Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 18:05
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
over die foto
Spoiler

owjah en dean z'n haar is zo wel erg leuk!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Advertentie
Oud 17-01-2005, 18:11
Verwijderd
over die foto:
Spoiler
Oud 17-01-2005, 18:19
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 17-01-2005 @ 19:11 :
over die foto:
Spoiler
Spoiler
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 17-01-2005, 22:42
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Sasz schreef op 17-01-2005 @ 19:19 :
Spoiler
Spoiler

Alexis Bleidel heeft zo'n mooi hoofdje! ook lichaam trouwens, jammer dat ze in de serie van die vage kleren aan moet
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 17-01-2005, 22:51
heavinly
heavinly is offline
Over die foto
Spoiler
Oud 18-01-2005, 09:35
Verwijderd
Gelukkig kan ik me goed beheersen, spoilers

Maar goed, vanavond weer!

Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 13:04.
Oud 18-01-2005, 10:04
riannuhtje
riannuhtje is offline


__________________
The day I remember, my heart I will keep, my voice I surrender and I will not speak to lie.

Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 12:31.
Oud 18-01-2005, 10:54
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
riannuhtje schreef op 18-01-2005 @ 11:04 :



OMG!!
Spoiler
__________________
*Oi With the poodle allready!*

Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 12:31.
Oud 18-01-2005, 12:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-01-2005 @ 10:35 :
Gelukkig kan ik me goed beheersen, spoilers

Maar goed, vanavond weer!
nou idd
In het veronica magazine staat btw een interview met lauren graham (=lorelai). Ze vertelt onder andere dat ze een beetje 'in oorlog' zijn met ER, aangezien ze hun dorpsplein eigenlijk groter hadden willen hebben, maar daar de set van ER al stond. Af en toe mogen ze het ziekenhuis van ER lenen voor een scène.

Verder zegt ze dat zij en 'Lex' (alexis bledel = rory) buiten de serie bijna net zo met elkaar om gaan als in de serie, dat ze werkdagen maakt van 15 uur, dat ze bijna niks mogen eten in de serie (ze bestellen bijvoorbeeld wel vaak een donut, maar vervolgens praten ze alleen maar: ze eten het meestal dus niet) en dat ze een contract van 7 jaar hebben, waarvan er nu 5 geweest zijn. Of ze de 7 gaan halen weet ze niet.

(sorry geen zin om het hele interview over te tikken, maar dit waren dus de leukste/belangrijkste stukjes)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-01-2005, 12:07
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
@ riannutjuh
Lees nou eerst even het topic door voordat je zoiets post. We hebben die spoiler bewust uit dit topic weggelaten omdat die gewoon te spoilerig is. Mensen moeten zelf maar uitzoeken of ze dat willen weten, en anders mogen ze me pm'en heb ik al gezegd. Haal aub weg. Of anders kan de forumbaas het misschien doen?
Oud 18-01-2005, 13:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 18-01-2005 @ 13:07 :
@ riannutjuh
Lees nou eerst even het topic door voordat je zoiets post. We hebben die spoiler bewust uit dit topic weggelaten omdat die gewoon te spoilerig is. Mensen moeten zelf maar uitzoeken of ze dat willen weten, en anders mogen ze me pm'en heb ik al gezegd. Haal aub weg. Of anders kan de forumbaas het misschien doen?
Ik heb aan Leonoor gevraagd het te verwijderen (aangezien ik het zelf ook niet wil lezen ) en dat is inmiddels gebeurd. Als er mensen zijn die riannuhtje's grote spoiler toch willen lezen, dan kunnen zij jou (of haar) dus een pm sturen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-01-2005, 13:11
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-01-2005 @ 10:35 :
Gelukkig kan ik me goed beheersen, spoilers

Maar goed, vanavond weer!
Deze spoilers gaan alleen maar over die ene foto. Anders had ik 't ook niet gelezen of gereageerd.
Oud 18-01-2005, 13:19
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Yay!! Vanavond weer!! *kan niet wachten*

Ik ben benieuwd hoe erg de "Afterboom" is..
__________________
Wark!
Oud 18-01-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 18-01-2005 @ 14:19 :
Yay!! Vanavond weer!! *kan niet wachten*

Ik ben benieuwd hoe erg de "Afterboom" is..
Oud 18-01-2005, 14:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-01-2005 @ 19:42 :
Over dat hele Jason/Floyd/Richard gebeuren.. hebben Richard en Floyd na dat dreigement van Floyd besloten samen te werken? Of was het een heel vooraf bedacht plan, dat zelfs dat etentje enzo al verzonnen was door die twee? Want dat dacht ik eerst eigenlijk..
Hm Ja i, dacht dat eerst ook, dat ze samen verder wilden, en dat ze gewoon een reden nodig hadden om Jason eruit te gooien... Maar ja, dat is wel weer heel vergezocht... dus waarschijnlijk doet Richard het omdat hij anders failliet gaat.

Hmm...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-01-2005, 15:22
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik denk eigenlijk ook dat Richard het heeft gedaan om ervoor te zorgen dat hij niet falliet zal gaan..

Alhoewel.. misschien dat we dat vanavond te weten komen ofzo?
__________________
Wark!
Oud 18-01-2005, 15:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik vraag me ook af of Jason vanavond al hoort dat ie 'eruit ligt' of dat ze hem eerst nog voor de gek gaan houden. Richard gaf hem immers toestemming om de hele zaak ongedaan te maken oid. (ik weet het niet precies, maar op het einde zei ie dat Jason z'n vertrouwen mocht terugwinnen door hard tegen hard te spelen met z'n vader ofzo)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-01-2005, 16:09
11568
11568 is offline
Wat een kutserie zeg, hoe die mensen praten en zo achterlijk snel op elkaar reageren
Oud 18-01-2005, 16:34
riannuhtje
riannuhtje is offline
oh, sorry, mijn fout...
maar ik heb zo iets van een spoiler is een spoiler... maargoed, gooi m dr maar uit.
__________________
The day I remember, my heart I will keep, my voice I surrender and I will not speak to lie.
Oud 18-01-2005, 16:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-01-2005 @ 13:07 :
nou idd
In het veronica magazine staat btw een interview met lauren graham (=lorelai). Ze vertelt onder andere dat ze een beetje 'in oorlog' zijn met ER, aangezien ze hun dorpsplein eigenlijk groter hadden willen hebben, maar daar de set van ER al stond. Af en toe mogen ze het ziekenhuis van ER lenen voor een scène.
Hihi, ik denk altijd dat al die sets gewoon bestaande dingen zijn. Ik wéét wel dat het niet zo is, maar daar denk ik nooit zo bij na
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 18-01-2005, 16:38
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 18-01-2005 @ 17:34 :
Hihi, ik denk altijd dat al die sets gewoon bestaande dingen zijn. Ik wéét wel dat het niet zo is, maar daar denk ik nooit zo bij na
Inderdaad.

Daarom is het eigenlijk helemaaal niet leuk om 'achter de schermen' te kijken.. Dan zie je dat het echt een decor is, er zit een einde aan.

Oh en ik heb echt zin in de bankhangavond vanavond.. Laat maar komen.
Oud 18-01-2005, 17:31
Verwijderd
ik vind het wel geniaal dat Sookie's huis en Lorelai's huis eigenlijk hetzelfde gebouw zijn
Oud 18-01-2005, 17:49
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-01-2005 @ 18:31 :
ik vind het wel geniaal dat Sookie's huis en Lorelai's huis eigenlijk hetzelfde gebouw zijn
haha ja echt?! Nóóit geweten. (hoe weet jij dat dan?)
Oud 18-01-2005, 17:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
nathalie schreef op 18-01-2005 @ 18:49 :
haha ja echt?! Nóóit geweten. (hoe weet jij dat dan?)
Op een van de vorige pagina's vertelde iemand dat (niet slaan geloof ik) aangezien zij dat op de extra's van een dvd had gezien.

Overigens had Lauren Graham het er over dat ze het wel lekker vond om zo buiten te werken in plaats van in een studio. Volgens mij is het dus wel in de buitenlucht. Maar het blijft natuurlijk wel een decor.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-01-2005, 18:58
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
heavinly schreef op 18-01-2005 @ 17:38 :
Inderdaad.

Daarom is het eigenlijk helemaaal niet leuk om 'achter de schermen' te kijken.. Dan zie je dat het echt een decor is, er zit een einde aan.

Oh en ik heb echt zin in de bankhangavond vanavond.. Laat maar komen.
idd, dan zie je alles, maar wel grappig dat ER ernaast zit
laat idd die bankhangavond maar komen
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 18-01-2005, 20:17
Verwijderd
Emily en Richard net, whaha, echt grappig Wel gek dat Lorelai ineens treurig wordt wanneer ze er achter komt dat haar moeder niet thuis blijft slapen, ze geeft nooit om dat soort dingen, en nu ineens wel ?

Oeh, en Rory tegen Flemming, dat was stoer Over dat die rooie dikke dijen had (En mja, ik vind Flemming best een lekker ding eigenlijk )

Lane met dat meisje vond ik een beetje overdreven

En Luke is eindelijk gescheiden

Nu de rest nog
Oud 18-01-2005, 20:21
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Rancid Time Bomb nagespeeld, grappig .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 18-01-2005, 20:28
heavinly
heavinly is offline
Wow.. heftige afleveringen!
Ze gaan dus toch uit elkaar, Richard en Emily.. En dan ook Jason en Lorelai

&Ik moest echt bijna huilen toen Lane 'thuis' kwam en op dr moeders kamer was.. zo zielig!
Oud 18-01-2005, 20:29
Verwijderd
Lane was lief

Jason en Lorelai, mja, ik zag het wel al aankomen, ze groeiden steeds meer uit elkaar en Jason deed steeds vervelender. Ik vind het ook niet zo jammer eigenlijk.
Oud 18-01-2005, 20:32
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
lane MOET gewoon terug...fuck dat andere koreaanse wijf...

sja, verder vind ik gewoon dat lorelai het gewoon moet begrijpen.. en dat zij gewoon meer moet doen, om haar vader tegen te houden....
__________________
Steady as the goes.....
Oud 18-01-2005, 20:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wauw, 3 scheidingen in één aflevering
Echt verrassend. Ik dacht toen Richard en Emily zo raar deden dat ze vast net van relatietherapie kwamen ofzo, maar het was dus nog veel erger
Ik lag wel dubbel om hoe ze deden en de reacties van Rory en Lorelai!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-01-2005, 20:33
Verwijderd
Mjah, ik had bij Jason&Lorelai ook iets van 'goh, dus dan doen ze dat nu'.

Ik vond het wel raar dat Lane bij haar moeder ging kijken. En waarom lag er geen vader naast te slapen? Ik weet dat ze geen acteur voor hem hebben, maar er had best een rug met achterhoofd in beeld mogen zijn

Ik vond Rory ook cool tegen Flemming ik had 't zelf niet durven vragen...
Oud 18-01-2005, 20:34
Verwijderd
Wow wat is die Dean veranderd!!! Zag een plaatje van hem.

LET OP: ER STAAN SPOILERS IN DEZE LINK
http://www.gilmoreguide.com/show-sidekicks.php

Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 21:09.
Oud 18-01-2005, 20:36
Verwijderd
Citaat:
motormuis schreef op 18-01-2005 @ 21:34 :
Wow wat is die Dean veranderd!!! Zag een plaatje van hem.

http://www.gilmoreguide.com/show-sidekicks.php
Had je niet even kunnen waarschuwen dat er nogal wat spoilers op die pagina staan
Oud 18-01-2005, 20:42
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
zoveel veranderd is ie niet hoor
__________________
Steady as the goes.....
Oud 18-01-2005, 20:53
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-01-2005 @ 21:36 :
Had je niet even kunnen waarschuwen dat er nogal wat spoilers op die pagina staan
Ja idd!! Dat wat ik gelezen heb, voordat ik het snel wegklikte, wou ik nog helemaal niet weten..
__________________
Wark!
Oud 18-01-2005, 21:18
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
lief van lane, zielig van emily en richard, maar ik wist t al

luke is single, lorelai is single.....
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 18-01-2005, 21:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Waarom moesten ze nou een cover spelen
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 19-01-2005, 08:21
the tourist
the tourist is offline
Ik had hier gister een heel verhaal getypt, maar toen ik hem verzond lag het forum plat

Citaat:
Sarah schreef op 18-01-2005 @ 21:33 :
Ik vond het wel raar dat Lane bij haar moeder ging kijken. En waarom lag er geen vader naast te slapen? Ik weet dat ze geen acteur voor hem hebben, maar er had best een rug met achterhoofd in beeld mogen zijn
Mrs. Kim is meer iemand die apart van haar man slaapt, lijkt me.

Ik kreeg een beetje Harry Potter flashbacks toen die Flemming handtekeningen ging uit delen en zoveel vrouwelijke aandacht kreeg. Ik vond het leuk. Lane, Emily & Richard, Kirk met weer ander werk.
Oud 19-01-2005, 08:28
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Jaa, Lane was leuk! Hoe Emily en Richard zich gedroegen was ook erg grappig. Luke die ging scheiden op het postkantoor-achtig-iets.

Ik miste Dean wel eigenlijk..
__________________
Wark!
Oud 19-01-2005, 09:24
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 18-01-2005 @ 22:29 :
Waarom moesten ze nou een cover spelen
inderdaad beetje minder. zou veel leuker geweest zijn als ze iets eigens speelde, ipv zon rancid cover (hoewel ik het wel een leuk lied vind daarnietvan)
Ook stom dat die ene ging vragen wat die bimbos van de lyrics vonden, alsof ze het zelf geschreven hadden
en ik vond het zo jammer voor lane zeg, dat niemand voor haar was komen kijken
en ik vond dat zowel jason als lorelai beetje eenzijdig bezig waren op het eind, niet eens proberen om het van elkaars kant te zien
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 19-01-2005, 10:31
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-01-2005 @ 21:32 :

Ik lag wel dubbel om hoe ze deden en de reacties van Rory en Lorelai!
Jaa. Echt te droog.. Ook toen Lorelai zei: "Zullen we dan maar gaan?" Echt meteen, Richard en Emily die opstonden enzo. Te erg..
Oud 19-01-2005, 12:40
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Nog even over de set:
Het wordt opgenomen op het terrein van WB in Hollywood. Soms kun je ook bergen op de achtergrond zien en dat zijn dus de Hollywood hills Er is op het terrein een hele straat voor Gimore Girls ingericht, met gebouwen en al dus het bestaat wel ongeveer echt maar het blijft wel een set. De set stond er ook al voordat GG er was, zo is volgens mij het huis van Dean in een oude serie gebruikt en de gazebo zat in The Music Man. (leve de dvd's). Dit vind ik altijd wel leuke feitjes

En dan over de aflevering:
Opzich leuk, maar ik vind het niet een van de leukere afleveringen ofzo. Wel leuk dat de band van Lane ging spelen en dat het bovendien echt was. Die Gill (gitarist) met zn vrouw
Oud 19-01-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 18-01-2005 @ 21:36 :
Had je niet even kunnen waarschuwen dat er nogal wat spoilers op die pagina staan
sorry had de tekst niet gelezen alleen het plaatje
Oud 19-01-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 19-01-2005 @ 13:40 :
Nog even over de set:
Het wordt opgenomen op het terrein van WB in Hollywood. Soms kun je ook bergen op de achtergrond zien en dat zijn dus de Hollywood hills Er is op het terrein een hele straat voor Gimore Girls ingericht, met gebouwen en al dus het bestaat wel ongeveer echt maar het blijft wel een set. De set stond er ook al voordat GG er was, zo is volgens mij het huis van Dean in een oude serie gebruikt en de gazebo zat in The Music Man. (leve de dvd's). Dit vind ik altijd wel leuke feitjes
Oh maar huh, in dat interview in de Veronica Gids zegt Lorelai dat er nog niks was toen ze daar kwamen.

Of heb ik nu heel raar gelezen

Even kijken.. Ja, ik quote "Het was helemaal leeg, toen we hier vier jaar geleden kwamen. De decorbouwers hebben zelfs nieuw beton gestort."
Oud 19-01-2005, 16:38
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 19-01-2005 @ 17:30 :
Even kijken.. Ja, ik quote "Het was helemaal leeg, toen we hier vier jaar geleden kwamen. De decorbouwers hebben zelfs nieuw beton gestort."
Misschien een gedeelte? Oja ze zeggen op de dvd wel dat die straat zeg maar gebouwd is voor GG maar dan snap ik niet hoe die gazebo al eerder gebruikt kan zijn. Misschien verplaatst ofzo?
Je kan trouwens ook een tour nemen als je bij WB bent, kun je door Stars Hollow lopen
Oud 19-01-2005, 16:39
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 19-01-2005 @ 17:38 :
Misschien een gedeelte? Oja ze zeggen op de dvd wel dat die straat zeg maar gebouwd is voor GG maar dan snap ik niet hoe die gazebo al eerder gebruikt kan zijn. Misschien verplaatst ofzo?
Je kan trouwens ook een tour nemen als je bij WB bent, kun je door Stars Hollow lopen
leuk doen we ff als we een x in hollywood zijn
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 19-01-2005, 16:44
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Sasz schreef op 19-01-2005 @ 17:39 :
leuk doen we ff als we een x in hollywood zijn
I only wish
Oud 19-01-2005, 18:21
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 19-01-2005 @ 17:44 :
I only wish
idd jah!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 19-01-2005, 22:45
Verwijderd
Waar was Dean nou ?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Gezocht: vrouwen die schepijs eten
Verwijderd
26 10-03-2009 09:32
Films, TV & Radio Veronica Mars #2
Carn
435 07-12-2008 10:06
Films, TV & Radio [ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje
desperadoz
45 05-01-2008 19:25
Films, TV & Radio Gilmore Girls #9
ItsSuuS
500 23-02-2005 21:11
Films, TV & Radio the gilmore girls
Silent Enigma
615 25-09-2004 15:09
Films, TV & Radio [Quiz] Raad de Tunes IV
AJMouse
129 10-07-2004 13:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.