Oud 22-11-2009, 21:00
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
En help $TR@NG3R zijn math probleem te overwinnen!!
Advertentie
Oud 22-11-2009, 22:14
Verwijderd
ik ga hem lekker niet sticky maken
Oud 23-11-2009, 07:24
Verwijderd
Mogguh. Te vroeg. Do not want.
Oud 23-11-2009, 09:00
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Snapte al niet waarom ik in het andere topic niet kon reageren maar die is gesloten

Maar op zich is de meth niet zo extreem als je zou denken aan de hand van de tv beelden enzo. Het is gewoon speed maar dan een heel stuk beter. Je neemt gewoon 1 klein lijntje en daar kun je makkelijk de nacht mee door, maar het is niet zo dat je ineens 24 uur niet kan slapen ofzo. Het is wel grappig dat het weer een andere structuur is, ook kristallen maar wel anders dan kristallen van mdma of keta. Verder is de brakheid ook niet erger of minder erg dan normaal
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 23-11-2009, 11:11
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
ik ga hem lekker niet sticky maken
Ja zeg

Maar ik heb nog geen idee over vrijdag, heb er een beetje een hard hoofd in, maar we zien wel En ik moet nog effe kijken wanneer ik dan langs zal komen, misschien die vrijdag wel, moet effe kijken

En tja, speed is zo killing voor je lichaam, omdat die compleet word uitgeput. Als je iets hebt wat dit effect alleen maar versterkt, zal de schadelijke kant ook alleen maar versterkt worden. Sowieso vind ik het zo raar dat mensen in een land waar 'goeie' drugs voor handen zijn, aan de math gaan. Is vaak toch juist iets waar mensen aan gaan in landen waar goeie drugs moeilijk te krijgen is (vaak te maken met een streng drugs beleid). Net zoals het land met de meeste lijmsnuivers in Europa zweden is
Oud 23-11-2009, 11:26
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
@ sidhe: DOM was ook wel bekend als
Citaat:
COMMON & BRAND NAMES
STP (Serenity, Tranquility, and Peace)
Oud 23-11-2009, 14:30
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Meth lijkt me best leuk om een keer te proberen, juist door de USA hype

Ik ken overigens een gast in Amerika die het een jaar lang gerookt heeft en is gestopt zonder problemen. Misschien is dat een uitzondering, maar je moet niet zomaar alles geloven wat de Amerikaanse propagandamachine je probeert te verkopen.
Oud 23-11-2009, 21:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
ik ga hem lekker niet sticky maken
Dan doe ik het wel.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 23-11-2009, 23:31
Verwijderd
Oud 24-11-2009, 22:20
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
beste mensen:
in nederland kun je wiet en hasj is dat niet genoeg ofzo.
En btw is het bij wet verboden zulke dingen te nuttigen en ze kunnen zo je IP hacken en je meenemen voor een testje
__________________
Always be berating and belittling
Oud 24-11-2009, 22:44
Verwijderd
nee
Oud 24-11-2009, 22:48
wann
Avatar van wann
wann is offline
Oud 24-11-2009, 22:57
Verwijderd
Citaat:
beste mensen:
In nederland kun je wiet en hasj is dat niet genoeg ofzo.
En btw is het bij wet verboden zulke dingen te nuttigen en ze kunnen zo je ip hacken en je meenemen voor een testje
Oud 25-11-2009, 06:55
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
beste mensen:
in nederland kun je wiet en hasj is dat niet genoeg ofzo.
En btw is het bij wet verboden zulke dingen te nuttigen en ze kunnen zo je IP hacken en je meenemen voor een testje
Jezus hee, ik dacht dat ik para was omdat ik mijn motorrijbewijs wil gaan halen.
Oud 25-11-2009, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Jezus hee, ik dacht dat ik para was omdat ik mijn motorrijbewijs wil gaan halen.
waarom zou je dan para zijn
Oud 25-11-2009, 11:58
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
waarom zou je dan para zijn
Rekeningrijden. Elke auto krijgt een kastje waarmee ze via de gps kunnen bepalen waar je geweest bent. Motorrijders blijven gewoon wegenbelasting betalen.

Oh en: http://indymedia.nl/nl/2009/11/63575.shtml

Ik hoef niet te werken dan, zullen we met een delegatie van s.com gaan??
Oud 25-11-2009, 12:04
Verwijderd
haha lol, het paleis kraken. ik ben aanwezig
Oud 25-11-2009, 12:32
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ach ja, als ik kan lijkt me het wel lachen eigenlijk

En gister een hele slechte docu gezien over math gebruik in de states, was wel vet (was op canvas) En ik had altijd een idee dat drugsgebruik, en zeker speed (en verwachte dus ook math), iets was wat je deed om te partyen en chillen, maar niets van dat alles in die docu.
Maja, uit die docu kreeg ik er niet echt een goed beeld van. Al die lui zitten zwaar in de penarie, komen uit drugs gezinnen etc. Geen idee hoe verslavend zoiets werkt op mensen die hun leven wel op orde hebben

Vrijdag gaat trouwens niet door Maja, fuck it, ik zie wel wanneer dan, toch niet echt grote cravings om hard te gaan partyen
Ads door Google
Oud 25-11-2009, 13:14
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
hoe heette de docu?.
volgens mij zijn bij de meeste docu's de minpunten sterker aanwezig dan de pluspunten.

en vanavond lekker hangen met een vriendin die ik al tijden niet heb gezien
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 25-11-2009, 13:38
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Euh, a city on math, of iets in die geest. Jij bent 5 jaar jonger dan ik, dus ga er vanuit dat je die shit wel weet op te googlen

En daar heb je wel een punt. Sowieso zijn US/UK docu's zelden mijn ding wegens de vooringenomenheid van de verslaggever en toch de zoektoch naar sensatie en het gebrek aan inlevingsvermogen. Docu's die wel een objectief beeld van beide kanten hebben zijn zeldzaam Wel grappig, want dit is de eerste docu over drugsgebruik die ik heb gezien nadat ik zelf ervaring heb met enkele van die middelen, en dat maakt het wel raar, want wat vroeger gewoon slecht was, krijgt ineens een gezicht. Zo hadden wij het bijvoorbeeld best wel te doen met de gast die flink high aan de meth werd opgepakt en ook nog eens een verslaggever inc. camera op zijn smoel kreeg

Haha, ik ga het zeflde doen, enjoy
Oud 25-11-2009, 13:52
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
was een aflevering van louis teroux city on meth . En erg grappig idd.
Oud 25-11-2009, 13:56
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
was het deze: http://www.tvgids.nl/programma/87209..._crystal_meth/
ik denk ook wel dat het moeilijk is om een goed beeld van een drug te geven in een docu.

jij ook.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 25-11-2009, 14:03
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
HTID schreef:
Met een shopmeet ben ik dddown like a clown charly br bro brouwn
Ik ga maandag met HTID chillen in de shop, mochten er mensen zijn die ook zin hebben in chillen, wees welkom

Edit: Te amsterdam
Oud 25-11-2009, 15:34
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
Citaat:
Ik ga maandag met HTID chillen in de shop, mochten er mensen zijn die ook zin hebben in chillen, wees welkom

Edit: Te amsterdam
Kunnen we meteen bespreken wie dinsdag de breekijzers meeneemt
Oud 25-11-2009, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Vrijdag gaat trouwens niet door Maja, fuck it, ik zie wel wanneer dan, toch niet echt grote cravings om hard te gaan partyen
kut, jammer meet bij sietse dan?

en zowie hou eens op met math schrijven, da's irritant, t is gewoon meth :')
Advertentie
Oud 25-11-2009, 16:45
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik ga vrijdag al D&Den

En meth dus, ik ga het proberen
Oud 26-11-2009, 12:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Aanstaande zondag ga ik voor de voorlopig laatste keer LSD doen. Ik heb er wel zin in.

Vanochtend zijn we bij de maatschappelijk werkster langs geweest, ik ga nu naar de kapper, daarna naar de dierenarts en er moet nog gewerkt worden ook vandaag.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 27-11-2009, 00:10
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Wim ,zullen we zondag samen die kant op gaan??
Oud 27-11-2009, 00:42
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
En nu lekker ontopic zijn, en zo slapen, morgen lekker scholen en D&Den, en zin in zondag

Oud 27-11-2009, 01:34
Verwijderd
Citaat:
En nu lekker ontopic zijn, en zo slapen, morgen lekker scholen en D&Den, en zin in zondag

[afbeelding]
waar is die party? kan ik evt mee? wil wel hier in a'dam blijven van't weekend maar weet niet zo goed wat ik dan ga doen...
Oud 27-11-2009, 10:23
Verwijderd
zoveel zin in zondag
mimimi
het is te lang geleden dat lucy mijn hand vastpakte en zei: kom, wij gaan eens even fijn samen een reisje maken.
Oud 27-11-2009, 15:39
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
waar is die party? kan ik evt mee? wil wel hier in a'dam blijven van't weekend maar weet niet zo goed wat ik dan ga doen...
Zijn alleen bekende, en ook nog eens op zondag ochtend/middag
Oud 27-11-2009, 17:59
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
http://www.jaggle.nl/index.php/media...ern_warfare_2/

haha goeie review
Oud 27-11-2009, 18:43
Verwijderd
vanavond dansennnnn <3
Oud 29-11-2009, 06:07
HTID
Avatar van HTID
HTID is offline
black sun empire was erg vet. hij zou eigenlijk dnb draaien maar hij draaide ook veel dubstep
Oud 29-11-2009, 13:51
Verwijderd
Joost van Bellen was best gaaf Maar zowie, die snoepjes van je vielen tegen! Jammerrr Maar alsnog heel leuk hoor

En we zijn nog op de foto gezet
Ads door Google
Oud 29-11-2009, 19:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Joost van Bellen was best gaaf Maar zowie, die snoepjes van je vielen tegen! Jammerrr Maar alsnog heel leuk hoor

En we zijn nog op de foto gezet
alweer

je bent *behalve ikzelf* de enige die ze niet zo vond, mehhh
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 29-11-2009, 23:48
Verwijderd
ik snap je niet helemaal ;x vond de rest van de 'testers' ze wel oke?
Oud 30-11-2009, 00:25
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Die zijn er stuk voor stuk erg over te spreken, maja, pfffff, hoop dat je het snapt

En wat een zondagmiddag
Wel nog ruzie gehad met de ov dude op amsterdam centraal. Ik bliep mijn pas (bleek niet te hebben uitgeschecked in Amersfoort) en ik mag er niet door. Beste man probeert te helpen en we komen er achter dat mijn saldo op is. Ik een beetje geďrriteerd naar de automaat, en de man loopt mee om me uit te leggen hoe ik mijn pas moet opladen. Ik reageer dat ik dat best zelf kan terwijl ik mijn bankpas in de plek van papiergeld zit te drukken. Man gaat me helemaal uitleggen hoe het werkt, ik reageer dat ik dat best wel weet, maar het liever effe rustig alleen wil doen, zegt ie dat er het uit ziet of ik niet weet waar ik mee bezig ben. Gast, ik snap je best, maar je moest eens weten

maar damn, goeie trip. super fijne mensjes(kusjes geeft). Maar damn, we waren op een bepaald moment wel erg ver weg zeg, jezus
De epic stoel van harry, bob dylan en schoentjes van dagmar for the epic win
Oud 30-11-2009, 00:37
Verwijderd
oh dat was jij onder wim's account? ja vrij zonde, en de mensen op het feestje waren stom

en jaloersss.
Oud 30-11-2009, 12:18
Verwijderd
Poh, wat een bijzondere zondag.

Heel erg intensief om 4 1/2 trippend mens in de gaten te houden.
En het blijft intrigerend dat de trippers zelf achteraf geen idee hebben van hun toestand van een paar uur daarvoor. Soms grappig, soms beangstigend, maar vooral niet te volgen. Hihi.

Van de 6 was ik de enige die niet aan 't zegelen was, maar 30µg 2-CB had genomen. Terwijl bij de rest na 20 minuten de effecten al merkbaar waren, wilde er bij mij maar niets gebeuren. Voelde me heel goed en fijn, maar geen visuals, terwijl ik daar juist zo veel zin in had. Geen probleem, ik had het toch wel naar mijn zin (en achteraf was het denk ik wel fijn dat ik 'nuchter' was).

Toen iedereen weer een beetje bij zinnen was (6 uur later) sloeg mijn 2-CB ineens in als een bom! Damn! Helemaal niet meer verwacht, maar poh, wat fijn!

Ik heb een hele intensieve, bijzondere dag gehad. Dank je wel, lieve lieve mensen. (en dank je wel deadlock Bas voor de hulplijn <3)
Oud 30-11-2009, 15:40
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Citaat:
Poh, wat een bijzondere zondag.

Heel erg intensief om 4 1/2 trippend mens in de gaten te houden.
En het blijft intrigerend dat de trippers zelf achteraf geen idee hebben van hun toestand van een paar uur daarvoor. Soms grappig, soms beangstigend, maar vooral niet te volgen. Hihi.

Van de 6 was ik de enige die niet aan 't zegelen was, maar 30µg 2-CB had genomen. Terwijl bij de rest na 20 minuten de effecten al merkbaar waren, wilde er bij mij maar niets gebeuren. Voelde me heel goed en fijn, maar geen visuals, terwijl ik daar juist zo veel zin in had. Geen probleem, ik had het toch wel naar mijn zin (en achteraf was het denk ik wel fijn dat ik 'nuchter' was).

Toen iedereen weer een beetje bij zinnen was (6 uur later) sloeg mijn 2-CB ineens in als een bom! Damn! Helemaal niet meer verwacht, maar poh, wat fijn!

Ik heb een hele intensieve, bijzondere dag gehad. Dank je wel, lieve lieve mensen. (en dank je wel deadlock Bas voor de hulplijn <3)


Neem aan dat je 30 milligram bedoeld? Want µg staat volgens mij voor microgram. Heb zelf met 2ci er ook altijd last van dat het pas na een aantal uur ineens keihard erinklapt. Je kan het ook opsnuiven maar ja dat is dan voor de gezondheid weer niet echt aan te raden
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 30-11-2009, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Neem aan dat je 30 milligram bedoeld? Want µg staat volgens mij voor microgram. Heb zelf met 2ci er ook altijd last van dat het pas na een aantal uur ineens keihard erinklapt. Je kan het ook opsnuiven maar ja dat is dan voor de gezondheid weer niet echt aan te raden
miligram, check

Vorige keer had ik een bommetje genomen en toen werkte het wel binnen een uurtje. Ah well, I had fun.
Oud 30-11-2009, 23:24
Verwijderd

Oud 01-12-2009, 11:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ook ik heb een prima zondagmiddag gehad. Er komen langzaamaan wel steeds meer dingen terug van wat ik gedaan heb en heb gedacht. Ik ben inderdaad heel blij dat er iemand bij was die enigszins nuchter was en me binnen gehouden heeft want ik vrees dat als ik naar buiten was gegaan dat het dan verkeerd afgelopen was.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-12-2009, 13:41
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
jezus nu zit ik weer de hele dag met dat nummer in me kop. maar hij is wel vet

hele weekend moeten werken en het was echt druk. dus niet echt veel kunnen doen. en een vriend van me had mescaline en dat zouden we gaan doen. dus ik baalde er best van dat ik niet kon
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Oud 01-12-2009, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ook ik heb een prima zondagmiddag gehad. Er komen langzaamaan wel steeds meer dingen terug van wat ik gedaan heb en heb gedacht. Ik ben inderdaad heel blij dat er iemand bij was die enigszins nuchter was en me binnen gehouden heeft want ik vrees dat als ik naar buiten was gegaan dat het dan verkeerd afgelopen was.
Oud 02-12-2009, 10:54
Verwijderd
ik ben heel blij dat dagmar erbij was. het begon allemaal fantastisch. streetfighter op de nintendo spelen was echt geweldig trouwens maar bij het uittrippen ging het echt goed mis. en even dacht ik dat ik nooit meer de oude zou worden. ik werd bezeten door mijn eigen hersenen en er werd constant geroepen: ik ga je gek maken irene. ik ga je gek maken. niemand gaat je meer geloven, niemand gaat meer van je houden. je zult nooit meer kunnen reageren zoals je deed. je hebt geen humor meer. daarom kon ik ook niet meer inspringen op wat jullie allemaal zeiden na de trip. doooooooooooooodeng hoor. mensjes, jullie waren allemaal fantastisch, ik was zo blij dat deze groep erbij was <3 duizend knuffels voor jullie allemaal en sorry voor mijn rare gedrag af en toe
voorlopig blijf ik overal fijntjes vanaf en als ik het ooit nog doe, dan alleen maar 1 of een halfje. maar nooit meer 2, want dat was echt too much.
jullie waren geweldig <3 geweldig <3 geweldig <3
kusjes
Oud 02-12-2009, 12:29
Verwijderd
(k)
Oud 02-12-2009, 13:15
Verwijderd
*likje op de liefste*
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.