Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2015, 18:36
Rozewolkje.
Rozewolkje. is offline
Hoi, ik heb een vraagje en ja ik weet ik zou me er geen zorgen om moeten maken maar ik vind het echt heel genant...
Mijn borsten zijn nu al minstens anderhalf jaar aan het groeien, en ik heb nog geeneens AA... ik schaam me er heel erg voor want mijn word buik lijkt er erg dik door terwijl ik best mager ben (1.64 m en 43 kilo) ... Is dit normaal en is er iets te doen om te faken dat je ze hebt? en ik weet niet of het ermee te maken heeft maar ik heb een trechterborst (dat is dat je borstbeen heel ver naar achter staat)

Laatst gewijzigd op 19-03-2015 om 19:12.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 19:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoe oud ben je? Borsten groeien door tot je ongeveer 20 bent. En tot die tijd zijn er push-up bh's!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 19:19
Rozewolkje.
Rozewolkje. is offline
Citaat:
Hoe oud ben je? Borsten groeien door tot je ongeveer 20 bent. En tot die tijd zijn er push-up bh's!
Ik heb niks om up te pushen zegmaar :/
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 19:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb niks om up te pushen zegmaar :/
Sommige beha's hebben centimeters vulling erin maar maak je niet te druk, die borsten komen wel en ook met kleine borsten kan je harstikke mooi zijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 19:59
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat Elin3 zegt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2015, 06:27
Verwijderd
Ja hoor, dat is wel normaal. Zeker in het begin kan het heel langzaam gaan en sommige meisjes en vrouwen hebben nu eenmaal kleine borsten en dat is ook normaal.
Dat je zo dun bent zal zeker ook meespelen, en van een trechterborst wordt de cupmaat niet kleiner maar lijken ze wel kleiner.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 17:34
telefoontjex
telefoontjex is offline
als je het echt echt echt echt echt heel erg vind moet je sokke of watjes in een push-up bha doen.
klinkt heel raar en ja is ook raar maar mijn tante had tot haar 18e echt helemaal niks.
dat kwam niet omdat ze hard sportte of andere dingen deed, ook was ze niet erg dun of heel erg dik.
ze is er mee naar de dokter gegaan maar die zei dat het wel goed zou komen.
maar ze werd er wel mee gepest. toen ze in een zomer naar een of ander land ging vertelde een vrouw dat het heel veel vrouwen doen om te laten zien dat ze wel wat hebben of iets op te vullen. mijn tante heeft dat van haar 14e tot haar 18e gedaan en is er zo blij mee dat het leek alsof ze in die jaren wel wat had. oja heb je wat meer geld kan je ook neppe rubberen borst-vorming kopen maar dit heeft echt alleen maar zin als je wilt opvullen.

maar wel een paar tips:
1. niet te veel sokken.
2. ga niet ineens van cup niks naar cup D want dat valt zo op en lijkt meteen nep + dat je waarschijnlijk daar nog meer mee gepest gaat worden.
3. doet niet te veel watjes.
3. leg ze niet te dicht op de tepel. maar er onder. laat ze ook niet uit de bha komen.
4. neem een lekkere, iets te grote push-up bha. dat als je staat je iets ruimte er is. als je dat dan opvult je borsten gevuld lijken.

x
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 18:53
AridersLife
AridersLife is offline
hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid is dit normaal?
xmanon
8 14-09-2010 09:36
Psychologie is dit normaal?
groot-kleintje
13 15-06-2006 19:30
Lichaam & Gezondheid is dit normaal?
Piper
4 06-05-2003 15:44
Algemene schoolzaken Is dit normaal??
Miess
13 30-08-2002 18:33
Psychologie Is dit normaal?
pati
5 25-12-2001 18:05
Lichaam & Gezondheid is dit normaal ??
biefstuk13
2 14-10-2001 11:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.