Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Kan homo-adoptie door de beugel?
Ja, er moet geen verschil zijn tussen hetero's en homo's. 61 64.21%
Ja, maar alleen als er geen heteroseksueel stel is. 3 3.16%
Het maakt mij niet uit/ Ik weet het niet. 8 8.42%
Nee, het is onnatuurlijk en het moet verboden worden! 23 24.21%
Aantal stemmers: 95. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 11:44
Verwijderd
Alhoewel ik homosexualiteit an sich verwerpelijk en ranzig vind, vind ik toch dat het mogelijk moet zijn voor homostellen om kinderen te adopteren.
Echter, de dicussie is al enigzins gevorderd, men beraadt zich op de vraag of homosexualiteit een natuurlijk verschijnsel is of een handicap.
Welnu, volgens veel onderzoekers treedt homosexualiteit op in situaties van overbevolking. Dit omdat het voedselaanbod beperkt kan zijn en er altijd een iets groter percentage mannetjes dan vrouwtjes wordt geboren. Alhoewel bij het voorbeeld van de pinguïns de eerste motivering niet van toepassing is, toch kunnen instincten homosexueel gedrag in de hand werpen bij deze beestjes.
Volgens deze verklaring zal homsexualiteit afnemen als de mensheid weer als jager-verzamelaar gaat leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2004, 11:52
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 18-02-2004 @ 12:44:
Dit omdat het voedselaanbod beperkt kan zijn en er altijd een iets groter percentage mannetjes dan vrouwtjes wordt geboren.
ANDERSOM!

Als er sprake is van een tekort aan voedsel en de zwangere vrouw lijdt hieronder en de vrucht is mannelijk, zal dit eerder tot een miskraam leiden dan wanneer de vrucht vrouwelijk was.
Er worden dus in gevallen van hongersnood meer vrouwtjes dan mannetjes geboren.

(en verder nog meer logisch aangezien 1 vrouwtje 9 maanden "bezet" is qua voortplanting en t mannetje in 9 maanden tijd heel veel vrouwtjes kan bevruchten)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 18-02-2004 @ 12:21:
Ik ben zowieso terughoudend met adoptie, omdat het je eigen kind niet is en je dus ook niet weet hoe de nieuwe ouders er mee om gaan. Een adoptie van twee homo's vind ik dus ook niet geweldig.
Maar wat als dit kind uit China komt en een meisje is en anders vermoord zal worden?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 18-02-2004 @ 12:52:
ANDERSOM!

Als er sprake is van een tekort aan voedsel en de zwangere vrouw lijdt hieronder en de vrucht is mannelijk, zal dit eerder tot een miskraam leiden dan wanneer de vrucht vrouwelijk was.
Er worden dus in gevallen van hongersnood meer vrouwtjes dan mannetjes geboren.

(en verder nog meer logisch aangezien 1 vrouwtje 9 maanden "bezet" is qua voortplanting en t mannetje in 9 maanden tijd heel veel vrouwtjes kan bevruchten)
Naar mijn weten worden er ten alle tijde meer mannetjes dan vrouwtjes geboren

in Nederland is de balans in elk geval 53/47 %
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 18-02-2004 @ 12:53:
Maar wat als dit kind uit China komt en een meisje is en anders vermoord zal worden?
Daar hebben ze ook goede weeshuizen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 12:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 18-02-2004 @ 12:57:
Naar mijn weten worden er ten alle tijde meer mannetjes dan vrouwtjes geboren

in Nederland is de balans in elk geval 53/47 %
Hier is geen hongersnood.

(weet overigens niet of hier meer mannetjes of vrouwtjes geboren worden)
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 12:05
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 18-02-2004 @ 12:57:
Daar hebben ze ook goede weeshuizen
Nee, daar krijg je moeder-vaderliefde....

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:08
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-02-2004 @ 12:18:
Er wordt niet gedaan alsof het de normaalste zaak is voor man-zijn om met een andere man sex te hebben, maar dat het normaal is dat dit voorkomt en dat deze geaardheid bestaat.
De indoctrinatie duurt voort. Zo kwamen afgelopen donderdag drie homo's met een islamitische achtergrond aan het woord in het tv-programma B&W. Ook werden er posters getoond met daarop twee zoenende moslimmeiden en twee zoenende moslimjongens, met de tekst dat ook zij cool zijn. Doel was ons te leren dat homoseksualiteit ook bij ons de normaalste zaak van de wereld hoorde te zijn, wat gerespecteerd en getolereerd moest worden.

Gaat dat eigenlijk wel samen, moslim én homo zijn? De eerste spreker in het programma, een Marokkaanse nicht, gaf duidelijk aan van niet. Hij had zich geheel overgegeven aan zijn homoseksuele gevoelens en zijn geloof vaarwel gezegd. De tweede spreker, een Turkse ibne, vond dat het weldegelijk samen kon gaan. Hij legde zijn geloof zo uit dat zijn homoseksuele gedragingen daarmee niet in tegenspraak waren, althans hij deed een poging daartoe. De derde spreker, een Turkse lesbo, deed een soortgelijke poging.

Natuurlijk gaat het niet samen. De islam is heel duidelijk over seksualiteit, het is alleen toegestaan binnen het huwelijk tussen man en vrouw. Je kunt dus als moslim best homoseksuele gevoelens hebben, maar je brengt het niet in de praktijk. De moslim strijdt tegen deze lage verlangens van het eigen ik. Hij geeft zich geheel over aan zijn geloof en onderdrukt zijn homoseksuele gevoelens. Alleen de moslim die het op deze manier aanpakt verdient respect.

Moslims die het anders willen aanpakken, zoals de drie in het programma, verdienen, zolang zij geen berouw tonen, op zijn minst verstoten te worden. Een vette trap onder de kont, ook al is het je eigen kind. Laat ze maar een tijdje uithuilen bij degenen waar ze zo graag op willen lijken, de niet-islamitische Nederlanders, zoals een Henk Krol van de Gay Krant.

Heb jij een seksuele voorkeur voor iemand van hetzelfde geslacht? Weet dan verdomme wel dat het niet strookt met de wetten van God: "Nadert gij van alle schepselen de mannen? En verlaat gij uw vrouwen, die uw Heer voor u heeft geschapen? Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat." De homo-evangelisatie in de vorm van een posteractie zal daar geen verandering in kunnen brengen, sterker nog, als ik het juridisch rond kon krijgen, dan zou ik zeggen, er komt geen homo zijn kast meer uit.
__________________
www.ertan.nl voor een kritische kijk op de Nederlandse samenleving!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
e r t a njunior schreef op 25-02-2004 @ 18:08:
als ik het juridisch rond kon krijgen, dan zou ik zeggen, er komt geen homo zijn kast meer uit.
Voorlopig is men blijkbaar meer bezig met juridisch rond krijgen dat er geen moslim Nederland meer binnenkomt, dus het zal er nog om gaan spannen wie eerst is
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:53
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 25-02-2004 @ 18:08:
als ik het juridisch rond kon krijgen, dan zou ik zeggen, er komt geen homo zijn kast meer uit.
Ik zou er niet op rekenen. In Nederland maken we wetten op basis van de ratio, niet een willekeurig sprookjesboek.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:02
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 25-02-2004 @ 18:08:
Heb jij een seksuele voorkeur voor iemand van hetzelfde geslacht? Weet dan verdomme wel dat het niet strookt met de wetten van God: "Nadert gij van alle schepselen de mannen? En verlaat gij uw vrouwen, die uw Heer voor u heeft geschapen? Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat." De homo-evangelisatie in de vorm van een posteractie zal daar geen verandering in kunnen brengen, sterker nog, als ik het juridisch rond kon krijgen, dan zou ik zeggen, er komt geen homo zijn kast meer uit. [/B]
Leuk, maar verstandige mensen geven geen reet om die achterlijke god van jou. En zo hoort het. A big fuck you from Dinalfos.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 18:47
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2004 @ 18:14:
Voorlopig is men blijkbaar meer bezig met juridisch rond krijgen dat er geen moslim Nederland meer binnenkomt, dus het zal er nog om gaan spannen wie eerst is
whahah
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 03:37
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
MR. Insecure schreef op 08-02-2004 @ 20:00:
Daarmee bedoel ik, dat er eerst heteroseksuele ouders moeten worden gezocht, en als die er niet zijn, dat er dan pas aan homoseksuele ouders een kindje mag worden toegewezen...
Dat lijkt me niet kunnen i.v.m. gelijkheid
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pr0xy schreef op 26-02-2004 @ 04:37:
Dat lijkt me niet kunnen i.v.m. gelijkheid
Als dat argument zou kloppen, zouden deze homo-discussies er niet hoeven zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Pr0xy schreef op 26-02-2004 @ 04:37:
Dat lijkt me niet kunnen i.v.m. gelijkheid
Gelijkheid in het Echte Leven ligt wel iets genuanceerder dan het botweg op één lijn stellen van alles en iedereen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012
Martiño
262 06-11-2012 17:00
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Kerk tegen anticonceptie, echtscheiding, homohuwelijk
lso
25 28-08-2005 22:16
Psychologie Homosexueel --> Ziekte/afwijking?
Verwijderd
267 11-02-2005 14:24
Liefde & Relatie Vriend heeft relatie met zijn zus
No Quiero
129 21-07-2004 13:31
Levensbeschouwing & Filosofie Trouwen voor God
Riconoscente
33 02-08-2003 09:16
Liefde & Relatie homohuwelijken
saske
23 26-01-2003 21:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.