Oud 22-09-2018, 06:25
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Hij mocht mee naar binnen de MRI ruimte in. Ik lag er op mijn buik in en kon hem via een spiegeltje net vaag zien. Ruim half uur kon ik alleen maar liggen en naar hem kijken had eigenlijk wel wat bijzonders.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 22-09-2018, 08:19
neardo
neardo is offline
Citaat:
Jaaaa, ik snap het ook zeker wel. Ja ik heb ook al een paar keer gewoon op de man af gevraagd en dingen gezegd. Voelt wel vaak beter, want dan duidelijkheid en is de NEXT! makkelijker.

Uiteindelijk was het toch niks geworden met zo'n man, ik zou dan ook al geen FWB's ofzo willen zijn en dan vraag ik me af waarom ik nog überhaupt zou afspreken. Maar ik heb het heel druk met werk en sport en word steeds nonchalanter.
Inderdaad, ook als iemand FWB’s is, wil ik gewoon dat iemand normaal antwoord geeft en niet vaag gaat lopen doen. Als ik zelf merk dat ik de neiging krijg om omslachtig te reageren als ik met iemand aan het daten ben, dan weet ik dat ik de stekker eruit moet trekken. En die gesprekken zijn niet leuk, maar het scheelt uiteindelijk een hoop gedoe voor beide partijen.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 22-09-2018, 10:20
Verwijderd
Ik vroeg: is het een gekke aanname om te denken dat als iemand tot zijn spijt een afspraak moet afzeggen, diegene in ieder geval voorstelt om een nieuw tijdstip te prikken?

En sindsdien heb ik niets gehoord
Nouja ik ben er niet heel rouwig om alleen ik zou deze persoon nog wel vaak kunnen tegenkomen dus ik hoop niet dat het awkward wordt of zo.
Oud 22-09-2018, 10:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vind het wel echt een typische vrouwenmanier van vragen: "Ey pipo wilde gij nu nog is afspreken of ni?"
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-09-2018, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Hij mocht mee naar binnen de MRI ruimte in. Ik lag er op mijn buik in en kon hem via een spiegeltje net vaag zien. Ruim half uur kon ik alleen maar liggen en naar hem kijken had eigenlijk wel wat bijzonders.
Aaaaahw dit is wel echt heeeel fijn.
Oud 22-09-2018, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel echt een typische vrouwenmanier van vragen: "Ey pipo wilde gij nu nog is afspreken of ni?"
Waarom een typische vrouwenmanier?
Oud 22-09-2018, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel echt een typische vrouwenmanier van vragen: "Ey pipo wilde gij nu nog is afspreken of ni?"
Dat zal best, maar ik vind het raar dat ik het überhaupt moet hoeven vragen. We spreken 1,5 week VTV wat af, als ik die dag vraag waar precies is het ‘oja ik kwam erachter dat ik niet kan hahaha’ en sindsdien neemt hij geen contact meer op om een nieuwe afspraak te maken of te zeggen dat hij er liever vanaf ziet. Ik vind dat persoonlijk heel onbeleefd en als je op de werkvloer bijvoorbeeld zo met mensen zou omgaan zou je allang ontslagen zijn.
Oud 22-09-2018, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Dat zal best, maar ik vind het raar dat ik het überhaupt moet hoeven vragen. We spreken 1,5 week VTV wat af, als ik die dag vraag waar precies is het ‘oja ik kwam erachter dat ik niet kan hahaha’ en sindsdien neemt hij geen contact meer op om een nieuwe afspraak te maken of te zeggen dat hij er liever vanaf ziet. Ik vind dat persoonlijk heel onbeleefd en als je op de werkvloer bijvoorbeeld zo met mensen zou omgaan zou je allang ontslagen zijn.
Precies dit, het is gewoon ronduit asociaal. En dan vind ik dat je prima kan zeggen wat Kristaco zei. Dat ze de aanname heeft dat die ander met een nieuw voorstel moet komen.

Het zijn allemaal laffe angsthazen Kristaco. Verspilling van je tijd.
Oud 22-09-2018, 13:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik vind het wel echt een typische vrouwenmanier van vragen: "Ey pipo wilde gij nu nog is afspreken of ni?"
Nee jouw manier werkt lekker. :
"Ze zegt dat ze wil dat ik 'm erin flats, maar wat bedoelt ze? Zou ze me leuk vinden?"
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-09-2018, 14:08
Verwijderd
Oud 22-09-2018, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Nee jouw manier werkt lekker. :
"Ze zegt dat ze wil dat ik 'm erin flats, maar wat bedoelt ze? Zou ze me leuk vinden?"
Ik zat me al te verheugen op deze post.
Oud 22-09-2018, 15:30
neardo
neardo is offline
Citaat:
Nee jouw manier werkt lekker. :
"Ze zegt dat ze wil dat ik 'm erin flats, maar wat bedoelt ze? Zou ze me leuk vinden?"
*snap*
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 28-09-2018, 14:51
Stofzuiger
Stofzuiger is offline
Citaat:
Ik vroeg: is het een gekke aanname om te denken dat als iemand tot zijn spijt een afspraak moet afzeggen, diegene in ieder geval voorstelt om een nieuw tijdstip te prikken?

En sindsdien heb ik niets gehoord
Nouja ik ben er niet heel rouwig om alleen ik zou deze persoon nog wel vaak kunnen tegenkomen dus ik hoop niet dat het awkward wordt of zo.
Je bent een beest
Oud 28-09-2018, 23:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Praag was echt belachelijk fijn. Mijn vrienden vinden haar lief en leuk en haar vrienden mij ook. Blijkbaar de pa ook want normaal deed die nooit zo vriendelijk tegen exen.



En verder is de seks echt wauwie en zo vaak
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 29-09-2018, 11:08
neardo
neardo is offline
Ik heb zo een dagdate in de dierentuin met een sexy ambtenaar
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 29-09-2018, 13:38
Verwijderd
Ontmoet bij het ophalen van je paspoort?

Veel plezier!!
Oud 30-09-2018, 00:03
neardo
neardo is offline
Zwoele blikken over en weer aan de balie nee, good old fashioned Bumble. Maar het was heel gezellig en we hebben net nog samen sushi gegeten.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 30-09-2018, 00:21
Verwijderd
Ik vond Bumble een beetje suf. Maar ik heb het misschien niet genoeg kansen gegeven?

Maar heel cool!

Misschien moet ik ook maar via Bumble een leuke gozer oppikken en naar Artis gaan. Nah te veel gedoe.
Oud 30-09-2018, 02:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik moest net aan een aantal stelletjes uitleggen hoe Tinder werkt en ze snappen allemaal niet waarom ik alles wegswipe. Ik wil helemaal geen matches. Zou echt niet weten wat ik daarmee moet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-09-2018, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Ik moest net aan een aantal stelletjes uitleggen hoe Tinder werkt en ze snappen allemaal niet waarom ik alles wegswipe. Ik wil helemaal geen matches. Zou echt niet weten wat ik daarmee moet.
Heb mijn tinder er al lang en breed vanaf geknikkerd want kost veel te veel tijd maar het is toch leuk als je een match hebt en jij/hij start een babbeltje?
Oud 30-09-2018, 09:14
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik moest net aan een aantal stelletjes uitleggen hoe Tinder werkt en ze snappen allemaal niet waarom ik alles wegswipe. Ik wil helemaal geen matches. Zou echt niet weten wat ik daarmee moet.
Dan kun je tinder toch ook beter gewoon laten voor wat het is en t niet gebruiken?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 30-09-2018, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Bumble een beetje suf. Maar ik heb het misschien niet genoeg kansen gegeven?

Maar heel cool!

Misschien moet ik ook maar via Bumble een leuke gozer oppikken en naar Artis gaan. Nah te veel gedoe.
Haha meteen weer in mijn bumble gekeken natuurlijk.
Maar ik zag dat je nu allemaal voorkeuren enzo kon invullen, scheelt veel van mijn belangrijke vink/vragen-lijst. En er staan ook knappere mannen op.
Oud 30-09-2018, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Heb mijn tinder er al lang en breed vanaf geknikkerd want kost veel te veel tijd maar het is toch leuk als je een match hebt en jij/hij start een babbeltje?
Citaat:
Dan kun je tinder toch ook beter gewoon laten voor wat het is en t niet gebruiken?
Soms is tinder gewoon een leuk loos tijdverdrijf.
Oud 30-09-2018, 11:38
Verwijderd
Haha wat ben je lief! Ik had mijn conclusie al getrokken bij de 5 biertjes in waarschijnlijk korte tijd.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:10. Reden: Op verzoek
Oud 30-09-2018, 13:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Soms is tinder gewoon een leuk loos tijdverdrijf.
Dit. Ik vind het leuk om mensen te kijken en te zien watvoor belachelijke foto's erop staan. Ik kom ook serieus bijna nooit iemand tegen die me wel okee lijkt. En als ik een keer wel iemand like dan zeggen ze niks terug, dus fuck dat.

Citaat:
Haha wat ben je lief! Ik had mijn conclusie al getrokken bij de 5 biertjes in waarschijnlijk korte tijd.
Ja, dit dus ook. Ik vraag me af of ik dan zo'n enorme hater ben of dat Mieke te optimistisch is, maar bij mij zouden de alarmbellen al meteen gaan rinkelen.
Sowieso mannen die alleen maar gamen, niks kunnen en dan vrouwen de schuld geven.
'But Im a nice guy '
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-09-2018, 15:37
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb sinds een tijdje een nieuwe FWB / tripping buddy en het is zo fijn
Oud 01-10-2018, 18:34
Verwijderd
Ode aan FWB's
Oud 02-10-2018, 08:15
Stofzuiger
Stofzuiger is offline
Ik vind jouw verhalen nu al grandioos. Vertel mij eens: hoe is het met de wiebelkont afgelopen?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 19:10. Reden: Op verzoek
Oud 05-10-2018, 20:45
Verwijderd
Oei amai ik heb een date binnenkort.
Oud 05-10-2018, 21:45
Verwijderd
Ik heb echt een hele leuke gast gevonden

Wtf deze smiley geeft niet het juiste gevoel weer maar er is geen goede blij-smiley op s.com
Oud 05-10-2018, 21:46
Verwijderd
Jawel.
Oud 05-10-2018, 21:48
Verwijderd
Oja dat is wel een beetje de feels die ik heb!
Oud 05-10-2018, 22:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Doe deze anders
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-10-2018, 22:03
neardo
neardo is offline
Citaat:
Oei amai ik heb een date binnenkort.
Bumble?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 06-10-2018, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt een hele leuke gast gevonden

Wtf deze smiley geeft niet het juiste gevoel weer maar er is geen goede blij-smiley op s.com
Wat leuk!!!
Oud 06-10-2018, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Bumble?
Gheh, maar deze man had ik al wat langer in mijn vizier
Oud 06-10-2018, 12:48
Verwijderd
Heb helemaal geen tijd voor venten maar wel een leuke collega die mij ook regelmatig opzoekt. Heb wel het idee dat hij sowieso heel sociaal is en collega's zijn nooit zo'n goed idee denk ik dan.

De laatste keer dat ik 'm sprak was ik halfgaar en was enorm bewust van mijn sufheid waardoor ik alleen nog maar meer onzin ging uitkramen en ik denk dat hij nu denkt dat ik een beetje raar ben maar daar heeftie dan natuurlijk ook wel weer een punt
Oud 06-10-2018, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Oei amai ik heb een date binnenkort.
Oooh leuk! Hoe binnenkort?
Oud 06-10-2018, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt een hele leuke gast gevonden

Wtf deze smiley geeft niet het juiste gevoel weer maar er is geen goede blij-smiley op s.com
Oeh! Hoe heb je 'm gevonden?
Oud 06-10-2018, 13:02
Verwijderd
Begin deze week tegenover een meisje in de bus gezeten. Ze zag er leuk uit en ik kon het niet laten om haar zo af en toe aan te kijken. Op een gegeven moment hadden we oog contact en gaf ze mijn zo’n mooie glimlach. Normaal ben ik niet zo snel nerveus voor meiden en ben ik niet bang om er op af te stappen, maar nu pakte ik uit reflex drinken uit mijn tas om ff te slikken. Nog een half uur mee in de bus gezeten waarbij ik soms weer een glimlach kreeg, en toen ik bij mijn halte aankwam gaf ze de mooiste lach die ze had. Ik wist door de zenuwen niet hoe snel ik de bus uit moest om het niet ongemakkelijk te maken. Achteraf heb ik mezelf van stomheid geslagen dat ik mijn nummer niet op een briefje heb geschreven zodat we een keer iets zouden kunnen afspreken Nu is het maar de vraag of ik haar ooit nog in de bus tegenkom.

Laatst gewijzigd op 06-10-2018 om 17:23.
Oud 06-10-2018, 13:13
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Heb helemaal geen tijd voor venten maar wel een leuke collega die mij ook regelmatig opzoekt. Heb wel het idee dat hij sowieso heel sociaal is en collega's zijn nooit zo'n goed idee denk ik dan.
Ik had laatst nog iets met een collega En dat was hartstikke leuk
Oud 06-10-2018, 13:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik dacht vannacht een klopgeest te horen, maar het was een muisje in de val. We zijn romantisch vannacht naar buiten gegaan om dat muisje ergens in een park uit te zetten <3
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-10-2018, 16:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb echt een hele leuke gast gevonden

Wtf deze smiley geeft niet het juiste gevoel weer maar er is geen goede blij-smiley op s.com
Yeahyeahyeah! Hoe ken je 'm? Al op dates geweest? Tell usssss!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 06-10-2018, 18:53
Verwijderd
Oké nog meer dates prima.
Oud 06-10-2018, 18:53
Verwijderd
Met verschillende mannen dan he.
Oud 06-10-2018, 19:07
Saiy
Saiy is offline
Tegelijkertijd?
Oud 06-10-2018, 19:26
Verwijderd
Nou ze zitten niet naast elkaar maar date soms wel meerdere mannen binnen kort tijdsbestek ja.
Oud 06-10-2018, 19:32
Saiy
Saiy is offline
Als je dat kan, ja lekker doen

Ik merk dat ik het lastig vind om me op dat vlak op meerdere personen te moeten focussen. En om me op dat vlak voor meerdere personen open te stellen.
Oud 06-10-2018, 19:46
Verwijderd
Hangt ook van je insteek van daten af denk ik? En je leeftijd misschien?

Ik heb er geen moeite mee, doe alleen geen ONS en hook-ups, maar wel FWB en zelfs platonische vriendschap. Ik ben niet per definitie op zoek naar een relatie, maar ik ben wel geïnteresseerd in mensen. Ik ben zeer comfortabel nu in mijn eentje. Daarom ben ik altijd heel relaxt, heb nooit dates die awkward zijn en heb nog nooit gehad dat ik er na een uur klaar mee was. Of mijn selectie is van te voren gewoon heel sterk. Want ze belanden uiteindelijk wel allemaal in mijn bed. (Behalve die platonische dan, die willen wel, maar kunnen het niet om verschillende redenen.)

Als een man wel een relatie wil, dan moet hij echt voldoen aan een hele lijst en sterk in zijn schoenen staan. Duurt wel een paar maanden voordat ik dat weet.
Oud 07-10-2018, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Yeahyeahyeah! Hoe ken je 'm? Al op dates geweest? Tell usssss!
Een datingmatch app toen ik in Berlijn was, maar hij was daar ook om de marathon te lopen en uiteindelijk hebben we in NL pas afgesproken. Nu 3 dates gehad ja, gaat de goede kant op!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.