Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2013, 13:43
jillvandeurzen
jillvandeurzen is offline
Weet jij dat er plekken zijn binnen Delfland die 4.7 meter onder de zeespiegel liggen? Dat kan omdat waterschappen zoals Delfland dag en nacht werken aan droge voeten en een veilig gebied. Jij gaat waarschijnlijk binnenkort belasting betalen aan het waterschap om te zorgen dat we hier kunnen blijven wonen, of je doet dat zelfs al. Maar weet jij waar dat geld voor wordt gebruikt? De antwoorden hierop wil Delfland je graag geven.

Daarom heeft Delfland voor jou een enquête uitgeschreven. Ben jij tussen de 18 en 25 jaar oud en woon je in de regio Schiedam, Westland, Pijnacker, Den Haag of Delft? Vul dan de vragenlijst in, het kost je 7 minuten. De vragenlijst vind je via de volgende link: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9HVFXZYCwzuvd5P


Wonen jouw vrienden ook in Delfland en zijn ze tussen de 18 en 25 jaar, stuur de link dan door. Zo zorgen we er samen voor dat we lekker kunnen blijven wonen en werken onder de zeespiegel.

Alvast veel dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2013, 23:42
ThomasJu
ThomasJu is offline
Zet in je bericht of je account naam dat je dit namens een bedrijf/instelling doet. Dan is dat voor iedereen gelijk duidelijk.

Ik vind dit een hele rare enquete. Het lijk wel een soort basisschool overhoring. Ik heb hem wel helemaal ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 00:50
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
regio Schiedam lol, dat zullen de schiedammers wel van je waarderen maar dat noem ik toch regio Rotterdam. (dan kan ik net doen alsof ik toch in je doelgroep val met 26 jaar en Dordt aangezien wij sinds dit jaar een afgekeurde primaire zeewering hebben met de laagste zeedijk (3.5 m) in het land)

Citaat:
Ik vind dit een hele rare enquete. Het lijk wel een soort basisschool overhoring. Ik heb hem wel helemaal ingevuld.
Volgens mij willen ze uitzoeken wat mensen wel en niet weten en aan de hand daarvan hun informatievoorziening aanpassen.

Ik vind het een behoorlijk goede enquete in dat opzicht want er zijn zaken waar ik best definitief van weet dat het waterschap ze doet of juist niet maar bij een flink aantal heb ik ook; ik weet eigenlijk niet of het waterschap dat uitvoert.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen

Laatst gewijzigd op 22-10-2013 om 01:39.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 17:35
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
vaarregels en bruggen worden door Rijkswaterstaat gedaan toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.