Oud 22-12-2015, 21:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Man, kat van mijn huisgenootje bijt me ineens heel hard in mijn arm. Het doet nog steeds zeer, maar het beest heeft wel mooi een glas water over z'n kop gehad
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 22-12-2015, 21:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat een kattenmishandeling in dit topic!
Oud 22-12-2015, 21:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is een lief beest, maar hij bijt echt onhandig vaak. Toen ik gisteren naar bed wilde ging ie in m'n been hangen en nu beet hij uit het niets in mijn arm. Van een beetje water komt ie wel weer bij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-12-2015, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Wat een kattenmishandeling in dit topic!
Pas op! Little Phoebe en Elin3 zijn niet voor de poes. In de hoek gedrukt gaan ze zich als katten in het nauw gedragen en rare sprongen maken. En met zulke ongestelde pussies zou ik het niet aandurven om de kat op het spek te binden want voor je het weet koop je een kat in de zak en dan is het mispoes! Dus weest voorzichtig met uwen gekat en probeer uw kattenkwaad tot een minimum te beperken.
Oud 23-12-2015, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Daar gaat ze morgen over bellen. Er staat niks over in de bijwerkingen, maar wel dat er opgelet moet worden met lever- en nieraandoeningen.
Dat staat toch op bijna alle medicijnen? Is volgens mij gewoon omdat het dan niet goed opgenomen kan worden, niet omdat het een bijwerking is.
Oud 23-12-2015, 01:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat staat toch op bijna alle medicijnen? Is volgens mij gewoon omdat het dan niet goed opgenomen kan worden, niet omdat het een bijwerking is.
Ze kon er niks over vinden.
Ja, die medicatie wordt afgebroken door de lever en daar was niks mis mee. Er is wel bloed naar een ander lab gestuurd om te kijken of die medicatie niet te snel/whatever afgebroken wordt (en of hij daarom nog steeds zo vaak aanvallen heeft), dan kunnen ze vast ook zien of de nieren daar dan onder moeten lijden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Ze kon er niks over vinden.
Ja, die medicatie wordt afgebroken door de lever en daar was niks mis mee. Er is wel bloed naar een ander lab gestuurd om te kijken of die medicatie niet te snel/whatever afgebroken wordt (en of hij daarom nog steeds zo vaak aanvallen heeft), dan kunnen ze vast ook zien of de nieren daar dan onder moeten lijden
Ah. Wat kut voor je kat.

Semi-gerelateerd:
Spoiler
Oud 23-12-2015, 08:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Iedereen is iets in de richting van krankzinnig.
Oud 23-12-2015, 09:16
Verwijderd
Mijn bril ligt nu bij de opticien, omdat ik per ongeluk een neus steuntje er af had gebroken maar hij ligt daar dus de hele dag, en aangezien ik +1000000 heb kan ik nu niet zoveel. behalve series kijken en hoofdpijn krijgen.
Oud 23-12-2015, 09:16
Verwijderd
Ik heb de lettergroote van m'n laptop ook mmaar vergroot anders kan ik dit niet lezen
Oud 23-12-2015, 09:33
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
ik wens jullie fijne kerstdagen!
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Oud 23-12-2015, 09:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ah. Wat kut voor je kat.

Semi-gerelateerd:
Spoiler
Doe niet zo eigenwijs

Nee, ik snap dat best. Maar er komt heus niet uit dat je gek bent. Misschien wel andere medicijnen, maar misschien wel andere medicijnen die beter werken.
Citaat:
Iedereen is iets in de richting van krankzinnig.
En dit, ja.
Citaat:
Ik heb de lettergroote van m'n laptop ook mmaar vergroot anders kan ik dit niet lezen
Ben je echt zo blind ja? En waarom heb je maar 1 bril? Ik kan prima zien zonder bril (/ontkenning) en ik heb er ook 2

Mijn buurvrouw is ook stekeblind, die heeft jampotglazen verstopt in een goed montuur en gelukkig voor haar heeft ze van zichzelf kleine ogen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 09:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik wens jullie fijne kerstdagen!
Van hetzelfde!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 09:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, en iemand in mijn flat is aan het klussen. Ik werd wakker van een boor.

Kunnen ze godverdomme niet klussen als ik geen vakantie heb
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 09:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens is het nu stil, natuurlijk, ik ben immers al wakker
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 11:16
Hazel
Hazel is offline
Is de vraag wat iedereen gaat doen met kerst al gesteld?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 23-12-2015, 11:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Groots ontbijten, chocoladefonduen en als we ooit nog honger hebben, flans ik wel wat in elkaar, maar dat verwacht ik eigenlijk niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 11:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit nu trouwens te wachten tot mijn kat gaat plassen en ik zijn urine naar de DA kan brengen, terwijl ik eigenlijk kerstinkopen wil/moet doen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Ben je echt zo blind ja? En waarom heb je maar 1 bril? Ik kan prima zien zonder bril (/ontkenning) en ik heb er ook 2

Mijn buurvrouw is ook stekeblind, die heeft jampotglazen verstopt in een goed montuur en gelukkig voor haar heeft ze van zichzelf kleine ogen
Hij is gelukt al gemaakt Dr is een wijf die kent me niet zo goed en die helpt me ook niet zo goed, terwijl ik al 16 jaar klant ben bij hun. De rest helpt me gelijk, dus toen ze mijn bril gaf zei ze tegen mij eind van de middag, maar hij is dus gelijk gemaakt (want zij kan dat helemaal niet).

Mijn oude bril zou als reserve moeten dienen, maar m'n sterke is inmiddels zo veranderd dat dat niet meer zo functioneert.
Oud 23-12-2015, 13:55
Verwijderd
Wat een gebrekkig stuk tekst heb ik hier boven geschreven zeg.
Oud 23-12-2015, 15:06
Verwijderd
Hallo! Ik dacht - kom hier eens even kijken! Wat kut van je kat Phoebe
Oud 23-12-2015, 15:17
Verwijderd
Een van onze mormels heeft blaasontsteking, da's ook kut. Vooral omdat ze zich écht geen pilletjes of vloeistofjes laat voeren, nog niet met geweld. Vanavond maar eens proberen met ham, dat ging de vorige keer vrij aardig.
Oud 23-12-2015, 15:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hallo! Ik dacht - kom hier eens even kijken! Wat kut van je kat Phoebe
Wat kom je hier undercover doen, potdorie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 15:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OVERIGENS HEEFT DIE KLEINE AAP NOG NIET GEPLAST
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 15:39
Verwijderd
Wij hebben laats van 18.00 tot 23.00 zitten wachten tot ze ging plassen maar ze weigerde het gewoon. De bak in, drie rondjes draaien, en toch maar weer niet. Toen het grind terug in de bak ging, zaten ze allebei binnen vijf minuten. Trutjes.
Oud 23-12-2015, 16:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij gaat niet eens. De bak bestaat niet in zijn wereld en ik word er zo wanhopig van dat ik hem niet kan uitleggen dat er anders een naald in zijn blaas gaat
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 17:38
Quis.
Quis. is offline
De katten zijn net zo krakkemikkig als de forumers! Arme beestjes.
Oud 23-12-2015, 17:40
Quis.
Quis. is offline
Ik deed vanmiddag een poging een nieuwe bh te kopen, maar niks paste goed. Toen de dame van de winkel vroeg of het allemaal lukte en ik uitlegde dat ik eigenlijk een nog kleinere omvang-maat zocht, zei ze 'die hebben we helemaal niet, alleen bij de kindermaatjes!' De hoon in haar stem, seriously.

Maar ik ben wel een paar kilo boek rijker.
Oud 23-12-2015, 18:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik deed vanmiddag een poging een nieuwe bh te kopen, maar niks paste goed. Toen de dame van de winkel vroeg of het allemaal lukte en ik uitlegde dat ik eigenlijk een nog kleinere omvang-maat zocht, zei ze 'die hebben we helemaal niet, alleen bij de kindermaatjes!' De hoon in haar stem, seriously.

Maar ik ben wel een paar kilo boek rijker.
Dan moet je naar een betere lingeriezaak gaan?
Sowieso is bij sommige winkels omvang 70 of smaller als bijna onvindbaar wanneer de cup groter is dan A of B
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-12-2015, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je naar een betere lingeriezaak gaan?
Om nare blikken van gedegenereerde aangeefmiepjes te ontwijken?
Oud 23-12-2015, 18:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gewoon geen bh meer dragen heb nooit meer migraine
Oud 23-12-2015, 18:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kerst vier ik overigens bij mijn schoonouders en wegaan ook overmorgen op bezoek bij mijn opa en oma.
Oud 23-12-2015, 18:32
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Dan moet je naar een betere lingeriezaak gaan?
Sowieso is bij sommige winkels omvang 70 of smaller als bijna onvindbaar wanneer de cup groter is dan A of B
Waarom veronderstel je dat het een slechte lingeriezaak was?
Los daarvan heb ik bijzonder weinig zin om in zaken te winkelen waar één zo'n ding 110 euro kost. Ik ga in het vervolg als ik er een vind die goed past er maar gewoon meteen twee van kopen, of zo
En ja, die onvindbaarheid ben ik mee bekend, dat is juist waarom ik ook dingen probeer die net afwijken van wat echt mn maat is. Bij sommige merken werkt dat.
Oud 23-12-2015, 18:34
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Gewoon geen bh meer dragen heb nooit meer migraine
Liever jij dan ik!
Oud 23-12-2015, 19:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben blij dat ik een courante bh-maat heb
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-12-2015, 19:29
Verwijderd
Ik heb ook een vervelende maat en heb drie dezelfde bh´s. Heel saai maar wel fijn. Één keer in de winkel gekocht en de rest via internet besteld.
Oud 23-12-2015, 19:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toch geplast, urine afgeleverd, morgen toch zijn blaas laten aanprikken, want ze vond bloed en bacteriën in de urine. Godver.

Maar omdat hij verder nergens last van heeft en gewoon een blij katje is, weet niemand wat er aan de hand is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 19:41
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waarom veronderstel je dat het een slechte lingeriezaak was?
Lijkt me vrij logisch dat er betere lingeriezaken zijn.
Oud 23-12-2015, 19:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Thanks babe! Ik wilde eigenlijk vragen of jij niet een goed middeltje weet voor de nieren? Homeopathisch bedoel ik. Moet hem nog zijn hele leven volproppen met chemische troep, dus misschien weet jij iets?

Overigens mogen mensen die niet geloven in homeopathie hun mond houden, ik ken het riedeltje
Homeopathie werkt ook niet en ben ik pertinent op tegen, maar heel veel mensen (inclusief dr. Vogel zelf) verwart homeopathie met fytotherapie (kruidengeneeskunde). Misschien jij ook?

Overigens ben ik alleen redelijk bekwaam in het gebruik van kruiden/preparaten bij mensen en niet bij dieren, dus ik ga je ook niets aanraden. Bij dieren zou je alcoholvrije tincturen moeten gebruiken (zoals bij kinderen) en dat heb ik ook nog nooit gedaan, dus ik kan je helaas niet helpen. Misschien een fytotherapeut zoeken met een praktijk?
Citaat:
Toch geplast, urine afgeleverd, morgen toch zijn blaas laten aanprikken, want ze vond bloed en bacteriën in de urine. Godver.

Maar omdat hij verder nergens last van heeft en gewoon een blij katje is, weet niemand wat er aan de hand is.
Meh Met bacteriën kan hij ook gewoon een normale blaasontsteking hebben, hè. Hoeft in principe niets te betekenen, verder.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2015, 19:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hallo! Ik dacht - kom hier eens even kijken! Wat kut van je kat Phoebe
Hoi!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2015, 19:56
Verwijderd
Hoi! dankje voor jullie kaartje, superschattig dat jullie aan ons dachten!
Oud 23-12-2015, 20:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Is de vraag wat iedereen gaat doen met kerst al gesteld?
Morgenavond komen mijn zus en haar man langs en blijven logeren. 1e kerstdag komen mijn ouders en Wolter zijn moeder langs en dan blijft zijn moeder logeren. 2e kerstdag komen Wolter zijn vader met zijn vrouw langs. Drukke boel
Citaat:
Hoi! dankje voor jullie kaartje, superschattig dat jullie aan ons dachten!
Graag gedaan!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 23-12-2015, 20:08
Verwijderd
Kerstavond ben ik rond 19.30 thuis en gaan we gourmetten in onze pyjama's, eerste kerstdag geen idee maar 's avonds gaan we uiteten. Tweede kerstdag moet ik werken van 1400 tot 2200. De 27e gaan we bij zijn ouders lunchen en koffiedrinken en bij mijn ouders eten en dan weer naar huis en vieren dat we vakantie hebben.
Oud 23-12-2015, 20:25
Verwijderd
Miekje wat is dan het grote verschil tussen homeopathie en fytotherapie?
Oud 23-12-2015, 20:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom veronderstel je dat het een slechte lingeriezaak was?
Los daarvan heb ik bijzonder weinig zin om in zaken te winkelen waar één zo'n ding 110 euro kost. Ik ga in het vervolg als ik er een vind die goed past er maar gewoon meteen twee van kopen, of zo
En ja, die onvindbaarheid ben ik mee bekend, dat is juist waarom ik ook dingen probeer die net afwijken van wat echt mn maat is. Bij sommige merken werkt dat.
Ik ben heel tevreden over mijn Freya beha's. Niet extreem duur, maar wel wat meer afwijkende maten Aanrader!
Ooit één gekocht op de gok en inmiddels online nog twee dezelfde in een andere kleur besteld, want het is echt de fijnste beha die ik de afgelopen jaren heb gehad
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 23-12-2015, 21:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Homeopathie werkt ook niet en ben ik pertinent op tegen, maar heel veel mensen (inclusief dr. Vogel zelf) verwart homeopathie met fytotherapie (kruidengeneeskunde). Misschien jij ook?

Overigens ben ik alleen redelijk bekwaam in het gebruik van kruiden/preparaten bij mensen en niet bij dieren, dus ik ga je ook niets aanraden. Bij dieren zou je alcoholvrije tincturen moeten gebruiken (zoals bij kinderen) en dat heb ik ook nog nooit gedaan, dus ik kan je helaas niet helpen. Misschien een fytotherapeut zoeken met een praktijk?

Meh Met bacteriën kan hij ook gewoon een normale blaasontsteking hebben, hè. Hoeft in principe niets te betekenen, verder.
Waarschijnlijk ik zoek gewoon iets dat niet chemisch is en daardoor zijn lever weer extra aantast. Maar als jij het niet weet, kan ik het morgen wel even bij de DA vragen. Weet niet of M. daar iets vanaf weet, maar ze zei gisteren nog dat ze 6 jaar naar school was geweest, daar heeft ze misschien iets over geleerd.

Nee, maar toch, nierschade en een blaasontsteking, hoe kan dat nou zonder dat ik het door heb gehad?
Ik vind wel al een hele tijd druppeltjes bloed (formaat speldenknop), maar ik kon bij allebei de debieltjes niks vinden en ik heb ze echt grondiger gecheckt dan we allemaal wilden als het door blaasontsteking komt, verklaart dat wel een hoop. Maar hij lijkt er helemaal geen last van te hebben, ook tijdens het plassen niet.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 21:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil gelijk even zeggen dat ik heel blij ben dan Idols terug komt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-12-2015, 21:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Fytotherapie/planten kunnen net zo goed (of meer) de lever beschadigen als "chemische" middelen. Veel wat uit "de natuur" komt is gevaarlijk.
Oud 23-12-2015, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Gewoon geen bh meer dragen heb nooit meer migraine
Ik heb toch regelmatig last gehad van migraine en slechts twee keer in mijn leven een BH aangehad.
Oud 23-12-2015, 21:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zie het verband ook niet zo
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.