Oud 16-02-2018, 13:18
Verwijderd
Jup. Kut hoor.
Advertentie
Oud 16-02-2018, 13:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Jup. Kut hoor.
Idd, Is er nog zicht op een iets vervangends in Enschede of nu alles in Hengelo?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-02-2018, 14:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Idd, Is er nog zicht op een iets vervangends in Enschede of nu alles in Hengelo?
https://www.tubantia.nl/enschede/pop...taan~a024f0f4/
Er blijft dus nog wel wat te doen
Oud 16-02-2018, 14:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik had het helemaal gemist, maar wtf Atak failliet?
Dat nieuwe pand was ook vrij megalomaan, om eerlijk te zijn, gezien de omgeving. Het moet niet zo kunnen zijn dat de boel meteen over de kop gaat als er ergens een subsidiekraan dicht gaat (maak me daarom ook zorgen over hoelang TivoliVredenburg kan boeren in Utrecht, ook veels te ambitieus). Maar goed, als er dan ook slecht beleid is gevoerd dan kan het vrij snel gaan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-02-2018, 15:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Juh, oude Atak had ook echt zijn charme en trok geregeld ook goede bands die eigenlijk te groot waren voor de ruimte die ze hadden. Zelfde met Metropool overigens. Vond het daarom ook al gek dat ze beiden gingen uitbreiden/nieuwbouwen, kon ook bijna niet goed gaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-02-2018, 15:17
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Over uitgaansgelegenheden gesproken: de Melkweg in Damsco ontvangt over een paar maanden The Damned, fuck yeah.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-02-2018, 17:29
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
ik ben nog steeds erg tevree met mn OP3
Ik was heel lang heel blij met de Nexus 5x, maar het scherm daarvan overleefde de mosh bij de Dead Kennedys niet. En de eifoon vijf die ik als vervanging had begint nu wel erg langzaam te worden dus ik kijk er echt enorm naar uit.

Al was ik best positief verrast over ios, qua structuur vind ik veel dingen best prettig.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 16-02-2018, 17:32
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Over uitgaansgelegenheden gesproken: de Melkweg in Damsco ontvangt over een paar maanden The Damned, fuck yeah.
ohhhh kicken. Even kijken of ik dan kan. Heb net een Paaspop-kaartje besteld voor Iggy Pop.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 16-02-2018, 17:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ga zo fotograferen bij een beetje een suf evenement, maar wie weet kan ik schattige foto's maken van oude mensen die het wel heel boeiend vinden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-02-2018, 18:09
Verwijderd
Citaat:
geen idee, nooit in verdiept eigenlijk. Waar doel je precies op?
Full-device-encryption bij Android rammelt aan alle kanten. De encryptie van iPhones is echt straatlengtes beter. Niet omdat Apple voorop loopt maar omdat de Android-devs zo langzaam zijn met het goed implementeren van encryptie. Even kijken of ik de reddit-thread erover nog kan terugvinden.

Citaat:
Ik had het helemaal gemist, maar wtf Atak failliet?
Technisch failliet maar het is allemaal iets anders dan de kop doet vermoeden. Wanbeleid vooral. Er zijn ook geen schulden, er is geen subsidie voor 2018 toegekend en daardoor kunnen ze sluiten.
Oud 16-02-2018, 18:48
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Daar had ik dan weer niet de 200% interesse. Iemand anders misschien?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 17-02-2018, 19:05
Verwijderd
Ik geloof niet zo in kindermishandeling als opvoedmethode maar als mijn kinderen ooit zonder fietsverlichting in een donkere jas op slecht verlichte wegen gaan fietsen, zorg ik er voor dat ze minstens twee maanden niet kunnen fietsen. En niet vanwege lekke bandjes.
Oud 17-02-2018, 19:24
Verwijderd
Oud 17-02-2018, 19:25
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik geloof niet zo in kindermishandeling als opvoedmethode maar als mijn kinderen ooit zonder fietsverlichting in een donkere jas op slecht verlichte wegen gaan fietsen, zorg ik er voor dat ze minstens twee maanden niet kunnen fietsen. En niet vanwege lekke bandjes.
Oud 17-02-2018, 20:15
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik geloof niet zo in kindermishandeling als opvoedmethode maar als mijn kinderen ooit zonder fietsverlichting in een donkere jas op slecht verlichte wegen gaan fietsen, zorg ik er voor dat ze minstens twee maanden niet kunnen fietsen. En niet vanwege lekke bandjes.
Fuckin' A.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-02-2018, 21:12
Verwijderd
En ik zit weer aan een flesje bastaard 😊👍🏻
Oud 17-02-2018, 21:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wat is het exact?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-02-2018, 21:16
Verwijderd
Wij hebben Almost Famous aan gezet
Oud 17-02-2018, 21:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Heerlijk vroeg in bed op zaterdagavond . Daar kan ik nou echt enorm van genieten
Oud 17-02-2018, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Wat is het exact?
Bastaard is de radler van Hertog Jan. Ik vind t best wel heel erg lekker 🙂👍🏻
Oud 18-02-2018, 11:16
Verwijderd
Avrotrospunten zijn weer binnen. Net drie kwartier op de grond gelegen om de keukenvloer eens schoon te krijgen.
Oud 18-02-2018, 11:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wat is dat voor vage manier. Je kan ook gewoon 5minuten dweilen toch?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-02-2018, 11:34
Verwijderd
Dweilen doe ik maar heel zelden en de vloer bij het aanrecht en achter de keukentafel wordt vies en daar is regelmatig stofzuigen niet genoeg. Dus dan doe ik dit eens in de zoveel tijd en dan is het ook goed
Oud 18-02-2018, 12:20
Verwijderd
Mijn ouders gaan helemaal los ik heb een bedje gekocht voor vijftien euro en ik ging er van uit dat mijn vader dat in de grondverf zou zetten en dat we het dan zelf verder mochten uitzoeken. Vanochtend zegtie "Oh. Nee, ik wilde dat eigenlijk gewoon helemaal doen!" en mijn moeder wilde zo gruwelijk graag helpen dat ze komende week mijn keukenkastjes opnieuw komt inrichten. Mijn zus heeft ze tijdens haar zwangerschap aardig op afstand gehouden en daar konden ze weinig doen. Dat zijn ze hier nu helemaal aan het inhalen.
Oud 18-02-2018, 18:16
Verwijderd
Ik heb alle afleveringen van Airwolf in 720p in de uitverkoop gevonden. Nice.
Oud 18-02-2018, 22:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mijn ouders gaan helemaal los ik heb een bedje gekocht voor vijftien euro en ik ging er van uit dat mijn vader dat in de grondverf zou zetten en dat we het dan zelf verder mochten uitzoeken. Vanochtend zegtie "Oh. Nee, ik wilde dat eigenlijk gewoon helemaal doen!" en mijn moeder wilde zo gruwelijk graag helpen dat ze komende week mijn keukenkastjes opnieuw komt inrichten. Mijn zus heeft ze tijdens haar zwangerschap aardig op afstand gehouden en daar konden ze weinig doen. Dat zijn ze hier nu helemaal aan het inhalen.
Heerlijk die zwangerschapsverhalen. En tof dat ze helpen!
Oud 18-02-2018, 22:36
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb vanavond wijn kapot laten valken in mijn slaapkamer. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit een fijne lucht vind of niet
Oud 19-02-2018, 06:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Net even te vroeg nu voor een cursus over een computerprogramma
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-02-2018, 09:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh jungs, ik ben zo verkouden Mijn hoofd lijkt wel een blok beton. Wie komt mij thee en zakdoekjes brengen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-02-2018, 12:04
Verwijderd
Prima, pm je adres maar!
Oud 19-02-2018, 17:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh jungs, ik ben zo verkouden Mijn hoofd lijkt wel een blok beton. Wie komt mij thee en zakdoekjes brengen?
Sorry wijffie, ik ben vandaag ook ziek thuis. Mr. Migraine is lekker op m'n harses aan't bonzen.
Anders lekker stomen met een kruiden-iets.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-02-2018, 18:26
Verwijderd
Drie keer per dag boven een bak stomend water met vicks en liters gemberthee met citroen zorgden er bij mij voor dat ik het binnen twee dagen weer deed
Oud 19-02-2018, 18:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Neusspray en spoelen met zout water
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-02-2018, 19:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Neusspray redt m'n leven vandaag, ik kan in ieder geval ademen Liters thee met honing gaat ook goed. Vicks wordt ik misselijk van in een stoombadje, dus daar ga ik maar niet aan beginnen. Verder af en toe op-zijn-kop yogaposen, redelijk oncomfortabel maar wel goed om het snot uit mijn voorhoofdsholte te krijgen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 19-02-2018, 20:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben even trots op mezelf, net een foto bewerkt en min of meer op tijd ingeleverd voor de almanak van mijn vereniging (er stond voor 19 februari in de mail, maar de commissie communiceerde dat het aanleveren van kopij uiterlijk 19 februari was) en een berg foto's bewerkt en opgeleverd van dat evenement vrijdagavond
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 19-02-2018, 20:55
Verwijderd
Doede goed meid 🙂👍🏻

Ik zit hier Indiana Jones and thr Last Crusade te kijken 😊
Oud 19-02-2018, 22:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik ben even trots op mezelf, net een foto bewerkt en min of meer op tijd ingeleverd voor de almanak van mijn vereniging (er stond voor 19 februari in de mail, maar de commissie communiceerde dat het aanleveren van kopij uiterlijk 19 februari was) en een berg foto's bewerkt en opgeleverd van dat evenement vrijdagavond
Lekker bezig Eline!
Oud 20-02-2018, 07:27
Verwijderd
Collega'tje dat altijd loopt te kloten met haar telefoon als ze in de auto zit, heeft gisteren een ongeluk gehad. Niemand gewond maar allebei de auto's totall los. Kans is groot dat ze haar telefoon in de hand had.

Laatst gewijzigd op 20-02-2018 om 07:38.
Oud 20-02-2018, 07:35
Verwijderd
Ik zeg er tegenwoordig wat van als de chauffeur zit te kutten met een mobiel tijdens het rijden. Gewoon niet doen. Dit kalenderjaar al drie keer bijna geschept.
Oud 20-02-2018, 07:38
Verwijderd
Ik heb haar daar ook al dertig keer iets van gezegd hoor, maar "ik weet wel wat ik doe en ik let echt wel op!" Ik zat hier op te wachten. Nu is ze het wel in een keer afgeleerd.
Oud 20-02-2018, 07:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Of ze is nog koppig en niet afgeleerd
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-02-2018, 08:13
Verwijderd
Dan krijgt ze klappen.
Oud 20-02-2018, 08:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
De ex van mijn nichtje dronk heel veel, ook als hij moest rijden. Zij zei daar wat van, hij trok zich daar weinig van aan of deed loze beloftes. Hij kwam met drank op in een aanrijding terecht. Nichtje opgelucht, nu zou hij wel minder gaan drinken. Maar nee. Toen heeft ze 't uitgemaakt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-02-2018, 08:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Meisje op mijn Facebook plaatst ook altijd foto's van tijdens het rijden en als ik daar wat van zeg, stuurt ze zo'n grappig smilie
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-02-2018, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb haar daar ook al dertig keer iets van gezegd hoor, maar "ik weet wel wat ik doe en ik let echt wel op!" Ik zat hier op te wachten. Nu is ze het wel in een keer afgeleerd.
Ik zou het ook rustig tegen haar zeggen of er een opmerking over maken. Grapjes vooral.
Oud 20-02-2018, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Meisje op mijn Facebook plaatst ook altijd foto's van tijdens het rijden en als ik daar wat van zeg, stuurt ze zo'n grappig smilie
Dan stuur je plaatjes van een dood kind. Aangereden. Liefst nog wel herkenbaar en heel bloederig. En dan zeg je erbij "dit was Rebecca totdat iemand dacht dat het hen niet zot gebeuren".

Dat soort shock en horror technieken schijnen als een van de weinige dingen daadwerkelijk te helpen.
Oud 20-02-2018, 08:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgende keer dat maar doen dan.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-02-2018, 11:07
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik heb een grafhekel aan mensen die met hun telefoon bezig zijn tijdens het rijden en heb daar ook ter plekke commentaar op. Je gaat verdomme toch ook niet naast iemand zitten die aangeschoten achter het stuur kruipt, kom nou.

Je ziet het ook zó veel op de snelwegen; slingeren, vreemde schommelingen in tempo, afsnijden door slecht kijkwerk, geen richting aangeven bij rijbaanwisselingen.. 99 van de 100 keer als je ze passeert: een telefoon in de klauwen. In dat opzicht zou het prettig zijn als meer politie op de snelweg zou rijden. Kunnen ze ook eens actief boetes gaan uitdelen aan mensen die de spitsstrook niet (willen) begrijpen, daar gaat eveneens mijn bloed van koken.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-02-2018, 11:13
Verwijderd
Ik heb een tijd terug ook handsfree bellen in de auto geďnstalleerd. Was in eerste instantie wel tof. Handig, maar mijn concentratie is echt ontzettend veranderd dus ik doe dat ook maar niet meer.
Oud 20-02-2018, 11:17
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik ben gewoon niet bereikbaar als ik rijd. Eenzijdig risico vind ik acceptabel maar in een auto is daar zelden tot nooit sprake van.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.