Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2002, 16:45
carla-tje
carla-tje is offline
Vorig weekend een schitterende manier gevonden om m'n vriendje gek te krijgen! Ik zat al een tijdje op het plan te broeden, maar nu pas deed de kans zich voor het uit te werken...

We gingen zaterdagavond samen naar toneel. Ik was helemaal opgekleed, sjieke blouse, rokje en hoge laarzen (houdt hij van). Tijdens het uitgaan van de lichten, fluisterde ik hem: "ik heb geen ondergoed aan!". Heeeerlijk, heb zitten genieten tijdens de eerste akte! De sex nadien was uiteraard hemels (er verschijnt nu nog steeds een grote glimlach op mijn mond).

Voor wie het wil uitproberen: het is niet echt een pretje. Zonder bh wapperen je borsten alle kanten uit, je tepels schuren overal tegen, en zonder slipje is het behoorlijk frisjes daar beneden... bovendien moet je flink opletten hoe je gaat zitten. Maar het was de moeite!
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:58
Verwijderd
hahahaha GEWELDIG!!

Leuk he.. zo je maniertjes hebben!!

Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 17:11
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah dat idee had ik dus een keertje in de winter...en toen ahddenw e een lekke band en moesten we naar huis lopen ipv fietsen..is idd koud daaronder dan
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:39
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
is mij al toegezegd da ze t voor mij ook een keertje doet, ga helemaal goe kome
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 18:51
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
carla-tje schreef:


Voor wie het wil uitproberen: het is niet echt een pretje. Zonder bh wapperen je borsten alle kanten uit, je tepels schuren overal tegen, en zonder slipje is het behoorlijk frisjes daar beneden... bovendien moet je flink opletten hoe je gaat zitten. Maar het was de moeite!
Wat ik me afvraag, er komt toch altijd wel een beetje wit spul/slijm uit je vagina, vocht zeg maar. Om je vagina te reinigen is dat. Maar had je daar geen last van dan?? Ben ik erg benieuwd naar, of het in je rok zat ofzo??
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef:


Wat ik me afvraag, er komt toch altijd wel een beetje wit spul/slijm uit je vagina, vocht zeg maar. Om je vagina te reinigen is dat. Maar had je daar geen last van dan?? Ben ik erg benieuwd naar, of het in je rok zat ofzo??
tenzij je incontinent bent drupt er nix uit als je niet opgewonden bent denk ik...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:43
Verwijderd
jaaa lache ga ik ook es doen.....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:54
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Wat ik me afvraag, er komt toch altijd wel een beetje wit spul/slijm uit je vagina, vocht zeg maar. Om je vagina te reinigen is dat. Maar had je daar geen last van dan?? Ben ik erg benieuwd naar, of het in je rok zat ofzo??
Ik geloof niet dat er zoveel vocht uitkomt dat je rok er nat van zou kunnen worden. Het feit dat het in je slipje zit soms, komt omdat die er tegen aangedrukt zit, door je broek.
(Goh wat beschrijf ik het weer denderend.)
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 20:54
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:


tenzij je incontinent bent drupt er nix uit als je niet opgewonden bent denk ik...
jawel, haar verhaal klopt wel, volgens mij is dat mierzuur, maar of het in die mate gebeurt??? Dat lijkt mij sterk... Maar ik kan er ook naast zitten hoor! En het verschilt van persoon tot persoon!
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef:


Wat ik me afvraag, er komt toch altijd wel een beetje wit spul/slijm uit je vagina, vocht zeg maar. Om je vagina te reinigen is dat. Maar had je daar geen last van dan?? Ben ik erg benieuwd naar, of het in je rok zat ofzo??
Jah dat vraag ik me eigenlijk ook af. Vooral omdat ik zelf nogal snel nat ben daaronder (ook wanneer ik NIET geil ben!! ) lijkt het me nogal irritant.. want dan krijg je zo'n natte vlek..

Als je zit, zit je namelijk wel met je rok tegen je vagina (die buurt iig) aan..? Toch..?

Ik zou me niet echt op mijn gemak voelen, alsof iedereen die "vlek" ziet zitten en naar me aan het kijken is ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:17
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Is kicken he, zulke spelletjes. Krijg je je kerel echt helemaal wild mee (zie ook leerlingen punt com forum sexualiteit > vet spannend) Wat ik zelf helemaal vind is geen ondergoed dragen op momenten dat helemaal niemand daar aan zou denken (tijdens het winkelen en dan zonder blikken of blozen je jurk uittrekken om een topje te passen, moet je op de reactie van je vriendjuh letten met zun kop door het gordijn van het pashokje en hem dan heel de winkel doorsturen om een andere kleur te halen, terwijl ie weet dat jij spiernaakt achter dat gordijntje staat)
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:20
Verwijderd
*snif* *snif*


*what's that smell?*

Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:25
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
ju eigen bangemannenzweet?
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:26
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
*snif* *snif*


*what's that smell?*

Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:28
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Grote jongens
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 00:43
Verwijderd
Jaa, lache, ga ik ook es doen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 03:30
Verwijderd
*idee* AAHhhhhhh helemaal geweldig ! hihi * gaat hope op beter weer want heeft geen zin in koud zijn* hehehe *kijkt ondeugend*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 06:42
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Jah dat vraag ik me eigenlijk ook af. Vooral omdat ik zelf nogal snel nat ben daaronder (ook wanneer ik NIET geil ben!! ) lijkt het me nogal irritant.. want dan krijg je zo'n natte vlek..
<Sofie3> heeft een lotgenoot gevonden! Bij mij drupt het er soms uit (gelukkig enkel als ik opgewonden ben)... is dat herkenbaar?

Rokje uit een dikke stof aandoen dus, als ik dit ooit wil proberen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:


<Sofie3> heeft een lotgenoot gevonden! Bij mij drupt het er soms uit (gelukkig enkel als ik opgewonden ben)... is dat herkenbaar?

Rokje uit een dikke stof aandoen dus, als ik dit ooit wil proberen
Jah dit is heel herkenbaar..
Het is niet zo dat er dagelijks liters uitkomt.. Maar tis wel eens zo (en dat merkt mijn vriend ook wel ) dat het er echt nat is en dat het inderdaad echt loopt.. Dan voel je dat ook echt..

Ik heb ook standaard in mijn onderbroek een inlegkruisje.. omdat ik gewoon die vlekken niet in mijn (onder)broek hoef te hebben

Maja verder heb ik er geen last van zolang die inlegkruisjes er zitten.. En het is handig bij de sex..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:15
°Mel°
°Mel° is offline
[QUOTE]~Dark Voice~ schreef:
[B]

Jah dat vraag ik me eigenlijk ook af. Vooral omdat ik zelf nogal snel nat ben daaronder (ook wanneer ik NIET geil ben!! ) lijkt het me nogal irritant.. want dan krijg je zo'n natte vlek..

Hier nog een lotgenootje

Ik heb ook altijd een inlegkruisje in mijn slipje, anders heb ik binnen de kortste tijd zo een vlek erin... Praktisch is anders hoor,maarja...

Het is wel waar dat het handig is voor de sex

From BadAngel with love
xxx
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:39
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Hoe doen jullie dat dan als er geen inlegkruisje kan gedragen worden? Als jullie gaan zonnen op het strand, of gaan zwemmen bijvoorbeeld? Gelukkig heb ik er alleen last van als ik opgewonden ben, want het lijkt me geen pretje steeds een vochtig gevoel te hebben tussen je benen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 14:44
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Hoe doen jullie dat dan als er geen inlegkruisje kan gedragen worden? Als jullie gaan zonnen op het strand, of gaan zwemmen bijvoorbeeld? Gelukkig heb ik er alleen last van als ik opgewonden ben, want het lijkt me geen pretje steeds een vochtig gevoel te hebben tussen je benen
is ook geen pretje
Maar ik draag niet zo vaak meer een inlegkruisje, want ik draag meestal string. En dat string-inlegkruisje dat vond ik echt zoiets stoms.....die dingen blijven echt voor geen meter zitten en dat voelt pas echt stom, het helpt ook niet.
Dus jah, dan wordt het maar nat, tis niet anders.........I'm used to it.....
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:22
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
gisteren mun vriendje gemobielt terwijl ik in mu string in het zonnetje lag in de tuin, hem helemaal gek gekletst, terwijl ie bij zun ouders in de auto zat op weg naar een of andere oudtante... evil me
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Hoe doen jullie dat dan als er geen inlegkruisje kan gedragen worden? Als jullie gaan zonnen op het strand, of gaan zwemmen bijvoorbeeld? Gelukkig heb ik er alleen last van als ik opgewonden ben, want het lijkt me geen pretje steeds een vochtig gevoel te hebben tussen je benen
Euh, als ik ga zwemmen maakt het me niet uit.. want dan wordt het er sowieso wel nat

Maar zonnen doe ik niet zo vaak.. En als ik het wel zou doen, zou het me niet uitmaken...
Want dan zou ik na het zonnen of meteen gaan douchen (als ik in de achtertuin ofzo lig) of meteen daarna het water in springen (op strand of openlucht zwembad)..

Nee die situaties vind ik het minst erg eigenlijk. Kzit er meer mee op school enzo.. als je de hele dag onder de mensen bent..
Bij de seks is het niet erg, lekker makkelijk en (meestal) pijnloos)

maar je moet het trouwens niet zien alsof er een oceaan tussen mijn benen zit hoor.. Het is niet alsof ik in mijn broek heb geplast ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:10
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Het is niet zo dat er dagelijks liters uitkomt..
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
maar je moet het trouwens niet zien alsof er een oceaan tussen mijn benen zit hoor..


Ik heb er ook last van... Maar dan een periode best wel erg en dan weer een periode van bijna helemaal nix! Ik gebruik dus ook inlegkruisjes. Maar dan die voor de string, aangezien ik alleen maar strings heb! Gelukkig zit dat bij mij helemaal niet vervelend ofzo!

Maar ff een beetje ontopic: Ik vind het wel een super leuk idee en ik weet 100% zeker dat mijn vriend het ook wel zal waarderen! Dus dit is wel een ideetje voor de zomer opzich! (Maar dan in de periode van [bijna] geen vocht enzo!)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Liefde & Relatie heb je wel eens een gewone vriend of vriendin 'gedumpt'?
Lente
69 06-10-2005 20:24
Liefde & Relatie Ik word een beetje gek van mezelf.
droomkoningin
31 24-05-2004 08:47
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 14:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.