Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2013, 19:21
Kelly-xxl
Kelly-xxl is offline
Hallo,

Ik ben altijd heel bang de verkeerde dingen tegen mijn vriendje te zeggen. Kunnen jullie mij onderwerpen noemen waar ik helemaal niet aan moet beginnen? En een paar die wel makkelijk zijn in bijvoorbeeld een pijnlijke stilte?

Groetjes Kelly.

P.S: bedankt voor jullie reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2013, 21:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik denk dat zoenen wel helpt tegen pijnlijke stiltes.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 21:32
Verwijderd
Juist tegen je vriendje hoef je natuurlijk niet bang te zijn om verkeerde dingen te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 21:37
Verwijderd
Krijg wat meer zelfvertrouwen zeg. Jezus. Een van de dingen die juist leuk is aan je eerste vriendje is dat je al die dingen ontdekt enzo. Daarnaast ken ik hem niet en weet dus niet wat ie leuk vindt en wat niet.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 08:24
Verwijderd
Nou ja, als jijzelf een militante atheïst bent en hij is een theistisch persoontje dan weet je natuurlijk wel dat 't geen briljant plan is daarover te gaan discussiëren. Then again, dat is dan ook een vrij onnozele combinatie gedoemd te falen in mijn ogen.

Wat de rest al zegt; juist bij je vriend moet je vanalles eruit kunnen flappen. Het hoort een veilige haven te zijn of te worden. Dat wil niet zeggen dat jullie het altijd eens moeten te zijn. En een stilte is ook niet per definitie 'pijnlijk'.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 08:37
Verwijderd
Goed advies, mannen, zo vergaat het een ca 13-jarig v-lid vast veel beter!


Ha Kelly. Klets over alles wat je kan bedenken, en als je vastloopt ga je het hebben over een van zijn hobby's. Over gamen of een vraag over voetbal stellen, of bands, afhankelijk van welk type hij is. Huisdieren, familie, hoe zijn weekend was, zijn eerste herinnering, waar hij zijn leuke rugtas heeft gekocht, wat hij zou doen met een miljoen, etc.

En je hoeft een stilte niet koste wat kost te voorkomen. Het gesprek hoeft niet altijd op gang te blijven en al was dat zo, het is niet jouw taak in je eentje. Ontspan, vooral.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 13:43
Verwijderd
Ze is 15.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 13:51
Verwijderd
Zie je, ca. 13.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 14:52
Verwijderd
Twee jaar verschil is op die leeftijd best wel wat.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 15:57
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ooit kom je op een punt dat je stiltes niet pijnlijk, maar gewoon relaxed vindt.
Maar goed, een hele dag nauwelijks een woord wisselen is natuurlijk een andere zaak.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 23:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Eens met de mannen, het advies van Lusi vind ik een stuk minder.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 14:43
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Bij een vriendje hoef je je juist niet zorgen te maken over dat soort dingen?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 14:05
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ja maar ze doet het toch, en dan het advies van lusi opvolgen kan wellicht een eerste stap zijn die zorgen te verliezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.