Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2009, 20:00
light fighter
light fighter is offline
Welke blunder heb jij vandaag begaan?

Speciaal voor fantome

Mijn blunder van vandaag was op het werk aan de lopende band werd gezegd dat ik bij één bord geen groente moest opscheppen en jawel wat doe ik schep groente oepsie

de blunder van fantome van vorige week:
Terwijl ze aan het skypen was de computer uitzetten omdat ze hem toch niet meer nodig had...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2009, 21:43
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hmm... wat moet ik hier nu weer van denken?

Vandaag geen echte blunders begaan overigens....
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 21:56
Verwijderd
Citaat:

de blunder van fantome van vorige week:
Terwijl ze aan het skypen was de computer uitzetten omdat ze hem toch niet meer nodig had...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2009, 23:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb de deur naar de keuken dichtgedaan toen ik wegging, waardoor een hond en een kat niet bij het hondeluik konden. En toen heeft de kat dus boven op het tapijt gepiest. Kut.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2009, 10:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Gisteravond ben ik blijkbaar tegen de deur gelopen. De deur is nog heel, maar ik heb wel een mooie bult.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 18:38
ditisLouis
Avatar van ditisLouis
ditisLouis is offline
[QUOTE=light fighter;29475987]Welke blunder heb jij vandaag begaan?

vandaag niet hahaha

maar in het verleden ben ik een keereh..........
nee ikdurfniet
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 18:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat komt mooi uit, want het interesseert ook niemand.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dat komt mooi uit, want het interesseert ook niemand.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 12:02
Allure
Allure is offline
Ik ging naar het zwembad en er waren op het veld allemaal ligbanken neergezet, waar ik heel enthousiast naartoe liep. Kwam er een medewerker naar ons toe: 'Kan ik jullie helpen?'
'Nee hoor, het lukt wel.'
'Dat geloof ik, maar deze ligstoelen kosten 4 euro per dag.'

Achteraf gezien was het best duidelijk dat het een betaald iets was. :')
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 12:51
Verwijderd
Citaat:
de blunder van fantome van vorige week:
Terwijl ze aan het skypen was de computer uitzetten omdat ze hem toch niet meer nodig had...

Dat heb ik weleens gehad met de gasaansluiting. Dan doe ik hem uit uit veiligheid en dan staat er nog een pan op het vuur.

Citaat:
Ik ging naar het zwembad en er waren op het veld allemaal ligbanken neergezet, waar ik heel enthousiast naartoe liep. Kwam er een medewerker naar ons toe: 'Kan ik jullie helpen?'
'Nee hoor, het lukt wel.'
'Dat geloof ik, maar deze ligstoelen kosten 4 euro per dag.'

Achteraf gezien was het best duidelijk dat het een betaald iets was. :')
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 14:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb water over de laptop gegooid. Dus ik ga het komende jaar bezig zijn mijn moeder af te betalen.

Ik had namelijk geprobeerd uit een winnie de pooh-glas te drinken, maar het was leeg. Dus ik ruim de glazen op. Ik pak het winnie de pooh-glas tussen ringvinger en pink en probeer tussen mijn andere vingers nog een glas te pakken, waardoor het glas kantelt. Zit het helemaal vol met water. En het ging over het beeldscherm en het toetsenbord en de laptop is best wel kapot. (er stonden twee pooh-glazen op tafel dus he)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 16:34
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Naar fizzle.

Ik wist vandaag tijdens het doen van een langzame slalom om te vallen. Knap altijd weer. En altijd als er twee instructeurs naar staan te loeren met hun koffie.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 16:43
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Naar fizzle.

Ik wist vandaag tijdens het doen van een langzame slalom om te vallen. Knap altijd weer. En altijd als er twee instructeurs naar staan te loeren met hun koffie.
Ohh, hier ben ik ook altijd bang voor!
Vandaag kwam ik voor de eerste keer op de snelweg en ik durfde niet één hand los te laten om m'n vizier dicht te maken...
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 17:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Ohh, hier ben ik ook altijd bang voor!
Vandaag kwam ik voor de eerste keer op de snelweg en ik durfde niet één hand los te laten om m'n vizier dicht te maken...
Gekkie, dat kan allemaal best. Zorg gewoon dat je onderweg naar zo veel mogelijk mensen zwaait (maak de instructeur maar wijs dat je ze allemaal kent), dan wen je eraan een hand los te laten. Op hoge snelheden is zo'n motor zo stabiel als een stoel, ik zag vandaag een instructeur met zijn handen los, achterover liggend op de motor voorbij knotteren (uitslover).
En vallen vanuit bijna stilstand is niet pijnlijk. De enige reden om mee te vallen met de motor is als je benen niet zo wijd kunnen dat de motor er op zijn kant tussen past (bij mij het geval), waardoor de motor je evenwicht verprutst. Want die voeten heb je allang op de grond, maar net iets te laat om het gewicht nog tegen te kunnen houden.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 12:52
Lyouknow
Avatar van Lyouknow
Lyouknow is offline
op vakantie de deur kapot gemaakt :x
Met citaat reageren
Oud 19-08-2009, 17:48
Verwijderd
Gisteren.
In zat in de Deutsche Bahn en had een speciaal kaartje dat goedkoper was omdat je aan bepaalde treinen gebonden was, als je dan een trein mist omdat de vorige trein vertraging had, moet je naar het loket voor een nieuwe uitdraai.en Toen kwam er een controleur. Ik gaf hem mijn kaartje en presenteerde meteen de nieuwe uitdraai, zodat ie wist dat ik in deze ''verkeerde'' trein mocht zitten.
Hij zei dat dat geen kaartjes was, dus ik ging hem helemaal uitleggen hoe dat zat met die nieuwe uitdraai en bla bla bla. Hij bleef volhouden dat het geen kaartje was en zetten een steeds strenger gezicht op. Toen ik het na een paar minuten echt niet meer hield, kwam het ineens in me op dat de vriendin die mijn kaartje voor me gekocht had, me twéé papiertjes gegeven had. Dus toen rommelde ik in mijn portemonnee en al blozend toverde ik een ander vel tevoorschijn: het treinkaartje. Het andere was een ding waar alleen de treinen en tijden op stonden, als ik éven iets beter gekeken had had ik had kunnen zien.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2009, 13:24
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Lol
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 20:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er was een vrouw iets aan het afwassen in de keuken. Ik kende haar niet, dus ik vroeg of ze de schoonmaakster was. Bleek ze een huurdster te zijn. OMG shame ze was vet beledigd
Nu is het wel weer goed trouwens hoor. Maar oei!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2009, 12:29
Verwijderd
We hadden in een restaurantje gegeten in een Frans gehucht, en de auto stond op een weg met een helling van 15%. Ik moest terugrijden. Er stonden andere mensen bij hun auto en het was stikdonker en ik was nerveus, ENFIN, de hellingproef ging niet zo soepel. De banden kregen geen grip en het kwam niet in me op om nog even te remmen, dus ik gaf alleen maar veel gas en ik stond een flink aantal lange lange seconden met oorverdovend gierende banden op de plaats voordat de auto wegschoot. De hele weg terug heb ik oh my god neeee omggg ik schaam me dood gemompeld
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 12:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
()
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 12:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
We hadden in een restaurantje gegeten in een Frans gehucht, en de auto stond op een weg met een helling van 15%. Ik moest terugrijden. Er stonden andere mensen bij hun auto en het was stikdonker en ik was nerveus, ENFIN, de hellingproef ging niet zo soepel. De banden kregen geen grip en het kwam niet in me op om nog even te remmen, dus ik gaf alleen maar veel gas en ik stond een flink aantal lange lange seconden met oorverdovend gierende banden op de plaats voordat de auto wegschoot. De hele weg terug heb ik oh my god neeee omggg ik schaam me dood gemompeld
omhoog of omlaag?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 11:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Vanochtend was ik in alle staten omdat ik mijn eindbeoordeling van mijn stage nergens meer kon vinden, en ik die vandaag uiterlijk moest inleveren. Hele studeerkamer overhoop gehaald, niks gevonden. Daarna miste ik ook nog mijn trein, dus ik had al helemaal een kutgevoel.

Uiteindelijk heb ik tijdens het wachten op de trein mijn oude stagebegeleidster maar gebeld, die was gelukkig aan het werk, en ze zou de beoordeling vandaag nog naar me mailen, wel zonder handtekening dan, maargoed, beter dan niks. Ik op school docent zoeken, natuurlijk nergens te vinden... Uiteindelijk haal ik mijn map uit de tas, pak er een paar papieren uit, en tada: mijn eindbeoordeling.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 17:53
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Vandaag was niet zo erg, vrijdag wel 2 flesjes verkeerd om aan een apparaat gekoppeld en daarmee 3 dagen werk echt gewoon verknalt Heel erg
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 20:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat voor werk dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Blunders!
MartinV
53 14-07-2009 17:11
De Kantine Blunders in het verkeer.
Severus
42 25-09-2005 16:08
De Kantine Wat is je grootste blunder op scholieren.com?
AlopiA
78 22-01-2004 17:53
Werk, Geld & Recht Blunders op werk!
M. Arnoldi
18 09-08-2003 09:14
Liefde & Relatie Blunders :D
.:::TaMsIe:::.
32 19-12-2002 22:02
De Kantine wat was jullie grootste blunder?
fruitmand
18 14-04-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.