaan, en nu ben ik met de rest van Mn schoonfamilie op wintersport. En overdag is dat prima want beetje boarden alles, maar ik voel me nu een beetje allenig
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-01-2018, 15:45
Verwijderd
Oh wat stom. Heeft'ie?
Oud 29-01-2018, 15:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ahw, niet leuk Zoef
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-01-2018, 15:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hij heeft eindeloze maagproblemen altijd al. Maar daar kwam nu een vermoedelijk virusje bij. Dus dat was 48 uur lang feestje boven de wc...
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-01-2018, 15:59
Verwijderd
Ocb wat sneu.... Blijven jullie nog lang daar?
Oud 29-01-2018, 16:52
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nog tot zaterdag. Maar ik denk stiekem ook dat als ik was meegegaan naar druilerig Denemarken en deze pistes had achtergelaten, ik er ook eindeloos spijt van had gehad.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-01-2018, 16:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind wintersport altijd heerlijk, ook met mensen die ik minder goed ken en ben ook vaak genoeg met alleen mijn schoonouders en schoonzusje geweest zonder mijn vriend, overdag skiën en 's avonds spelletjes doen, tv kijken of een boek lezen, wel prima.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-01-2018, 17:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
<3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-01-2018, 17:22
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik vind wintersport altijd heerlijk, ook met mensen die ik minder goed ken en ben ook vaak genoeg met alleen mijn schoonouders en schoonzusje geweest zonder mijn vriend, overdag skiën en 's avonds spelletjes doen, tv kijken of een boek lezen, wel prima.
Het ligt een beeeeeetje aan je gezelschap. Mijn schoonouders kunnen dotten zijn, maar mijn lief heeft zijn errrr sterke persoonlijkheid niet van een vreemde. En met schoonzusje en broer kan ik het heel goed vinden, maar ze hebben een kleine mee en kunnen oudermodus heel slecht uitzetten. Wat ik overigens ook prima snap, maar ik val er een beetje tussenin.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-01-2018, 18:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
zwart wit? En wat ga je nu doen met de plaatsing? Binnenkant boven arm vind ik wel een hele gave plaats altijd krijgen we een foto te zien?

Ik wil terug naar Edinburgh
Ja, zwart-wit. en wrs dan op de buitenkant van m'n bovenarm. De andere optie is onderarm, maar dat zie ik niet zo zitten. En als het eenmaal zover is zal ik wel een foto pm'en.

Ik wil ook terug naar Edinburgh btw. Vooral naar de Fringe, maar het is zooo duuuuuuuur.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-01-2018, 19:41
Verwijderd
Ben heel benieuwd!

Ik wil gewoon naar Edinburgh. Fringe lijkt me ool gaaf, maar hoeft niet. Zelden een stad meegemaakt waar ik me vanaf het begin zo thuis voelde. Zo fijn we hebben in april nog een weekend weg gepland staan, maar volgens mij mag ik dan net niet meer vliegen
Oud 30-01-2018, 14:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ben heel benieuwd!

Ik wil gewoon naar Edinburgh. Fringe lijkt me ool gaaf, maar hoeft niet. Zelden een stad meegemaakt waar ik me vanaf het begin zo thuis voelde. Zo fijn we hebben in april nog een weekend weg gepland staan, maar volgens mij mag ik dan net niet meer vliegen
The Fringe is echt fantastisch. Er zijn zo veel performers en optredens en iedereen is vriendelijk. Maar omdat het dan zo teringdruk is moet je echt de hoofdprijs betalen voor een kamer.
En kan je anders niet met de boot of trein?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-01-2018, 15:28
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Misschien moet je tuttebel even contacten als je naar finge wil voor een iets minder toeristische prijs. Die woont er, performt op dringend en heeft vast wat tips en tricks voor een cheapo-er verblijf ^^
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 01-02-2018, 08:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh ffs, ik ben 30 en ineens krijg ik de griep, op wintersport uiteraard. Ik kan me de laatste keer dat ik ziek was (buiten een hoofdpijntje om) niet eens meer herinneren
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 01-02-2018, 08:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Beterschap Zoef!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-02-2018, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Oooh ffs, ik ben 30 en ineens krijg ik de griep, op wintersport uiteraard. Ik kan me de laatste keer dat ik ziek was (buiten een hoofdpijntje om) niet eens meer herinneren
Het is een epidemie van bijbelse proporties!
Oud 01-02-2018, 10:18
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Hier nog een ja.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 01-02-2018, 10:26
Verwijderd
Oud 01-02-2018, 10:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Het is een epidemie van bijbelse proporties!
Ondertussen zijn er 6 van de 7 in ons reisgezelschap geveld, en ik heb het personeel in het restaurant nog nooit zoveel ‘gute besserung’ horen zeggen terwijl mensen met potjes thee weer richting kamer vertrokken
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 01-02-2018, 11:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hier op het werk is het ook al zo'n feest.
Bij mij op de afdeling (10 mensen) is er eentje ziek thuis, 2 die ziek thuis zouden moeten zitten zijn aan het werk en niezen en hoesten de hele boel onder en nog 3-4 anderen lopen te snotteren

Tot nu toe lijkt het langs me heen te gaan, maar als dit aan blijft houden zal het vanzelf wel komen vrees ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 01-02-2018, 11:33
Verwijderd
Dit is zo een van m'n lievelings <3
Oud 01-02-2018, 15:27
Verwijderd
Eindelijk kledingkast opgeruimd. Twee zakken kleren en een zak schoenen
Oud 01-02-2018, 19:15
Verwijderd
Hier ook verkouden sinds jaren. In mijn omgeving hebben ook veel mensen longontsteking.
Oud 01-02-2018, 19:42
Verwijderd
Op dit moment is het waarschijnlijker dat je griep hebt als je verkoudheidssymptomen hebt
Oud 01-02-2018, 20:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb zo'n ovenschaal uit de Lidl-reclame gekocht. Ik voel me nu echt degelijk maar vind 'm zooo leuk
Oud 01-02-2018, 20:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb zo'n ovenschaal uit de Lidl-reclame gekocht. Ik voel me nu echt degelijk maar vind 'm zooo leuk
Foto? (ik kijk geen reclame)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-02-2018, 20:25
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Foto? (ik kijk geen reclame)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0169.JPG (74.4 KB, 1x gelezen)
Oud 01-02-2018, 20:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat is gewoon boerenbont. Veel old-skooler kan 't bijna niet worden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-02-2018, 20:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dat is gewoon boerenbont. Veel old-skooler kan 't bijna niet worden.
Jaaa
Oud 01-02-2018, 20:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Daar had mijn vader vroeger borden van! Misschien heeft hij er nog wel een paar trouwens
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-02-2018, 21:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn schoonouders hebben een heel servies daarvan en ik heb een keukenhanddoek en theedoek gekocht voor mijn schoonmoeder voor haar verjaardag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-02-2018, 21:09
Verwijderd
Op rommelmarkten word jw er mee dood gegooid.
Oud 01-02-2018, 21:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn moeder en oma hebben het ook. Ik vind het zelf ook wel mooi maar het is best prijzig
Oud 01-02-2018, 22:11
Verwijderd
Míjn oma heeft jaren geleden het servies op een rommelmarkt verkocht. Ze wilde eens wat anders. Op een na. Die hangt aan de muur.
Oud 01-02-2018, 22:15
Verwijderd
Ik vind boerenbont en delfts blauw echt onooglijk. Ertur wat vind jij hiervan?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.