Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 20:05
sui
Avatar van sui
sui is offline
ok mss heb ik een probleem, mss ook niet...

ik heb dus al met twee verschillende jongens seks gehad bij geeneen van die twee kon ik klaarkomen. iedere keer als we het deden (bij die eerste) dacht ik de hele tijd van "zou ik nu toch eens komen, alsjeblieft ik wil echt wel eens komen"... de eerste keren waren best wel stuntelig.... ik denk dat hij op den duur teleurgesteld was of zo dat het maar niet lukte... dan in mn tweede relatie lukt het nog steeds niet. ik voel me helemaal op mn gemak iedere keer. zoveel keer hebben we t nog niet gedaan dus mss ligt het eraan dat we elkaar nog niet gewoon zijn. ofwel ben ik nog steeds teveel gefixeerd op de gedachte dat ik moet klaarkomen. zonder klaarkomen vind ik het ook wel lekker maar het hoort er toch bij... bij mezelf kan ik het wel maar bij seks lukt het niet
als jullie de eerste keren seks hadden, kregen jullie dan al een orgasme of nog niet? wanneer dan wel en wat doe ik mss verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Van alleen penetratie komen er maar heel weinig vrouwen klaar. En je moet je toch echt op je gemak voelen wil je klaarkomen bij die persoon!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:30
Verwijderd
als je je er te veel op fixeert dat je klaar wil komen, blijft het zeker weg. je zei dat je het met twee jongens hebt gedaan, maar hoe zat het met orale seks?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 15-07-2003 @ 21:27:
Van alleen penetratie komen er maar heel weinig vrouwen klaar. En je moet je toch echt op je gemak voelen wil je klaarkomen bij die persoon!
dat is overdreven, er zijn toch zo'n 750 miljoen vrouwen op aarde die van alleen penetratie klaarkomen

Ik kwam wel klaar bij mijn eerste keer, maar niet bepaald heftig. Bovendien is het niet vreemd als het de eerste keren niet lukt, je moet toch nog aan elkaar wennen... en tja, hij mag er wel wat meer voor doen, z'n best doen dat het extra lang duurt bijvoorbeeld, of ondertussen op je clitoris drukken/ er over wrijven.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 20:46
Verwijderd
Treur niet.. ik heb dat ook..
Kom alleen klaar van 'droogneuken'.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:38
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-07-2003 @ 21:33:
dat is overdreven, er zijn toch zo'n 750 miljoen vrouwen op aarde die van alleen penetratie klaarkomen
Procentueel is dat nog weinig vooral vergeleken met mannen (maar ja helaas kunnen vrouwen niet alles hebben)
Klein rekensommetje 6 miljard mensen op aarde, iets minder dan 3 miljard vrouwen. met 750 miljoen vrouwen die wel klaarkomen is dat net iets meer dan 25%. Hoewel, volgens mij had ik ergens gelezen dat het net onder de 40% zit.
Maar goed, sui, veel vrouwen komen dus niet klaar tijdens de penetratie. Je kan ook andere standjes uitproberen. Als jij bv bovenop je vriend gaat zitten kan 1 van jullie (of allebij) ook de clitoris stimuleren, waardoor je makkelijker kan klaarkomen. Ook een optie is lepeltjelepeltje of "op z'n hondjes", hierbij word tijdens de penetratie makkelijker de G-spot gestimuleerd, waardoor je ook een orgasme kan krijgen. En zo zullen er nog wel een aantal standjes zijn.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 21:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-07-2003 @ 20:33:
dat is overdreven, er zijn toch zo'n 750 miljoen vrouwen op aarde die van alleen penetratie klaarkomen

Ik kwam wel klaar bij mijn eerste keer, maar niet bepaald heftig. Bovendien is het niet vreemd als het de eerste keren niet lukt, je moet toch nog aan elkaar wennen... en tja, hij mag er wel wat meer voor doen, z'n best doen dat het extra lang duurt bijvoorbeeld, of ondertussen op je clitoris drukken/ er over wrijven.
Mja ik bedoelde meer dat ze echt geen uitzondering is hoor. Zorg voor een standje dat hij jou tegelijkertijd ook kan vingeren oid...
jekaneraltijdnogzoergaantoezijnalsikendashelemaaaalnietleuk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:47
Bindy
Avatar van Bindy
Bindy is offline
dat heb ik ook...ik kom heel moeilijk klaar, maar misschien moet je eens standjes proberen waarbij de g-spot geraakt word.
waarschijnlijk kom je dan wel klaar!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 22:49
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Ik kom maar niet klaar met m'n kamer opruimen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 23:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Als jij tijdens het neuken zelf wilt klaar komen moet je zorgen dat je clitoris gestimuleerd wordt. Ik doe dat door ermee tegen zijn onderbuik te wrijfen, maar dat lukt alleen als ik bovenop zit.
Anders kom ik niet klaar, maar ach dan geniet ik nogsteeds genoeg van de sex. Ik snap niet helemaal dat je zegt dat klaarkomen erbij hoort.
Klaarkomen ik voor mij meer een bonus. Als ik niet klaarkom is dat jammer, maar t is niet noodzakelijk om fijne sex te hebben.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 00:08
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 15-07-2003 @ 22:38:
(maar ja helaas kunnen vrouwen niet alles hebben)
"meervoudig orgasme"

dat is alles wak wil zeggen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 03:17
Verwijderd
Neuh, komt nog wel, voelde et laats aankomen maar had een volle blaas dus eh ja... maar nee van alleen penetreren komt zoals al gezeg dniet iedereen klaar (vrouwen) dan dus eh.. ja
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 16-07-2003 @ 00:59:

Anders kom ik niet klaar, maar ach dan geniet ik nogsteeds genoeg van de sex. Ik snap niet helemaal dat je zegt dat klaarkomen erbij hoort.
Klaarkomen ik voor mij meer een bonus. Als ik niet klaarkom is dat jammer, maar t is niet noodzakelijk om fijne sex te hebben.
goed gezegd
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:23
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Zonder orgasme is seks juist het mooist! Het lichamelijk orgasme is totaal onbelangrijk, aangezien het geestelijk orgasme toegankelijk is op het moment dat men daarvoor kieze!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 16-07-2003 @ 10:23:
Zonder orgasme is seks juist het mooist! Het lichamelijk orgasme is totaal onbelangrijk, aangezien het geestelijk orgasme toegankelijk is op het moment dat men daarvoor kieze!
Da's wel erg makkelijk gezegd als je alleen bent
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 16-07-2003 @ 09:23:
Zonder orgasme is seks juist het mooist! Het lichamelijk orgasme is totaal onbelangrijk, aangezien het geestelijk orgasme toegankelijk is op het moment dat men daarvoor kieze!
Ik heb geen vergelijkings materiaal maar ook zonder orgasme is sex erg leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:28
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2003 @ 10:23:
Da's wel erg makkelijk gezegd als je alleen bent
Nou ik heb inderdaad geen partner (gehad), echter heb ik wel fantasie en in mijn fantasie denk ik nooit aan een orgasme, maar enkel en alleen (ach welke een tomeloze tautologie) aan het bij iemand zijn en intiem met iemand zijn. Naaktheid maakt de fantasie zoveel scherper omdat het voor mij een metafoor is voor het afgooien van een masker.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 16-07-2003 @ 10:28:
Nou ik heb inderdaad geen partner (gehad), echter heb ik wel fantasie en in mijn fantasie denk ik nooit aan een orgasme, maar enkel en alleen (ach welke een tomeloze tautologie) aan het bij iemand zijn en intiem met iemand zijn. Naaktheid maakt de fantasie zoveel scherper omdat het voor mij een metafoor is voor het afgooien van een masker.
Mwah. Bij mij is dat verlangen naar het met iemand zijn en daarmee intiem zijn meer een lichamelijke constante, ik heb gewoon behoefte aan lichaamscontact. Geestelijk laat ik mezelf de vrije hand, dat gaat niet zozeer om intimiet, meer gewoon om vunzigheid. A dirty mind is a joy forever.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:34
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2003 @ 10:32:
Mwah. Bij mij is dat verlangen naar het met iemand zijn en daarmee intiem zijn meer een lichamelijke constante, ik heb gewoon behoefte aan lichaamscontact. Geestelijk laat ik mezelf de vrije hand, dat gaat niet zozeer om intimiet, meer gewoon om vunzigheid. A dirty mind is a joy forever.
Dat ís niet geestelijk! Dat is gewoon jouw lichamelijke hunkering naar macht en overheersing! Jij ongeëvolueerde proletariër!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 16-07-2003 @ 10:34:
Dat ís niet geestelijk! Dat is gewoon jouw lichamelijke hunkering naar macht en overheersing! Jij ongeëvolueerde proletariër!
Ik wentel me graag in mijn dierlijke lusten en schraap het laatste dunne laagje beschaving er tussen de lakens graag af. Het vlees is zwak.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 09:49
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Offtopic: *lol @ Nare man en Riconoscente*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 16-07-2003 @ 00:59:
Klaarkomen ik voor mij meer een bonus. Als ik niet klaarkom is dat jammer, maar t is niet noodzakelijk om fijne sex te hebben.

Nou, ik vrees dat ik het daar niet mee eens kan zijn...Juist omdat we elkaar zien klaarkomen, en weten dat de ander ook van jouw orgasme geniet, maakt van het orgasme de absolute uitsmijter. Ik kan de hunkering niet aan als het niet gebeurt. Die opgebouwde spanningsboog die niet afgemaakt wordt, echt, dat trek ik niet.

Heel soms lukt het niet, als we echt te moe of te ziek of te schraal zijn. Dan is het wel gezellig, en intiem, maar een gezamenlijke ontlading zit er dan niet in. Juist op dat moment kunnen we helemaal in elkaar op gaan. Ik ben nooit dichterbij hem dan op dat moment. Zoals Rico al zei: op dat moment gaan alle maskers af.

Nou kan ik het dus denk ik ook alleen bij hem, met mijn ex lukte het helemaal niet. Zonder vertrouwen en overgave heb ik geen orgasme. Het is niet iets strikt fysieks, integendeel.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 10:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ben ook maar een paar keer klaargekomen van echt neuken er is bij de meeste vrouwen toch net iets meer nodig dan dat..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 14:14
Kali
Avatar van Kali
Kali is offline
Bij men eerste keer voelde ik dat het ging komen en toen stopte hij dus was het gevel weg, een halve minuut langer en ja, het was gelukt ....
__________________
~*~ Scientia vincere tenebras ~*~
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:40
Verwijderd
nee de eerste keer kwam ik niet klaar maar dat vond ik ook niet erg.

als je je er erg op gaat focussen lijkt het net of dat het enige belangrijke is. Je kan ook van alles genieten...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:52
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 16-07-2003 @ 01:08:
"meervoudig orgasme"

dat is alles wak wil zeggen
Meer als 50% van alle vrouwen (in de actieve leeftijd etc) heeft helemaal NOOIT een orgasme. Laat staan een meervoudig.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 09:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 13-08-2003 @ 09:52:
Meer als 50% van alle vrouwen (in de actieve leeftijd etc) heeft helemaal NOOIT een orgasme. Laat staan een meervoudig.
Helemaal nooit een orgasme [punt] of helemaal nooit een orgasme bij sex?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 10:32
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-08-2003 @ 10:55:
Helemaal nooit een orgasme [punt] of helemaal nooit een orgasme bij sex?
Het eerste. Triest maar waar.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 13-08-2003 @ 10:52:
Meer als 50% van alle vrouwen (in de actieve leeftijd etc) heeft helemaal NOOIT een orgasme. Laat staan een meervoudig.
Ik las in een ander onderzoek (volkskrant, cbs) dat ongeveer 75 % van alle vrouwen van 20-60 jaar wel eens klaarkomt tijdens vaginale sex (met of zonder clitorale stimulatie erbij). Toch wel vreemd dat meer dan 50 % dan nóóit klaargekomen is.

De wijze les van vandaag: Vertrouw nooit op de uitkomsten van één onderzoek
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 13-08-2003 @ 10:32:
Het eerste. Triest maar waar.
Lijkt me erg sterk...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:14
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-08-2003 @ 13:13:
Lijkt me erg sterk...
Gezien het feit dat ik behoor tot het desbetreffende percentage, mij niet.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 13-08-2003 @ 13:14:
Gezien het feit dat ik behoor tot het desbetreffende percentage, mij niet.
...want er zijn maar 2 mensen op aarde
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-08-2003 @ 12:14:
...want er zijn maar 2 mensen op aarde
En die kunnen beide niet klaarkomen ook nog Ik kan het ook niet, maar dat wil niet zeggen dat gelijk da helft van de vrouwen het niet kan... Dat onderzoek waar Sarah mee kwam lijktm geloofwaardiger.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:47
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-08-2003 @ 13:14:
...want er zijn maar 2 mensen op aarde
Nee, ik bedoelde dat als je zelf regelmatig klaarkomt, het waarschijnlijk moeilijk voor te stellen is dat zoveel vrouwen nooit klaarkomen. Omdat ik zelf tot die groep behoor, verbaast het me eigenlijk niet.

(en dat onderzoek was wel wereldwijd. Landen zat waar mensen helemaal geen aandacht besteden aan of een vrouw wel plezier beleefd aan de sex. Hoewel er in .nl vast ook zat vrouwen zijn die nooit klaarkomen....)
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 13-08-2003 @ 13:47:
Nee, ik bedoelde dat als je zelf regelmatig klaarkomt, het waarschijnlijk moeilijk voor te stellen is dat zoveel vrouwen nooit klaarkomen. Omdat ik zelf tot die groep behoor, verbaast het me eigenlijk niet.

(en dat onderzoek was wel wereldwijd. Landen zat waar mensen helemaal geen aandacht besteden aan of een vrouw wel plezier beleefd aan de sex. Hoewel er in .nl vast ook zat vrouwen zijn die nooit klaarkomen....)
Ik kan me niet voorstellen dat 50% niet klaar kan komen... écht niet. Das de helft! Tja.. wereldwijd onderzoek hecht ik minder waarde aan, omdat het in veel landen ook wel anders is. Ik vergelijk me graag met het nederlands gemiddelde.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Seksualiteit Niet klaarkomen door penetratie
meknow
16 27-12-2012 11:49
Seksualiteit Mijn (ex) vriend
Sonyaykh
14 31-12-2011 16:30
Lichaam & Gezondheid Kamagra Vraag
Shyboy
29 12-08-2011 07:55
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
Seksualiteit klaarkomen
Dylan88
6 10-09-2009 20:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.