Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2002, 12:39
darkangels
darkangels is offline
ik wilde laatst mijn vriendin vingeren maar dat lukte niet ik weet niet precies hoe dit moet en ook als ze me aanwijzingen geeft lukt het niet. we zijn toen maar gestopt.

maar nu wil ik liever niet van die reacties van: laat haar je helpen want da wekt dus ook niet.

tanx
__________________
love u all
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:48
Verwijderd
wat versta je onder vingeren, ff voor de duidelijkheid.. Het stimuleren van haar clitoris tot een orgasme? Of het haar penetreren met je vinger, dus naar binnen gaan..

Ik weet niet echt wat je nu precies vraagt, maar ik zie niet in hoe als zij het al niet weet, wij je wel uit kunnen leggen waar het zit. Ze moet iig goed nat zijn zodat het niet gaat schuren, je kan ook je vinger even natmaken. De clitoris is zeg maar dat bobbeltje dat je ziet zitten boven de opening. De kleine schaamlippen lopen naar elkaar toe daar en sluiten op elkaar aan en daar zit zeg maar een bobbeltje. Dat is de clitoris, je moet niet te direct ermee in aanraking komen want dat kan te gevoelig zijn, daarom moet het ook goed nat zijn. Over de eigenlijke clitoris zit zeg maar nog een stukje huid, het echte bobbeltje kun je zien als je die huid wat opzij trekt.. Die huid die eroverheen zit moet je stimuleren..

Misschien gaat het zoiezo makkelijker als je haar beft, dan bereik je een groter oppervlak. Masturbeert ze wel zelf? Want anders heb je dus ook kans dat ze zelf niet weet waar het zit en wat ze lekker vind en moet ze ms is zelf aan het expirimenteren gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 11:36
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind het het lekkerst als mijn vriend gewoon me clitoris stimuleerd en dan niet gelijk zonder kleren maar me eerst opgeild terwijl ik nog kleren aan heb...als ie dan echt onder me kleding gaat dan vind ik dus fijn als ie aan me clitoris zit maar ammel niet te hard eroverheen gaan dan is t niet echt fijn..en hij moet ook af en toe iets naar beneden gaan en zn vinger drin duwen ...
naja probeer t eens zouk zeggen...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:33
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
darkangels schreef:
ik wilde laatst mijn vriendin vingeren maar dat lukte niet ik weet niet precies hoe dit moet en ook als ze me aanwijzingen geeft lukt het niet. we zijn toen maar gestopt.

maar nu wil ik liever niet van die reacties van: laat haar je helpen want da wekt dus ook niet.
Hoezo "lukte" het niet? Ze kreeg geen orgasme? Als het dat is: dat is vaak toch een kwestie van oefenen en je helemaal op je gemak voelen.
Waarom hielpen haar aanwijzingen dan niet? Dat kan ik me haast niet voorstellen eigenlijk, maar goed, vraag haar het anders eens voor te doen.

Die laatste opmerking vind ik een beetje nutteloos. Vaak helpt het wel als ze helpt. Eigenlijk in alle gevallen wel. Leer wat beter met elkaar communiceren (sorry).
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:39
darkangels
darkangels is offline
nou ze kreeg geen orgasme en ik weet wel waar haar clitoris zit.

maar tanx
__________________
love u all
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:43
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
darkangels schreef:
nou ze kreeg geen orgasme en ik weet wel waar haar clitoris zit.
Blijven oefenen zou zeggen dan! En verder moet ze toch maar duidelijkere aanwijzingen geven, je sturen met haar hand of het voordoen. En als het dan nóg niet lukt... Dan moeten jullie dat accepteren en komt het vast vanzelf wel *spreekt uit eigen ervaring*.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:40
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Dat ze niet klaarkomt kan ook liggen aan het feit dat ze te gespannen is en zich niet helemaal op haar gemak voelt.
Kan ze wel klaarkomen met jou erbij zeg maar als ze het zelf doet?
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:35
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
voel je je wel op je gemak?
dat is nl heel belangrijk.

voor de rest gewoon blijven oefenen en het niet TE graag willen, anders gaat het denk ik helemaal nie meer

veel sucdes dikke kus
my baby
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:45
Verwijderd
Ik denk dat de meeste meisjes het het lekkerst vinden als je hun clitoris stimuleert. Er gewoon overheen bewegen zeg maar en met je vingers ook over haar schaamlippen gaan vindt ze vast prettiger dan dat je whoppaa met je vingers in haar vagina gaat. In het begin doe je dit langzaam aan, maar zodra je merkt dat haar adem versnelt, of dat ze deze juist ingehouden houdt, dan kun je sneller gaan bewegen. Als het goed is merk je dan snel genoeg of ze het prettig vindt of niet.
Good luck, hoop dat je hier iets aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 20:46
Verwijderd
Citaat:
darkangels schreef:
nou ze kreeg geen orgasme en ik weet wel waar haar clitoris zit.

maar tanx

hoe lang was je bezig dan?
Bij mij duurt het soms namelijk wel en half uur ofzow.. of langer
enneuh, afwisseling, is ze owk wel goed nat..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 08:20
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
uh zorg dat je vinger vochtig is dt glijd makkelijker... vooral als hij voor t eerst erin gaat zegmar
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 15:16
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
oefening baart kunst, echt waar. De eerste paar keren zul je toch denken dat je het fout doet. Na een aantal keer heb je het trucje door en lukt het ineens. Je moet gewoon eens rustig de vagina op en neer glijden van onder naar boven, van diep naar oppervlakkig. Daarbij blijf je steeds zachtjes wrijven en let je op haar ademhaling en gelaatsuitdrukking. Verandert deze dan heb je de goeie plek gevonden. Wat er daarna moet gebeuren zul je ook wel snappen. Van tevoren een lange tijd voorspel hebben is ook belangrijk.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:45
LITTLE GIRLL
LITTLE GIRLL is offline
Citaat:
darkangels schreef:
ik wilde laatst mijn vriendin vingeren maar dat lukte niet ik weet niet precies hoe dit moet en ook als ze me aanwijzingen geeft lukt het niet. we zijn toen maar gestopt.

maar nu wil ik liever niet van die reacties van: laat haar je helpen want da wekt dus ook niet.

tanx

humzz veel jongens duwen alleen hun vinger in je vagina om het ma effe netjes te zeggen. doe dat niet want dat is wle lekker maar over der clitores te vrijven. jah uh hoe leg ik het goed uit ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.
__________________
Haaj luitjes xxxxx moi
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 09:33
Snaggerske
Avatar van Snaggerske
Snaggerske is offline
Neem een worst en do het voorzichtig in d'r poes... ga nu heen en weer
__________________
Chains... Bullets.... Spikes.... Leather.... METALIZED BLOOD!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 10:11
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
*krijgt een ENORME sik van al die varianten op Dark Angel...*
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 10:50
Faery
Faery is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
*krijgt een ENORME sik van al die varianten op Dark Angel...*
wees blij dat jij de eerste was die op het geniale idee kwam om Dark Angel als nick te gebruiken .. anders liep je nu ook rond met een slap aftreksel daarvan :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie een erg vervelend probleem ..
problemenenzo
16 10-04-2010 20:10
Liefde & Relatie ik mis hem zo..
devilcat
74 23-10-2002 20:27
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45
Verhalen & Gedichten verhaaltje voor nederlands :D
Verwijderd
5 23-06-2002 17:19
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.