Oud 14-08-2005, 06:27
De Zwartkijker
Avatar van De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Na het lezen van onderstaand artikel vroeg ik mij af, welke grap heb jij weleens uithehaald die bij het 'slachtoffer' niet in de smaak viel?

Laat het weten!





Personeel doodsbang na grap met benzine


van onze verslaggever


koog aan de zaan-Het was als grap bedoeld, zei de 26-jarige uitzendkracht gistermorgen tegen de rechtbank. Het werd een misplaatste grap. De Wormerveerder stapte op 2 mei van dit jaar het kantoor van Zaanstreek Uitzendburo binnen met een jerrycan vol benzine, besprenkelde het personeel en een toevallig aanwezige vrouw en dreigde de boel in de brand te steken.

,,Verschrikkelijk'', zei officier van justitie L. van Berkum over het incident in het uitzendbureau in Koog aan de Zaan. ,,De vier aanwezige mensen zaten onder de benzine en de verdachte liep rond met een sigaret in zijn mond. Zij wisten dat hij rookte. Ze waren doodsbenauwd, want hij ging maar door. Een grapje, ik geloof er niets van. Hij heeft dat nooit eerder gezegd.''

Zij eiste 21 maanden gevangenisstraf waarvan zeven maanden voorwaardelijk tegen de man. ,,Het is een van de meest verschrikkelijke bedreigingen die ik heb gelezen'', motiveerde zij haar eis.

Bizar
Bizar, zei de man gisteren over de gebeurtenissen bij zijn inmiddels ex-werkgever. Hij had geen problemen met zijn baas of het personeel, benadrukte hij. Hij kwam uit de ochtenddienst en zou na een paar uur rust nog een dienst draaien in de haven. Hij wilde alleen een grap uithalen. ,,Het is volledig uit de hand gelopen, ik vind het nu ook niet zo leuk meer.''

Het was eerst nog lachen met het personeel totdat ze er achter kwamen dat ze met benzine werden besprenkeld. En niet met een schoonmaakmiddel zoals ze aanvankelijk dachten. Ze werden ontzettend bang, zeiden ze later tegen de politie. Niet alleen de twee secretaresses en een toevallige bezoekster werden overgoten met benzine, ook de apart zittende directeur.

,,Ik steek de teringzooi in de brand'', zou hij daarbij hebben geroepen. ,,Ik heb niet gedreigd, en ik heb ook niet met een aansteker lopen zwaaien'', beweerde de man. Hij had wel staan te urineren in de kamer van de directeur.

Uiteindelijk wist iedereen veilig uit het pand aan de Raadhuisstraat te komen. De gealarmeerde brandweer constateerde dat de explosiegrens in het kantoor weliswaar nog niet was bereikt, maar dat er wel een gevaarlijke situatie was ontstaan.

,,Hij heeft de boel volkomen verkeerd ingeschat'', reageerde zijn advocaat C. Kranendonk.

,,Hij is compleet doorgeschoten. Maar uit niets is gebleken dat hij levensmoe was, dat hij de boel zou laten exploderen. Hij zat zelf ook onder de benzine.''

De raadsman pleitte voor een kortere onvoorwaardelijke straf, waarna de man op zoek kan gaan naar een nieuwe baas.

,,Twaalf maanden lijkt me genoeg.''

De rechtbank doet op 25 augustus uitspraak.

vrijdag 12 augustus 2005

© 2005 HDC Media BV

Terug
__________________
En Nu Ga Je Dansen Klootzak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2005, 10:27
Wawl
Wawl is offline
Wat die kerel heeft gedaan is natuurlijk geen grap meer.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 10:29
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Wawl schreef op 14-08-2005 @ 10:27 :
Wat die kerel heeft gedaan is natuurlijk geen grap meer.
idd, grapje my ass.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 12:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wel een ziekelijk gevoel voor humor heb je dan zeg..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
De Zwartkijker schreef op 14-08-2005 @ 06:27 :
,,Het is volledig uit de hand gelopen, ik vind het nu ook niet zo leuk meer.''
Droog.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb een keer om 6 uur 's ochtends het hele huis wakker gemaakt, door met 2 ijzeren pannendeksel tegen elkaar aan te slaan.

Vonden ze niet leuk
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat een belachelijke grap. Jezus. Wat een mongool.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:23
Verwijderd
Nou, ik vind het beginverhaal echt waanzinnig grappig. Ofzo.

Ik maak bijna nooit grappen, en áls ik het doe, zorg ik dat ze geslaagd zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 13:24
Verwijderd
Op 5 november 1981, toen ben ik geboren.

Mjah, sorry.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 14:24
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hij heeft ook nog staan urineren in het kantoor van zijn baas. Wat heeft dat in vredesnaam met de "hoofdgrap" te maken? Die man is gewoon gek. Nekschot.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 14:26
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Haha wat een slechte smoes; een grap, tuurlijk.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 14:28
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Pff.. en dan zeggen dat het een grap was..
__________________
Wark!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 14:56
Verwijderd
Alles gaat mis, makkelijk uitweg is om dan te zeggen dat het een grap is. Tis makkelijker dan 'ik ben ziek in mijn hoofd' lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 15:09
Auryn
Auryn is offline
slappe smoes van die vent.

Verder heb ik zelf ook weleens een grap uitgehaald die niet in de smaak viel, alweer paar jaar geleden ofzo.

Ik was met iemand aan het lopen en vond het nogal saai dus ik liep onopvallend gewoon weg terwijl de ander nietvermoedend doorliep. Toen wilde ik uit verveling die persoon even laten schrikken door achter een muurtje vandaan te springen. Niet echt grappig ofzo, maar goed. Die persoon was daardoor de hele week kwaad op me.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 17:48
Verwijderd
Hehe @ artikel
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 22:32
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Toen ik in de brugklas zat. Het was zomer. Me beste vriendin zat in de computerlokaal. Ik en een vriendin van me pakte stiekem haar jas. We verstopte het ergens. EN toen kwam me beste vriendin: Hee heb je mijn jas gezien? Ik zei toen: Nee.

Ze ging de hele school doorzoeken. Toen ze erachter was. Zeiden we van: Grapjeee hahaha.

Ze werd zo boos en had toen ongeveer 3 weken geen woord tegen me gezegt.

Dat waren de meeste slechte weken in me leven.

Gelukkig zijn we nog steeds goede vriendinnen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 22:34
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-08-2005 @ 13:12 :
Ik heb een keer om 6 uur 's ochtends het hele huis wakker gemaakt, door met 2 ijzeren pannendeksel tegen elkaar aan te slaan.

Vonden ze niet leuk
Whahahha goedee
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 00:24
Verwijderd
Toen mijn moeder haar benzine auto aan het tanken was. Ik zei toen nogal droog "Mam, dat is diesel." Ze schrok echt enorm en werd toen nogal kwaad op mij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2005, 00:28
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Dat is wel een hele zieke grap van die vent.

Ik heb geen mislukte grappen, bij mij zijn ze altijd goed
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 08:55
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Na een overplaatsing vooor kamer inspectie bijna alle bedden van mijn blok destijds ondersteboven gelegd.
Iemand zijn lakens vastnieten.
Voeten eind van het bed tot op de helft strak dichtvouwen.
Mensen langere tijd opsluiten in niet te grote ruimten.
Eigenlijk maak ik alleen grappen die niet in de smaak vallen.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:09
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ik heb wel eens op de middaelbare school samen met een vriendin er aan zitten denken om laxeermiddel in de koffiepot van de leraren te doen. na een hoop grappen en grollen, en doorgeslagen fantasie, kwamen we tot de inkeer dat dit ook onder het kopje lichamelijk letsel toebrengen valt, en laxeermiddel in combinatie met weet-ik-veel-wat-voor-soort-medicijnen ook behoorlijk verkeerd kan vallen.

maar twas wel een geinig idee
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 10:45
siese
Avatar van siese
siese is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-08-2005 @ 13:12 :
Ik heb een keer om 6 uur 's ochtends het hele huis wakker gemaakt, door met 2 ijzeren pannendeksel tegen elkaar aan te slaan.

Vonden ze niet leuk
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:11
Verwijderd
op de middelbare eens iemands broodtrommel ontvreemd, vieze dingen tussen de boterhammen gedaan en de trommel begraven in de verloren-gymkleding-bak vond ie niet zo grappig
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 15-08-2005 @ 10:09 :
Ik heb wel eens op de middaelbare school samen met een vriendin er aan zitten denken om laxeermiddel in de koffiepot van de leraren te doen. na een hoop grappen en grollen, en doorgeslagen fantasie, kwamen we tot de inkeer dat dit ook onder het kopje lichamelijk letsel toebrengen valt, en laxeermiddel in combinatie met weet-ik-veel-wat-voor-soort-medicijnen ook behoorlijk verkeerd kan vallen.

maar twas wel een geinig idee
Dat idee hebben wij ook gedaan.. En daarbij het idee alle toiletten, behalve eentje, op slot te doen. Eerst leek het grappig, maar toen we bedachten hoe wij het zouden vinden wanneer iemand dat bij ons zou doen... pfoe, hoe ongevoelig en dom konden we zijn
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 16:20
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
niet zozeer grapjes, maar meer opmerkingen. Nee, ik heb geen zin om ze allemaal neer te kalken, niemand leest het toch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2005, 20:08
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Tijdens een vakantie in Spanje met vrienden, iemand op het balkon opgesloten en toen weg gegaan. Was niet zo lang een kwartiertje maar, hij vond het niet zo grappig.

In een tussen uur bij een patatzaak. "GATVERDAMME!! Moet je ruiken!! De mayonaise is bedorven!". Die kerel ruiken natuurlijk en ik sla tegen het bakje aan. Heel zijn neus onder de mayo. Ja flauw natuurlijk, een maand daarvoor had iemand anders hetzelfde grapje bij mij gedaan....

Ook op de middelbare school. Een tas verstopt op de dames toiletten.

Nog wel een paar van die flauwe dingen, maar geen zin om het allemaal hier neer te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 17:21
Verwijderd
Tijdens de wiskundeles had de leraar geen zin om les te geven dus begon hij allemaal vragen te stellen. Hij vroeg ook: ´Wie is er wel eens zo dronken geweest dat hij moest kotsen?´
Mijn vriendin was niet aan het luisteren dus ik pak haar arm vast en steek hem omhoog, en zeg tegen haar: ´Hij vroeg wie er voor Jim was (idols).´ Begint ze me daar enthousiast met haar arm te zwaaien van ´ik, ik, ik´.

Vond ze niet zo grappig.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 17:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-08-2005 @ 13:12 :
Ik heb een keer om 6 uur 's ochtends het hele huis wakker gemaakt, door met 2 ijzeren pannendeksel tegen elkaar aan te slaan.

Vonden ze niet leuk
Niet?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 17:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Pff, wat een 'grap' zeg

Wij gingen met onze examenstunt op zoek naar dingen die we konden uithalen op onze school. Eén van de jongens kwam op het idee om in de mediatheek alle muizen en toetsenborden van de computers met de buur-computer te verwisselen. Als je dan achter de ene computer zat en iets intikte, werd dat weergeven op de computer er naast. De volgende dag was de biebmiep laaiend. Hoe dúrfden we aan haar computers te zitten. Achteraf blijkt dat ze er ook overspannen van is geraakt en dat ze een tijdje niet heeft kunnen werken daardoor.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 18:08
Verwijderd
Op 1 april bij alle leraren kantoortjes emmers water boven de deur gehangen, zodat, als je de deur opent, het ijskoude water over de leraren heen zou vallen.
De meesten konden er wel om lachen, al ging het een beetje fout bij sommige emmers, eentje loosde zijn inhoud gedeeltelijk over de monitor van een leraar, en een ander viel gewoon op een lerares dr hoofd.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 19:05
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Roos schreef op 14-08-2005 @ 13:12 :
Ik heb een keer om 6 uur 's ochtends het hele huis wakker gemaakt, door met 2 ijzeren pannendeksel tegen elkaar aan te slaan.

Vonden ze niet leuk
Die is ook tamelijk briljant.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 19:12
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Kluisjes onderkladderen ben ik goed in
schrijven die hartje die.
toen was ze boos.
was toch stom
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:38
Verwijderd
Dat ís ook grappig.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 14:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 16-08-2005 @ 19:12 :
Kluisjes onderkladderen ben ik goed in
schrijven die hartje die.
toen was ze boos.
was toch stom
ach, die goeie ouwe tijd
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 16-08-2005 @ 17:43 :
Pff, wat een 'grap' zeg

Wij gingen met onze examenstunt op zoek naar dingen die we konden uithalen op onze school. Eén van de jongens kwam op het idee om in de mediatheek alle muizen en toetsenborden van de computers met de buur-computer te verwisselen. Als je dan achter de ene computer zat en iets intikte, werd dat weergeven op de computer er naast. De volgende dag was de biebmiep laaiend. Hoe dúrfden we aan haar computers te zitten. Achteraf blijkt dat ze er ook overspannen van is geraakt en dat ze een tijdje niet heeft kunnen werken daardoor.
Stiekem istie toch wel heel leuk
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 16:10
11568
11568 is offline
Heel lang geleden zat ik met mijn pa in de auto en het stoplicht stond op rood. Ik verveelde me denk ik dus ik gilde opeens heel hard GROEEEEEN ! [volgens mij kwam dat door die ijsjesreclame van toen] Dat veroorzaakte bijna een ongeluk dus daar was hij niet erg blij mee denk ik
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-08-2005, 21:58
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
11568 schreef op 18-08-2005 @ 16:10 :
Heel lang geleden zat ik met mijn pa in de auto en het stoplicht stond op rood. Ik verveelde me denk ik dus ik gilde opeens heel hard GROEEEEEN ! [volgens mij kwam dat door die ijsjesreclame van toen] Dat veroorzaakte bijna een ongeluk dus daar was hij niet erg blij mee denk ik
Toch vind ik hem wel grappig als ik hem zo lees, niet als ik in de auto zou zitten
__________________
Je veux juste une derničre danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 22:34
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
En keer op de ICT afdeling van mij school af keer bureau blad een screenshot gemaakt en die als achtergrond. en dan alleen icons verbergen. Vonden ze niet leuk.

Of magnetronplastiek over de wc pot spannen, ik heb mensen nog nooit zohard horen vloeken
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:57
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
JCG schreef op 18-08-2005 @ 22:34 :
En keer op de ICT afdeling van mij school af keer bureau blad een screenshot gemaakt en die als achtergrond. en dan alleen icons verbergen. Vonden ze niet leuk.

leuk idee! Heb hem net uitgevoerd bij mijn broer. Hij snapt er helemaal niks van haha
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 14:14
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Op de basisschool duwde ik ooit iemand over een ijzeren hekje, en hij weet tot op de dag van vandaag niet dat ik het was. Hij vond het niet leuk, ik zag traantjes toen ik even later weer langs liep.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 14:59
siese
Avatar van siese
siese is offline
Ik heb eens witte bollen getekend met kalk op de meubels en mijn moeder vond dat niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 15:03
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 15-08-2005 @ 16:20 :
niet zozeer grapjes, maar meer opmerkingen. Nee, ik heb geen zin om ze allemaal neer te kalken, niemand leest het toch
jawel hoor
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 20:41
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
met de examenstunt op school:
de nacht ervoor de halve bestrating van het schoolplein deruit gehaald

en der was een prullenbak opgeblazen
vonden ze ook niet zo leuk

helemaal niet zo leuk, zo niet leuk dat ik nu nog een brief heb liggen om gelieve 70 euro over te maken voor de schade
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 16:48
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb in groep zes met 1 april een keer met twee vriendinnen het schoolbord ingesmeerd met zeep, zodat de leraar er niet op kon schrijven. Vond hij niet zo leuk, wij vonden het nog minder toen bleek dat die zeep er nogal moeilijk af ging.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Twanos schreef op 19-08-2005 @ 13:57 :
leuk idee! Heb hem net uitgevoerd bij mijn broer. Hij snapt er helemaal niks van haha
En ik nu bij m'n vriend. Ik heb ook de start-balk naar onder geduwd Ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 17:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Changshan schreef op 19-08-2005 @ 14:14 :
Op de basisschool duwde ik ooit iemand over een ijzeren hekje, en hij weet tot op de dag van vandaag niet dat ik het was. Hij vond het niet leuk, ik zag traantjes toen ik even later weer langs liep.
Stoute Chang.

Dit is echt grappig om te lezen.

Verder ben ik vorig jaar, toen mijn mama met mijn broertje en zusje een week naar mijn tante was, samen met mijn papa en de rest van mijn broertjes en zusjes een dagje naar Vlieland geweest. Mijn mama kwam die dag terug met het vliegtuig en moest toen dus met de trein van Schiphol naar Enschede. Wij natuurlijk regelen dat we precies tegelijk met die trein op het station van Apeldoorn aankwamen, dus mijn zus en ik gingen daar op het station staan zwaaien. Mijn mama snapte er niets van en ze vond het niet bepaald leuk, maar ik moet nog steeds lachen om hoe ze toen keek.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 19:07
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Toen ik nog een lief klein meisje had heb ik met mijn supersoaker water bij de buurman in het oog gespoten, hij stond door de schutting heen te gluren.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 20:03
spatmagaal
spatmagaal is offline
Een vochtige auto beklad met tarwebloem.... terwijl de eigenaar sliep
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 20:11
Lorraine
Lorraine is offline
Gek he :')
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 20:12
Lorraine
Lorraine is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 23-08-2005 @ 19:07 :
Toen ik nog een lief klein meisje had heb ik met mijn supersoaker water bij de buurman in het oog gespoten, hij stond door de schutting heen te gluren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.