Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 18:19
Ji Sung Dennis
Avatar van Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ik ben sinds kort 21 jaar, en nog nooit een serieuze relatie gehad. Nou had ik hier nooit zo`n problemen mee, dacht dat me tijd nog wel komt. Maar nu zit ik toch op een punt van hoe kan dat nu, wat is er mis met me? Bijna iedereen vind me een aardige lieve jongen, maar niet op de manier waarop ik het zou willen zien. Daar baal ik dus echt van, totaal geen zelfvertrouwen heb ik nu. Ben nu echt verliefd op een meisje(vriendin), iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld alleen durf het gewoon niet te vertellen bang om weer dat verhaal te horen "aardige jongen, maar......"

Moest het gewoon ff kwijt.... hebben nog meer mensen hier last van?

Dennisinho
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 18:40
Verwijderd
Ik ben over een paar maanden 22 .. ben zover dat ik een hekel aan mijn eigen verjaardagen en vooral oud-en-nieuw heb.

Leuk is altijd hoe iedereen verwacht dat je vrolijk bent..

Maar euh, hier heb je geen flikker aan, aan dit zelfmedelijden. Ik ook niet. Je kunt maar 1 ding doen en dat is echt checken wat dat meisje voor je voelt. Om te slagen, moet je bereid zijn te falen.

Suc6.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:56
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
DOEN! Zeg het tegen haar (maar niet TE snel natuurlijk, je moet haar wel al wat langer laten merken dat je haar echt speciaal vindt).

Je gaat jezelf anders nog meer voor je kop slaan, dat je het niet gedaan hebt.......
[nooit geschoten = ]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:03
Verwijderd
God jongen, je beschrijft precies mijn situatie. Ik ben ook twintig en heb nooit iets 'echts' met een meisje gehad. M'n enige echte 'relatie' was duurde slechts anderhalve maand en beperkte zich tot fysiek handelen i.v.m. een gigantisch niveauverschil. Ik heb genoeg meisjes leuk gevonden, ben op enkele ook echt verliefd geweest, maar altijd kreeg ik weer te horen: 'je bent echt een hele lieve, leuke jongen en je verdient een ontzettend lief meisje'. (Blijkbaar was degene die dat zei dat dus niet. ) Altijd word ik met m'n neus op de feiten gedrukt; blijkbaar dat ik niet spannend genoeg ben, te saai, te aardig denk ik. Is het zo raar dat ik een meisje echt leuk moet vinden voor ik verliefd op haar kan worden? Dat ik niet geloof in je lul achterna lopen in een kroeg, alle principes overboord zetten en gaan met die banaan? Ik praat eerst altijd lange tijd met meisjes voor ik ze leuk kan gaan vinden omdat ik nou eenmaal iemand ben die hecht aan goed contact en niet alleen aan een lekker smoeltje of mooie kont. Jammer genoeg vinden de meeste meisjes dat blijkbaar saai of ouderwets, aangezien ik altijd achter het net vis...dan komen ze aan met 1 of andere knuppel die werkelijk niets heeft behalve een grote mond, die ze na enkele maanden in de kou laat staan. Ik snap het echt niet. Nouja, eigenlijk snap ik het maar al te goed. Alle meisjes lullen wel dat ze een lieve, rustige, trouwe jongen willen maar eigenlijk willen ze allemaal een klootzak.

I rest my case.

*steekt sigaret op*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:53
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Oh ja, en het is natuurlijk helemaal leuk als je te horen krijgt: 'Je bent meer als een broertje voor me!'..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 00:00
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Maar we blijven wel vrienden hoor. eeh...... ja tuurlijk!
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 00:07
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik heb genoeg meisjes leuk gevonden, ben op enkele ook echt verliefd geweest, maar altijd kreeg ik weer te horen: 'je bent echt een hele lieve, leuke jongen en je verdient een ontzettend lief meisje'. (Blijkbaar was degene die dat zei dat dus niet. ) Altijd word ik met m'n neus op de feiten gedrukt; blijkbaar dat ik niet spannend genoeg ben, te saai, te aardig denk ik. Is het zo raar dat ik een meisje echt leuk moet vinden voor ik verliefd op haar kan worden? Dat ik niet geloof in je lul achterna lopen in een kroeg, alle principes overboord zetten en gaan met die banaan? Ik praat eerst altijd lange tijd met meisjes voor ik ze leuk kan gaan vinden omdat ik nou eenmaal iemand ben die hecht aan goed contact en niet alleen aan een lekker smoeltje of mooie kont. Jammer genoeg vinden de meeste meisjes dat blijkbaar saai of ouderwets, aangezien ik altijd achter het net vis...dan komen ze aan met 1 of andere knuppel die werkelijk niets heeft behalve een grote mond, die ze na enkele maanden in de kou laat staan. Ik snap het echt niet. Nouja, eigenlijk snap ik het maar al te goed. Alle meisjes lullen wel dat ze een lieve, rustige, trouwe jongen willen maar eigenlijk willen ze allemaal een klootzak.

I rest my case.

*steekt sigaret op*
Nou dat is een heel verhaal, en met het grootste deel ben ik het meer dan eens. Ik begrijp het ook niet, maar ja, we doen er niks aan. Het enige wat ik in je verhaal proef, is dat je het jammer vindt dat je single bent, en ik heb dat absoluut niet. Dat gedeelte is weer tikkie andersom: Zijn wel meisjes die me leuk vinden, maar dat zijn weer meisjes die me niet interesseren, juist doordat ik ze goed wil leren kennen..

Genesis
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 00:14
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
bang om weer dat verhaal te horen "aardige jongen, maar......"

Moest het gewoon ff kwijt.... hebben nog meer mensen hier last van?

Dennisinho
Och, je moest eens weten. Daarom geef ik alleen nog maar hinten, zij 'moet' mij maar vertellen als ze meer voor me voelt...ik ga het niet zeggen, daardoor is er teveel gebeurd. :/

"Je bent een aardige jongen, maar....ik ben niet verliefd op je"
"Je bent een aardige jongen, maar....ik wil liever niets meer dan vriendschap"
"Je bent een aardige jongen, maar....ik ben verliefd op een ander"


Steeds dat ge-ik, egoïstisch?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 07:02
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Steeds dat ge-ik, egoïstisch?
Probeer eens een Japanse ofzo, die zijn nog niet zo bekend daarmee
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:06
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Probeer eens een Japanse ofzo, die zijn nog niet zo bekend daarmee
Of Oost-Europees Die zijn vaak een stukkie liever, zorgzamer, vinden de jongens daar toch niks De jongens daar zuipen, slaan en schelden de hele dag
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:48
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik ben dan wel 18, iets jonger dus, maar ook ik heb nog nooit een échte relatie gehad.. die paar vriendinnetjes die ik wél heb gehad dat was in de periode van 3 jaar terug of nóg verder terug.. en het heeft nooit langer geduurd dan een week (1tje duurde een maand, dat wel, maar die zag ik niet vaak).. Dus dat beperkte zich echt tot een beetje zoenen en meer niet.. Laatst kreeg ik nog van een meid (17) te horen, dat ze niks met me wilde omdat ik niet ervaren genoeg was, toen ze van een ander hoorde dat ik haar eigenlijk wel cute vind.. Tsja en dan voel je je best klote, elke keer als je zoiets te horen krijgt.

En ik ben nu terug naar school gegaan, om tóch m'n MAVO te halen.. En als je dan merkt dat al die 15/16 jaar oude ventjes ervarener zijn dan jijzelf is ook aardig klote. En nu kan je wel zeggen van "ja, da's een kutsmoes".. Maar dit krijg ik dus bijna áltijd te horen.. En oké, ik ben niet super-aantrekkelijk ofzo, maar zó lelijk ben ik nou ook weer niet.. Dus 't zal niet elke keer een kutsmoes geweest zijn ipv "ik vind je niet leuk" ofzo.

Er zullen vast genoeg meiden rondlopen én die er wel leuk uitzien én waarbij de onervarenheid ook nog eens niks uitmaakt.. Maar als je dit steeds te horen krijgt, stap je ook niet snel op een meid af in de kroeg.. want het knaagt wel aan je zelfvertrouwen.. En die meiden die op je afstappen zijn of breezerchicks of huppelkutjes die verwachten dat je op je 18e al alle ins en outs weet. Zucht.

Najah, ik hoor me eigenlijk pas zorgen te maken als ik om m'n 30ste nog niks meer kan dan zoenen, toch?
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...

Laatst gewijzigd op 21-09-2002 om 09:57.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:37
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:
Alle meisjes lullen wel dat ze een lieve, rustige, trouwe jongen willen maar eigenlijk willen ze allemaal een klootzak.
Ja precies, dat is best wel naar om te zien...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:43
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Probeer eens een Japanse ofzo, die zijn nog niet zo bekend daarmee
Há, dat dacht je
*generaliseerd lekker door...*

'k vond een oost-aziatisch meisje best wel heel leuk (vriendin van een 'vriendin'). Ze zat nogal met zichzelf in de knoop, maar praatte er wel met mij over, dus ik stelde voor om eens ergens te gaan eten...gewoon om wat te praten. Dat vond ze best leuk, we kozen een dag uit...zei ze een dag van te voren dat ze een vriendje had, en dat ze het niet zo'n goed idee vond om met me te 'dineren'.
Dat kwam dus weer zo'n beetje neer op: "je bent een aardige jongen, maar...blablalblablabla".
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:55
Ji Sung Dennis
Avatar van Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Ben dus niet de enigste, maar wat mij nu opvalt waarom reageren de meiden hier niet op? Durven ze niet ofzo

Citaat:
DOEN! Zeg het tegen haar (maar niet TE snel natuurlijk, je moet haar wel al wat langer laten merken dat je haar echt speciaal vindt).
Op MSN heb ik het weleens op een speelse wijze gezegt, maar dat is toch anders. Ik durf het dr gewoon nie te vertellen...... lafbek dat ik ben
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Er zullen vast genoeg meiden rondlopen én die er wel leuk uitzien én waarbij de onervarenheid ook nog eens niks uitmaakt.. Maar als je dit steeds te horen krijgt, stap je ook niet snel op een meid af in de kroeg.. want het knaagt wel aan je zelfvertrouwen.. En die meiden die op je afstappen zijn of breezerchicks of huppelkutjes die verwachten dat je op je 18e al alle ins en outs weet. Zucht.
Who needs breezerchicks en huppelkutjes?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:27
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
lol, allemaal frustraties die ik hier allemaal lees joh.
de enige tip die ik kan bedenken is dat je gewoon moet gaan leven en schijt aan alles hebben, niet teveel denken en gewoon meer doen...ach ja..... zoiets, lol
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:28
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
******** schreef:
Who needs breezerchicks en huppelkutjes?
..............
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 12:19
Dr_Love
Dr_Love is offline
HEy, je moet de moed niet opgeven. Je moet gewoon echt op meisjes blijveb afstappen. Wat heb je te verliezen.

Ik denk dat je liever hebt, dat je af en toe afgewezen wordt, dan dat je alleen thuis blijft zitten, en zit te klagen dat er geen leuke meisjes zijn en dat je helemaal para wordt.


Ik ben het trouwens wel helemaal met je eens dat er zoveel meisjes zijn die niet deugen, zeg maar.
Zelf ken ik ook maar een paar meisjes die echt perfect zijn. Het is natuurlijk maar wat je onder perfect verstaat. Maar zij hebben gewoon alles. Ze zijn aardig, zijn geen sletjes, hebben goeie humor, kan je altijd wakker bellen als je problemen hebt, zijn er altijd voor je als je het niet meer trekt, en zijn ook nog is aantrekkelijk.
Echt waar. Zulke meisjes zijn er echt. Ik kan het eigenlijk geen eens in worden uitleggen hoe zij zijn. Maar als ik alleen al aan die paar vriendinnen denk, krijg ik al een warm gevoel van binnen.

hey, eentje is nog single ! Misschien kan ik wat regelen voor je. Alleen zij word pas in dec. 14. Waarschijnlijk een beetje te jong voor je.

Het is vandaag zaterdag, dus ga nou maar lekker uit vannavond, en stap gewoon op een leuke meid af.
BTW: je moet natuurlijk niet op van die meisjes afstappen die er al als slettjes bij lopen. Je moet wel een beetje de goeie eruit selecteren.

Succes !
__________________
It's hard to see the bright side of life!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2002, 12:22
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Who needs breezerchicks en huppelkutjes?
Idd, er zijn meiden die niet zo zijn Maar ze zijn niet zo makkelijk te vinden Gelukkig heb ik er nu 1
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 12:56
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Dennisinho schreef:
Ben dus niet de enigste, maar wat mij nu opvalt waarom reageren de meiden hier niet op? Durven ze niet ofzo
keey, here i am

mjah ik weet eigenlijk niet wat ik zou moeten zeggen..
IK snap die meiden ook niet..
Ik heb echt liever een schat van een jongen, die om mij geeft en waar ik leuk mee kan praten, waar ik het gezellig mee is, enz enz dan eentje die alleen een knap smoeltje heeft..
Serieus waar!
Ik zie wel eens jongens lopen die knapper zijn dan mijn vriend, maar mijn vriendje is het gewoon voor mij, hij is lief leuk aardig schattig, gewoon wat ik zoek in een jongen..

En ik las hier dat een meisje had gezegd dat ze hem 'niet ervaren genoeg" vond.. sjees wat belachelijk is dat!! Zij is zelf toch ook onervaren geweest??! mjah beetje trieste smoes van dat meisje dus..

Ik weet ook niet wat het is dan.. dus ik kan jullie niet echt helpen.. maarja ik ken jullie verder niet, heb geen idee wat voor soort personen jullie zijn enzo dus een beetje moeilijk om er een uitspraak over te doen..
tja beetje useless dus mijn reply mjah..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
tja beetje useless dus mijn reply mjah..
'tis dat je het zelf zegt

Je hebt wel gelijk, natuurlijk zijn er wel meisjes die gewoon een aardige jongen zoeken. De meisjes waar het hier over gaat zijn ook meer de meisjes die echt een 'wild romance' willen, helemaal verliefd enz.enz. Die zijn gewoon vatbaarder voor klootzakken, maar dat gaat ook eerder uit. Op den duur hou je het natuurlijk langer uit met een jongen die gewoon zichzelf is en lekker rustig: je kunt niet altijd op eieren lopen als je met een macho hebt.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:50
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
En ik las hier dat een meisje had gezegd dat ze hem 'niet ervaren genoeg" vond.. sjees wat belachelijk is dat!! Zij is zelf toch ook onervaren geweest??! mjah beetje trieste smoes van dat meisje dus..
Ehm... meervoud. Want dat krijg ik haast altijd te horen, bij meiden die ik wel leuk vind.. Als ik een meid niet leuk vind dan zeg ik dat ook gewoon, ga ik niet zo'n smoes bedenken.

Tsja of ik kan er écht zo lelijk uitzien voor het andere geslacht dat de meiden die ik leuk vind mij nooit leuk vinden.. maar och daar valt dan niet veel aan te veranderen dus daar maak ik me dan ook niet echt druk om..

Heb ik m'n standaard te hoog ofzo? Is het zo abnormaal dat je niet overal genoegen mee neemt, maar ook geen zin hebt in een barbie pop met perfect figuur en kilo's plamuur op 't gezicht?

En ik ken ook wel meiden die gewoon leuke en lieve jongens zoeken, en zelf ook leuk en lief zijn, maar die zijn allemaal al bezet met relaties van 2 jaar of meer ;(
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 14:50
hopefully
hopefully is offline
nou ook eigenlijk het enige wat ik kan zeggen is, gewoon blijven proberen, en je komt vanzelf wel iemand tegen die jou gewoon neemt zoals je bent, en er zijn ook wel genoeg meiden die op innerlijk vallen, alleen vallen meiden die op het uiterlijk vallen juist op, omdat ze er zelf meestal ook leuk uitzien. K ben het dus heleaal met je eens dat je beter iemand kunt hebben die aardig enz, dan iemand die er leuk uitziet, maar ja verschillende mensen verschillende meningen. Maar er is nog wel hoop voor je hoor dus dat zal vast allemaal wel goedkomen!
altijd positief lbijven he!
hopefully...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 15:10
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
misschien zijn er wel meiden die je vrouwelijke tegenpool zijn, die hetzelfde denken over jongens?
die dus ook bv stoppen met uitgaan enz.
dus op een gegeven moment krijg je jongens en meiden die eigenlijk goed bij elkaar passen, maar elkaar dus gewoon nooit zullen ontmoeten.
Want behalve uitgaan, wat zijn nog meer de 'standaard' plaatsen om iemand te ontmoeten? ja op school misschien, maar het is maar de vraag of je dat wel wilt.. als je nog op school zit tenminste..

__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 22:40
lct
Avatar van lct
lct is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Ik ben dan wel 18, iets jonger dus, maar ook ik heb nog nooit een échte relatie gehad.. die paar vriendinnetjes die ik wél heb gehad dat was in de periode van 3 jaar terug of nóg verder terug.. en het heeft nooit langer geduurd dan een week (1tje duurde een maand, dat wel, maar die zag ik niet vaak).. Dus dat beperkte zich echt tot een beetje zoenen en meer niet.. Laatst kreeg ik nog van een meid (17) te horen, dat ze niks met me wilde omdat ik niet ervaren genoeg was, toen ze van een ander hoorde dat ik haar eigenlijk wel cute vind.. Tsja en dan voel je je best klote, elke keer als je zoiets te horen krijgt.

En ik ben nu terug naar school gegaan, om tóch m'n MAVO te halen.. En als je dan merkt dat al die 15/16 jaar oude ventjes ervarener zijn dan jijzelf is ook aardig klote. En nu kan je wel zeggen van "ja, da's een kutsmoes".. Maar dit krijg ik dus bijna áltijd te horen.. En oké, ik ben niet super-aantrekkelijk ofzo, maar zó lelijk ben ik nou ook weer niet.. Dus 't zal niet elke keer een kutsmoes geweest zijn ipv "ik vind je niet leuk" ofzo.

Er zullen vast genoeg meiden rondlopen én die er wel leuk uitzien én waarbij de onervarenheid ook nog eens niks uitmaakt.. Maar als je dit steeds te horen krijgt, stap je ook niet snel op een meid af in de kroeg.. want het knaagt wel aan je zelfvertrouwen.. En die meiden die op je afstappen zijn of breezerchicks of huppelkutjes die verwachten dat je op je 18e al alle ins en outs weet. Zucht.

Najah, ik hoor me eigenlijk pas zorgen te maken als ik om m'n 30ste nog niks meer kan dan zoenen, toch?
Wat een rot opmerking van de meid van 17 jaar. Wat doet het er nou toe of je wel of niet onervaren bent. Ben dan wel wat jonger, maar zelf heb ik ook niet zo heel veel ervaring in vergelijking met mijn vriendinnen. Zij hebben namelijk al ouderen vrienden waarmee ze al een lange relatie mee hebben. Op zich maakt dat mij niet zo veel uit, ik denk dan altijd: Mijn tijd komt nog wel.
__________________
Blub*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2002, 23:08
SCiENTiST
Avatar van SCiENTiST
SCiENTiST is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Och, je moest eens weten. Daarom geef ik alleen nog maar hinten, zij 'moet' mij maar vertellen als ze meer voor me voelt...ik ga het niet zeggen, daardoor is er teveel gebeurd. :/

"Je bent een aardige jongen, maar....ik ben niet verliefd op je"
"Je bent een aardige jongen, maar....ik wil liever niets meer dan vriendschap"
"Je bent een aardige jongen, maar....ik ben verliefd op een ander"


Steeds dat ge-ik, egoïstisch?
die vriendschap is me ook al een keer overkomen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 07:14
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
wie niet?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 07:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
huh? Wat een onzin lees ik hier allemaal! Ik val juist altijd op wat "zachtere" types. (ja, hoe moet ik dat uitleggen?) Enneh... toen ik wat met m'n ex kreeg, was hij bijna 19 en nog helemaal onervaren. Weet je hoe blij ik daarmee was? En we zijn toen 2 jaar samen geweest. Maar als je nu al zo'n instelling hebt van: "het wordt toch weer niets... geen enkel meisje wil meer dan vriendschap", dan straal je dat uit. Blijf gewoon flirten, als toen je 16/17 was~! Echt waar, er zijn zoveel meisjes die een jongen zoals jullie allemaal willen!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 09:16
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
volgens mij komen ze alleen maar breezah sletjes tegen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 09:38
Verwijderd
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
huh? Wat een onzin lees ik hier allemaal! Ik val juist altijd op wat "zachtere" types. (ja, hoe moet ik dat uitleggen?)
Vraagje: maakt het 'soort' uitgaansgelegenheid veel uit? Dus bijvoorbeeld kroeg vs. discotheek?

Of zijn meisjes zoals jij gewoon zelden? *woont bij R'dam .. waar BreeZaH-cultuur hoogtij schijnt te vieren*
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 10:04
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
mijn visie. breezahsletjes kom je tegen in cafe's/discotheken. ik ga liever naar de edah om leuke studentjes te ontmoeten ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:04
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef:
Oh ja, en het is natuurlijk helemaal leuk als je te horen krijgt: 'Je bent meer als een broertje voor me!'..
Argh, de doods-steek
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:18
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
nare man schreef:
Alle meisjes lullen wel dat ze een lieve, rustige, trouwe jongen willen maar eigenlijk willen ze allemaal een klootzak.
Schijnbaar.. :/
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:26
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
moenbase schreef:
"Je bent een aardige jongen, maar....ik ben niet verliefd op je"
"Je bent een aardige jongen, maar....ik wil liever niets meer dan vriendschap"
"Je bent een aardige jongen, maar....ik ben verliefd op een ander"


Steeds dat ge-ik, egoïstisch?
Neuw.. beter dat ze zeggen 'ik ben niet verliefd op je' of 'ik wil vrienden blijven' dan

"Je bent een aardige jongen, maar.... je bent egt schoftelijk lelijk"
"Je bent een aardige jongen, maar.... je bent enorm dom"
"Je bent een aardige jongen, maar.... je bent nog saaier dan een grijs tafelkleed"
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 14:13
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Schijnbaar.. :/


Maar toch helpt het ook niet als ik op straat mensen uitscheld of oude vrouwtjes onderuit schop...dan ben ik wel een klootzak, maar krijg ik niet meer meisjes op me af...integendeel zelfs...ik snap er echt niks van
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Maar toch helpt het ook niet als ik op straat mensen uitscheld of oude vrouwtjes onderuit schop...dan ben ik wel een klootzak, maar krijg ik niet meer meisjes op me af...integendeel zelfs...ik snap er echt niks van


Misschien moet je de meisjes zélf gewoon een beetje onverschillig / afstandelijk behandelen. Dan halen ze het nog in hun hoofd dat je mysterieus bent

Dat is volgens mij ook de reden waarom meiden juist afvliegen op jongens die al bezet zijn, omdat de jongens dan zelf geen moeite ervoor doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2002, 14:56
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
******** schreef:


Misschien moet je de meisjes zélf gewoon een beetje onverschillig / afstandelijk behandelen. Dan halen ze het nog in hun hoofd dat je mysterieus bent

Dat is volgens mij ook de reden waarom meiden juist afvliegen op jongens die al bezet zijn, omdat de jongens dan zelf geen moeite ervoor doen.

je hebt zeker die player manual gelezen?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 16:53
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
nare man schreef:


Maar toch helpt het ook niet als ik op straat mensen uitscheld of oude vrouwtjes onderuit schop...dan ben ik wel een klootzak, maar krijg ik niet meer meisjes op me af...integendeel zelfs...ik snap er echt niks van
Hahaha.. maar het is bij mij egt zo, dat als iemand lief en behulpzaam is, dat ik het saai vind. Ik ben op de een of andere manier verbonden met de mysteries, de afstandelijkheid, de bitterheid en de ellende die er in een relatie of persoon kan zitten.

Dus: ren kwaad van mij weg en ik zal je misschien wel volgen, kom je op mij af stormen dan duik ik onder de kast.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 19:12
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
huh? Wat een onzin lees ik hier allemaal! Ik val juist altijd op wat "zachtere" types. (ja, hoe moet ik dat uitleggen?) Enneh... toen ik wat met m'n ex kreeg, was hij bijna 19 en nog helemaal onervaren. Weet je hoe blij ik daarmee was? En we zijn toen 2 jaar samen geweest. Maar als je nu al zo'n instelling hebt van: "het wordt toch weer niets... geen enkel meisje wil meer dan vriendschap", dan straal je dat uit. Blijf gewoon flirten, als toen je 16/17 was~! Echt waar, er zijn zoveel meisjes die een jongen zoals jullie allemaal willen!
Was het maar zo!... En de echt leuke, toffe lieve meisjes hebben een vriend.. Soms ook nog zo'n eikel die haar besodemieterd omdat het meisje met haar mooie ogen niet gezien heeft hoe die jongen echt was voordat ze er iets mee begon.. En ja, dan is het weer verdriet, en krijg je dit soort dingen:

1. "Oowh hij ziet er zo goed uit"
2. "Ja, daarom mis ik hem ook nog wel heel erg"
3. "Ook al is hij 24x vreemdgegaan"
4. "Ik zou het hem nog willen vergeven"
5. "Als ik dat ene voordeel naast die 99 nadelen zet is 't toch zo'n lieverd"
6. "Hij mag me dan wel mijn ziel uit mijn lichaam hebben getrokken maar alles beter dan zo'n saaie lul die altijd lief voor je is, dat is hij gelukkig nooit geweest, saai en lief, mijn schatjuuh"
7. "Ook al scheld hij vaak op me en doet hij zo onverschillig tegen me ik weet gewoon dat-ie van me houdt"

(Ondertussen lacht onze Eikel in zijn vuist omdat-ie het nu eenmaal cool vind om meisjes te kwetsen en een weekje later begint een ander meisje weer van voor af aan met dezelfde 7 zinnetjes)

Zal je net zien, of ze (Sletten en meisjes die te zeker vanzichzelf zijn, arrogant, whatever) wijzen je af omdat ze liever een klootzak hebben die er goed uit ziet, hoe je het ook wendt of keert, het is zo.

Liefheid / behulpzaamheid vinden de meeste meisjes 'saai', zoals DarkCat al zei
(lees boven) Ze willen blijkbaar liever pijn gedaan worden door een jongen die er lekker uitziet (lees: player?)

Laatst gewijzigd op 24-09-2002 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 13:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
******** schreef:
Vraagje: maakt het 'soort' uitgaansgelegenheid veel uit? Dus bijvoorbeeld kroeg vs. discotheek?

Of zijn meisjes zoals jij gewoon zelden? *woont bij R'dam .. waar BreeZaH-cultuur hoogtij schijnt te vieren*
nou... ik weet het niet. Ik kom eigenlijk nooit in een discotheek, omdat de menthaliteit daar me niet aanstaa; "als je met een meisje praat heb je ook gelijk het recht om aan d'r kont te zitten..." Maar als ik in principe een aardige jongen tegenkom in een discotheek, dan blijft dat toch gewoon een aardige jongen? Alleen ben ik behoorlijk ontoegankelijk in een disco
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 14:44
16Maarten16
Avatar van 16Maarten16
16Maarten16 is offline
Tis altijd een kunst om erachter zien te komen of een meisje je leuk vind of niet... probeer eens in contact te komen met de beste vriend/vriendin van 'r. Meestal weten zij wel wat ze denkt... dan kun je er dus achter komen of ze wel wat met je zou willen, zonder dat je af hoeft te gaan ( je gaat nooit echt af, maarja afgewezen worden is niet leuk...)
__________________
The most essential thing of life is living it!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 20:58
running spirit
Avatar van running spirit
running spirit is offline
Citaat:
nare man schreef:
God jongen, je beschrijft precies mijn situatie. Ik ben ook twintig en heb nooit iets 'echts' met een meisje gehad. M'n enige echte 'relatie' was duurde slechts anderhalve maand en beperkte zich tot fysiek handelen i.v.m. een gigantisch niveauverschil. Ik heb genoeg meisjes leuk gevonden, ben op enkele ook echt verliefd geweest, maar altijd kreeg ik weer te horen: 'je bent echt een hele lieve, leuke jongen en je verdient een ontzettend lief meisje'. (Blijkbaar was degene die dat zei dat dus niet. ) Altijd word ik met m'n neus op de feiten gedrukt; blijkbaar dat ik niet spannend genoeg ben, te saai, te aardig denk ik. Is het zo raar dat ik een meisje echt leuk moet vinden voor ik verliefd op haar kan worden? Dat ik niet geloof in je lul achterna lopen in een kroeg, alle principes overboord zetten en gaan met die banaan? Ik praat eerst altijd lange tijd met meisjes voor ik ze leuk kan gaan vinden omdat ik nou eenmaal iemand ben die hecht aan goed contact en niet alleen aan een lekker smoeltje of mooie kont. Jammer genoeg vinden de meeste meisjes dat blijkbaar saai of ouderwets, aangezien ik altijd achter het net vis...dan komen ze aan met 1 of andere knuppel die werkelijk niets heeft behalve een grote mond, die ze na enkele maanden in de kou laat staan. Ik snap het echt niet. Nouja, eigenlijk snap ik het maar al te goed. Alle meisjes lullen wel dat ze een lieve, rustige, trouwe jongen willen maar eigenlijk willen ze allemaal een klootzak.

I rest my case.

*steekt sigaret op*

rookverslaafd ? daar knappen heel veel meisjes op af ook op alcolisten trouwens het is maar een tip
__________________
miss_virus and Squall ownz the fokking scholiere site
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 14:13
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:
Tis altijd een kunst om erachter zien te komen of een meisje je leuk vind of niet... probeer eens in contact te komen met de beste vriend/vriendin van 'r. Meestal weten zij wel wat ze denkt... dan kun je er dus achter komen of ze wel wat met je zou willen, zonder dat je af hoeft te gaan ( je gaat nooit echt af, maarja afgewezen worden is niet leuk...)
shit... das dus gewoon triest, een beetje man gaat er gewoon zelf op af zonder tussenstations
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Hahaha.. maar het is bij mij egt zo, dat als iemand lief en behulpzaam is, dat ik het saai vind. Ik ben op de een of andere manier verbonden met de mysteries, de afstandelijkheid, de bitterheid en de ellende die er in een relatie of persoon kan zitten.

Dus: ren kwaad van mij weg en ik zal je misschien wel volgen, kom je op mij af stormen dan duik ik onder de kast.
Stom kutwijf! Alsof ik ooit op zo'n stinkalto zou vallen ...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 17:28
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
Avatar van ~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~ is offline
der zijn best wel nog meisjes die op lieve, brave jongens vallen hoor...

xxx
Ems
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:00
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
nare man schreef:
Stom kutwijf! Alsof ik ooit op zo'n stinkalto zou vallen ...
1) Ik bedoelde het in het algemeen.
2) Want je dacht toch niet dat ik op jou doelde, jij har-die-harhar-kakker..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:02
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Liefheid / behulpzaamheid vinden de meeste meisjes 'saai', zoals DarkCat al zei
(lees boven) Ze willen blijkbaar liever pijn gedaan worden door een jongen die er lekker uitziet (lees: player?)
Zeg luister jij eens. Ik mag dan wel op klootzakken vallen, maar dat is dan niet om hun uiterlijk. Ik ben eraan gewend gekwetst te worden.
Beetje te generaliserend dus. Denk dat de meeste meisjes die op klootzakken vallen vallen op het sterke karakter van de persoon in kwestie, ze willen geen lief zacht watje.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:12
running spirit
Avatar van running spirit
running spirit is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
1) Ik bedoelde het in het algemeen.
2) Want je dacht toch niet dat ik op jou doelde, jij har-die-harhar-kakker..
kakker inderdaad ik zag toevallig zijn cu2 vandaag ik geloof dat ie op hockey zit en poloshirts draagt
__________________
miss_virus and Squall ownz the fokking scholiere site
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:22
Dromer
Dromer is offline
Jeetje wat herken ik me als meisje in jullie....

alle jongens die ik leuk vind zijn al bezet... terwijl ik juist op van die lieve zachtaardige types val (echt, macho's moet ik niks van hebben)

Ik heb gelukkig nooit zulke dingen gehoord als je moet meer ervaren zijn... gelukkig ben ik ook bijna nooit verliefd...
heb wel veel vrienden, maar nooit jongens gehad die me leuk vinden, ik kan het alleen altijd goed met ze vinden, en dan vertellen ze me hun liefdesproblemen... terwijl ik zelf nog veel onervarener ben...


naja... dit vehaaltje hebben jullie ook niks aan... weet alleen, je bent niet de enige en ook meiden hebben er last van
__________________
I'm as calm as a fruitstand in New York and maybe as strange - Ryan Adams
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:39
zonnetje86
Avatar van zonnetje86
zonnetje86 is offline
Ah ik denk soms, waarom zou ik een relatie willen hebben? Vrienden beteken veel meer, voor mij toch! Je hebt er ook zoveel last niet mee. Maar ja, wanneer je nu eenmaal verliefd wordt dan zit je er wel mee en dan moet je handelen. Waag je kans, wanneer het een goede vriendin is zal ze je niet laten vallen en zal ze je begrijpen. Je weet maar nooit hé. Geloof me: de wonderen zijn de wereld nog niet uit ! Groeten
__________________
leeftijd is maar een getal, niets meer, dat heeft dus geen enkel belang vind ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op jongen maar weet niet wat ik moet doen
luna-23
6 11-03-2013 16:48
Liefde & Relatie Signaleren van problemen bij jonge kinderen.
Verwijderd
8 13-07-2011 14:30
Liefde & Relatie een lieve jongen zonder vrienden, mijn levensdoel.
&Lily-Rose
51 27-06-2007 21:56
Liefde & Relatie Waarom kijken mensen niet verder dan hun neus lang is?
Pruts0r
63 16-06-2006 21:44
Liefde & Relatie Gok wagen en ervoor gaan?
ecrivaine
18 07-01-2006 17:23
Liefde & Relatie Te Vroeg Beginnen Met Seks
Ivon*
274 05-06-2005 19:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.