Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 14:14
Verwijderd
Nou het is weer zo ver hoor...

een jongen die ik al 3 jaar ken en waar ik ook al 3 jaar mee ouwehoer zegt allemaal rare dingen tegen me..

we hebben al paar keer gekust maar ik had niet echt het idee dat het veel betekende.. dit is al zo ongeveer driekwart jaar zo en in de tussen tijd heb ik, maar hij ook, ook met andere gekust (niet veel hoor, voor mij 1 en voor hem denk ik 2) Veel werd er geouwehoerd afgelope tijd en sinds de laatste keer da we gekust hebbe is het anders.. (naar mijn idee) We buurten heel veel op msn (altijd eik als we allebei online zijn), bellen soms en mailen sinds deze week ook.

Deze jongen ouwehoert zo veel dat ik niet weet wanneer ik hem serieus moet nemen. Nou zegt hij dus allemaal dingen waarin hij laat doorblijken dat hij me echt leuk vind.. Best raar want hij heeft het soms ook over andere meisjes, ikke ook over andere jongens maar de afgelope week niet meer, en hij ook niet.

Ik vind deze jongen zelf wel heel leuk, maar weet dus absoluut niet wat ik ervan moet denken.. Daarbij durf ik zelf niet te zeggen wat ik van hem vind omdat ik niet weet of hij me voor de gek houdt..

Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2004, 14:17
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Dat is altijd het probleem met msn en dat soort dingen, je weet niet of de ander de dingen die diegene zegt, meent. Ik heb al heel vaak zoveel misverstanden gehad of het nu kleine flirtjes of echte liefdesverklaringen waren, dat ik daar nu niet meer op af ga. Spreek een keer in het echt wat af of als je hem tegenkomt, en kijk dan hoe het voelt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:22
Verwijderd
We zien elkaar wel elke week zeker een keer.. en soms gebeurt er dan wat, soms niet.. en hij zegt ook als hij weer zo'n rare opmerking maakt, en ik zeg dat ik hem niet geloof omdat hij net zo goed aant ouwehoere kan zijn dat hij het ook nog wel wil herhalen als ik hem real life zie.. mja of da wa wil zegge bij hem?!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:24
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
mloezjuh schreef op 27-05-2004 @ 15:22 :
We zien elkaar wel elke week zeker een keer.. en soms gebeurt er dan wat, soms niet.. en hij zegt ook als hij weer zo'n rare opmerking maakt, en ik zeg dat ik hem niet geloof omdat hij net zo goed aant ouwehoere kan zijn dat hij het ook nog wel wil herhalen als ik hem real life zie.. mja of da wa wil zegge bij hem?!
Hmz ik weet niet, op msn zeg je toch veel sneller dingen die je niet meent. Gaat veel makkelijker. Maybe meent hij het wel echt, dan moet je het hem gewoon face 2 face vragen. Maar ik weet zelf dat ik over msn veel sneller aardig/close etc ben met jongens waar ik echt niet gek van ben ofzo, want ik heb een superlieve vriend.. Maarja.. Ik zou het hem gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:24
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
mloezjuh schreef op 27-05-2004 @ 15:22 :
We zien elkaar wel elke week zeker een keer.. en soms gebeurt er dan wat, soms niet.. en hij zegt ook als hij weer zo'n rare opmerking maakt, en ik zeg dat ik hem niet geloof omdat hij net zo goed aant ouwehoere kan zijn dat hij het ook nog wel wil herhalen als ik hem real life zie.. mja of da wa wil zegge bij hem?!
Hmz ik weet niet, op msn zeg je toch veel sneller dingen die je niet meent. Gaat veel makkelijker. Maybe meent hij het wel echt, dan moet je het hem gewoon face 2 face vragen. Maar ik weet zelf dat ik over msn veel sneller aardig/close etc ben met jongens waar ik echt niet gek van ben ofzo, want ik heb een superlieve vriend.. Maarja.. Ik zou het hem gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:34
All of Me
Avatar van All of Me
All of Me is offline
gewoon in real life vragen of hij misschien eens iets serieus met je wil proberen en dan er bij zeggen dat je namelijk hem heel leuk vind erg zal ie dat niet vinden om te horen en ik denk dat je dr dan ook achterkomt hoe hij over jouw denkt en wat hij precies van je wil
__________________
DREADS? ze laten zetten of bijwerken? www.yourdreads.tk
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:56
Verwijderd
nja miss moet ik da idd maar doen.. en dan wel op een serieus moment.. hmm nja dankje
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:17
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik ken je probleem heb precies hetzelfde gehad. Maar ik denk dat, als het echt zo'n goede vriend van je is als hieruit blijkt, je het hem gewoon moet vragen.. Ik praatte met hem echt altijd over alles, problemen jongens e.d., en toen heeft hij me verteld dat hij me leuk vond.. hier schrok ik best van, want het was niet wederszijds.. Hij wilde iig kost wat kost gewoon door blijven gaan met gek doen en gezellig lullen op msn, en toen heb ik gezegd dat hij aan moest geven wat hij wilde.. misschien kun jij het ook op deze manier aanpakkn?/

succes ermee iig!
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:20
Verwijderd
Whoeii een nog beter idee
ik heb het idee dat mijn verhaal wel een beetje met het joue klopt dus.. ik kan het idd zo aanpakke, gewoon keer goed overprate dankje
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:47
Verwijderd
Offtopic: waarom zoenen mensen zo snel met elkaar? als ze nou een keer niet zo snel zouden zoenen, zonder dat er iets achter zit, zouden zo'n situaties toch véél simpeler zijn, nietwaar??
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:50
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
je moet gewoon ff 2 weekjes wachten beetje vaker met hem afspreken ook door de weeks.. en dan kom je der vanzelf achter of je vraagt hem gewoon of hij dat meende... suc6

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 17:42
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Lijkt me dat hij je wel ziet zitten, over andere meisjespraten doet hij om je 'jaloers' te maken, anders begon hij er wel niet over hoor. En waarom ZEG je t m nou niet geowon wat je van m vind??!wat maakt het nou uit of hij het meent of niet, dan WEET je het toch, hoef je je dit ook niet af te vragen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? :(
AngelLove96
1 02-06-2015 14:36
Liefde & Relatie Wie moet ik nou geloven :(?!
Sabrielle
16 29-11-2007 22:14
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Liefde & Relatie wat moet ik met die jongen aan??
Verwijderd
9 03-04-2004 09:57
Liefde & Relatie Wat moet ik nu geloven????
kleinedraak
20 03-01-2004 23:35
ARTistiek Hij zegt dat ik lief ben...
Gleipnur
4 11-01-2002 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.