Oud 23-10-2004, 15:38
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
Damn mensen ik vind dit echt heel raar. Sommigen van jullie praten over harddrugs alsof het een hele normale zaak is, alsof je het stoer vind om het te gebruiken. Misschien (waarschijnlijk) val ik in herhaling, maar wat bezielt je in godsnaam als je cocaine of speed je longen in te lanceren, alleen omdat het je een goed gevoel geeft... het is toch triest om je alleen goed te kunnen voelen met zulke kankerzooi (ja dat is het) in je lijf?? Mensen praten over heroine gebruik alsof ze het over een DKTP prik hebben. DAMN dit is een scholieren forum, en dit forum ZOU de bedoeling moeten hebben om SCHOLIEREN te waarschuwen voor dat spul! Maar nee hoor, jan en alleman vertelt hier hoe lekker het is om PCP te gebruiken of base coke te inhaleren. Ziek mensen... Oja wat the fuck doe je trouwens op een scholieren forum als je drugsgebruiker bent.

triest triest
Advertentie
Oud 23-10-2004, 15:40
Verwijderd
Ik vind mensen die neerkijken op anderen zonder daarvoor een goede reden te hebben gewoon triest.

Verder ben ik van mening dat de meesten hier stukken beter weten wat de gevolgen zijn van waar ze mee bezig zijn dan jij, en dat jouw opmerking een beetje kortzichtig is.
Iedereen heeft zijn eigen redenen

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 15:43.
Oud 23-10-2004, 15:43
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
haha zonder goede reden zeg je?? Het is toch van de zotte dat junks hier de verschrikkelijkste verslavendste troep lopen aan te prijzen. ik wil die stakkers er heus niet vanaf helpen (integendeel... laat ze er maar in stikken) maar ik wil voorkomen dat ze via zo'n verschrikkelijke laffe manier scholieren KUNNEN beinvloeden... en die zijn ERG snel te beinvloeden, dat kun je niet ontkennen, je leest de krant zeker nooit???????????
Oud 23-10-2004, 15:45
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 15:43 :
haha zonder goede reden zeg je?? Het is toch van de zotte dat junks hier de verschrikkelijkste verslavendste troep lopen aan te prijzen. ik wil die stakkers er heus niet vanaf helpen (integendeel... laat ze er maar in stikken) maar ik wil voorkomen dat ze via zo'n verschrikkelijke laffe manier scholieren KUNNEN beinvloeden... en die zijn ERG snel te beinvloeden, dat kun je niet ontkennen, je leest de krant zeker nooit???????????
Als ik alleen al naar jouw manier van typen kijk vraag ik me af of jij wel zo goed bezig bent
Verder is iedereen die hier post óók scholier, en als je eens beter leest wordt er bijna alleen maar informatie gegeven.

Wat weet jij trouwens van drugs om zo'n naïeve mening te hebben ?
Oud 23-10-2004, 15:47
Verwijderd
Ik pleit trouwens voor een slotje, discussies als dit zijn zó triest.

I rest my case
Oud 23-10-2004, 15:49
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 15:45 :
Als ik alleen al naar jouw manier van typen kijk vraag ik me af of jij wel zo goed bezig bent
Verder is iedereen die hier post óók scholier, en als je eens beter leest wordt er bijna alleen maar informatie gegeven.

Wat weet jij trouwens van drugs om zo'n naïeve mening te hebben ?
haha je bent een grappig kereltje hoor, je draait gewoon met een grote boog om het probleem heen. als je er niks nuttigs over te zeggen heb doe het dan niet en loop mijn topic niet te vervuilen.

om antwoord opje vraag te geven

ik ken(de) mensen die eraan kapot zijn gegaan
Oud 23-10-2004, 15:50
Verwijderd
druggebruikers hebben vaak een beter inzicht in zichzelf dan niet-gebruikers. Ik heb respect voor de echte psychonauten die trippen om hun horizon te verbreden en ik spuug op mensen die druggebruikers minderwaardig vinden.
Oud 23-10-2004, 15:50
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 15:47 :
Ik pleit trouwens voor een slotje, discussies als dit zijn zó triest.

I rest my case
haha slotje ? waarom? omdat ik iets zeg waar je niet tegen kan??
Oud 23-10-2004, 15:51
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 15:49 :


ik ken(de) mensen die eraan kapot zijn gegaan
Ik ook.
Juist dáárom vind ik jou zo kortzichtig.

én als je mensen kent die zo triest zijn om drugs te mísbruiken, wil dat niet zeggen dat jij gelijk alles van drugs weet.
Oud 23-10-2004, 15:54
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
Citaat:
sjek schreef op 23-10-2004 @ 15:50 :
druggebruikers hebben vaak een beter inzicht in zichzelf dan niet-gebruikers. Ik heb respect voor de echte psychonauten die trippen om hun horizon te verbreden en ik spuug op mensen die druggebruikers minderwaardig vinden.
oke dus jij wilt zeggen dat drugsgebruik een verbreding van je horizon is? Volgens mij is drugsgebruik gewoon vluchten voor de maatschappij.. en bovendien je lichaam kapot maken. drugsgebruikers belanden meestal ook in de goot of zijn vaak drop outs (dit zijn FEITEN mensen)
Oud 23-10-2004, 15:55
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 15:51 :
Ik ook.
Juist dáárom vind ik jou zo kortzichtig.

én als je mensen kent die zo triest zijn om drugs te mísbruiken, wil dat niet zeggen dat jij gelijk alles van drugs weet.
ik kende ze niet als vrienden, maar als mensen die je van school kent, en je ziet ze gewoon achteruit gaan, dat is echt klote om te zien
Oud 23-10-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 15:54 :
oke dus jij wilt zeggen dat drugsgebruik een verbreding van je horizon is? Volgens mij is drugsgebruik gewoon vluchten voor de maatschappij.. en bovendien je lichaam kapot maken. drugsgebruikers belanden meestal ook in de goot of zijn vaak drop outs (dit zijn FEITEN mensen)
En dat zegt maar weer hoeveel jij van drugs weet.
Kam jij erowid.org maar eens even uit, en kom over een paar jaar terug om deze discussie verder te gaan
Oud 23-10-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 15:54 :
oke dus jij wilt zeggen dat drugsgebruik een verbreding van je horizon is? Volgens mij is drugsgebruik gewoon vluchten voor de maatschappij.. en bovendien je lichaam kapot maken. drugsgebruikers belanden meestal ook in de goot of zijn vaak drop outs (dit zijn FEITEN mensen)
robbberto, je hebt geestVERRUIMENDE en geestVERNAUWENDE middelen, heroine is geestvernauwend.
Als ik een verslaafde zie dan heb ik medelijden met die persoon. Meestal zijn verslaafden verslaafd geraakt, omdat ze een psychische ziekte hebben en het spul wat ze dan gebruiken maakt ze weer even happy. Die mensen hebben er ook niet om gevraagd, maar toch is het zo.
En als je je stoort aan dit forum, kom er dan gewoon niet meer
Oud 23-10-2004, 15:59
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 15:56 :
En dat zegt maar weer hoeveel jij van drugs weet.
Kam jij erowid.org maar eens even uit, en kom over een paar jaar terug om deze discussie verder te gaan
gast, no offence, maar kom nou eens to the point en reageer nou een ON-TOPIC. het gaat er toch niet om hoeveel ik van drugs afweet.
Oud 23-10-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 15:59 :
gast, no offence, maar kom nou eens to the point en reageer nou een ON-TOPIC. het gaat er toch niet om hoeveel ik van drugs afweet.
daar gaat het wel om, jij bent op drugsgebied gewoon een n00b
Oud 23-10-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 15:59 :
gast, no offence, maar kom nou eens to the point en reageer nou een ON-TOPIC. het gaat er toch niet om hoeveel ik van drugs afweet.
Daar gaat het idd wel om, want jij lult onzin ómdat je een verkeerd beeld hebt van drugs én er verder niets over weet.
Maar dat zie jij dan weer niet in, hoe jammer dat ook is.
Oud 23-10-2004, 16:04
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
Citaat:
sjek schreef op 23-10-2004 @ 16:00 :
daar gaat het wel om, jij bent op drugsgebied gewoon een n00b
oke idd ik ben een n00b op drugsgebied, maar ik lees de kranten en ik kijk tv.

het is een maatschappelijk probleem.

mensen ik willie jullie niet lopen afzeiken, ik wil alleen mensen behoeden voor dat spul, en daarom hoort dit echt niet thuis op een forum. drugs = slecht
Oud 23-10-2004, 16:05
reeko
reeko is offline
van de ene kant heb je denk ik wel gelijk dat het andere scholieren kan beinvloeden, maar als je iets gaat gebruiken is dat toch altijd je eigen keuze

dit forum biedt dan juist wat informatie zodat je weet waar je op moet letten etc

maar mensen die gebruiken (of nog niet gebruiken maar gaan gebruiken) die doen dat vroeg of laat toch wel en daar heeft zo'n forum geen zak mee te maken
Ads door Google
Oud 23-10-2004, 16:10
Verwijderd
robbbberto: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=907107
Oud 23-10-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 16:04 :
oke idd ik ben een n00b op drugsgebied, maar ik lees de kranten en ik kijk tv.

het is een maatschappelijk probleem.

mensen ik willie jullie niet lopen afzeiken, ik wil alleen mensen behoeden voor dat spul, en daarom hoort dit echt niet thuis op een forum. drugs = slecht
Rob, iedereen die hier op dit forum komt is zich meer dan bewust van de gevaren van zijn/haar gebruik.
dat er een forum voor is vind ik juist heel erg goed, want zo kan iedereen over drugs praten en met zijn/haar vragen komen, zodat hij/zij goed is voorgelicht over de drug(s) ipv dat de persoon in het ongewisse blijft en daarom juist domme fouten maakt.
Oud 23-10-2004, 16:11
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
Citaat:
reeko schreef op 23-10-2004 @ 16:05 :
van de ene kant heb je denk ik wel gelijk dat het andere scholieren kan beinvloeden, maar als je iets gaat gebruiken is dat toch altijd je eigen keuze

dit forum biedt dan juist wat informatie zodat je weet waar je op moet letten etc

maar mensen die gebruiken (of nog niet gebruiken maar gaan gebruiken) die doen dat vroeg of laat toch wel en daar heeft zo'n forum geen zak mee te maken
dat is waar, mensen maken zelf de keus om het te doen.

maar,

het wordt wel aantrekkelijker voor een tiener om het te proberen, omdat de mensen er hier zo over praten alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

je kunt beter mensen ervan weerhouden, dan dat je ze gaat aansporen
Oud 23-10-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 16:11 :
dat is waar, mensen maken zelf de keus om het te doen.

maar,

het wordt wel aantrekkelijker voor een tiener om het te proberen, omdat de mensen er hier zo over praten alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

je kunt beter mensen ervan weerhouden, dan dat je ze gaat aansporen
rob, niemand spoort hier iemand aan om iets te gaan gebruiken
Oud 23-10-2004, 16:14
reeko
reeko is offline
volgens mij spoort niemand hier anderen aan tot gebruik

verder moet je nu ophouden met zeiken want door mensen zoals jij gaan andere juist gebruiken omdat ze van je af willen zijn
Oud 23-10-2004, 16:15
Verwijderd
kennen jullie dat ene topic van girlytina nog ?
'ik ben 14 en ik weet alles beter, drugs is slecht'
Oud 23-10-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
reeko schreef op 23-10-2004 @ 16:14 :
volgens mij spoort niemand hier anderen aan tot gebruik

verder moet je nu ophouden met zeiken want door mensen zoals jij gaan andere juist gebruiken omdat ze van je af willen zijn
so true
Advertentie
Oud 23-10-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 16:15 :
kennen jullie dat ene topic van girlytina nog ?
'ik ben 14 en ik weet alles beter, drugs is slecht'
hahaha
Oud 23-10-2004, 16:16
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 23-10-2004 @ 16:15 :
hahaha
gisteravond had ik een heerlijke discussie met haar, over hetzelfde onderwerp, ze is zo heerlijk naïef
En altijd maar dat "jamaar het is slecht" of "nee, dat is niet waar, drugs is toch slecht" . Geweldig
Oud 23-10-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 16:16 :
gisteravond had ik een heerlijke discussie met haar, over hetzelfde onderwerp, ze is zo heerlijk naïef
En altijd maar dat "jamaar het is slecht" of "nee, dat is niet waar, drugs is toch slecht" . Geweldig
mja ze is 14 he
Oud 23-10-2004, 16:18
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 23-10-2004 @ 16:18 :
mja ze is 14 he
ja, en ze is trots op haar eigen mening, en ze wéét dat ze gelijk heeft.
*lol*
Oud 23-10-2004, 16:21
-robbbberto-
-robbbberto- is offline
ik ga mijn tijd hier echt niet langer aan verspelen (heb nog toetsen te leren)
Oud 23-10-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 16:21 :
ik ga mijn tijd hier echt niet langer aan verspelen (heb nog toetsen te leren)
verstandige keuze
Oud 23-10-2004, 16:23
Verwijderd
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 16:21 :
ik ga mijn tijd hier echt niet langer aan verspelen (heb nog toetsen te leren)
D&A representing
*swaaj*
Oud 23-10-2004, 16:25
reeko
reeko is offline
robert misschien kan je een eigen forum opzetten voor niet-gebruikers en dan lekker met z'n allen gaan vertellen dat het slecht is

misschien red je dan nog wat levens
Oud 23-10-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
reeko schreef op 23-10-2004 @ 16:25 :
robert misschien kan je een eigen forum opzetten voor niet-gebruikers en dan lekker met z'n allen gaan vertellen dat het slecht is

misschien red je dan nog wat levens
Oud 23-10-2004, 16:57
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
jah Jongeren DUS SCHOLIEREN experimenteren nu eenmaal he dat zit in het beestje !!!!!!!!!!!!!

dus reageer niet zo kortzichtig pessimist
Oud 23-10-2004, 17:14
De Dood
De Dood is offline
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 15:38 :
Damn mensen ik vind dit echt heel raar. Sommigen van jullie praten over harddrugs alsof het een hele normale zaak is, alsof je het stoer vind om het te gebruiken. Misschien (waarschijnlijk) val ik in herhaling, maar wat bezielt je in godsnaam als je cocaine of speed je longen in te lanceren, alleen omdat het je een goed gevoel geeft... het is toch triest om je alleen goed te kunnen voelen met zulke kankerzooi (ja dat is het) in je lijf?? Mensen praten over heroine gebruik alsof ze het over een DKTP prik hebben. DAMN dit is een scholieren forum, en dit forum ZOU de bedoeling moeten hebben om SCHOLIEREN te waarschuwen voor dat spul! Maar nee hoor, jan en alleman vertelt hier hoe lekker het is om PCP te gebruiken of base coke te inhaleren. Ziek mensen... Oja wat the fuck doe je trouwens op een scholieren forum als je drugsgebruiker bent.

triest triest
Welke drugs gebruik je zelf eigenlijk??
Goed spul volgens mij, of niet soms??
Ads door Google
Oud 23-10-2004, 17:37
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
waarom ga jij op een forum als dit zeiken over drugsgebruikers? en noem hardrugs geen kankerzooi om in je te 'lanceren', want kanker wil je zeker niet in je. met kanker schelden, dát is pas slecht.

en wat heb jij er op tegen als mensen zich er goed bij voelen? als zij er toch baat bij hebben, laat ze dan lekker. zou ik er iets van zeggen als jij elke avond met je knuffels neukt zodat je je weer goed voelt? nee, want zo achterlijk ben ik.

jij blijkbaar wel, dus ga terug naar je eigen leventje.
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 23-10-2004, 17:40
jojobro
jojobro is offline
Ik vind hem eigenlijk wel gelijk hebben. Het is toch niet normaal dat scholieren dit allemaal doen. Over 10 jaar zitten al die speedjunkies op dagbehandeling omdat ze dement als zijn . Kijk nou krijg ik natuurlijk wel weer reacties dat jullie wel weten hoe slecht het voor je is, maar volgens mij hebben jullie er geen flauw idee van.
Oud 23-10-2004, 17:46
reeko
reeko is offline
en jij weet dat wel?

slecht is trouwens relatief
Oud 23-10-2004, 17:55
Verwijderd
Achja. Er zijn meer mensen die ten onder gaan aan alcohol (in Nederland) dan aan heroïne. Verder heb je ook nog zoiets als zelfbeschikkingsrecht, als iemand drugs wil gebruiken moet dat kunnen. Klaar.
Oud 23-10-2004, 17:58
jojobro
jojobro is offline
Citaat:
reeko schreef op 23-10-2004 @ 17:46 :


van de ene kant heb je denk ik wel gelijk dat het andere scholieren kan beinvloeden, maar als je iets gaat gebruiken is dat toch altijd je eigen keuze

dit forum biedt dan juist wat informatie zodat je weet waar je op moet letten etc

maar mensen die gebruiken (of nog niet gebruiken maar gaan gebruiken) die doen dat vroeg of laat toch wel en daar heeft zo'n forum geen zak mee te maken
Het forum beinvloed je wel degelijk, maar niet alleen het forum want iedereen die gebruikt doet of het niks is over wat hij/zij gebruikt. Ik heb niet het idee dat de meesten het doen om stoer te doen, meer uit nieuwsgierigheid.
Volgens mij staan er op dit forum zat stukken waarin staat hoe je wat kan proberen, het een is wel wat verslavender als het andere wordt wel aangegeven en veel mensen zullen dit alsnog thuis uit gaan proberen (droppies zoals jij).

drugs is slecht slecht slecht
Oud 23-10-2004, 18:04
qghp
qghp is offline
Citaat:
-robbbberto- schreef op 23-10-2004 @ 15:38 :
het is toch triest om je alleen goed te kunnen voelen met zulke kankerzooi (ja dat is het) in je lijf??

Ten eerste, wie zegt dat drugsgebruikers zich niet goed kunnen voelen zonder dat ze gebruiken? dan heb je het over verslaafden en daar doel je niet op want je hebt het over de mensen op dit forum en volgens mij weten de meeste posters hier best waar ze mee bezig zijn.

ten tweede, als je de moraalridder wilt gaan uithangen spot dan ook niet met kanker want daar gaan behoorlijk wat meer mensen aan kapot.
Oud 23-10-2004, 18:13
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 23-10-2004, 18:20
reeko
reeko is offline
Citaat:
jojobro schreef op 23-10-2004 @ 17:58 :
Het forum beinvloed je wel degelijk, maar niet alleen het forum want iedereen die gebruikt doet of het niks is over wat hij/zij gebruikt. Ik heb niet het idee dat de meesten het doen om stoer te doen, meer uit nieuwsgierigheid.
Volgens mij staan er op dit forum zat stukken waarin staat hoe je wat kan proberen, het een is wel wat verslavender als het andere wordt wel aangegeven en veel mensen zullen dit alsnog thuis uit gaan proberen (droppies zoals jij).

drugs is slecht slecht slecht
dus eigelijk beweer jij dat er dankzij dit forum meer scholieren drugs gebruiken dan dat er drugs zouden gebruiken als dit forum er niet was

haha
Oud 23-10-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 16:15 :
kennen jullie dat ene topic van girlytina nog ?
'ik ben 14 en ik weet alles beter, drugs is slecht'
tss
Oud 23-10-2004, 18:25
Verwijderd
Om maar weer even tegen rob in te gaan:
Ik heb dankzij dit forum nooit lsd gebruikt.
Oud 23-10-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 16:16 :
gisteravond had ik een heerlijke discussie met haar, over hetzelfde onderwerp, ze is zo heerlijk naïef
En altijd maar dat "jamaar het is slecht" of "nee, dat is niet waar, drugs is toch slecht" . Geweldig
ja inderdaad geweldig je blokte me omdat je niet er niet eens meer tegen kon.. Ik heb nogsteeds dezelfde mening.. en ook met de topicstarter. Ik weet zeker dat je weet dat hij gelijk heeft mara je wil het niet toegeven.
Oud 23-10-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 23-10-2004 @ 16:18 :
ja, en ze is trots op haar eigen mening, en ze wéét dat ze gelijk heeft.
*lol*
ik heb ook gelijk..
Oud 23-10-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 23-10-2004 @ 18:25 :
ik heb ook gelijk..
lol
Oud 23-10-2004, 18:34
Verwijderd
ze blijft schattig
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten de weg; of waarom gaat de zon niet onder...
sjoeltie
10 11-09-2004 18:06
Verhalen & Gedichten Waarom nou jij...
Rossantha
6 03-06-2004 22:01
De Kantine Waarom heeft Machiavelli een ban?!
Mea Culpa
6 05-04-2004 13:54
De Kantine Waarom heeft hasseltboy een ban?!
Mea Culpa
6 05-04-2004 13:49
ARTistiek De weg; of waarom gaat de zon niet onder?
Prada
21 15-04-2002 15:23
Verhalen & Gedichten waarom?
misspretty
0 06-11-2001 17:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.