Oud 12-04-2007, 22:19
appiegogogo
appiegogogo is offline
Aan de dames:


ik heb nooit gebeft, wil het wel proberen, maar ik wil het natuurlijk wel goed doen. Maar weet bij God niet waar en hoe, gewoon als een gek daar lopen likken of zo? Help me ! (en ik lik je misschien haha grapje)..nou vertel.

kus,

moi
__________________
waar blijft mijn eten?!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De gehele vagijn is op zich geschikt, en als begin ook de dijen eromheen. En dan maar naar de clitoris toewerken. Maar niet alleen likken, ook zuigen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Niet te hard zuigen though
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 22:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nee, niet te hard. Maar wel hard genoeg.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:05
Verwijderd
Ik vind het vreselijk als iemand aan m'n dijen zit te likken, trouwens. Liever gewoon eerst vingeren en er dan langzaam bij gaan likken. Niet pal op de clitoris, maar gewoon rustig overal. Zuigen vind ik ook niet prettig; voelt te bizar
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
"Iemand"

Maar je moet ook niet aan dijen likken inderdaad, die zijn er om met de lippen te beroeren.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 07:52
Anika
Citaat:
Juice schreef op 12-04-2007 @ 22:51 :
als begin ook de dijen eromheen
dat kietelt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 09:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja nou ik heb de minder serieuze reacties verwijderd, mocht iemand wél befexpert zijn, deel dan je ervaringen en vertel ons wat lekker is.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 11:38
Verwijderd
Dan kan ik het toch even niet laten om terug te verwijzen naar mijn oude post, hopende dat je er wat van zal leren..
topic


---
Je moet ook niet alleen op het beffen focussen. Het gaat om het geheel. Plaag haar eerst een beetje, door haar overal kusjes te geven, over d'r hele lichaam, maar net haar kruis 'plotseling' te ontwijken. Masseer d'r borsten, d'r dijen, aai haar buik, zoen haar in d'r nek.. totdat ze helemaal gek wordt. Dan is een gedeelte alvast gedaan.. Je moet niet meteen op haar vagina springen, het is onbegonnen werk om te gaan beffen als ze nog nieteens nat/opgewonden is. Het kan wel, maar dit is leuker . Zorg ook dat ze ontspannen is, maak dat ze zich op haar gemak voelt, lekker licht, het niet koud heeft, etc etc.. Als een meisje gespannen is, dan is het een onmogelijke opgave om haar te laten klaarkomen(bijna dan).

Zit ook tijdens het beffen jezelf niet blind te staren op de 'dat ene plekje'.. ga van boven naar beneden, van links naar rechts, van voor naar achter, doe waar je zin in hebt. maar let gewoon goed op haar reactie. Ze hoeft niks te zeggen, haar ademhaling spreekt voor haar. hou desnoods je ogen dicht zodat je beter kan luisteren, je hoeft toch niet te kijken, want beffen doe je op je gevoel.. Je kan bij haar clitoris blijven hangen, maar leuker is het om ook lager te proberen, misschein met je tong een stukje naar binnen te gaan(mits lang genoeg). Niet ieder meisje vind hetzelfde lekker, maar juist daarom is het belangrijk op haar reactie te letten..
Neem dat van boven naar beneden van links naar rechts niet te letterlijk, je moet niet als een gek lopen slobberen. Heb wel een beetje een doel, stimuleer haar clitoris, lik haar schaamlippen(why not), ga lager.. Maar race niet met je tong van overal naar nergens, ze moet het ook nog wel kunnen voelen, en niet dat je al bij haar navel zit als zij je nog net bij dr knie voelde.
Niet iedereen houdt van lange halen, of van python-likjes. Maar daar moet je zelf achter komen. Iets er tussenin werkt vaak toch beter. (Hoe word jij het liefst gebeft? Hou je meer van de zogenaamde python-methode.. Of ben jij meer fan van die lange halen, zo van je anus *BLAM* tot je navel? (H. Teeuwen) )

(Stop ook niet ineens tijdens het beffen om te vragen 'wat vind je ervan'?. dat is een dooddoener. Als je dat zo graag wilt weten, vraag het dan aan het einde. En vertel haar anders van tevoren dat ze jou best mag 'sturen'.. als het haar dan helemaal niet bevalt, kan ze altijd nog met haar handen jouw hoofd een beetje richten. Zij voelt het namelijk altijd veel beter dan wij ooit zullen kunnen)

Maak tijdens het beffen ook goed gebruik van je handen. Die heb je ook gebruikt om haar sowieso al opgewonden te maken, maar hun werk is nog niet voorbij. aai aan de binnenkant van haar benen, masseer haar borsten(als je de ruimte hebt), leg een warme hand op haar buik.. gebruik een hand om haar kont omhoog te houden(betere hoek).. hou ze in ieder geval bezig.
Je kunt ook(vind ik altijd een gouden combi) een combinatie gaan doen van vingeren en beffen.. Dan concentreer je je met je vingers(over het algemeen 2, 1 heeft te weinig effect, en 3 vindt ze misschien te veel) op haar g-plek, en met je tong op haar clitoris. Over het algemeen is succes dan wel gegarandeerd(natuurlijk niet perse bij iedereen, want niemand is hetzelfde), maar het is natuurlijk wel even vals-spelen, want je bent niet meer alleen aan het beffen. Hou het wel een beetje rustig, in ieder geval in het begin, omdat ze nu redelijk veel stimulatie krijgt, dan voelt het niet prettig als dat meteen ruig gebeurt. Je kan het tempo altijd nog langzaam opvoeren.
En zoals altijd, het hoeft niet bij iedereen te werken.

Je kan haar pesten, door telkens van haar gevoelige plekjes ineens naar wat minder gevoelig te gaan, even over haar dijen likken, of ineens helemaal stoppen.. Ze zal maybe niet heel blij overkomen, maar eigenlijk wil ze gewoon dat je weer doorgaat.(en dat is de bedoeling he).
Zorg alleen dat als je eenmaal besloten hebt dat je haar wil/gaat laten klaarkomen, dat je dan ook echt doorgaat. Niet meer plagen of veranderen van beweging. Gewoon doorgaan met datgene dat bij haar het meeste effect heeft(let op de ademhaling). Stop ook niet bij het minste krampje in je tong, je kan beter nu even doorgaan, dan stoppen voor een pijntje en daarmee het orgasme van je vriendin verpesten.. Als je je bij alles hierboven al niet als een hyperventilerende hond hebt gedragen, zal je ook niet snel last krijgen van kramp bij het uiteindelijke laten klaarkomen.
Kijk ook niet gek op als jij langer door moet gaan met beffen dan zij nodig heeft om jou klaar te pijpen. Zie het als een uitdaging om het lang vol te houden.. Vrouwen komen sowieso al iets langzamer klaar(zie ander topic), en stop dus niet al na 5minuten omdat je denkt dat ze 'toch niet kan klaarkomen'.. heb geduld, daar zul je voor beloond worden .

En het belangrijkste.. Bef haar omdat het leuk is om haar te beffen.. Doe het omdat het leuk is om te zien hoe zij geniet van wat jij aan het doen bent.
Doe het NIET omdat zij jou daarna misschien zal pijpen omdat jij net ook iets bij haar gedaan hebt. Doe het voor haar plezier, en geniet van het feit dat zij het fijn heeft door wat jij aan het doen bent.

Laatst gewijzigd op 13-04-2007 om 12:26.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 19:13
Slabbertje
Slabbertje is offline
Uhm die reacties die jullie maken zijn chill enzo, maar verschilt het niet per persoon wat die lekkerder vind enzo?

Doe gewoon je ding man en het komt goed, MOCHT ze je uitlachen dan is ze jou niet eens waard! Maar ik kan je bijna 100% garanderen dat je het goed doet.
__________________
All Good Things Come To Those Who Wait
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Slabbertje schreef op 13-04-2007 @ 19:13 :
Uhm die reacties die jullie maken zijn chill enzo, maar verschilt het niet per persoon wat die lekkerder vind enzo?

Doe gewoon je ding man en het komt goed, MOCHT ze je uitlachen dan is ze jou niet eens waard! Maar ik kan je bijna 100% garanderen dat je het goed doet.
Ja, tuurlijk verschilt het per persoon, maar er zijn wel gewoon algemene tips voor dingen die je kan proberen. Je merkt vanzelf wel of het werkt of niet
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 19:48
Slabbertje
Slabbertje is offline
Jah daarom zeg ik dus, verschilt het niet per persoon? Doe gewoon wat je denk wat je moet dan zie je het vanzelf wel.
__________________
All Good Things Come To Those Who Wait
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 21:15
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
appiegogogo schreef op 12-04-2007 @ 22:19 :
Maar weet bij God niet (1) waar en (2) hoe, gewoon als een gek daar lopen likken of zo? Help me ! kus,

moi
1 Ik zou het in Parijs doen

2 Als een heer

God wat ben ik grappig
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 13-04-2007 @ 21:15 :
1 Ik zou het in Parijs doen

2 Als een heer

God wat ben ik grappig
Zoals gewoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 09:09
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Magican schreef op 13-04-2007 @ 21:15 :
God wat ben ik grappig
Ik zou het in je sig zetten. Hoef je het niet meer iedere keer te typen, weet je wel.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 11:45
Verwijderd
Nog een tip: Scheer je! (stoppels van zijn baard die prikken in je dijen, niet echt een prettig gevoel)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 13:03
MentalPiracy
MentalPiracy is offline
Ja! scheer je.. echte must do!
__________________
To resist is to piss in the wind.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 13:52
Verwijderd
Ik heb compleet geen last van een baard
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 14:15
Timmert
Avatar van Timmert
Timmert is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-04-2007 @ 13:52 :
Ik heb compleet geen last van een baard
Nee, duh. Jij bent een meisje.

Verder; probeer gewoon wat, je merkt vanzelf wat ze wel en niet lekker vindt. Bovendien is dat bij elk meisje weer anders. Er zijn geen standaard befregels, hooguit richtlijnen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef op 15-04-2007 @ 14:15 :
Nee, duh. Jij bent een meisje.

Duh, denk eens na Ik vind een baard tijdens het beffen niet vervelend.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 15:50
Verwijderd
Een baard is niet vervelend, stoppels wel, want stoppels schuren of prikken en een baard kan hoogstens kriebelen.

En 'als een gek gaan lopen likken' lijkt me, nouja, gek je moet wel rustig beginnen natuurlijk. Verder verschilt het per meisje en heeft thijsje-ijsje eigenlijk alles al gezegd.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 15-04-2007 @ 15:50 :
Een baard is niet vervelend, stoppels wel, want stoppels schuren of prikken en een baard kan hoogstens kriebelen.
True, veel mensen denken dat een baard heel irritant is met zoenen, maar dat voel je helemaal niet. Zo'n stoppelbaard van een dagje niet scheren is wel pijnlijk, want dat is net schuurpapier.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 16:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Een baardje kan overigens wel erg vervelend zijn tijdens het beffen, merkte ik een tijdje geleden. Dat ging toch prikken en kriebelen. En dat is op zichzelf niet zo erg behalve dat de aandacht te veel ergens anders naar toe ging. Maar ik weet niet precies waar het door kwam eerlijk gezegd want de dag ervoor was het geen probleem geweest.

En inderdaad tijdens het zoenen merk je er weinig van.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 15:56
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
@ TS: Ik zou sowieso pas met die vraag komen als je al wél (slechte) ervaring hebt... nu is het een beetje 'oh, ik ben onzeker en schetsen jullie eens een beeld voor me waar ik naar kan uitkijken'. Zo werkt seks niet, aangezien seks iets is van het moment zelf.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"

Laatst gewijzigd op 22-04-2007 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 19:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Offtopic reacties weer verwijderd, de eerst volgende heeft een waarschuwing aan zijn/haar broek.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 15:47
Pilot01
Pilot01 is offline
Ik heb mijn vriendin ook al 'n paar keer gebeft, maar niet totdat zij klaarkwam (dat kwam later op 'n andere manier). Eigenlijk vind ik dat m'n vriendin té veel schaamhaar heeft....tis geen bos of zo maar 'brazilian-style' (streepje). Tis alleen 'n beetje veel, dat ene streepje.
Ik denk namelijk dat als dat streepje eens helemaal weg zou zijn (of bijna weg), het beffen een stuk beter ging en natuurlijk ook iets fijner voor moi en daarmee ook voor haar
Alleen:
1) Hoe vraag ik dit mijn vriendin zonder haar in verlegenheid te brengen?
2) Wie heeft voor zoiets vergelijkbaars gestaan (of staat nu voor zo'n dilemma)?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 15:48
Verwijderd
Als je last hebt van een streepje zit je echt op de verkeerde plaats te beffen volgens mij.

Maargoed, wat dacht je van "He, ik zou het wel sexy vinden als je eens alles weg zou scheren"?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 16:46
Verwijderd
Idd wat sarah zegt, van zo'n streepje kan je toch geen last hebben?
als ze er nou een heel bos heeft, ja dan is het soms irritant, en kan je gaan flossen. Maar dat hoeft ook nieteens een probleem te zijn, zo erg is dat haar nou ook weer niet.
Bijgewerkt beft inderdaad fijner/lekkerder, maar of je het nou beter kan als er geen haar zit? mwoah..
En als je last hebt van dat streepje, dan zit je denk ook wel verkeerd, behalve misschien dat je er met je neus in de buurt zou zitten, verder hoor je daar weinig te zoeken
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 16:47
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-05-2007 @ 15:48 :
Als je last hebt van een streepje zit je echt op de verkeerde plaats te beffen volgens mij.
Dat was idd ook wat ik dacht
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 11:43
Orpheus
Orpheus is offline
Als je vraagt 'waar' beffen - dan zeg ik - zeg haar op de bank neer - met een stoel pal voor haar (op een halve meter afstand. Kniel voor de bank neer, zet een voet van haar op de bank, de ander op de stoel.

En verder laat ik het aan de befexperts wat je met je handen, vingers en tong kunt laten doen. Je zou het de buren kunnen laten horen als je het goed doet
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 14:46
kaj1905
kaj1905 is offline
Nou we hopen maar dat ik t dan goed zou doen hè......., egt waar ben gwn super bang dat ik iets verkeerd doe fsow, maar goed da zal wel aan mij ligge
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 15:12
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-05-2007 @ 15:48 :
Als je last hebt van een streepje zit je echt op de verkeerde plaats te beffen volgens mij.
Jij snapt de beschrijving van hem gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Slabbertje schreef op 13-04-2007 @ 19:48 :
Jah daarom zeg ik dus, verschilt het niet per persoon? Doe gewoon wat je denk wat je moet dan zie je het vanzelf wel.
Verschilt heel erg van persoon, de ene wil er vingers bij de andere totaal niet.
De stimuliatie, snelheid en ahrdheid enzo is ook verschillend...

Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 17:10.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 22:33
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Citaat:
kunamosity schreef op 15-04-2007 @ 11:45 :
Nog een tip: Scheer je! (stoppels van zijn baard die prikken in je dijen, niet echt een prettig gevoel)
*kent gevoel* auwa
__________________
als ik hier iets zeg dan ben ik me waarschijnlijk aan het vervelen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 16:01
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ja, scheren en laat anders maar zitten! of je moet cremespoeling in je baard doen zodat ie zacht wordt verder heb ik eens gehoord dat je het alfabet moet schrijven met tong, dat dat heel erg lekker is.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 16:45
Verwijderd
Heb wel mensen gehoord over het alfabet proberen te praten ja terwijl je dat doet. Maar dat lijkt me echt een no go..
Maar ja, misschien is het wel leuk.. en alfabet schrijven, tsjah, dan ben je eigenlijk toch ook maar gewoon streepjes trekken met je tong. afgezien van dat het vast heel lollig is, zie ik er geen aanvulling in
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 17:16
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
DNMB schreef op 16-05-2007 @ 16:01 :
ja, scheren en laat anders maar zitten! of je moet cremespoeling in je baard doen zodat ie zacht wordt verder heb ik eens gehoord dat je het alfabet moet schrijven met tong, dat dat heel erg lekker is.
Maar weet jij zelf of dat lekker is of niet ?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 16-05-2007 @ 16:45 :
Heb wel mensen gehoord over het alfabet proberen te praten ja terwijl je dat doet. Maar dat lijkt me echt een no go..
Maar ja, misschien is het wel leuk.. en alfabet schrijven, tsjah, dan ben je eigenlijk toch ook maar gewoon streepjes trekken met je tong. afgezien van dat het vast heel lollig is, zie ik er geen aanvulling in
Het idee daarachter is dat je dan geen ervaring hoeft te hebben om toch afwisseling erin te brengen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 17:37
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-05-2007 @ 17:18 :
Het idee daarachter is dat je dan geen ervaring hoeft te hebben om toch afwisseling erin te brengen.
Okee
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 16-05-2007 @ 17:18 :
Het idee daarachter is dat je dan geen ervaring hoeft te hebben om toch afwisseling erin te brengen.
ja, maar ook zonder ervaring snap je toch wel wat afwisseling is? daar hoef je toch geen alfabet voro te schrijven of een ander truukje te gebruiken.
maar dat ligt vast aan mij
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 17:53
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 16-05-2007 @ 17:51 :
ja, maar ook zonder ervaring snap je toch wel wat afwisseling is? daar hoef je toch geen alfabet voro te schrijven of een ander truukje te gebruiken.
maar dat ligt vast aan mij
Ik wist zowieso wel dat je afwisseling moet doen....... mar waar ik moet beginnen zou k bij god nie wete sorry....
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 18:44
Verwijderd
Doe gewoon wat je denkt wat je moet doen en vraag het desnoods aan haar waar ze het meest gevoelig is. Je hebt genoeg tijd om verschillende dingen te proberen(zuigen, likken etc).
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 19:10
Verwijderd
Likken lijkt me alvast erg handig ja
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 21:38
Rotkind
Rotkind is offline
Doe alsof je een zuigzoen geeft op haar clitoris. In haar vagina blazen alsof je een strandbal opblaast vinden meiden ook wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 21:42
Fayette
Citaat:
Rotkind schreef op 16-05-2007 @ 21:38 :
Doe alsof je een zuigzoen geeft op haar clitoris. In haar vagina blazen alsof je een strandbal opblaast vinden meiden ook wel fijn.
Jij belandt nooit met mij in bed iig...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Rotkind schreef op 16-05-2007 @ 21:38 :
Doe alsof je een zuigzoen geeft op haar clitoris. In haar vagina blazen alsof je een strandbal opblaast vinden meiden ook wel fijn.
in de vagina blazen????

mijn hemel, je zal maar tuba spelen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 22:32
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Rotkind schreef op 16-05-2007 @ 21:38 :
Doe alsof je een zuigzoen geeft op haar clitoris. In haar vagina blazen alsof je een strandbal opblaast vinden meiden ook wel fijn.
Hoe kan een verbannen lid posten?
Volgens mij is het niet serieus wat ie bedoeld, alvast, dat hoop ik voor de meisjes waarbij hij bovenstaande doet
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
appiegogogo schreef op 12-04-2007 @ 22:19 :
Help me ! (en ik lik je misschien haha grapje)..
grappig!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 00:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Haha, het alfabet ja. Laatst zei iemand tegen mij, om te laten zien dat-ie een god in bed was: Ik durf te wedden dat er nog nooit iemand bij jou het alfabet heeft gelikt. Ik wil het wel een keertje doen hoor!


Meestal knap ik dan op de tweede zin af, maar deze presteerde het om bij de eerste zin al geen kans meer te maken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 01:07
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
ik had het er pas nog met een vriend over van me. (een vriend he.) dat t zeker wel intiem is om iemand te beffen. ik persoonlijk vind het intiemer dan het neuken opzich
mij mag alleen iemand beffen die ook echt weet hoe ik ben en hoe ik t wil. en dat ik tegen diegene kan zeggen hoe het anders moet of wat dan ook.. je kan t t beste leren bij iemand van wie je houd en bij wie je je zeker voelt denk ik... iedereen vind het anders lekker...





ohja. 24
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 23:41
Seksualiteit Fantasie met een Marokkaan
Kev25
48 19-11-2015 21:12
De Kantine Kwoots van forumers
Miekje*
34 19-07-2009 14:44
Seksualiteit Tips voor beffen/tieten likken!
SuPeR TeRRoR
36 26-04-2007 14:50
Seksualiteit Beffen
The_Vampire
15 04-03-2003 21:22
Seksualiteit ff een vraagje voor jongens, meisjes mag ook!!
darkangels
15 02-06-2002 11:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.